abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5960083

Stroopsoldaatjes zijn goddelijk goed te eten.

Nog meer liefhebbers?

http://www.eucalypta.com

[Dit bericht is gewijzigd door Calella op 25-09-2002 09:10]

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_5960400
jah lekker , vroeger gingen ze samen met jodevet trouwens... bestaat dat nog? Denk het niet, maar stroopsoldaatjes doen het ook goed !
pi_5960404
hmmm...

stroopsoldaatjes

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Admin woensdag 25 september 2002 @ 07:50:02 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5960426
quote:
Op woensdag 25 september 2002 07:38 schreef indahnesia.com het volgende:
jah lekker , vroeger gingen ze samen met jodevet trouwens... bestaat dat nog? Denk het niet, maar stroopsoldaatjes doen het ook goed !
Jeutje, da's oud
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_5960430
Nog nooit van gehoord! Maar het ziet er lekker uit!
  woensdag 25 september 2002 @ 08:18:11 #6
34400 PietF
Captain Obvious
pi_5960513
jaaaaaaaaaa bij de drop inn hadden ze die altijd voor een kwartje!
plakte trouwens nogal aan mijn beugel toen
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  woensdag 25 september 2002 @ 08:19:34 #7
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5960521
jodevet was ook heel erg lekker, maar ik hoorde een paar jaar geleden van een snoepwinkel eigenaar dat ie dat niet meer mocht verkopen ofzo, omdat er weer een of andere rare stof inzat ofzo en idd je ziet het dus ook nergens meer, die van de makt, die grote brokken waren
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_5960741

Eetpapier

Ook heel goed te eten.

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  woensdag 25 september 2002 @ 09:48:43 #9
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5961155
stroopsoldaatjes rulezzzzz
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_5961240
Weet je wat altijd lekker was, van die grote witte brokke, bosthoning of zoiets
En van die kandij stukken met die touwtjes erin om het aan elkaar te houden, witte en bruine, jammie
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 25 september 2002 @ 09:57:55 #11
32190 OleGallis
RastafarI teach I everything!
pi_5961244
stroopsoldaatjes???
"Many discouraging hours will arise before the rainbow of accomplished goals will appear on the horizon." (Haile Sellassie I) - http://dutchrasta.suddenlaunch.com
  † In Memoriam † woensdag 25 september 2002 @ 10:15:46 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_5961463
De trekdrop van vroeger Nu moet je het doen met een stukkie tochtstrip wat ze trekdrop noemen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_5961929
Mijn jongste zusje is verslaafd aan die dingen!! Altijd als we op de eilanden zijn, Vlieland of Schier, dan moet ze altijd die dingen hebben.. Volgens mij heeft ze ze daar ontdekt!
pi_6014519
en wat dacht je van zoethout...dat vind ik altijd lekker
pi_6016163
Stroopsoldaatjes maak je toch zelf!

Pijltjes rollen van vetvrij papier, suiker smelten in een pannetje en klein klontje boter erbij doen. Wanneer je een mooi egaal bruine vloeibare massa hebt in de pijltjes gieten en wachten tot ze hard zijn

De pijltjes kun je in een glas zetten zolang de boel vloeibaar is.

In plaats van in pijltjes kun je het mengsel ook gewoon in kleine plasjes gieten op zilverfolie of granieten aanrecht, dan moet je ze daarna wel los steken.

Zolang er was is, is er leven.
pi_6016410
quote:
Op woensdag 25 september 2002 07:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Die 2 snoepgoedjes roelen!

Waar is 't nog te krijgen? Iemand enig idee?

pi_6016417
zijn wel lekker, maar je moet het niet te vaak eten
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6124827
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 19:23 schreef Dinus het volgende:
Stroopsoldaatjes maak je toch zelf!

Pijltjes rollen van vetvrij papier, suiker smelten in een pannetje en klein klontje boter erbij doen. Wanneer je een mooi egaal bruine vloeibare massa hebt in de pijltjes gieten en wachten tot ze hard zijn

De pijltjes kun je in een glas zetten zolang de boel vloeibaar is.

In plaats van in pijltjes kun je het mengsel ook gewoon in kleine plasjes gieten op zilverfolie of granieten aanrecht, dan moet je ze daarna wel los steken.

Ik wist niet hoe je het moest maken, ik kon ook nergens een recept vinden. Ik heb ze vorige week gemaakt met gewone stroop en toen in de vriezer gelegt maar dat ik ook niet erg lekker.
  zondag 6 oktober 2002 @ 00:04:24 #19
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_6128332
Lekker!!!! Vroeger was of het snoep veel lekkerder of waren we veel minder gewend te krijgen?
Liefde, leven , geven!!!!
  zondag 6 oktober 2002 @ 00:29:29 #20
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_6128854
quote:
Op woensdag 25 september 2002 02:55 schreef Calella het volgende:
Wat een leuke winkel ! Hier ga ik in ieder geval wel wat bestellen. Leuke verrassing voor mijn vader die binnenkort naar het ziekenhuis moet. Hij is gek op die ouderwetse snoep !

Bedankt voor de tip

Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_6129129
whaha tum tummetjes of Haagsche hopjes zijn lekker..
pi_6132083
Wat een stoere winkel zeg!!!!
Echt gaaf.
Kan iemand mij trouwens vertellen wat jodenvet is? Nog nooit van gehoord nl.
pi_6132886
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 09:04 schreef Angel22 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat jodenvet is? Nog nooit van gehoord nl.
Even gegoogeld: het is waarschijnlijk schuimblok.
Van die harde roze/gele vierkante blokken ijwit met suiker en kleurstof.
Lijkt veel op spekkies. Ik was er dol op.
Zijn idd geloof ik verboden geraakt vanwege een stof erin?
De naam jodenvet had ik nooit gehoord.

Vroeger hadden we als de kermis was geweest allemaal zo'n tennisbal-grote wijnbal. Zat de hele klas met kleverige rode gezichten te likken en de slijmerige bal ging steeds weer tussendoor terug in het folie... Heerlijk goor kliederen. De hele klas stonk naar de cassis-kwijl. Het duurde dagen voor hij zover was afgelikt dat hij in je mond pastte. Er sleten ook sleuven in waar je je mond behoorlijk aan kon snijden.
Dat je bloede kon je niet zien want je spuug was net zo rood.

Worden volgens mij nog steeds verkocht in de OudHollandse Snoepkraam op de kermis. Tegenwoordig zit er geloof ik een stokje in

pi_6132947
Op de lentebeurs kreeg ik altijd heel veel stroopsoldaatjes
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6140461
quote:
Op woensdag 25 september 2002 09:57 schreef jessie het volgende:
Weet je wat altijd lekker was, van die grote witte brokke, bosthoning of zoiets
Heetten deze blokken niet Massee ofzo??
Zolang er was is, is er leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')