quote:meld u nu aan
Op dinsdag 24 september 2002 08:52 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
zullen we zelf anders een raider fanclub oprichten maar dan zonder plaatjes
![]()
hebben we ook nog heimwee naar andere snoepjes die nu niet meer bestaan?
quote:Waar koop ik jodenvet
Op dinsdag 24 september 2002 20:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
* likkebaardend meedoet.hebben we ook nog heimwee naar andere snoepjes die nu niet meer bestaan?
quote:ehh als je echt een raider plaatje (de candy bar ) vindt krijg je van mij een schouderklopje (niet te vinden)
Op dinsdag 24 september 2002 20:48 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Raiders ?!!
Bij mij in het centrum zit een oud bakkertje (70 jaar) waar ik een paar jaar terug nog een keer een raider heb gekocht, terwijl de twix vast al minstens een jaar ingevoerd was, dat was wel lachen ! volledig wit uitgeslagen enzo.....
quote:Heb gisteravond ook nog even alle registers opengetrokken om een plaatje op het net te vinden, maar helaas. De naam 'Raider' kom je nog wel erg veel tegen (vooral Duitse pagina's), maar als er al plaatjes bij staan zijn ze altijd van een 'Twix'
Op dinsdag 24 september 2002 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:ehh als je echt een raider plaatje (de candy bar ) vindt krijg je van mij een schouderklopje (niet te vinden)
quote:Hmm, wie weet. Andy bestaat trouwens toch ook niet meer?
Op woensdag 25 september 2002 09:16 schreef Cynic het volgende:
Een Jiff fanclub slaat zeker niet echt aan?
quote:He, hoho ! Jiff heet nu Cif he ?!
Op woensdag 25 september 2002 09:41 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
Hmm, wie weet. Andy bestaat trouwens toch ook niet meer?
quote:Dat bedoelde ik dus!
Op woensdag 25 september 2002 10:15 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
He, hoho ! Jiff heet nu Cif he ?!
![]()
En dat alleen maar omdat ze In Spanje Jiff uitspreken als HIV..... (vlgs de commercial..)
quote:tja ik heb 84 85 en 87 doorgebladerd nix
Op woensdag 25 september 2002 10:23 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Fotosjoepen ?!nahhh... niet zo origineel he ?!
Ik heb nog wel wat oude donaldducks liggen ( nieuwste 1984..) waar vast nog wel een raider in staat, moet gewoon !!!
quote:tja best koud
Op woensdag 25 september 2002 09:09 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Wat cool bosbeetle dat je dit ook weer echt gedaan hebt, zo'n fanclub![]()
![]()
nu nog zo'n plaatje vinden gvd
quote:Ik heb bijna alle DD's van 1980-1982 doorgebladert, wederom :
Op woensdag 25 september 2002 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
tja ik heb 84 85 en 87 doorgebladerd nix
Zal vanavond wel weer ff verder zoeken... ( we maken er een 40-urige werkweek van
)
quote:idd. Mischien heeft ie ze nog wel (zo'n 3 jaar geleden had hij ze nog wel)...grote kans. anders ga je er vanavond ff heen...kun je 'm inscannen
Op dinsdag 24 september 2002 21:25 schreef Driekeerniks.com het volgende:
I know, daarom postte ik deze.... ;{Bij mij in het centrum zit een oud bakkertje (70 jaar) waar ik een paar jaar terug nog een keer een raider heb gekocht, terwijl de twix vast al minstens een jaar ingevoerd was, dat was wel lachen ! volledig wit uitgeslagen enzo.....
quote:Zou wel leuk zijn dan kun je een life verslag geven van de opening van dit oude wonder. (net zoiets als die deur bij de piramide)
Op woensdag 25 september 2002 17:35 schreef Driekeerniks.be het volgende:[..]
idd. Mischien heeft ie ze nog wel (zo'n 3 jaar geleden had hij ze nog wel)...grote kans. anders ga je er vanavond ff heen...kun je 'm inscannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |