abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_381287
een paar minuten geleden had rob stenders live een interview met de miljonair uit "ja, ik wil een miljonair". Ik weet niet of dit de echte miljonair was, maar ik vermoed het wel. Als het de echte miljonair is, zal stenders een groot probleem krijgen.

Ze praatten over het programma en over de meisjes. Op een gegeven moment zegt Stenders: een moment ik zet ff een plaatje aan. Dus hij zet het geluid ff uit, en meteen daarna weer aan, waar op hij zegt: nou meneer de miljonair, ik heb een plaatje opgezet, nu kunnen we ff prive praten. Dus die miljonair begint die vrouwen vreselijk uit te schelden voor een stel domme mokkels etc.

Ik denk dat Stenders hier heel veel reacties op zal krijgen. Allereerst van RTL4. Ze mochten niet met elkaar praten volgens de regels en hebben dit toch gedaan. En er zijn zeer kwetsende dingen gezegd over de kandidaten.

vrijdag 6 oktober 2000 @ 09:06:16 #2
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_381291
Kijk, dát zijn nou streken die een DJ bekend maken. Offie nou kritiek krijgt of wordt toegejuichd, mensen zullen het er altijd over hebben. Net als Van Inkel met z'n flitspalen of Giel Beelen met z'n nachtelijke pijpactie...
pi_381317
Ja, maar Rob Stenders zei duidelijk dat het niet uitgezonden zou worden en dat ze buiten de uitzending om met elkaar zouden praten.
Vervolgens begint die miljonair over 'stomme mokkels' en dat hij er al één heeft uitgekozen...ik weet ff der naam niet meer....Ze hadden dus de primeur.
Toffe actie Maar hier kregen ze veel gelazer mee....
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_381345
quote:
Op 06 oktober 2000 09:29 schreef Cathelijne het volgende:
Toffe actie Maar hier kregen ze veel gelazer mee....
Maar dat is toch precies waarom ze het doen.
Veel publiciteit!
Why is it people don't realize what they have until it's gone ?
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 10:59:44 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_381372
Er bestaat al een 'Miljonair'-topic, en daar ga ik deze boel even knippen en plakken in dat topic. Deze gaat dicht.

HIER verder.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-10-2000 11:08]

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')