abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5939642
Versie : CM 01/02

Club : Rimini (Italiaanse Serie C)

Regels :

- geen gebruik van een editor
- screenshots worden niet gephotoshopt
- alleen de italiaanse league runnen (ivm verschillende snelheden computers)
- Database op max.
- FoW uitgeschakeld
- echte spelers
edit: -OOK de Serie C2 A,B,C erbij doen !

Puntentelling :

Aan het einde van het seizoen (laten we zeggen 1 Juni) stuurt iedereen een screenshot van het aantal punten dat hij in dat seizoen behaald heeft. En dat 5x. Aan het eind tellen we de punten van de 5 jaar bij elkaar op, en wie de meeste punten heeft wint. (Managerpoints hebben we het hierover)

Meld hieronder even of je meedoet, en laat af en toe eens zien hoe 't gaat

Mr. Brownstone : Bedankt voor de regels

Nu kan er in ''CM Fanaten'' weer verder geluld worden over CM4

Suc6 !

[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 23-09-2002 21:20]

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_5939660
Ah ok, hier verder. Lijkt me dat er vanavond al begonnen kan worden? Ik heb nml nu wel ff de tijd om er eens rustig voor te gaan zitten.

/edit: Wat doen we trouwens met goeie resultaten in het bekertoernooi? Lijkt me dat die ook meegenomen moeten worden in de puntentelling. Post daarom ook maar een screenshot van het aantal Managerpunten a/h einde van het seizoen.

pi_5939757
De winnaar wordt ook bepaald door 't aantal manager points !

En je moet wel de Serie C2 A,B,C erbij nemen zie ik net, want Rimini zit in de Serie C2/B

Ik ga beginnen...

pi_5940174
Ah, hier een thread.. Najah, die regels lijken me verder wel goed.. alleen.. "Bedankt Mr Brownstone ?" Kwam ik niet met het idee ?
Forza SCH.
pi_5940278
Jelminho bedankt!
pi_5940280
Hier gaan we binnenkort eens een begin aan breien...
.
pi_5940298
quote:
alleen.. "Bedankt Mr Brownstone ?" Kwam ik niet met het idee ?
Kan best (niet gezien dan...) maar ik heb die regels gecut & gepaste uit een reactie van Mr Brownstone duszzzz vandaaro...!

edit : Eerste wedstrijd thuis tegen San Marino voor de Italiaanse beker al gewonnen met 3-0 (2 goals van een niet nader te noemen net geleende spits )

pi_5942090
Keb er al een aantal wedstrijden op zitten, en het gaat erg goed

Sta 1e na 9 competitiewedstrijden waarvan ik er 8 heb gewonnen en 1 verloren, met een doelsaldo van 27-7.

Heb ook al 6 bekerwedstrijden achter de rug (Serie C Cup) en daarin zit ik alweer in de 3e ronde (verloor de 2e ronde 1st leg thuis van Pescara met 0-1, maar uit won ik met 1-3)

Van de al in het begin bij Rimini aanwezige spelers is tot nu toe de 33-jarige AM C Mauro Antonioli de smaakmaker met 14 wedstrijden, 10 goals en 2 assists, maar de echte ''sterren'' tot nu toe zijn een geleende Italiaanse spits en een gekochte Portugese middenvelder. Die Portugees heeft in 14 wedstrijden 7 goals, 10 assists en een rating van 8.29

Dit wordt leuk......

maandag 23 september 2002 @ 23:45:26 #9
30919 mitt
Michael Corleone
pi_5942466
Hoe kom je aan CM 01/02

Allemaal topics hierover, wil ik ook
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_5942517
quote:
Op maandag 23 september 2002 23:45 schreef mitt het volgende:
Hoe kom je aan CM 01/02

Allemaal topics hierover, wil ik ook
Hebben we allemaal gekocht natuurlijk!

Ik ga ook meedoen... morgen even een start maken...
FoW is? ben het ff kwijt

pi_5942542
quote:
Op maandag 23 september 2002 23:48 schreef ToBe het volgende:

[..]

Ik ga ook meedoen... morgen even een start maken...
FoW is? ben het ff kwijt

Fog of War, als je deze optie uitzet dan zijn de 'stats' van onbekende spelers uit andere landen niet of nauwelijks zichtbaar. Je zult deze spelers dan moeten scouten, om een volledig beeld te krijgen van de speler. Als je een league moet kiezen staat dat bovenaan, als ik me niet vergis.
pi_5942627
I'm in too!!!!

Zijn er nog regels wat betreft de database; ik heb nl. een third party erop zitten...

pi_5942629
quote:
Op maandag 23 september 2002 23:50 schreef Quaresma het volgende:

[..]

Fog of War, als je deze optie uitzet dan zijn de 'stats' van onbekende spelers uit andere landen niet of nauwelijks zichtbaar. Je zult deze spelers dan moeten scouten, om een volledig beeld te krijgen van de speler. Als je een league moet kiezen staat dat bovenaan, als ik me niet vergis.

K het is dus wel of niet de bedoeling dat je spelers moet scouten?
pi_5942657
quote:
Op maandag 23 september 2002 23:55 schreef ToBe het volgende:

[..]

K het is dus wel of niet de bedoeling dat je spelers moet scouten?

Je zult dus zelf moeten scouten ja. Is wel zo realistisch.
pi_5942697
quote:
Op maandag 23 september 2002 23:58 schreef Quaresma het volgende:

[..]

Je zult dus zelf moeten scouten ja. Is wel zo realistisch.

okie
toch nog ff snel beginnen!
pi_5942787
Ik heb alweer een officiele data-update erin zitten van SI-Games. K ga nu ook beginnen!!
  dinsdag 24 september 2002 @ 08:32:42 #17
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5944504
Screenshots worden naar Jelminho gestuurd, toch? (tenminste, als hij dat wil)

Ik ga vanmiddag beginnen als ik terug ben uit school.

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 24 september 2002 @ 08:35:18 #18
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5944514
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 00:01 schreef ToBe het volgende:

[..]

okie
toch nog ff snel beginnen!

Eh, volgens mij begrijp je het verkeerd. FoW staat uitgeschakeld, dus je ziet alle stats al
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 24 september 2002 @ 08:36:06 #19
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5944519
quote:
Op maandag 23 september 2002 21:48 schreef Jelminho het volgende:
Ah, hier een thread.. Najah, die regels lijken me verder wel goed.. alleen.. "Bedankt Mr Brownstone ?" Kwam ik niet met het idee ?
sorry Maar jij was er niet dus ik dacht laat ik er ff een beetje vaart in gooien
  dinsdag 24 september 2002 @ 08:37:30 #20
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5944529
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 00:06 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Ik heb alweer een officiele data-update erin zitten van SI-Games. K ga nu ook beginnen!!
CM Sorted data update,. bedoel je. Nouja, je moet het zelf weten, maar ik speel zonder. Dan werkt het spel tenminste goed Maar je merkt vanzelf wel wat ik bedoel na een paar seizoenen.

Anyway, good luck allemaal

pi_5944586
quote:
De Fog of War moet uit, oftewel je ziet juist WEL alle stats van alle spelers...

Die Fog of War is alleen maar irritant, de oude manier vind ik veel leuker (En zoals de ''doorgewinterde'' CM spelers weten, zeggen attributes lang niet alles over de kwaliteit van een speler)

pi_5944669
Ik doe ook mee uiteraard, en begin vanavond wel met het opzetten van mijn spel. Ik vind het wel wat minder dat de FoW uit staat, maar dat is niet onoverkomelijk.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_5946417
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Fog of War moet uit, oftewel je ziet juist WEL alle stats van alle spelers...

Die Fog of War is alleen maar irritant, de oude manier vind ik veel leuker (En zoals de ''doorgewinterde'' CM spelers weten, zeggen attributes lang niet alles over de kwaliteit van een speler)

Nouja, ik heb het dus aanstaan. Never mind.

/edit: 13 punten uit 7 wedstrijden. Een nette 4de plaats

[Dit bericht is gewijzigd door Quaresma op 24-09-2002 12:57]

pi_5948719
Weet iemand hoe ik bv. de competitiestand in deze topic kan ''quoten'' ?

In CM01/02 kan je een txt bestandje aanmaken van de stand, alleen als ik die knip & plak in een reactie zal het niet meer netjes uitgelijnd zijn, maar dan staat alles dwars door elkaar heen en is het onleesbaar...

Zou dat gewoon met [quote] gaan ??

Of is daar weer iets anders voor nodig..??

En screenshots ? Die moeten zeker eerst geupload worden bij een site waarna je daarheen moet linken ofzo ?

pi_5949840
OK, Rimini dus..

Zal vandaag een begin maken, eerst even de nieuwe update eraf halen..

Over Screenshots.. Eventueel zal ik ze wel willen ontvangen, maar heb het zelf druk met school, voetbal (4x per week) en vrienden/lol maken.. Beter is denk ik dat we het gewoon uploaden op een site en dan hier wat linkjes daarheen plaatsen ofzo...

Forza SCH.
pi_5949867
En PBateman.. misschien wil dit ?
code:
Test  01  02  03  04  05
Test  06  07  08  09  10

Tussen de
[code]

[ /code]
dus.. Hier neemt die dus precies over wat je typt (enters, spaties..)

Forza SCH.
  dinsdag 24 september 2002 @ 16:22:53 #27
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5950868
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:20 schreef Jelminho het volgende:
OK, Rimini dus..

Zal vandaag een begin maken, eerst even de nieuwe update eraf halen..

Over Screenshots.. Eventueel zal ik ze wel willen ontvangen, maar heb het zelf druk met school, voetbal (4x per week) en vrienden/lol maken.. Beter is denk ik dat we het gewoon uploaden op een site en dan hier wat linkjes daarheen plaatsen ofzo...

screenshots kunnen anders eventueel wel naar mij, en dan stuur ik de mijne wel naar iemand anders ter controle indien gewenst.

e-mail adres staat in mijn profiel.

AUB wel in .jpg formaat, want hotmail kan maar max. 2MB opslaan

dinsdag 24 september 2002 @ 16:29:13 #28
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5950976
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 09:02 schreef Atrimar het volgende:
Ik doe ook mee uiteraard, en begin vanavond wel met het opzetten van mijn spel. Ik vind het wel wat minder dat de FoW uit staat, maar dat is niet onoverkomelijk.

Ja, als het goed geimplementeerd zou zijn zou ik het ook niet zo'n probleem vinden om FoW te draaien. Maar het klopt niet altijd even goed.

Voorbeeld: Je weet wel precies alle attributen van veel zweedse spelers, maar het komt vaak voor dat je van spelers in de divisie onder jouw club niet de attributen kan zien. Terwijl dat in het echt andersom zou zijn. Zo zijn er nog wel meer dingen

Als CM 4 uitkomt kunnen we de challenge nog wel een keer doen, maar dan met FoW ingeschakeld, aangezien het dan (waarschijnlijk) wel goed geimplementeerd is.

pi_5951751
Ik ben begonnen (na wat onverklaarbare crashes die vaker de kop opsteken als ik iets op langere termijn moet doen)

Ik heb het alleen staan op mijn stand alone pc, dus voor de screenies zal ik wat moeten verzinnen.

Rimini it is then. Moge de beste manager winnen (of de meeste gelukkige)
Overigens, uit nieuwsgierigheid, ben ik de enige manager die niet volgens de leest Nederland is geschoeid, oftwele, de enige die cattanaccio wel kan waarderen?

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 24-09-2002 17:18]

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  dinsdag 24 september 2002 @ 17:17:59 #30
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5951771
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:16 schreef Atrimar het volgende:
Ik ben begonnen (na wat onverklaarbare crashes die vaker de kop opsteken als ik iets op langere termijn moet doen)

Ik heb het alleen staan op mijn stand alone pc, dus voor de screenies zal ik wat moeten verzinnen.

Rimini it is then. Moge de beste manager winnen (of de meeste gelukkige)

\

diskettes?

pi_5951790
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

\

diskettes?

Ja ja
pi_5952452
Ik prefereer een aanvallende stijl Atrimar, maar moet nog even zien welke kwaliteiten de spelers hebben. En zal misschien een verdedigende variant aannemen
Forza SCH.
pi_5952647
Sta ik bovenaan, met een torenhoge schuld. Jippie

Ik speel overigens vrij aanvallend, met een ook vrij ingewikkelde tactiek voor zo'n klein clubje. Maar het is juist leuk om te zien dat na een paar weken intensieve 'tactic'-training die gasten door lijken te krijgen hoe er gespeeld dient te worden. Opeens komen de backs mee op, en laten het spelletje zien zoals ik het bedoeld heb (tik, tik, overzet, kopbal, goal).

En een 17-jarig pikkie zou wel eens de speler van het jaar kunnen worden, aangezien hij al het gehele seizoen bovenaan staat qua gemiddelde cijfer.

Ik moest dus even warmdraaien (1e ronde Serie C-cup kansloos uitgeschakeld), maar nu in december ben ik bijna onverslaanbaar.

Nu dus de financiele kant in orde proberen te krijgen.

pi_5952710
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:59 schreef Jelminho het volgende:
Ik prefereer een aanvallende stijl Atrimar, maar moet nog even zien welke kwaliteiten de spelers hebben. En zal misschien een verdedigende variant aannemen
Ik heb al door dat Rimini niet echt best is ... ik scoor te moeilijk, en heb dus een goede spits nodig.
  dinsdag 24 september 2002 @ 18:44:29 #35
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5953068
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 18:11 schreef Quaresma het volgende:
Sta ik bovenaan, met een torenhoge schuld. Jippie

Ik speel overigens vrij aanvallend, met een ook vrij ingewikkelde tactiek voor zo'n klein clubje. Maar het is juist leuk om te zien dat na een paar weken intensieve 'tactic'-training die gasten door lijken te krijgen hoe er gespeeld dient te worden. Opeens komen de backs mee op, en laten het spelletje zien zoals ik het bedoeld heb (tik, tik, overzet, kopbal, goal).

En een 17-jarig pikkie zou wel eens de speler van het jaar kunnen worden, aangezien hij al het gehele seizoen bovenaan staat qua gemiddelde cijfer.

Ik moest dus even warmdraaien (1e ronde Serie C-cup kansloos uitgeschakeld), maar nu in december ben ik bijna onverslaanbaar.

Nu dus de financiele kant in orde proberen te krijgen.

Ja, eigenlijk is het bij Rimini noodzaak dat je promoveert, omdat anders je schuld TE hoog word.

Ik denk dat ik wel kan raden wie dat jonge pikkie is. En ja, bij mij tackled ie ook alles wat lijkt op een bal

ik doe het trouwens tot nu toe wel aardig. Jammerlijk uitgeschakeld door Cesena (divisie hoger) in de Serie C cup. Ik werd uiteindelijk wel tweede met een doelsaldo van 13-4 (8 goals van dezelfde speler ). En nu 4 wedstrijden in de competitie gespeeld. 3 gewonnen, 1 gelijk.

dinsdag 24 september 2002 @ 18:49:16 #36
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5953146
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:16 schreef Atrimar het volgende:

Overigens, uit nieuwsgierigheid, ben ik de enige manager die niet volgens de leest Nederland is geschoeid, oftwele, de enige die cattanaccio wel kan waarderen?

Ik kan het wel waarderen, maar ik kan het nooit goed laten werken met kleine clubs.
pi_5953665
Na uitgebreide studie (lees compare players) op elke positie, heb ik aan de hand van de resultaten een basis 11tal in 4-4-2 samengesteld.

Elke positie is dubbel bezet, en ik heb in het tweede twee mogelijke talenten rondhobbelen. Slechts een probleem. De helf van mijn basis 11 wil al weg, of een nieuw contract

stelletje zeikprofs

pi_5954025
Ik heb gelukkig nog een positief banksaldo van 1,5 miljoen gulden

Zal wel komen door de 3 verkochte spelers ...

Ben net wel naar de 2e plek teruggezakt in de competitie, maar heb gelukkig weer wel de 4e ronde van de Serie C Cup bereikt.

Alleen jammer dat die ene Portugees in die bekerwedstrijd een gebroken voet krijgt en 4 maanden is uitgeschakeld

dinsdag 24 september 2002 @ 19:45:23 #39
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5954105
Mijn banksaldo is ook nog positief... ook ong. 1.5Mil. Ik heb een paar grootverdieners (1.5k p/w) verkocht die ik toch niet zou gebruiken. Dat heeft me ongeveer 750k opgeleverd (euro's)

Mijn team lijkt overigens wel een vreemdelingen legioen. Ik heb nu spelers uit Vietnam, Croatie, Quatar, Griekenland en Portugal rondlopen

dinsdag 24 september 2002 @ 19:51:11 #40
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5954199
aha, in de 5e ronde van de beker moet ik tegen Cesena - payback time
pi_5954958
Na een dramatische start in mijn eerste seizoen heb ik inmiddels mijn eerste overwinning te pakken, een zwaarbevochten 2-1 overwinning op Sassuolo. Meteen daarna was het weer malaise, een 1-0 nederlaag tegen de ploeg die ik in de beker met 2-0 opzij schoof, Alto Adige.

Ik sta inmiddels 14e in de ranglijst, met 1 overwinning, 1 gelijk spel, en 3 nederlagen, en baal als een stekker dat jullie zo'n uienteam hebben gekozen. Hier is voor een manager als ik geen eer aan te behalen (zei hij lachend)

pi_5955248
Leuk om de voortgang van eenieder te volgen...

Alleen ben ik nu verslaafd aan m'n huidige club: IFK Göteborg... Moeilijk om je daarvan te weerhouden, maar ik ga binnenkort een poging wagen met Rimini.

.
pi_5955508
De stand na 18 wedstrijden is bij mij zo :
code:
************************************************************************************************
 Italian Serie C2/B - Sunday 13th January 2002
************************************************************************************************

================================================================================================
 2001/2 Table
================================================================================================

Pos     Team                            Pld  Won  Drn  Lst  For  Ag   Won  Drn  Lst  For  Ag   Pts
--------------------------------------------------------------------------------------------------
1st     Sambenedettese                  18   8    0    1    18   2    7    1    1    11   3    46   
--------------------------------------------------------------------------------------------------
2nd     Rimini                          18   5    1    2    17   7    6    2    2    19   8    36   
3rd     Faenza                          18   5    0    5    15   14   6    1    1    21   10   34   
4th     Brescello                       18   4    5    0    14   10   5    1    3    12   9    33   
5th     Gualdo                          18   6    2    2    13   8    3    2    3    14   12   31   
6th     Montichiari                     18   5    3    1    17   12   2    6    1    17   12   30   
7th     Mantova                         18   5    2    2    16   10   3    3    3    14   11   29   
8th     San Marino                      18   5    0    5    20   19   4    2    2    10   12   29   
9th     Alto Adige                      18   5    2    2    15   10   2    4    3    9    12   27   
10th    Mestre                          18   4    3    2    19   13   2    2    5    15   21   23   
11th    Teramo                          18   4    3    2    15   14   2    1    6    10   21   22   
12th    Sassuolo                        18   5    1    2    22   18   1    1    8    12   27   20   
13th    Thiene                          18   4    1    4    17   15   1    3    5    14   21   19   
14th    Imolese                         18   2    2    4    9    11   3    0    7    14   25   17   
15th    Poggese                         18   3    4    2    8    6    0    2    7    5    12   15   
16th    Fiorenzuola                     18   2    1    6    8    20   2    2    5    9    15   15   
17th    Trento                          18   2    4    3    15   13   1    1    7    5    15   14   
18th    Gubbio                          18   3    0    6    9    17   1    0    8    8    21   12   

En heb net een ''top'' keepertje uit de onderste regionen van de Argentijnse competitie kunnen kopen voor 110.000 gulden. Handling 17 & Reflexes 12

[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 24-09-2002 21:10]

pi_5955518
Ben nu ook al 9 wedstrijden bezig: 7 gewonnen, 2 gelijk

Idd financien worden bij mij ook straks een probleem; een paar oude vedetten met caps (jajaja; internationale ervaring is een pre bij mij) hebben toch wel een grote invloed op mn budget. Niets voor niets staat nu de halve selectie van 43 man op de transferlijst

Anyway; op naar het kampioenschap!

pi_5955850
Hmm ik zou graag mee willen doen maar ik kan dat FOW nergens vinden. Bedoelen jullie dat Attribute masking bovenin het scherm als je een spel start????

[Dit bericht is gewijzigd door Cecilio op 24-09-2002 21:44]

dinsdag 24 september 2002 @ 22:00:15 #46
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5956333
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 21:33 schreef Cecilio het volgende:
Hmm ik zou graag mee willen doen maar ik kan dat FOW nergens vinden. Bedoelen jullie dat Attribute masking bovenin het scherm als je een spel start????
Yep, dat is inderdaad wat we bedoelen. FoW staat voor Fog of War, oftewel.. nouja, ehh... dat is wat je moet hebben in ieder geval
pi_5956394
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 22:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Yep, dat is inderdaad wat we bedoelen. FoW staat voor Fog of War, oftewel.. nouja, ehh... dat is wat je moet hebben in ieder geval

Urrr, ja en dat is dus waarom ik twijfel(de). Bij mij in het scherm staat alleen "use real players" en "attribute masking" Als ik het nu goed begrijp hoef ik alleen maar attribute masking op no te zetten en ik kan beginnen.
  dinsdag 24 september 2002 @ 22:05:11 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5956420
Willen jullie het slowchatgehalte zien te beperken in dit topic, anders ben ik genoodzaakt dit topic te verplaatsen naar CS.

Mijn dank alvast.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 24 september 2002 @ 22:46:51 #49
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5957216
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 22:03 schreef Cecilio het volgende:

[..]

Urrr, ja en dat is dus waarom ik twijfel(de). Bij mij in het scherm staat alleen "use real players" en "attribute masking" Als ik het nu goed begrijp hoef ik alleen maar attribute masking op no te zetten en ik kan beginnen.

Klopt
  dinsdag 24 september 2002 @ 22:48:14 #50
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5957248
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 22:05 schreef golfer het volgende:
Willen jullie het slowchatgehalte zien te beperken in dit topic, anders ben ik genoodzaakt dit topic te verplaatsen naar CS.

Mijn dank alvast.

Waar zie jij slowchat? Alles wat hier gezegd is heeft met onze 'challenge' te maken. (behalve jouw bericht dan )
pi_5960469
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 22:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Waar zie jij slowchat? Alles wat hier gezegd is heeft met onze 'challenge' te maken. (behalve jouw bericht dan )

Trek je tenen in wil je?
  woensdag 25 september 2002 @ 10:07:43 #52
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5961359
quote:
Op woensdag 25 september 2002 08:03 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Trek je tenen in wil je?

Die waren ingetrokken
  woensdag 25 september 2002 @ 11:55:52 #53
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5962982
De stand halverwege:
code:
 Italian Serie C2/B - Thursday 3rd January 2002

2001/2 Table

Pos     Team                            Pld  Won  Drn  Lst  For  Ag   Won  Drn  Lst  For  Ag   Pts
1st     Rimini                          17   6    1    1    11   3    8    1    0    23   4    44   
2nd     Alto Adige                      17   5    3    1    13   9    5    0    3    15   13   33   
3rd     Thiene                          17   6    2    1    17   9    3    1    4    7    8    30   
4th     Sambenedettese                  17   7    0    2    18   10   1    5    2    11   12   29   
5th     Mestre                          17   4    1    4    11   13   4    3    1    15   10   28   
6th     Gualdo                          17   5    3    1    18   8    2    2    4    11   11   26   
7th     Poggese                         17   4    1    3    14   12   4    1    4    6    8    26   
8th     Imolese                         17   4    4    0    12   5    2    3    4    11   19   25   
9th     Brescello                       17   5    2    1    11   5    2    2    5    11   18   25   
10th    Teramo                          17   5    3    0    18   8    1    1    7    7    16   22   
11th    San Marino                      17   3    2    4    9    13   3    1    4    9    15   21   
12th    Mantova                         17   3    4    2    18   14   1    4    3    10   17   20   
13th    Gubbio                          17   4    2    3    12   6    0    4    4    6    12   18   
14th    Fiorenzuola                     17   4    2    2    11   6    0    3    6    9    17   17   
15th    Sassuolo                        17   4    1    3    9    12   0    4    5    5    12   17   
16th    Trento                          17   2    3    3    12   14   2    1    6    4    12   16   
17th    Montichiari                     17   2    3    3    10   12   0    3    6    5    14   12   
18th    Faenza                          17   1    3    5    10   15   1    1    6    9    16   10   

Ik zit ook in de halve finale van de Serie C-cup. Ik dacht dat ik uitgeschakeld was, want ik werd tweede in mijn groep, maar blijkbaar had ik de meeste punten behaald van alle #2 (9 punten) dus mocht ik wel door.

En in de italiaanse transfer-window heb ik ook een nieuwe Portugeese centrale middenvelder binnen gehaald. Er zat een prijskaartje van ¤ 650.000 aan, maar dan haal je ook wel iets in huis. Hij zou gemakkelijk in een goede serie B club meekomen. Jammer genoeg heeft ie dat zelf ook door. Zijn salaris is ¤ 3.300,- per week, en wou hij een Minimum Fee Release Clause van ¤250.000 Gelukkig heb ik dat op kunnen schroeven tot ¤ 2.000.000.

Hopelijk tekent hij volgend jaar een nieuw contract als ik promoveer.

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Brownstone op 25-09-2002 12:01]

pi_5963023
code:
 Italian Serie C2/B - Monday 25th March 2002

2001/2 Table

1st     Rimini                          27   9    3    1    28   12   9    5    0    28   9    62   
2nd     Alto Adige                      27   11   2    1    30   9    5    4    4    20   17   54   
3rd     Gubbio                          27   10   3    1    23   10   3    6    4    17   17   48   
4th     Brescello                       27   7    0    6    16   12   8    1    5    31   21   46   
5th     Teramo                          27   8    1    4    24   18   6    3    5    27   21   46   
6th     Poggese                         27   6    4    3    20   15   7    3    4    21   14   46   
7th     Thiene                          27   5    6    2    21   16   7    1    6    15   14   43   
8th     Mantova                         27   6    4    4    24   17   5    2    6    21   25   39   
9th     Mestre                          27   6    5    3    24   18   3    3    7    14   18   35   
10th    Montichiari                     27   8    2    4    26   23   1    6    6    14   22   35   
11th    Imolese                         27   5    4    4    22   20   4    3    7    20   28   34   
12th    Gualdo                          27   5    4    5    20   24   3    6    4    14   21   34   
13th    Sambenedettese                  27   6    3    5    15   16   3    2    8    17   22   32   
14th    Trento                          27   5    6    2    17   12   1    4    9    15   27   28   
15th    Sassuolo                        27   5    3    5    26   27   2    3    9    19   30   27   
16th    San Marino                      27   7    1    6    18   19   0    1    12   4    25   23   
17th    Faenza                          27   4    1    9    18   33   2    2    9    14   30   21   
18th    Fiorenzuola                     27   1    5    7    21   32   3    2    9    22   32   19   

Ik ook maar ff dan. Nou, nog 3 punten en de play-offs zijn al bereikt. Alleen maak ik me een beetje zorgen over volgend seizoen. Ik heb nml geen geld om nieuwe spelers aan te trekken, dus dat wordt lenen. Nu maar hopen dat er wat jonge gasten van Serie A clubs naar het altijd mooie Rimini willen komen.
pi_5963964
Toe maar, allebei bovenaan ??

Wat voor opstelling spelen jullie eigenlijk ?

Ik speel 4-4-2 met een ruit op het middenveld

BTW Quaresma : Ik heb al 2 serie A spelers geleend dit seizoen, dus als je in de Serie B komt moet dat zeker wel kunnen !

pi_5963988
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:

BTW Quaresma : Ik heb al 2 serie A spelers geleend dit seizoen, dus als je in de Serie B komt moet dat zeker wel kunnen !

Ik speel ook een 4-4-2 variant met een ruit, alleen moet ik toegeven dat mijn resultaten niet al te best zijn helaas
  woensdag 25 september 2002 @ 12:58:05 #57
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5964083
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:

Je gaat, als je promoveert, eerst naar de Serie C1 A(of B).

Anyway, ik speel een 4-3-2-1 systeem, maar dan aanvallend ingesteld.

En ik moet er wel bij zeggen dat ik wel vaker met Lower League teams speel, dus ik heb een beetje ervaring met wat voor soort opstelling wel en niet werken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Brownstone op 25-09-2002 13:02]

pi_5964118
Bij balbezit speel ik ongeveer 3-2-3-2. Bij balverlies schakelen we om naar een 5-3-2 variant. In het begin hadden ze hier best veel moeite mee, maar iedereen lijkt het nu te snappen.

/edit: Ik ben zwaar aan het onderhandelen met de nummer 3 van de topscorer-lijst in Frankrijk, irl. Zou wel lachen zijn als dat lukt

pi_5964267
U heeft helemaal gelijk Mr Brownstone

Hmm, als ik dit allemaal zo weer zie krijg ik gelijk zin om effe een uurtje te spelen...

Vanavond maar weer ff doen (Altijd leuk als er voetbal op tv is, dan kun je tijdens het laden effe voetbal kijken )

woensdag 25 september 2002 @ 13:16:53 #60
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5964492
Laat ik dan ff een screenshot posten

eerste 4 wedstrijden ongeslagen en fier bovenaan...alleen roemloos ten onder in het bekertoernooi

[Dit bericht is gewijzigd door --HOOLIE-- op 25-09-2002 13:21]

|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_5964520
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Laat ik dan ff een screenshot posten

eerste 4 wedstrijden ongeslagen en fier bovenaan...alleen roemloos ten onder in het bekertoernooi

[url=http://koernikova.8k.com/screen.jpg[url]

Gemiddeld 5 goals per wedstrijd. Petje af..
  woensdag 25 september 2002 @ 13:22:58 #62
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5964616
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:18 schreef Quaresma het volgende:

[..]

Gemiddeld 5 goals per wedstrijd. Petje af..

Ik he alle oude knarren eruit gegooid na het verlies in de beker...ik speel nu allen nog maar met spelers tusen de 16 en 22....gaat prima...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 25 september 2002 @ 13:26:44 #63
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5964691
ik zal dan ook maar meteen een screenshot van mijn opstelling plaatsen

[Dit bericht is gewijzigd door --HOOLIE-- op 25-09-2002 13:28]

|X|
|X|
pi_5964714
Sjeezz

19 goals in 4 wedstrijden ?

WIE heb jij in de spits staan joh ???

woensdag 25 september 2002 @ 13:41:19 #65
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5964973
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Sjeezz

19 goals in 4 wedstrijden ?

WIE heb jij in de spits staan joh ???

Volgens mij spitsen die bij RImini begonnen. Tenminste, ik zie Di Nicola daar staan. Maakt ook niet zoveel uit. Als je tactiek maar goed is.

Mijn spits heeft ook 42 goals in 36 wedstrijden, waarvan wel 19 in de beker

woensdag 25 september 2002 @ 13:44:21 #66
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5965025
Ik heb na 27 wedstrijden de Serie C2/B gewonnen

Yay me

pi_5965066
Nu is het officieel ... ik haat jullie
pi_5965103

Hiephoi.

woensdag 25 september 2002 @ 13:52:09 #69
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5965158
Congrats...jij bent de eerste zo te zien..

Bij mij schiet het niet op.....ik heb pas 7 wedstrijden gespeeld....

Duurt bij jullie de tussenliggende periode bij de wedstrijden ook zo lang??

|X|
|X|
pi_5965168
Vreemd die opstelling, ik ken volgens mij geeneen speler die daar staat

Vanavond maar eens kijken, die italiaanse namen lijken ook zoveel op elkaar...

woensdag 25 september 2002 @ 13:54:37 #71
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5965201
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Vreemd die opstelling, ik ken volgens mij geeneen speler die daar staat

Vanavond maar eens kijken, die italiaanse namen lijken ook zoveel op elkaar...

Hoezo vreemd????

ik heb gewoon een hoop gekocht/geruild/verkocht.....

|X|
|X|
pi_5965229
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Hoezo vreemd????

Ik ken alleen die Crutone en Latini niet. De rest ken ik gewoon hoor
  woensdag 25 september 2002 @ 13:56:51 #73
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5965253
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:

Duurt bij jullie de tussenliggende periode bij de wedstrijden ook zo lang??

die 'processing' periodes bedoel je? DIe gaan bij mij lekker snel omdat ik alleen de Italiaanse league heb aanstaan

Ligt er ook een beetje aan hoe snel je computer het kan verwerken he.

pi_5965271
quote:
Hoezo vreemd????
Ik ook Misschien ligt het daar wel aan...
  woensdag 25 september 2002 @ 14:06:47 #75
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5965447
LOL...ja misschien wel....

ik heb trouwens ff een free-domain geregd...misschien makkelijk voor de screenshots..

http://cm-challenge.8k.com/

misschien dat de mensen met meer html/web-building ervaring er wat leuks van kunnen maken

|X|
|X|
pi_5965496
Enneuh, hoe upload je daar dan een screenshot ?

Enneuh, hoe zet ik die dan weer in een reply hier ?

Ik ben nogal een leek op dat gebied

woensdag 25 september 2002 @ 14:17:27 #77
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5965632
quote:
Op woensdag 25 september 2002 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Enneuh, hoe upload je daar dan een screenshot ?

Enneuh, hoe zet ik die dan weer in een reply hier ?

Ik ben nogal een leek op dat gebied

via deze link : http://cm-challenge.8k.com/cgi-bin/util/builder

sitenaam/usernaam = cm-challenge.8k.com
password = abc123

dan ga je naar filemanager

upload-> wijs naar het bestand(screenshot) wat je lokaal hebt staan...

daarna kan je hier doormiddel van img]http://ch-challenge.8k.com/screenshotnaam[/img je screenshot hier laten zien...

|X|
|X|
pi_5965670
Dank u
  woensdag 25 september 2002 @ 14:21:09 #79
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5965705
geen dank....

laat ff weten of het gelukt is...

misschien dat anderen nog een leuk idee hebben voor een website...

|X|
|X|
pi_5966062
Hmm, misschien heb ik wel een leuk idee, moet wel kijken of ik daar tijd voor heb ..

Wat gaan jullie snel, ik heb het behoorlijk druk met andere dingen, maar kan vandaag eindelijk aan de slag

Forza SCH.
  woensdag 25 september 2002 @ 14:47:36 #81
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5966130
Quaresma, vergeet je screenshot niet he
  woensdag 25 september 2002 @ 15:04:27 #82
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5966392
whoohoo, Serie C-cup gewonnen

pfff, nu wel weer ff genoeg gespeeld voor vandaag

pi_5966450
quote:
Op woensdag 25 september 2002 14:47 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Quaresma, vergeet je screenshot niet he
Hmja, dat van die Manager-Points. Doe ik vanavond wel. Heb nu ff geen zin om ze te knippen, te verkleinen en te uploaden. Ik zag trouwens dat de punten voor Italy en All Nations verschillen, in dat Manager Stats-menu. Ik post ze daarom allebei maar ff.
  woensdag 25 september 2002 @ 15:12:08 #84
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5966523
bij gebrek aan tijd ben ik maar ff op vakantie gegaan....

de resultaten zijn verbluffend....

|X|
|X|
pi_5966915
22 gespeeld 22 gewonnen ???

woensdag 25 september 2002 @ 15:50:15 #86
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5967195
ja sorry...ik heb er weinig aan gedaan......

ben nu kampioen geworden....

|X|
|X|
  woensdag 25 september 2002 @ 15:51:24 #87
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5967220
Als dit spelletje afgelopen is moet je mij die tactic maar eens sturen
  woensdag 25 september 2002 @ 15:55:08 #88
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5967287
geef maar een emailadres...
|X|
|X|
  woensdag 25 september 2002 @ 16:45:02 #89
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5968166
Ik wacht tot dit afgelopen is, anders weet ik nu al dat ik het ga gebruiken... en dat zou niet echt eerlijk zijn. En ik doe het liever met mijn eigen tactics
  woensdag 25 september 2002 @ 16:51:57 #90
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_5968276
ook goed...het maakt mij niet uit....

vind dit wel leuk...zo'n challenge....

Hoe gaat het met de andere????

|X|
|X|
pi_5969484
quote:
Op woensdag 25 september 2002 16:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ook goed...het maakt mij niet uit....

vind dit wel leuk...zo'n challenge....

Hoe gaat het met de andere????

Slecht, kan niet anders zeggen helaas ... 10 gespeeld, slechts 2 gewonnen
pi_5970787
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:27 schreef Atrimar het volgende:
Slecht, kan niet anders zeggen helaas ... 10 gespeeld, slechts 2 gewonnen
Ik heb in jou een waardige tegenstander gevonden...

Ik begin zsm met Rimini btw... Ik lig nu toch redelijk zwaar onder vuur bij IFK Göteborg...

.
pi_5972366
1 wedstrijd gespeeld nog maar.. Komt door de maximum database.. dat kan me kutpc'tje niet goed aan .. Maar goed, we zetten door.. 1 - 0 verloren trouwens in de beker.. Veel beter was ik, maar tja..
Forza SCH.
pi_5974417

Moehoehahahahahah....

Kampioen geworden; manager van het jaar; 5 spelers bij het allstar team; beste speler; 3e bij topscorers; kwartfinale serie c cup

36629 punten x 5 = 183145

Noteert u het even ?

pi_5975249
Niet zoveel tijd gehad als ik gehoopt had, sta nog steeds 2e na 24 wedstrijden, promotie moet er zeker inzitten, en het kampioenschap gelukkig ook nog

Mijn team ziet er zo uit :

donderdag 26 september 2002 @ 10:13:07 #96
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5979124
quote:
Op woensdag 25 september 2002 22:56 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[afbeelding]

Moehoehahahahahah....

Kampioen geworden; manager van het jaar; 5 spelers bij het allstar team; beste speler; 3e bij topscorers; kwartfinale serie c cup

36629 punten x 5 = 183145

Noteert u het even ?

Ik had geloof ik 37770. Maar ik zit nu op school, dus ik zal het vanmiddag wel ff posten.
pi_5979454
Hee, waarom staat mijn opstelling er nou niet ??
  donderdag 26 september 2002 @ 10:47:12 #98
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5979541
quote:
Op donderdag 26 september 2002 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Hee, waarom staat mijn opstelling er nou niet ??
omdat je niet van buitenaf mag linken. Als ik de URL copieer en in een nieuw window zet dan doet ie het wel.
pi_5979942
edit : laat maar, hij staat er al
pi_5980832
Ik ben ook eindelijk begonnen...

Heb flink huisgehouden in de staff. Zowat de gehele staff is vervangen. Daarbij wel gelet op het financiële plaatje.
Op het spelersvlak heb ik al een viertal spelers verkocht met wederom het oog op de financiën...
Het aantrekken van nieuwe spelers gaat behoorlijk stroef gezien het lage budget. Maar ik houd goede moed. Ik heb al flink rondgekeken voor mogelijke transfers...

Ik heb de 1e wedstrijden gespeeld voor de Serie C Cup (ofzoiets) en heb deze gewonnen. Slechts me 1-0, maar toch...

Ik ga voor de poedelprijs!

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')