Club : Rimini (Italiaanse Serie C)
Regels :
- geen gebruik van een editor
- screenshots worden niet gephotoshopt
- alleen de italiaanse league runnen (ivm verschillende snelheden computers)
- Database op max.
- FoW uitgeschakeld
- echte spelers
edit: -OOK de Serie C2 A,B,C erbij doen !
Puntentelling :
Aan het einde van het seizoen (laten we zeggen 1 Juni) stuurt iedereen een screenshot van het aantal punten dat hij in dat seizoen behaald heeft. En dat 5x. Aan het eind tellen we de punten van de 5 jaar bij elkaar op, en wie de meeste punten heeft wint. (Managerpoints hebben we het hierover)
Meld hieronder even of je meedoet, en laat af en toe eens zien hoe 't gaat
Mr. Brownstone : Bedankt voor de regels
Nu kan er in ''CM Fanaten'' weer verder geluld worden over CM4
Suc6 !
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 23-09-2002 21:20]
/edit: Wat doen we trouwens met goeie resultaten in het bekertoernooi? Lijkt me dat die ook meegenomen moeten worden in de puntentelling. Post daarom ook maar een screenshot van het aantal Managerpunten a/h einde van het seizoen.
En je moet wel de Serie C2 A,B,C erbij nemen zie ik net, want Rimini zit in de Serie C2/B
Ik ga beginnen...
quote:Kan best (niet gezien dan...) maar ik heb die regels gecut & gepaste uit een reactie van Mr Brownstone duszzzz vandaaro...!
alleen.. "Bedankt Mr Brownstone ?" Kwam ik niet met het idee ?
edit : Eerste wedstrijd thuis tegen San Marino voor de Italiaanse beker al gewonnen met 3-0 (2 goals van een niet nader te noemen net geleende spits )
Sta 1e na 9 competitiewedstrijden waarvan ik er 8 heb gewonnen en 1 verloren, met een doelsaldo van 27-7.
Heb ook al 6 bekerwedstrijden achter de rug (Serie C Cup) en daarin zit ik alweer in de 3e ronde (verloor de 2e ronde 1st leg thuis van Pescara met 0-1, maar uit won ik met 1-3)
Van de al in het begin bij Rimini aanwezige spelers is tot nu toe de 33-jarige AM C Mauro Antonioli de smaakmaker met 14 wedstrijden, 10 goals en 2 assists, maar de echte ''sterren'' tot nu toe zijn een geleende Italiaanse spits en een gekochte Portugese middenvelder. Die Portugees heeft in 14 wedstrijden 7 goals, 10 assists en een rating van 8.29
Dit wordt leuk......
quote:Hebben we allemaal gekocht natuurlijk!
Op maandag 23 september 2002 23:45 schreef mitt het volgende:
Hoe kom je aan CM 01/02
Allemaal topics hierover, wil ik ook
Ik ga ook meedoen... morgen even een start maken...
FoW is? ben het ff kwijt
quote:Fog of War, als je deze optie uitzet dan zijn de 'stats' van onbekende spelers uit andere landen niet of nauwelijks zichtbaar. Je zult deze spelers dan moeten scouten, om een volledig beeld te krijgen van de speler. Als je een league moet kiezen staat dat bovenaan, als ik me niet vergis.
Op maandag 23 september 2002 23:48 schreef ToBe het volgende:[..]
Ik ga ook meedoen... morgen even een start maken...
FoW is? ben het ff kwijt
Zijn er nog regels wat betreft de database; ik heb nl. een third party erop zitten...
quote:K het is dus wel of niet de bedoeling dat je spelers moet scouten?
Op maandag 23 september 2002 23:50 schreef Quaresma het volgende:[..]
Fog of War, als je deze optie uitzet dan zijn de 'stats' van onbekende spelers uit andere landen niet of nauwelijks zichtbaar. Je zult deze spelers dan moeten scouten, om een volledig beeld te krijgen van de speler. Als je een league moet kiezen staat dat bovenaan, als ik me niet vergis.
quote:Je zult dus zelf moeten scouten ja. Is wel zo realistisch.
Op maandag 23 september 2002 23:55 schreef ToBe het volgende:[..]
K het is dus wel of niet de bedoeling dat je spelers moet scouten?
quote:okie
Op maandag 23 september 2002 23:58 schreef Quaresma het volgende:[..]
Je zult dus zelf moeten scouten ja. Is wel zo realistisch.
Ik ga vanmiddag beginnen als ik terug ben uit school.
quote:Eh, volgens mij begrijp je het verkeerd. FoW staat uitgeschakeld, dus je ziet alle stats al
Op dinsdag 24 september 2002 00:01 schreef ToBe het volgende:[..]
okie
toch nog ff snel beginnen!
quote:sorry
Op maandag 23 september 2002 21:48 schreef Jelminho het volgende:
Ah, hier een thread.. Najah, die regels lijken me verder wel goed.. alleen.. "Bedankt Mr Brownstone ?" Kwam ik niet met het idee ?
quote:CM Sorted data update,. bedoel je. Nouja, je moet het zelf weten, maar ik speel zonder. Dan werkt het spel tenminste goed
Op dinsdag 24 september 2002 00:06 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Ik heb alweer een officiele data-update erin zitten van SI-Games. K ga nu ook beginnen!!
Anyway, good luck allemaal
quote:De Fog of War moet uit, oftewel je ziet juist WEL alle stats van alle spelers...
Fog of War, als je deze optie uitzet dan zijn de 'stats' van onbekende spelers uit andere landen niet of nauwelijks zichtbaar. Je zult deze spelers dan moeten scouten, om een volledig beeld te krijgen van de speler. Als je een league moet kiezen staat dat bovenaan, als ik me niet vergis.
Die Fog of War is alleen maar irritant, de oude manier vind ik veel leuker (En zoals de ''doorgewinterde'' CM spelers weten, zeggen attributes lang niet alles over de kwaliteit van een speler)
quote:Nouja, ik heb het dus aanstaan. Never mind.
Op dinsdag 24 september 2002 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
De Fog of War moet uit, oftewel je ziet juist WEL alle stats van alle spelers...
Die Fog of War is alleen maar irritant, de oude manier vind ik veel leuker (En zoals de ''doorgewinterde'' CM spelers weten, zeggen attributes lang niet alles over de kwaliteit van een speler)
/edit: 13 punten uit 7 wedstrijden. Een nette 4de plaats
[Dit bericht is gewijzigd door Quaresma op 24-09-2002 12:57]
In CM01/02 kan je een txt bestandje aanmaken van de stand, alleen als ik die knip & plak in een reactie zal het niet meer netjes uitgelijnd zijn, maar dan staat alles dwars door elkaar heen en is het onleesbaar...
Zou dat gewoon met [quote] gaan ??
Of is daar weer iets anders voor nodig..??
En screenshots ? Die moeten zeker eerst geupload worden bij een site waarna je daarheen moet linken ofzo ?
Zal vandaag een begin maken, eerst even de nieuwe update eraf halen..
Over Screenshots.. Eventueel zal ik ze wel willen ontvangen, maar heb het zelf druk met school, voetbal (4x per week) en vrienden/lol maken.. Beter is denk ik dat we het gewoon uploaden op een site en dan hier wat linkjes daarheen plaatsen ofzo...
code:Tussen deTest 01 02 03 04 05
Test 06 07 08 09 10
[ /code]
dus.. Hier neemt die dus precies over wat je typt (enters, spaties..)
quote:screenshots kunnen anders eventueel wel naar mij, en dan stuur ik de mijne wel naar iemand anders ter controle indien gewenst.
Op dinsdag 24 september 2002 15:20 schreef Jelminho het volgende:
OK, Rimini dus..Zal vandaag een begin maken, eerst even de nieuwe update eraf halen..
Over Screenshots.. Eventueel zal ik ze wel willen ontvangen, maar heb het zelf druk met school, voetbal (4x per week) en vrienden/lol maken.. Beter is denk ik dat we het gewoon uploaden op een site en dan hier wat linkjes daarheen plaatsen ofzo...
e-mail adres staat in mijn profiel.
AUB wel in .jpg formaat, want hotmail kan maar max. 2MB opslaan
quote:Ja, als het goed geimplementeerd zou zijn zou ik het ook niet zo'n probleem vinden om FoW te draaien. Maar het klopt niet altijd even goed.
Op dinsdag 24 september 2002 09:02 schreef Atrimar het volgende:
Ik doe ook mee uiteraard, en begin vanavond wel met het opzetten van mijn spel. Ik vind het wel wat minder dat de FoW uit staat, maar dat is niet onoverkomelijk.
Voorbeeld: Je weet wel precies alle attributen van veel zweedse spelers, maar het komt vaak voor dat je van spelers in de divisie onder jouw club niet de attributen kan zien. Terwijl dat in het echt andersom zou zijn. Zo zijn er nog wel meer dingen
Als CM 4 uitkomt kunnen we de challenge nog wel een keer doen, maar dan met FoW ingeschakeld, aangezien het dan (waarschijnlijk) wel goed geimplementeerd is.
Ik heb het alleen staan op mijn stand alone pc, dus voor de screenies zal ik wat moeten verzinnen.
Rimini it is then. Moge de beste manager winnen (of de meeste gelukkige)
Overigens, uit nieuwsgierigheid, ben ik de enige manager die niet volgens de leest Nederland is geschoeid, oftwele, de enige die cattanaccio wel kan waarderen?
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 24-09-2002 17:18]
quote:\
Op dinsdag 24 september 2002 17:16 schreef Atrimar het volgende:
Ik ben begonnen (na wat onverklaarbare crashes die vaker de kop opsteken als ik iets op langere termijn moet doen)Ik heb het alleen staan op mijn stand alone pc, dus voor de screenies zal ik wat moeten verzinnen.
Rimini it is then. Moge de beste manager winnen (of de meeste gelukkige)
diskettes?
quote:Ja ja
Op dinsdag 24 september 2002 17:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
\
diskettes?
Ik speel overigens vrij aanvallend, met een ook vrij ingewikkelde tactiek voor zo'n klein clubje. Maar het is juist leuk om te zien dat na een paar weken intensieve 'tactic'-training die gasten door lijken te krijgen hoe er gespeeld dient te worden. Opeens komen de backs mee op, en laten het spelletje zien zoals ik het bedoeld heb (tik, tik, overzet, kopbal, goal).
En een 17-jarig pikkie zou wel eens de speler van het jaar kunnen worden, aangezien hij al het gehele seizoen bovenaan staat qua gemiddelde cijfer.
Ik moest dus even warmdraaien (1e ronde Serie C-cup kansloos uitgeschakeld), maar nu in december ben ik bijna onverslaanbaar.
Nu dus de financiele kant in orde proberen te krijgen.
quote:Ik heb al door dat Rimini niet echt best is ... ik scoor te moeilijk, en heb dus een goede spits nodig.
Op dinsdag 24 september 2002 17:59 schreef Jelminho het volgende:
Ik prefereer een aanvallende stijl Atrimar, maar moet nog even zien welke kwaliteiten de spelers hebben. En zal misschien een verdedigende variant aannemen
quote:Ja, eigenlijk is het bij Rimini noodzaak dat je promoveert, omdat anders je schuld TE hoog word.
Op dinsdag 24 september 2002 18:11 schreef Quaresma het volgende:
Sta ik bovenaan, met een torenhoge schuld. JippieIk speel overigens vrij aanvallend, met een ook vrij ingewikkelde tactiek voor zo'n klein clubje. Maar het is juist leuk om te zien dat na een paar weken intensieve 'tactic'-training die gasten door lijken te krijgen hoe er gespeeld dient te worden. Opeens komen de backs mee op, en laten het spelletje zien zoals ik het bedoeld heb (tik, tik, overzet, kopbal, goal).
En een 17-jarig pikkie zou wel eens de speler van het jaar kunnen worden, aangezien hij al het gehele seizoen bovenaan staat qua gemiddelde cijfer.
Ik moest dus even warmdraaien (1e ronde Serie C-cup kansloos uitgeschakeld), maar nu in december ben ik bijna onverslaanbaar.
Nu dus de financiele kant in orde proberen te krijgen.
Ik denk dat ik wel kan raden wie dat jonge pikkie is. En ja, bij mij tackled ie ook alles wat lijkt op een bal
ik doe het trouwens tot nu toe wel aardig. Jammerlijk uitgeschakeld door Cesena (divisie hoger) in de Serie C cup. Ik werd uiteindelijk wel tweede met een doelsaldo van 13-4 (8 goals van dezelfde speler ). En nu 4 wedstrijden in de competitie gespeeld. 3 gewonnen, 1 gelijk.
quote:Ik kan het wel waarderen, maar ik kan het nooit goed laten werken met kleine clubs.
Op dinsdag 24 september 2002 17:16 schreef Atrimar het volgende:Overigens, uit nieuwsgierigheid, ben ik de enige manager die niet volgens de leest Nederland is geschoeid, oftwele, de enige die cattanaccio wel kan waarderen?
Elke positie is dubbel bezet, en ik heb in het tweede twee mogelijke talenten rondhobbelen. Slechts een probleem. De helf van mijn basis 11 wil al weg, of een nieuw contract
stelletje zeikprofs
Zal wel komen door de 3 verkochte spelers ...
Ben net wel naar de 2e plek teruggezakt in de competitie, maar heb gelukkig weer wel de 4e ronde van de Serie C Cup bereikt.
Alleen jammer dat die ene Portugees in die bekerwedstrijd een gebroken voet krijgt en 4 maanden is uitgeschakeld
Mijn team lijkt overigens wel een vreemdelingen legioen. Ik heb nu spelers uit Vietnam, Croatie, Quatar, Griekenland en Portugal rondlopen
Ik sta inmiddels 14e in de ranglijst, met 1 overwinning, 1 gelijk spel, en 3 nederlagen, en baal als een stekker dat jullie zo'n uienteam hebben gekozen. Hier is voor een manager als ik geen eer aan te behalen (zei hij lachend)
Alleen ben ik nu verslaafd aan m'n huidige club: IFK Göteborg... Moeilijk om je daarvan te weerhouden, maar ik ga binnenkort een poging wagen met Rimini.
code:En heb net een ''top'' keepertje uit de onderste regionen van de Argentijnse competitie kunnen kopen voor 110.000 gulden. Handling 17 & Reflexes 12************************************************************************************************
Italian Serie C2/B - Sunday 13th January 2002
************************************************************************************************
================================================================================================
2001/2 Table
================================================================================================Pos Team Pld Won Drn Lst For Ag Won Drn Lst For Ag Pts
--------------------------------------------------------------------------------------------------
1st Sambenedettese 18 8 0 1 18 2 7 1 1 11 3 46
--------------------------------------------------------------------------------------------------
2nd Rimini 18 5 1 2 17 7 6 2 2 19 8 36
3rd Faenza 18 5 0 5 15 14 6 1 1 21 10 34
4th Brescello 18 4 5 0 14 10 5 1 3 12 9 33
5th Gualdo 18 6 2 2 13 8 3 2 3 14 12 31
6th Montichiari 18 5 3 1 17 12 2 6 1 17 12 30
7th Mantova 18 5 2 2 16 10 3 3 3 14 11 29
8th San Marino 18 5 0 5 20 19 4 2 2 10 12 29
9th Alto Adige 18 5 2 2 15 10 2 4 3 9 12 27
10th Mestre 18 4 3 2 19 13 2 2 5 15 21 23
11th Teramo 18 4 3 2 15 14 2 1 6 10 21 22
12th Sassuolo 18 5 1 2 22 18 1 1 8 12 27 20
13th Thiene 18 4 1 4 17 15 1 3 5 14 21 19
14th Imolese 18 2 2 4 9 11 3 0 7 14 25 17
15th Poggese 18 3 4 2 8 6 0 2 7 5 12 15
16th Fiorenzuola 18 2 1 6 8 20 2 2 5 9 15 15
17th Trento 18 2 4 3 15 13 1 1 7 5 15 14
18th Gubbio 18 3 0 6 9 17 1 0 8 8 21 12
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 24-09-2002 21:10]
Idd financien worden bij mij ook straks een probleem; een paar oude vedetten met caps (jajaja; internationale ervaring is een pre bij mij) hebben toch wel een grote invloed op mn budget. Niets voor niets staat nu de halve selectie van 43 man op de transferlijst
Anyway; op naar het kampioenschap!
[Dit bericht is gewijzigd door Cecilio op 24-09-2002 21:44]
quote:Yep, dat is inderdaad wat we bedoelen. FoW staat voor Fog of War, oftewel.. nouja, ehh... dat is wat je moet hebben in ieder geval
Op dinsdag 24 september 2002 21:33 schreef Cecilio het volgende:
Hmm ik zou graag mee willen doen maar ik kan dat FOW nergens vinden. Bedoelen jullie dat Attribute masking bovenin het scherm als je een spel start????
quote:Urrr, ja en dat is dus waarom ik twijfel(de). Bij mij in het scherm staat alleen "use real players" en "attribute masking" Als ik het nu goed begrijp hoef ik alleen maar attribute masking op no te zetten en ik kan beginnen.
Op dinsdag 24 september 2002 22:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Yep, dat is inderdaad wat we bedoelen. FoW staat voor Fog of War, oftewel.. nouja, ehh... dat is wat je moet hebben in ieder geval
Mijn dank alvast.
quote:Klopt
Op dinsdag 24 september 2002 22:03 schreef Cecilio het volgende:[..]
Urrr, ja en dat is dus waarom ik twijfel(de). Bij mij in het scherm staat alleen "use real players" en "attribute masking" Als ik het nu goed begrijp hoef ik alleen maar attribute masking op no te zetten en ik kan beginnen.
quote:Waar zie jij slowchat?
Op dinsdag 24 september 2002 22:05 schreef golfer het volgende:
Willen jullie het slowchatgehalte zien te beperken in dit topic, anders ben ik genoodzaakt dit topic te verplaatsen naar CS.Mijn dank alvast.
quote:Trek je tenen in wil je?
Op dinsdag 24 september 2002 22:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Waar zie jij slowchat?
Alles wat hier gezegd is heeft met onze 'challenge' te maken. (behalve jouw bericht dan
)
quote:Die waren ingetrokken
Op woensdag 25 september 2002 08:03 schreef Atrimar het volgende:[..]
Trek je tenen in wil je?
code:Ik zit ook in de halve finale van de Serie C-cup. Ik dacht dat ik uitgeschakeld was, want ik werd tweede in mijn groep, maar blijkbaar had ik de meeste punten behaald van alle #2 (9 punten) dus mocht ik wel door.************************************************************************************************
Italian Serie C2/B - Thursday 3rd January 2002
************************************************************************************************
================================================================================================
2001/2 Table
================================================================================================Pos Team Pld Won Drn Lst For Ag Won Drn Lst For Ag Pts
1st Rimini 17 6 1 1 11 3 8 1 0 23 4 44
2nd Alto Adige 17 5 3 1 13 9 5 0 3 15 13 33
3rd Thiene 17 6 2 1 17 9 3 1 4 7 8 30
4th Sambenedettese 17 7 0 2 18 10 1 5 2 11 12 29
5th Mestre 17 4 1 4 11 13 4 3 1 15 10 28
6th Gualdo 17 5 3 1 18 8 2 2 4 11 11 26
7th Poggese 17 4 1 3 14 12 4 1 4 6 8 26
8th Imolese 17 4 4 0 12 5 2 3 4 11 19 25
9th Brescello 17 5 2 1 11 5 2 2 5 11 18 25
10th Teramo 17 5 3 0 18 8 1 1 7 7 16 22
11th San Marino 17 3 2 4 9 13 3 1 4 9 15 21
12th Mantova 17 3 4 2 18 14 1 4 3 10 17 20
13th Gubbio 17 4 2 3 12 6 0 4 4 6 12 18
14th Fiorenzuola 17 4 2 2 11 6 0 3 6 9 17 17
15th Sassuolo 17 4 1 3 9 12 0 4 5 5 12 17
16th Trento 17 2 3 3 12 14 2 1 6 4 12 16
17th Montichiari 17 2 3 3 10 12 0 3 6 5 14 12
18th Faenza 17 1 3 5 10 15 1 1 6 9 16 10
En in de italiaanse transfer-window heb ik ook een nieuwe Portugeese centrale middenvelder binnen gehaald. Er zat een prijskaartje van ¤ 650.000 aan, maar dan haal je ook wel iets in huis. Hij zou gemakkelijk in een goede serie B club meekomen. Jammer genoeg heeft ie dat zelf ook door. Zijn salaris is ¤ 3.300,- per week, en wou hij een Minimum Fee Release Clause van ¤250.000 Gelukkig heb ik dat op kunnen schroeven tot ¤ 2.000.000.
Hopelijk tekent hij volgend jaar een nieuw contract als ik promoveer.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Brownstone op 25-09-2002 12:01]
code:Ik ook maar ff dan. Nou, nog 3 punten en de play-offs zijn al bereikt. Alleen maak ik me een beetje zorgen over volgend seizoen. Ik heb nml geen geld om nieuwe spelers aan te trekken, dus dat wordt lenen. Nu maar hopen dat er wat jonge gasten van Serie A clubs naar het altijd mooie Rimini willen komen.************************************************************************************************
Italian Serie C2/B - Monday 25th March 2002
2001/2 Table
1st Rimini 27 9 3 1 28 12 9 5 0 28 9 62
2nd Alto Adige 27 11 2 1 30 9 5 4 4 20 17 54
3rd Gubbio 27 10 3 1 23 10 3 6 4 17 17 48
4th Brescello 27 7 0 6 16 12 8 1 5 31 21 46
5th Teramo 27 8 1 4 24 18 6 3 5 27 21 46
6th Poggese 27 6 4 3 20 15 7 3 4 21 14 46
7th Thiene 27 5 6 2 21 16 7 1 6 15 14 43
8th Mantova 27 6 4 4 24 17 5 2 6 21 25 39
9th Mestre 27 6 5 3 24 18 3 3 7 14 18 35
10th Montichiari 27 8 2 4 26 23 1 6 6 14 22 35
11th Imolese 27 5 4 4 22 20 4 3 7 20 28 34
12th Gualdo 27 5 4 5 20 24 3 6 4 14 21 34
13th Sambenedettese 27 6 3 5 15 16 3 2 8 17 22 32
14th Trento 27 5 6 2 17 12 1 4 9 15 27 28
15th Sassuolo 27 5 3 5 26 27 2 3 9 19 30 27
16th San Marino 27 7 1 6 18 19 0 1 12 4 25 23
17th Faenza 27 4 1 9 18 33 2 2 9 14 30 21
18th Fiorenzuola 27 1 5 7 21 32 3 2 9 22 32 19
Wat voor opstelling spelen jullie eigenlijk ?
Ik speel 4-4-2 met een ruit op het middenveld
BTW Quaresma : Ik heb al 2 serie A spelers geleend dit seizoen, dus als je in de Serie B komt moet dat zeker wel kunnen !
quote:Ik speel ook een 4-4-2 variant met een ruit, alleen moet ik toegeven dat mijn resultaten niet al te best zijn helaas
Op woensdag 25 september 2002 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Toe maar, allebei bovenaan ??Wat voor opstelling spelen jullie eigenlijk ?
BTW Quaresma : Ik heb al 2 serie A spelers geleend dit seizoen, dus als je in de Serie B komt moet dat zeker wel kunnen !
quote:Je gaat, als je promoveert, eerst naar de Serie C1 A(of B).
Op woensdag 25 september 2002 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Toe maar, allebei bovenaan ??Wat voor opstelling spelen jullie eigenlijk ?
Anyway, ik speel een 4-3-2-1 systeem, maar dan aanvallend ingesteld.
En ik moet er wel bij zeggen dat ik wel vaker met Lower League teams speel, dus ik heb een beetje ervaring met wat voor soort opstelling wel en niet werken.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Brownstone op 25-09-2002 13:02]
/edit: Ik ben zwaar aan het onderhandelen met de nummer 3 van de topscorer-lijst in Frankrijk, irl. Zou wel lachen zijn als dat lukt
Hmm, als ik dit allemaal zo weer zie krijg ik gelijk zin om effe een uurtje te spelen...
Vanavond maar weer ff doen (Altijd leuk als er voetbal op tv is, dan kun je tijdens het laden effe voetbal kijken )
eerste 4 wedstrijden ongeslagen en fier bovenaan...alleen roemloos ten onder in het bekertoernooi
[Dit bericht is gewijzigd door --HOOLIE-- op 25-09-2002 13:21]
quote:Gemiddeld 5 goals per wedstrijd. Petje af..
Op woensdag 25 september 2002 13:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Laat ik dan ff een screenshot posteneerste 4 wedstrijden ongeslagen en fier bovenaan...alleen roemloos ten onder in het bekertoernooi
[url=http://koernikova.8k.com/screen.jpg[url]
quote:Ik he alle oude knarren eruit gegooid na het verlies in de beker...ik speel nu allen nog maar met spelers tusen de 16 en 22....gaat prima...
Op woensdag 25 september 2002 13:18 schreef Quaresma het volgende:[..]
Gemiddeld 5 goals per wedstrijd. Petje af..
[Dit bericht is gewijzigd door --HOOLIE-- op 25-09-2002 13:28]
19 goals in 4 wedstrijden ?
WIE heb jij in de spits staan joh ???
quote:Volgens mij spitsen die bij RImini begonnen. Tenminste, ik zie Di Nicola daar staan. Maakt ook niet zoveel uit. Als je tactiek maar goed is.
Op woensdag 25 september 2002 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Sjeezz19 goals in 4 wedstrijden ?
WIE heb jij in de spits staan joh ???
Mijn spits heeft ook 42 goals in 36 wedstrijden, waarvan wel 19 in de beker
Yay me
Bij mij schiet het niet op.....ik heb pas 7 wedstrijden gespeeld....
Duurt bij jullie de tussenliggende periode bij de wedstrijden ook zo lang??
Vanavond maar eens kijken, die italiaanse namen lijken ook zoveel op elkaar...
quote:Hoezo vreemd????
Op woensdag 25 september 2002 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Vreemd die opstelling, ik ken volgens mij geeneen speler die daar staatVanavond maar eens kijken, die italiaanse namen lijken ook zoveel op elkaar...
ik heb gewoon een hoop gekocht/geruild/verkocht.....
quote:Ik ken alleen die Crutone en Latini niet. De rest ken ik gewoon hoor
Op woensdag 25 september 2002 13:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
Hoezo vreemd????
quote:die 'processing' periodes bedoel je? DIe gaan bij mij lekker snel omdat ik alleen de Italiaanse league heb aanstaan
Op woensdag 25 september 2002 13:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Duurt bij jullie de tussenliggende periode bij de wedstrijden ook zo lang??
Ligt er ook een beetje aan hoe snel je computer het kan verwerken he.
quote:Ik ook
Hoezo vreemd????
ik heb trouwens ff een free-domain geregd...misschien makkelijk voor de screenshots..
misschien dat de mensen met meer html/web-building ervaring er wat leuks van kunnen maken
Enneuh, hoe zet ik die dan weer in een reply hier ?
Ik ben nogal een leek op dat gebied
quote:via deze link : http://cm-challenge.8k.com/cgi-bin/util/builder
Op woensdag 25 september 2002 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Enneuh, hoe upload je daar dan een screenshot ?Enneuh, hoe zet ik die dan weer in een reply hier ?
Ik ben nogal een leek op dat gebied
sitenaam/usernaam = cm-challenge.8k.com
password = abc123
dan ga je naar filemanager
upload-> wijs naar het bestand(screenshot) wat je lokaal hebt staan...
daarna kan je hier doormiddel van img]http://ch-challenge.8k.com/screenshotnaam[/img je screenshot hier laten zien...
laat ff weten of het gelukt is...
misschien dat anderen nog een leuk idee hebben voor een website...
Wat gaan jullie snel, ik heb het behoorlijk druk met andere dingen, maar kan vandaag eindelijk aan de slag
pfff, nu wel weer ff genoeg gespeeld voor vandaag
quote:Hmja, dat van die Manager-Points. Doe ik vanavond wel. Heb nu ff geen zin om ze te knippen, te verkleinen en te uploaden. Ik zag trouwens dat de punten voor Italy en All Nations verschillen, in dat Manager Stats-menu. Ik post ze daarom allebei maar ff.
Op woensdag 25 september 2002 14:47 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Quaresma, vergeet je screenshot niet he
de resultaten zijn verbluffend....
ben nu kampioen geworden....
vind dit wel leuk...zo'n challenge....
Hoe gaat het met de andere????
quote:Slecht, kan niet anders zeggen helaas ... 10 gespeeld, slechts 2 gewonnen
Op woensdag 25 september 2002 16:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ook goed...het maakt mij niet uit....vind dit wel leuk...zo'n challenge....
Hoe gaat het met de andere????
quote:Ik heb in jou een waardige tegenstander gevonden...
Op woensdag 25 september 2002 18:27 schreef Atrimar het volgende:
Slecht, kan niet anders zeggen helaas ... 10 gespeeld, slechts 2 gewonnen
Ik begin zsm met Rimini btw... Ik lig nu toch redelijk zwaar onder vuur bij IFK Göteborg...
Moehoehahahahahah....
Kampioen geworden; manager van het jaar; 5 spelers bij het allstar team; beste speler; 3e bij topscorers; kwartfinale serie c cup
36629 punten x 5 = 183145
Noteert u het even ?
Mijn team ziet er zo uit :
quote:Ik had geloof ik 37770. Maar ik zit nu op school, dus ik zal het vanmiddag wel ff posten.
Op woensdag 25 september 2002 22:56 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[afbeelding]Moehoehahahahahah....
Kampioen geworden; manager van het jaar; 5 spelers bij het allstar team; beste speler; 3e bij topscorers; kwartfinale serie c cup
36629 punten x 5 = 183145
Noteert u het even ?
quote:omdat je niet van buitenaf mag linken. Als ik de URL copieer en in een nieuw window zet dan doet ie het wel.
Op donderdag 26 september 2002 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Hee, waarom staat mijn opstelling er nou niet ??
Heb flink huisgehouden in de staff. Zowat de gehele staff is vervangen. Daarbij wel gelet op het financiële plaatje.
Op het spelersvlak heb ik al een viertal spelers verkocht met wederom het oog op de financiën...
Het aantrekken van nieuwe spelers gaat behoorlijk stroef gezien het lage budget. Maar ik houd goede moed. Ik heb al flink rondgekeken voor mogelijke transfers...
Ik heb de 1e wedstrijden gespeeld voor de Serie C Cup (ofzoiets) en heb deze gewonnen. Slechts me 1-0, maar toch...
Ik ga voor de poedelprijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |