Driekeerniks.com @ partys in grote hallen ?!....
quote:= de gemiddelde bezoeker...
Op maandag 23 september 2002 10:42 schreef firstwollie het volgende:
Ik heb trouwens wel goede herrinneringen aan de Vechtsebanen... ach ja, vroeger was alles beter. Was het nog wel druk op het feest?
quote:Ik heb ook goede herinneringen aan Vechtsebanen hoor ! (Trip2Dreamland enz. ) (het was ook best druk trouwens..) Ik ging vroeger elk weekend ( 1994-1999 ) maar nadat de commercie z'n kop op stak was de lol er voor mij wel af ! Allemaal van die 17-18 jarige strakke bekkies om je heen te stuiteren, nee, niet mijn stijl. Ik ga tegenwoordig voor 'Kwalitatief Uit' ! ( Goed concept he ?! zelf bedacht !
Op maandag 23 september 2002 10:53 schreef snoeki het volgende:
Trance Energy was wel heel leuk. Ook veel hard gestamp op een gegeven moment (terwijl er toch Trance gedraaid moest worden?).Ik heb trouwens wel goede herrinneringen aan de Vechtsebanen... ach ja, vroeger was alles beter. Was het nog wel druk op het feest?
quote:Kon ik dat maar, woon in Harlingen.... en Thialf is dan een geschenk uit de hemel (toch maar weer een auto kopen)
ga tegenwoordig voor 'Kwalitatief Uit' ! ( Goed concept he ?! zelf bedacht !)
Ik heb jaren in Groningen gewoond, daar kan je inderdaad leuk uitgaan. De Simplon is altijd een favoriet van mij, veel goede muziek, hele leuke mensen, relaxte sfeer.
Maar een echt leuke club heb je daar verder niet (of ik ken hem niet).
quote:Heette die discotheek soms X-Ray !?.... of zeg ik nou iets raars !? ( vaag verleden ) Publiek in The Q is zwaar relaxt vind ik, nix opgefokt of mensen met een 'leesbare-attitude'. Ik voel me er zwaar op m'n gemak, en dat heb ik eigenlijk in geen 1 tent...
Op maandag 23 september 2002 11:11 schreef snoeki het volgende:
Die Q is toch in Zwolle? Is dat in dat pand waar eerst die discotheek zat? Ben ff de naam kwijt. Die orangiseren inderdaad leuke dingen. Als het in dat pand van die discotheek is, hoop ik wel dat er nu een beter publiek komt (dat was vroeger meestal niet zo super).
Maar ff ontopic : Niemand naar utrecht geweest zaterdag ?! Be happy !
Kon er ook gratis heen, maar met die line up bleef ik liever thuis.
en feesten in grote hallen kunnen super gruwlijk zijn, maar dan moet er wel een line up staan waar je van houd.
quote:Ja idd stom, is ook de 1e keer ( en de laatste ) dat ik zonder flyer naar een feest ga.
Op maandag 23 september 2002 11:58 schreef MissX het volgende:
Beetje dom hoor naar een feest gaan zonder line up te checken. Ook al had je kaarten gewonnen, je weet toch waar je heen gaat. Gek he dat je dan als progressive liefhebber dit een kutfeest vind.Kon er ook gratis heen, maar met die line up bleef ik liever thuis.
en feesten in grote hallen kunnen super gruwlijk zijn, maar dan moet er wel een line up staan waar je van houd.
quote:Awakenings altijd super vet, er zijn geen betere feesten
Op maandag 23 september 2002 12:05 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
Ja idd stom, is ook de 1e keer ( en de laatste ) dat ik zonder flyer naar een feest ga.
En wat zijn tegenwoordig dan nog ' super gruwlijke ' (massale) feesten dan ?! Ik ken er geen 1 meer...
Maar het is ook maar net hoe je er zelf tegenover staat.
quote:
Op maandag 23 september 2002 11:16 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
Heette die discotheek soms X-Ray !?
Vechtsebanen was vroeger erg leuk trouwens. Trip 2 dreamland, Hellraiser, Dance 2 Eden.
quote:Now we're talkin' !
Op maandag 23 september 2002 12:39 schreef X-Ray het volgende:[..]
Vechtsebanen was vroeger erg leuk trouwens. Trip 2 dreamland, Hellraiser, Dance 2 Eden.
quote:Ik ging vroeger erg vaak. De 1e party waar ik was, was Rave The City II in de Statenhal in Den Haag. In de tussentijd naar heel veel geweest. Megarave, Hellraiser/Digital Overdose, Dance 2 Eden, Central Studio's feestjes etc.
Op maandag 23 september 2002 13:20 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
Now we're talkin' !
![]()
Dat waren pas feestjes, qua sfeer en aankleding vind je die tegenwoordig echt niet meer terug hoor, wel jammer...
Als je naar feesten van 5 a 6 jaar terug bent geweest weet je waar ik het over heb.
De laatste party van die tijd waar ik ben geweest was Mysteryland indoor in '99. Ben daar een uur binnen geweest en weer weggegaan. .
Nu al jaren niet echt meer naar grote partys geweest.... of nee, vorig jaar naar Qlimax in USC te Amsterdam, maar dat was omdat ik als VIP erheen kon .
quote:IDD, voor mij net zo. ik ben ook een paar keer vip geweest, en de hele avond in de vip-room blijven rondhangen, want die is meestal veeeel relaxter, en beter qua sfeer, als het feest zelf !
Op maandag 23 september 2002 13:26 schreef X-Ray het volgende:[..]
De laatste party van die tijd waar ik ben geweest was Mysteryland indoor in '99. Ben daar een uur binnen geweest en weer weggegaan.
.
'Komt me bekend voor... '
Nu al jaren niet echt meer naar grote partys geweest.... of nee, vorig jaar naar Qlimax in USC te Amsterdam, maar dat was omdat ik als VIP erheen kon
.
Vechtsebanen eerste keer was Ghosttown 1 van trip2dreamland als ik me niet vergis. Zeer heftig feest, keihard geluid ook. Kan me nog precies het optreden voor de geest halen van Ramon en Theo 'Ich ful mir ganz verrotted!' ... En daarna vechten voor de bus om naar het station te kunnen
quote:Dat waren nog eens tijden !
Op maandag 23 september 2002 17:07 schreef Atreidez het volgende:
Had nie eens gehoord dat er NOG een feest was buiten TE en Qlimax. Ik was zelf naar Qlimax en wat ik verwachte werd ook gedraait, en goed ook ... djeez, zo'n geluid heb ik sinds sporthallen zuid niet meer gehoord.. Maarja, die line up he - Alleen CJ Stone zou me een beetje aanspreken.Vechtsebanen eerste keer was Ghosttown 1 van trip2dreamland als ik me niet vergis. Zeer heftig feest, keihard geluid ook. Kan me nog precies het optreden voor de geest halen van Ramon en Theo 'Ich ful mir ganz verrotted!' ... En daarna vechten voor de bus om naar het station te kunnen
En idd, nu ik de line-up bekijk van afgelopen zaterdag..... neuh, zelf CJ stone(d) interesseert me geen fuck !
Ik merk dat bijna iedereen tegewoordig niet meer anders kan als BeuQuh en Qnalluhh met de harde Q. Dat hardstyle virus van Q-dance ook altijd is er geen anti virus?
quote:Liever melodietjes erdoorheen hoor, maarja, bij gebrek aan beter verkies ik toch de harde bass boven de melodietjes
Op maandag 23 september 2002 18:49 schreef Trance4Ever het volgende:
Je moet ook altijd de line-up lezen!Ik merk dat bijna iedereen tegewoordig niet meer anders kan als BeuQuh en Qnalluhh met de harde Q. Dat hardstyle virus van Q-dance ook altijd
is er geen anti virus?
quote:Was dat niet ook een Ghosttown feest? Ergens in 96 of zo?
Op maandag 23 september 2002 17:51 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
Ik heb ook een keer in een pendel-bus gezeten vanaf de Vechtsebanen, die zo vol beladen was met mensen dat-ie amper vooruit wilde. En bij elke bocht hield iedereen z'n hart vast en jodelde ' Heeeeuu' door de bus ! hahahaaaa !!! super gewoon ! zo gezellig !
quote:Ja dat feest was het! Met een soort ridder op een draak op de voorkant.
Op dinsdag 24 september 2002 09:14 schreef X-Ray het volgende:[..]
Was dat niet ook een Ghosttown feest? Ergens in 96 of zo?
.
Met die vierkante flyer die je een kwartslag moest draaien?
Daar was ik ook en die bus was zo vol dat ie bijna om viel ja.
Ik kan me nog herrinneren om 10:00 sochtends die zaal uit te rollen, naar het parkeerterrein waar het gewoon bomvol stond met gabbers die naar het station moesten. Daar kwam weer een lijndienst aan en 1 voor 1 mochten er mensen in, totdat 1tje zo slim was ff de nooduitgang achterin te openen en binnen 10 seconden klommen er 10 tegelijk naar binnen tot die bus echt barste gewoon. Was echt een dodemansrit
quote:Dan zouden wij best eens in dezelfde bus kunnen hebben gezeten
Op dinsdag 24 september 2002 10:26 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ja dat feest was het! Met een soort ridder op een draak op de voorkant.
Ik kan me nog herrinneren om 10:00 sochtends die zaal uit te rollen, naar het parkeerterrein waar het gewoon bomvol stond met gabbers die naar het station moesten. Daar kwam weer een lijndienst aan en 1 voor 1 mochten er mensen in, totdat 1tje zo slim was ff de nooduitgang achterin te openen en binnen 10 seconden klommen er 10 tegelijk naar binnen tot die bus echt barste gewoon. Was echt een dodemansrit
Lache.
Een paar maanden later was ik weer in de Vechtsebanen voor een Hellraiser-feest op oud en nieuw, en toen kwamen helemaal geen pendelbussen. Taxis waren er ook niet en het was -15. .
Urenlang in de kou gelopen toen naar het station.....
Nooit meer heen gegaan daarna .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |