abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5926834
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen Deel 9. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 22 september 2002.

maandag 23 september 2002 @ 00:04:57 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5926890
Margriet en Stefan gaan verder over Mustapha.

"Ik ga hem negeren", zegt Margriet... Maar dat is niet zo moeilijk want hij is er nooit. Als hij dan maar niet weer bij mij in de bunker zit!"
"Dat gaat toch een keer gebeuren", zegt Ting terecht.
"Als je het ergens niet mee eens bent, ga dan niet met hem in discussie... want dan geef je hem weer voeding", raadt Stefan haar aan.
"Het gaat niet om het vlees of wat dan ook..", valt Margriet hem in de rede. "Het is een attitude probleem wat hij heeft... het is asociaal gedrag. Wij respecteren allemaal zijn moslim gedrag, maar aan de andere kant respecteert hij het niet hoe wij hier alles doen."
"Wij lopen op onze tenen voor hem terwijl meneer alleen maar aan zichzelf denkt. Hij houdt echt met niemand rekening!"
"Maar je moet hemgeen aanleiding geven!"
"Moet ik geen aanleiding geven?", vraagt Margriet enigszins pissed. "Hij geeft ons de hele dag aanleiding... BAH... ik kan me er echt over opwinden!"

Margriet heeft duidelijk geen goed woord meer over voor Mustapha en heeft het helemaal gehad met hem. Ze verdijnt nu ook pissed in de slaapkamer.

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 23 september 2002 @ 00:10:21 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5926957
Ting krijgt nu een massage van Judith. Ze maakte zich wat zorgen om dan in haar bh te moeten liggen, maar toen Judith zei dat het toch net zoiets is als een bikini gaf ze toch toe. De bh mag alleen niet open van de achterkant. Judith moet maar om de bandjes heen masseren!
  maandag 23 september 2002 @ 00:24:29 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927142
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 23 september 2002 @ 00:32:13 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927207
Mustapha en Laurens zaten op de bank te praten.

In de bunker wordt Daniela inmiddels door Judith onder handen genomen.

maandag 23 september 2002 @ 00:41:21 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5927266
Jeanette vertelt dat ze de zaterdag nadat ze ongesteld is geworden altijd MOET sexen...
Margriet reageert meteen dat ze zoiets toch niet moet gaan vertellen. Jeanette zegt dat haar dat niet uitmaakt.
"Maar ik denk dat ik hier de pil maar ga doorslikken, dan heb ik er tenminste niet zo'n zin aan!"
"Als ik de pil slik dan is het echt een dood vogeltje", bekent Margriet.
Jeanette barst in lachen uit!

Vervolgens wordt het even stil....

"Straks stoppen ze me straks bij Mu", begint Margriet.
Jeanette zwijgt even.
"Ik zou het wel prima vinden als er weer wat kerels in de groep komen", zegt ze dan.
"Ik vind het wel prima zo...", reageert Margriet. "Ik stoor me ook veel meer aan kerels. Die hebben altijd vreselijk onrustig gedrag. Ik vind het wel prettig met vrouwen alleen."
"Dat vind ik eigenlijk helemaal niet", reageert Jeanette. "Met Martijn en Bram lijkt me gezellig. Ik kan beter met een stel kerels dan met een stel vrouwen."
"Ja, alleen met die kerels is ook wel een keer lachen ja", zegt Margriet dan. (Jeanette begint te lachen)
"Waar zou jij nu echt zin aan hebben?", vraagt Jeanette opeens.
Margriet moet even goed nadenken.
"Met een leuke man in een restaurant eten", antwoordt Margriet dan. "Dat lijkt me leuk..."

"Ik zou het liefst nu in m'n eigen bedje liggen", zegt Jeanette. "Met een zak chips... en een leuke vent... Eerst even een filmje kijken en dan even lekker hatseflatsen... dat ie er even lekker inglijdt!"
"Ah joh, zeg dat toch niet!", reageert Margriet geschokt.
"Wat maakt het uit", zegt Jeanette terug. "Het is wel de meest bacterieel overdraagbare bezigheid, maar wel godganse lekker als je het goed doet!"

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 23-09-2002 00:45]

pi_5927292
Jeanette en Margriet liggen al in bed. Jeanette vraagt aan Margriet wat zij van de striptease vond. Margriet vond het wel leuk en wat een verschillen in formaten ook. Jeanette durfde soms helemaal niet te kijken. Volgens Jeanette heeft ze het de laatste 3 dagen alleen maar over sex. Margriet vind dat dat wel meevalt.
Jeanette vertelt dat ze perse moet sexen als ze ongesteld moet worden.
Margriet zegt geschokt dat ze dat niet moet zeggen.
Jeanette denkt dat BB toch niet alles uitzend.

De mannen zijn wéér aan het kaarten.

Margriet vindt het prima zo zonder kerels. Lekker rustig. Ze stoort zich ook veel meer aan kerels, bij vrouwen heeft ze dat niet. Mannen zijn zo onrustig.
Jeanette heeft dat helemaal niet. Haar lijkt het wel gezellig als er weer mannen bijkomen. Zij kan veel beter met mannen overweg.

Waar zou je nu echt zin in hebben Margriet?: vraagt Jeanette.
Met een leuke man in een restaurant eten, lekker met z'n tweeën, een laat souper: antwoord Margriet.
Wat is dat?: Margriet legt nu aan haar uit wat een souper is, dat het geen soepie is.

Jeanette zou het liefst in haar bed liggen, zakken chips, filmpje. Lekkere vent erbij, filmpje kijken. Daarna lekker hatseflatsen, meteen erin.
Margriet blijft er haast in steken: "Na ja, dat zeg je toch niet!"
"Waarom niet, het is nou eenmaal een fijne bezigheid. Daarna lekker slapen." gaat Jeanette verder.

Margriet pakt na BB zo weer haar leven op. Jeanette heeft geen idee wat ze hierna gaat doen. Margriet vindt het ook wel prettig dat ze even niet na hoeft te denken wat ze moet gaan doen. Geen stress over wat ze moet gaan doen.

I'm not nuts. I just have guts!!
  maandag 23 september 2002 @ 00:45:58 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927312
De mannen zijn weer aan het kaarten.

In de slaapkamer van de bunker babbelen Margriet en Jeanette een beetje.
Jeanette wil weten wat Margriet nu het allerliefst zou willen.
Margriet: Een soupétje, daar heb ik wel zin in.
Jeanette: Een wat?
Margriet: Een soupé.
Jeanette: Wat is dat?
Margriet: Een diner, laat op de avond, daar heb ik zin in, met een kerel. En jij?
Jeanette: Ik zou nu graag heerlijk thuis op de bank willen zitten, tv kijken, met een zak chips en cola. En een leuke vriend in mijn armen....

pi_5927349
De dames moeten nu allebei plassen. Margriet laat Jeanette voorgaan.
Jeanette vertrekt al tetterend uit de slaapkamer. Margriet kan daar wel om lachen.
Op het andere schermpje nog steeds ouwe lullen die aan het kaarten zijn. Het heeft ook absoluut geen zin om dat te verslaan of je moet geïnteresseerd zijn in kaartspellen. Termen als troeven, roemen gaan over de tafel. Boring.
  maandag 23 september 2002 @ 00:51:21 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5927355
Er schijnt nu, volgens Jeanette, een gesprek aan de gang te zijn tussen Ting en de andere meiden over een vakantieervaring en drugsdealers aan de deur ..... Helaas is dat op geen enkele stream te zien!
pi_5927381
En mijn streamtijd zit erop.

APK en scanman, veel plezier nog!

maandag 23 september 2002 @ 01:07:14 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927502
Margriet: Het lijkt me zo raar om mezelf terug te zien, ik denk dat ik heel erg schrik. Ik had dat al toen ik mijzelf en Moestapha in de dagboekkamer zag. Ik doe heel veel met mijn handen, ik heb er een beetje op gelet en ik zit steeds ergens aan.
Jeanette: Ik weet wel zeker dat ik schrik.
Margriet: Je moet wel denken dat de leuke of pittige dingen die je doet uitgezonden worden. Niet als je een appeltje zit te eten.
Wat ze zouden ze nou uitzenden?
Jeanette: Ja dat zou ik ook wel eens willen weten! Dat is de brandende question that bites my tong.
Margriet: Waar komt dat Engels nou opeens vandaan?
Jeanette: I can have a whole conversation in English. English is not a problem language for me. () I listen to song lyrics and watch television.
  maandag 23 september 2002 @ 01:18:53 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927597
Jeanette: Ik ben beniewd wat Sjon de Mol er van vind.
Margriet: Denk je dat hij kijkt dan?
Jeanette: Hij heeft toch ook mee geholpen de kandidaten uit te zoeken?
Margriet: het lijkt me echt een leuke man, daar zou ik wel eens mee uit eten willen.
Jeanette: Jouw droomdate, hahaha! Ik heb laatst een documentaire over hem gezien, ik vind het echt een superman.
Margriet: En Linda de Mol, is dat zijn zus?
Jeanette: Dat vind ik ook een geweldige vrouw.
(Geslijm gaat nog even door.)
  maandag 23 september 2002 @ 01:24:48 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927650
Bram komt ook even kijken bij de kaartende heren.

(Regie, mogen we ook beelden van de dames in de keuken?)

maandag 23 september 2002 @ 01:50:08 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927805
Stephan: Ik wist dat hij introefte dus....
Laurens: Maar je wist niet welke kaart hij had. Zelfs in de slaapkamer praten ze nog over kaarten.

maandag 23 september 2002 @ 02:01:01 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927876
Ting komt ook de slaapkamer binnen waar Jeanette en Margriet nog lagen te praten.
Na enige tijd...
Ting: Kunnen we over 5 minuten gaan slapen?
Jeanette: Hoe moeten wij weten wanneer de 5 minuten voorbij zijn?
Margriet: Ting, je hebt toch oordoppen?
Jeanette moet hier hard om lachen.
Ting: Jullie kunnen toch buiten gaan zitten?
Jeanette: Ik ga echt niet buiten zitten hoor, dat is veel te koud.

Na enige tijd stilte staat Ting op en zegt: Ik ben nu van mijn apropos, en loopt weg.
Jeanette: WAT NOU?
Margriet: Belachelijk! Ik ga mij echt niet laten vertellen wanneer ik moet gaan slapen. Wat een gezeik.
Jeanette hoort Ting in de keuken praten en gaat nu haar bed uit. "Als ze problemen met mij heeft moet ze bij mij zijn en niet tegen anderen gaan zeiken!"

Ting gaat weer in bed liggen.

Ting: Het is toch een slaapzaal?
Margriet: Ja, hoe zal ik het zeggen.
Jeanette komt er ook weer bij, dikke ruzie nu.
Jeanette: Als je graag wilt slapen mag je dat aangeven, maar je kunt niet verlangen dat ik 2 minuten later mijn bek hou.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 23-09-2002 02:18]

maandag 23 september 2002 @ 02:14:25 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927953
(Een hele post is verwenen)

Een hoop geschreeuw tussen Jeanette en Ting.

Jeanette loopt weg en komt na enige tijd terug om de ruzie verder voort te zetten.

(Streams op zwart.....)

maandag 23 september 2002 @ 08:07:01 #18
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_5928492
op de gratis beeldjes is te zien dat bram al opgestaan is.
Hij zit in een boek te bladeren.en iets te eten.
pi_5929428
De meeste mannen zitten al buiten thee/koffie te drinken.
Alleen Bo ligt binen op een bank te slapen. Hebben de mannen hem vannacht uit de slaapkamer verbannen?

Bij de dames geen teken van leven. Het enige dametje in beeld is Carmen.

pi_5930607
ik heb geen geluid, maar dit is wat ik zie:

Stefan en Mus hangen buiten op een ligbedje en zijn wat aan het babbelen, terwijl Laurens binnen op de bank zich ligt te vervelen.

pi_5930865
oh, in de badkamer 2 brede heren in boxershort....ze hebben zich inmiddels verplaatst naar de slaapkamer en kleden zich aan.
pi_5930889
Stefan bijt op zijn nagels en Mus eet een kauwgompje, sorry, meer kan ik er niet van maken...
  maandag 23 september 2002 @ 12:40:47 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5931536
Van de BB-site:

Met Stefan naast zich is Mustapha helemaal niet het stille type. Al snel komt het gesprek op de frustraties van beide mannen: ze storen zich aan hun nieuwe medebewoner Bram. Het lijkt hier af en toe wel een militair kamp. Alles moet strak volgens de regels, verzucht Mustapha. Ja, gisteren had ik één slokje yoghurtdrank gedronken. Ik liep even weg en toen ik terugkwam was mijn glas al weg. Toen had Bram het al opgeruimd, beaamt Stefan het gemopper van Mustapha.

pi_5931878
Er was zojuist een prachtig gesprek tussen Stefan en Mustapha.
Ze hadden het over van alles en nog wat.
In het meisjesclubje bloedt Ting helemaal dood volgens hun en dat is ontzettend jammer want Ting heeft ontzettend veel in haar mars.
De rest is volgens hun alleen maar bezig anderen hun manier van leven in het BBhuis op te leggen aan de ander en dat werkt niet volgens Stefan en Mustapha.
Ze verwachten respekt van een ander maar weten zelf niet eens wat dat is volgens Mustapha.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_5932140
12.58 Stream op de kooi, zoomt nu in op Mus en Stefan die op de ligbedden buiten liggen. Mus krijgt het koud, en Stefan gaapt. Ze bespreken wie wie zou nomineneren. Mus denkt dat Lau hem gaat kiezen, maar hij weet het toch niet zeker. Mat Bram heeft ie geen klik. Stefan heeft gehoord, toen Bram dat tegen iedereen zei, dat hij (Bram) een iemand niet mocht. Volgens Mus heeft Bram gezegd, dat hij niet voor degene kiest die politiek niet correct is

13.01 Binnen in rijk zitten de andere mannen te kaarten. Laurens zweert dat hij nu 2 dezelfde kaarten heeft.
Ik ga dit niet verslaan en ook niet dat ze het maar weer eens over het eten hebben (kaassausje). Het gaat er weer uitbundig aan toe want Laurens lust nog wel een glaasje limonade, maar geen sinaasappelsmaak.

13.05 Jeanette zit vanuit arm toe te kijken, zegt wel eens iets maar dit is niet te verstaan.

13.06 Laurens: Martijn Krabbe had wijn uit zijn eigen wijnkelder meegenomen, dat was lekker. Limonade is ingeschonken.

13.07 Allemaal in een spurt naar buiten naar een vliegtuigje kijken, waar reclame achterhangt waarop staat "BO is the best love the fans"
Een van de dames vindt dit gaaf, de mannen ook al. In een halve minuut heb ik wel 20x het woord gaaf gehoord. Meer tekst hebben ze niet.

13.09 Reclame.

13.12 Martijn: Nou Bo nou ga je er nog lang niet uit. Het vliegtuigje maakt nog steeds rondjes. Mus heeft geen vrienden die zoveel geld hebben om een vliegtuigje te huren. Bo straalt helemaal. Volgens Margriet kost het wel 500 Euro. Bo vindt het fijn dat de mensen buiten nog aan en om hem denken. En maar zwaaien naar het vliegtuigje. Stefan heeft weer allemaal nutteloze en technische info over vliegtuigen, Martijn heeft ook es in 'n vliegtuigje gezet'n en de rest kan 'k nie verstaon. Bo zwaaide even naar al zijn fans zei hij zelf. (Wie mag dat wel niet zijn )

13.18 Dit is echt iets voor mijn moeder zegt Bo (de fan is bekend, U hoeft niet meer te reageren ) Margriet gaapt.

13.20 Margriet: Super, geweldig. Volgens Laurens heeft Almere ook een vliegveld.

13.22 Wat is Ting lelijk zonder make-up (mijn mening). Margriet stelt voor om te gaan steppen en de heren gaan weer kaarten/pokeren.

13.24 Bo had wel verwacht dat ze een keer voor hem zouden vliegen, maar niet op deze manier met reclame.

13.24 Einde uitzending

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')