quote:Aan het einde van het nummer doet die wel een heel stuk
Op donderdag 3 oktober 2002 16:50 schreef DaRealMac het volgende:
Redman hoor ik nauwelijksHeb ik de verkeerde versie ofzo, ik hoor alleen helemaal in het begin een dude die 2 regels rapt.
Hoorde vanmiddag op werk bij 3FM dat ze nieuw liedje had. Kobus heeft toen laten stemmen of ze wel of niet op de radio mocht komen. 90% tegen! Ik denk dat als ik had gestemd ook tegen had gestemd. Maar dit liedje klinkt best goed.
Christina ziet er wel flex uit! Volgens mij is ze wat aangekomen en is Redman een looser of wat!
Redman's samenwerking met erm.. ben de naam ff kwijt (ooh-ooh was de naam iig) vond ik wel zwaar ok. Lekker nummer!!!
quote:Vind het niet echt super klinken maar de tekst is wel geil
Op zondag 22 september 2002 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Christina - The Bitch - Aguilera is terug! En hoe! Samen met rapper Redman heeft ze een geil, heet singletje gemaakt, genaamd Dirty dus. Anders dan haar vorige poppy singletjes. Dit is meer Hip-hop. En het klinkt superrrr!
quote:"Ooh ooh" is van DeLaSoul
Op woensdag 9 oktober 2002 15:08 schreef Acathla het volgende:
Redman's samenwerking met erm.. ben de naam ff kwijt (ooh-ooh was de naam iig) vond ik wel zwaar ok. Lekker nummer!!!
quote:Idd, is dit de remix daarvan ofzo of moet het een nieuw nummer voorstellen?
Op woensdag 9 oktober 2002 16:08 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Nummer klinkt eigenlijk vrijwel hetzelfde als Redman's "Let's get dirty" met Dj Kool...
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 09-10-2002 19:41]
quote:ook zo
Op zondag 22 september 2002 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
*download**luister*
![]()
![]()
*delete*
quote:Inderdaad, maar dat is dan ook wel het enige positieve eraan.
Op woensdag 9 oktober 2002 19:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
Oh wat een heerlijk hoerige clip! Precies zoals wij Christina kennen, de hoer van de muziekwereld.
quote:Hahaha.
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:05 schreef speknek het volgende:[..]
Inderdaad, maar dat is dan ook wel het enige positieve eraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |