quote:Hij was vergeten in te loggen met zijn andere kloon
Op zaterdag 21 september 2002 11:01 schreef calvobbes het volgende:
Je hebt ineens een visioen van een jaar of 10 / 15 terug ofzo!?!?!
Of hij isn weer trug naar de mavo (uhj nu heet dat vmbo ofzo) omdat hij schoonmaken zat is *proest*....
quote:Sweetsixteen of Ivetje?
Op zaterdag 21 september 2002 11:04 schreef Swatkat het volgende:Hij was vergeten in te loggen met zijn andere kloon
quote:Goedemorgen,even voor de duidelijk...ik ben geen kloon
Op zaterdag 21 september 2002 11:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Sweetsixteen of Ivetje?
quote:Nou ja zeg, ik werk sinds kort bij een ander bedrijf en de baas heeft besloten dat ik wat meer van techniek moet weten, dus stuurt ie me een jaartje betaald op cursus (full time!).. Volgend jaar ben ik dus 100% in staat uitleg te geven over de techniek en werking van de koffiemachine die ik bedien!
Op zaterdag 21 september 2002 11:04 schreef Swatkat het volgende:[..]
Hij was vergeten in te loggen met zijn andere kloon
Of hij isn weer trug naar de mavo (uhj nu heet dat vmbo ofzo) omdat hij schoonmaken zat is *proest*....
![]()
![]()
quote:1. Waar heb je dat voor nodig?
Op zaterdag 21 september 2002 11:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nou ja zeg, ik werk sinds kort bij een ander bedrijf en de baas heeft besloten dat ik wat meer van techniek moet weten, dus stuurt ie me een jaartje betaald op cursus (full time!).. Volgend jaar ben ik dus 100% in staat uitleg te geven over de techniek en werking van de koffiemachine die ik bedien!
quote:Je hebt een jaar nodig om alles te weten te komen van een koffiemachine?!
Op zaterdag 21 september 2002 11:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nou ja zeg, ik werk sinds kort bij een ander bedrijf en de baas heeft besloten dat ik wat meer van techniek moet weten, dus stuurt ie me een jaartje betaald op cursus (full time!).. Volgend jaar ben ik dus 100% in staat uitleg te geven over de techniek en werking van de koffiemachine die ik bedien!
BHFH geef maar gewoon toe dat je was vergeten uit te loggen
quote:1. Mijn baas wil graag dat iedereen zijn volledige capaciteiten gebruikt en vond dat ik die moest ontplooien, vandaar die cursus.
Op zaterdag 21 september 2002 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
1. Waar heb je dat voor nodig?
2. Wtf heeft dat met natuurkunde te maken
quote:Dan nog... waarom heb je in godsnaam een opleiding nodig om een koffie-apparaat te bedienen?
Op zaterdag 21 september 2002 11:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
1. Mijn baas wil graag dat iedereen zijn volledige capaciteiten gebruikt en vond dat ik die moest ontplooien, vandaar die cursus.
2.het is de basis ,omdat ik al 15 jaar niet meer op school heb gezeten moet ik eerst mijn algemene kennisniveau opkrikken en krijg ik dus een half jaartje wiskunde natuurkunde, mechanica nederlands en engels.. Daarna krijg ik een half jaartje elektronica. Ik zit full time op school met doorbetaling van volledig salaris, dus hoef ik helemaal niet te werken.
quote:Havo/MBO en mijn baas is de mening toegedaan dat je geen apperatuur moet bedienen als niet exact weet hoe het intern werkt, dus vandaar... Met de krappe arbeidsmarkt waren er gewoon niet genoeg MBO/HBOers te vinden voor deze functie.
Op zaterdag 21 september 2002 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dan nog... waarom heb je in godsnaam een opleiding nodig om een koffie-apparaat te bedienen?
Op welk niveau doe je trouwens die vakken?
quote:of het ronde archief
Op zaterdag 21 september 2002 11:22 schreef calvobbes het volgende:
Dit topic is wel rijp voor een enkele reis naar op z'n minst SCD....
quote:krappe abeidsmarkt? hmm dacht het niet... werkeloosheid is hoog, aantal vacatures is laag,...
Op zaterdag 21 september 2002 11:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Havo/MBO en mijn baas is de mening toegedaan dat je geen apperatuur moet bedienen als niet exact weet hoe het intern werkt, dus vandaar... Met de krappe arbeidsmarkt waren er gewoon niet genoeg MBO/HBOers te vinden voor deze functie.
MBO'r/HBO'r voor een koffiemachine? *LOL* zal wel geen senseo crema ding zijn dan daar heb je zowat universiteit voor nodig!
*Lol*
quote:wat verwacht je,.. met hem als topicopener
Op zaterdag 21 september 2002 11:23 schreef DarkElf het volgende:
wat een onzin
quote:een hoop gezeur en geblaat eigenlijk
Op zaterdag 21 september 2002 11:25 schreef Swatkat het volgende:[..]
wat verwacht je,.. met hem als topicopener
quote:achja,.. tiz toch ook een hoop onzinnig gezeur en geblaat (of wil je zeggen dat hij weleens wat zinnigs zegt ?
Op zaterdag 21 september 2002 11:26 schreef DarkElf het volgende:[..]
een hoop gezeur en geblaat eigenlijk
quote:Rot dan op uit mijn topic, als je het niet gelooft
Op zaterdag 21 september 2002 11:28 schreef Swatkat het volgende:[..]
achja,.. tiz toch ook een hoop onzinnig gezeur en geblaat (of wil je zeggen dat hij weleens wat zinnigs zegt ?
)
quote:Waarom open je dan nog steeds van die debiele topics?
Op zaterdag 21 september 2002 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Rot dan op uit mijn topic, als je het niet gelooft
quote:dat is jouw mening!
Op zaterdag 21 september 2002 11:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Waarom open je dan nog steeds van die debiele topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |