abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 september 2002 @ 10:47:38 #1
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_5891036
Ik wil even klagen over het feit dat TPG Post weer lekker mijn pakket heeft kwijt gemaakt. En ja, het is ook nog mijn werkgever.

Ik ben namelijk de gelukkige winnaar in een prijsvraag van een Force Feedback racestuurtje. Ik had het de 14e moeten ontvangen, maar tot nu toe niets dus.
Ik heb geen afgifte bewijs dus weet ook niet waar het nou ligt. Die klote postbodes komen niet eens meer langs, want ik was gewoon thuis.

Het voordeel is dat ik zelf bij TPG Post werk en dus wel eens even de Rayon manager distributie van Den Haag ga bellen.

pi_5891190
Dan jat je toch gewoon wat pakketjes van je werkgever?

1 2 3 4, wat een kutreclame hoor ik hier

Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_5891295
Zal je baas blij mee zijn met zo'n topic .
Maar goed, heb het zelf meegemaakt met mijn telefoon die kuren vertoonde. Kon hem gewoon naar Dutchtone sturen. Ja dat kon ook, maar hij is (althans volgens die leuke internetservice van TNT) het hele land doorgeweest en na twee weken eindelijk op de plaats van bestemming aangekomen. Nee TNT post roeleert, als het hun zelf uitkomt.
Overigens ging de terugweg binnen 2 dagen wel goed
  vrijdag 20 september 2002 @ 11:11:06 #4
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_5891337
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:59 schreef Pommeloer het volgende:
1 2 3 4, wat een kutreclame hoor ik hier
Klote reclame ja.
pi_5891352
Heb je al naar het bedrijf gebeld, of ze het betreffende stuurtje wel hebben verstuurd?
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_5891399
Gelukkig komen mijn kaarten en brieven altijd netjes aan. Ookal doe ik er soms te weinig postzegels op. Zelfs met gebruikte postzegels kan je brieven versturen! ( Dat doe ik natuurlijk alleen naar mensen die je een kaartje moet sturen maar geen zin in hebt om dat eigenlijk te doen )
  vrijdag 20 september 2002 @ 11:18:28 #7
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_5891425
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 11:12 schreef PostManBart het volgende:
Heb je al naar het bedrijf gebeld, of ze het betreffende stuurtje wel hebben verstuurd?
Jep, heb zelfs het tracking nummer.
*zucht*
pi_5891429
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 11:16 schreef Marloekoe het volgende:
( Dat doe ik natuurlijk alleen naar mensen die je een kaartje moet sturen maar geen zin in hebt om dat eigenlijk te doen )
Waar MOET je kaartjes heensturen dan?? Daar heb ik nou nog nooit last van gehad..
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
  vrijdag 20 september 2002 @ 11:18:50 #9
3003 Zomerpeer
...Geen gewone Peer!
pi_5891431
NOUUwwww

Heb precies hetzelfde. Twee weken geleden een telefoon gekocht via Markplaats. Die jongen heeft hem op de post gedaan, maar tot nu toe nog steeds GEEN telefoon gezien.

Hij heeft nu allerlei formulieren ingevuld waarmee ze dan gaan uitzoeken wat er met het pakket gebeurd is. Gelukkig zal ik wel mijn geld terugkrijgen als het echt weg blijkt te zijn, maar het blijft wel klote.
Hij heeft het ook niet aangetekend verstuurd, dus hij kan niet reclameren.

Ik wil mijn telefooooooonn !!!!! GRRRRRRR !!!!!

Ook wacht ik al meer dan 4 weken op mijn welkomscadeau van de Flair.
Vraag me echt af of er soms een "wormhole" ofzo zit bij TPG.

Er is een vacature voor een vriendje vrij
pi_5891561
Ze waren een keer een GameCube + 3 games die ik in bruikleen kreeg van Nintendo kwijt. Hij zou op postkantoor appelstraat staan (had ik afhaalbericht voor), maar daar was ie niet. Ik pissig. Ik bellen. Ja hij moet er echt zijn... We gaan zoeken... Ondertussen kijk ik op inet waar me pakket is, staat ie op postkantoor fahrenheitstraat. Ik bellen. Nee hebben we niet. Ik echt pissed. Nog keer kijken op inet. Nog keer bellen naar dat k*t postkantoor. Ja hij staat hier. Ik zo van WTF! Maar goed, gelukkig terecht gekomen. Wat was het nou, die klootzak van een postbode had het verkeerde formulier gebruikt. En die koe van het postkantoor had verkeerd gekeken.

Dus: Verstuur je pakketjes nou maar met de koerier, die raakt ze tenminste niet kwijt, is net zo duur en komt ze ook nog halen.

vrijdag 20 september 2002 @ 11:49:43 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5891910
de PTT zuigt. Ze raken regelmatig dingen kwijt, en je krijgt NOOIT excuses oid. Ze hopen gewoon dat wat je verstuurd hebt of zou moeten krijgen, vergeet. Volgens mij jatten alle werknemers als raven en wordt daar amper controle op uitgevoerd. Knut heeft me in 2000 een vestje opgestuurd, een kledingstuk waar ik enorm aan gehecht was en het is nooit aangekomen. net zomin als een envelop die morpheus_at_work mij afgelopen juni stuurde. Je vraagt je af waar het allemaal blijft?

Toen ik afgelopen maart trouwens 'n redelijk stevige pen + t-shirt opstuurde naar m'n beste vriend, kwam die pen, die toch echt niet van porcelein is en op dat zachtje bedje van n t-shirt lag, gebroken aan. Wat DOEN ze ermee? Wordt het gebruikt als basketbal of zo?

Ik hoorde laatst ook al van gestolen bankpassen via de post. De schuld ging naar de bank, die had het zo verstuurd.
Maar de bezorging van de PTT lijkt me in dit geval 'n stuk verroter. Ik vertrouw de PTT amper nog. Ik verstuur geen belangrijke goederen meer via die sukkels

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5892161
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij jatten alle werknemers als raven en wordt daar amper controle op uitgevoerd.
En bedankt dat ook ik voor dief wordt uitgemaakt. Pas voortaan een beetje op met wat je zegt en scheer niet iedereen over 1 kam
pi_5892214
Ach, TPG wil de kosten omlaag brengen, dus minder vaste medewerkers en meer tijdelijke inhuurkrachten.
Resultaat laat zich raden.
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:11:27 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5892273
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:03 schreef Apfel het volgende:

[..]

En bedankt dat ook ik voor dief wordt uitgemaakt. Pas voortaan een beetje op met wat je zegt en scheer niet iedereen over 1 kam

leg mij dan maar 's uit waarom ik regelmatig mijn post niet, gekreukeld of kapot krijg?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:41:39 #15
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_5892702
SEMTEX, je moet inderdaad niet iedereen van TPG Post over 1 kam scheren. Niet iedereen werkt bij de distributie. Ik werk bijvoorbeeld als internet consulent/webmaster en kan er dus ook niets aan doen dat dat pakketje van mij kwijt is
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:50:06 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5892840
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:41 schreef iMAGE het volgende:
SEMTEX, je moet inderdaad niet iedereen van TPG Post over 1 kam scheren. Niet iedereen werkt bij de distributie. Ik werk bijvoorbeeld als internet consulent/webmaster en kan er dus ook niets aan doen dat dat pakketje van mij kwijt is
Ik beschuldig jou ook niet
Ik heb het alleen niet zo op die bezorgers! Ik heb zelf ook gesolliciteerd (uiteindelijk heb ik niet meer teruggebeld, had geen zin in t baantje ) en het viel me op hoe makkelijk je dus postbezorger kunt worden en post zou kunnen jatten.
Tevens vind ik gewoon dat de TPG daar meer op zou moeten kunnen controleren.
pi_5892981
Ik had een turkse huisgenoot die bij de sorteerdienst werkte.. die jatte bij het leven..

Of gewoon een adres label van jezelf over iemands anders zijn adres heen plakken..

pi_5893282
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:58 schreef MoJo het volgende:
Ik had een turkse huisgenoot die bij de sorteerdienst werkte.. die jatte bij het leven..

Of gewoon een adres label van jezelf over iemands anders zijn adres heen plakken..

Zo zijn er ook wel eens papiergeld en kaartjes voor een feest van of naar mij spontaan verdwenen dus.. en tja, wat doe je ertegen he

Ik zit nu te wachten op een pakket met platen uit Duitsland, beter komen die wel gewoon!

pi_5893352
Ze zijn lekker bezig bij de TPG
TPG Bezorgt aangetekend pakket niet
123
pi_5900951
hey collega mailman
pi_5906569
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:07 schreef Halinalle het volgende:
Ach, TPG wil de kosten omlaag brengen, dus minder vaste medewerkers en meer tijdelijke inhuurkrachten.
Resultaat laat zich raden.
Ik heb 4 weken bij TPG gewerkt deze zomer.
Keurig altijd alles bezorgd en geleverd.

Wat vooral irritant is als mensen iets bestellen en ze zijn er, die betreffende dagen dat het bezorgd wordt, niet
Kun je de hele wijk met die klote pakketjes rondsjouwen.

Niet dat ik dingen wil goedpraten (wat Semtex e.a. hebben meegemaakt), maar idd moeten niet alle TPG'ers over een kam gescheerd worden. Er worden natuurlijk fouten gemaakt, postbodes zijn ook mensen. En mensen maken fouten.

pi_5929297
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 12:56 schreef mystical het volgende:

[..]

Ik heb 4 weken bij TPG gewerkt deze zomer.
Keurig altijd alles bezorgd en geleverd.

Wat vooral irritant is als mensen iets bestellen en ze zijn er, die betreffende dagen dat het bezorgd wordt, niet
Kun je de hele wijk met die klote pakketjes rondsjouwen.

Niet dat ik dingen wil goedpraten (wat Semtex e.a. hebben meegemaakt), maar idd moeten niet alle TPG'ers over een kam gescheerd worden. Er worden natuurlijk fouten gemaakt, postbodes zijn ook mensen. En mensen maken fouten.

Natuurlijk ging mijn uitspraak niet over individuėn.

Trouwens, het overdag bezorgen van pakjes bij particulieren wordt steeds zinlozer, want er zijn steeds meer tweeverdieners etc, zodat er overdag gewoon niemand thuis is.

pi_5938747
Over de post service heb ik niet zoveel klachten. Maar het is inderdaad zo dat particulieren niet zo vaak meer thuis zijn. Maar daar kan een particulier niets aan doen. Dus dan komt het pakketje op postkantoor. Nou dan haal je hem daar op. Maar als er dus dingen gebeuren dat er fouten gemaakt worden met papieren en of postkantoor dan wil jij een pakket en dan is dat er niet. Dat kan gelukkig in ons dorpje niet maar 1 postagentschap maar als er meer kantoortjes zijn wil het nog wel eens fout lopen en daar moet aan gewerkt worden. Ik ken geen mensen die er problemen mee hebben om een pakket wat ze besteld hebben op te halen bij kantoor omdat ze er niet waren maar het pakket moet er dan wel wezen !
  dinsdag 24 september 2002 @ 10:39:39 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_5945576
verzend nummer opvragen. En dan naar postplaza gaan. Kan je zo zien waar hij is. Maar dat wist je zeker al. Omdat je er werkt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')