Ik ben namelijk de gelukkige winnaar in een prijsvraag van een Force Feedback racestuurtje. Ik had het de 14e moeten ontvangen, maar tot nu toe niets dus.
Ik heb geen afgifte bewijs dus weet ook niet waar het nou ligt. Die klote postbodes komen niet eens meer langs, want ik was gewoon thuis.
Het voordeel is dat ik zelf bij TPG Post werk en dus wel eens even de Rayon manager distributie van Den Haag ga bellen.
1 2 3 4, wat een kutreclame hoor ik hier
quote:Klote reclame ja.
Op vrijdag 20 september 2002 10:59 schreef Pommeloer het volgende:
1 2 3 4, wat een kutreclame hoor ik hier
quote:Jep, heb zelfs het tracking nummer.
Op vrijdag 20 september 2002 11:12 schreef PostManBart het volgende:
Heb je al naar het bedrijf gebeld, of ze het betreffende stuurtje wel hebben verstuurd?
quote:Waar MOET je kaartjes heensturen dan?? Daar heb ik nou nog nooit last van gehad..
Op vrijdag 20 september 2002 11:16 schreef Marloekoe het volgende:
( Dat doe ik natuurlijk alleen naar mensen die je een kaartje moet sturen maar geen zin in hebt om dat eigenlijk te doen)
Heb precies hetzelfde. Twee weken geleden een telefoon gekocht via Markplaats. Die jongen heeft hem op de post gedaan, maar tot nu toe nog steeds GEEN telefoon gezien.
Hij heeft nu allerlei formulieren ingevuld waarmee ze dan gaan uitzoeken wat er met het pakket gebeurd is. Gelukkig zal ik wel mijn geld terugkrijgen als het echt weg blijkt te zijn, maar het blijft wel klote.
Hij heeft het ook niet aangetekend verstuurd, dus hij kan niet reclameren.
Ik wil mijn telefooooooonn !!!!! GRRRRRRR !!!!!
Ook wacht ik al meer dan 4 weken op mijn welkomscadeau van de Flair.
Vraag me echt af of er soms een "wormhole" ofzo zit bij TPG.
Dus: Verstuur je pakketjes nou maar met de koerier, die raakt ze tenminste niet kwijt, is net zo duur en komt ze ook nog halen.
Toen ik afgelopen maart trouwens 'n redelijk stevige pen + t-shirt opstuurde naar m'n beste vriend, kwam die pen, die toch echt niet van porcelein is en op dat zachtje bedje van n t-shirt lag, gebroken aan. Wat DOEN ze ermee? Wordt het gebruikt als basketbal of zo?
Ik hoorde laatst ook al van gestolen bankpassen via de post. De schuld ging naar de bank, die had het zo verstuurd.
Maar de bezorging van de PTT lijkt me in dit geval 'n stuk verroter. Ik vertrouw de PTT amper nog. Ik verstuur geen belangrijke goederen meer via die sukkels
quote:En bedankt dat ook ik voor dief wordt uitgemaakt. Pas voortaan een beetje op met wat je zegt en scheer niet iedereen over 1 kam
Op vrijdag 20 september 2002 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij jatten alle werknemers als raven en wordt daar amper controle op uitgevoerd.
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:03 schreef Apfel het volgende:[..]
En bedankt dat ook ik voor dief wordt uitgemaakt. Pas voortaan een beetje op met wat je zegt en scheer niet iedereen over 1 kam
quote:Ik beschuldig jou ook niet
Op vrijdag 20 september 2002 12:41 schreef iMAGE het volgende:
SEMTEX, je moet inderdaad niet iedereen van TPG Post over 1 kam scheren. Niet iedereen werkt bij de distributie. Ik werk bijvoorbeeld als internet consulent/webmaster en kan er dus ook niets aan doen dat dat pakketje van mij kwijt is
Of gewoon een adres label van jezelf over iemands anders zijn adres heen plakken..
quote:Zo zijn er ook wel eens papiergeld en kaartjes voor een feest van of naar mij spontaan verdwenen dus.. en tja, wat doe je ertegen he
Op vrijdag 20 september 2002 12:58 schreef MoJo het volgende:
Ik had een turkse huisgenoot die bij de sorteerdienst werkte.. die jatte bij het leven..Of gewoon een adres label van jezelf over iemands anders zijn adres heen plakken..
Ik zit nu te wachten op een pakket met platen uit Duitsland, beter komen die wel gewoon!
quote:Ik heb 4 weken bij TPG gewerkt deze zomer.
Op vrijdag 20 september 2002 12:07 schreef Halinalle het volgende:
Ach, TPG wil de kosten omlaag brengen, dus minder vaste medewerkers en meer tijdelijke inhuurkrachten.
Resultaat laat zich raden.
Wat vooral irritant is als mensen iets bestellen en ze zijn er, die betreffende dagen dat het bezorgd wordt, niet
Kun je de hele wijk met die klote pakketjes rondsjouwen.
Niet dat ik dingen wil goedpraten (wat Semtex e.a. hebben meegemaakt), maar idd moeten niet alle TPG'ers over een kam gescheerd worden. Er worden natuurlijk fouten gemaakt, postbodes zijn ook mensen. En mensen maken fouten.
quote:Natuurlijk ging mijn uitspraak niet over individuėn.
Op zaterdag 21 september 2002 12:56 schreef mystical het volgende:[..]
Ik heb 4 weken bij TPG gewerkt deze zomer.
Keurig altijd alles bezorgd en geleverd.Wat vooral irritant is als mensen iets bestellen en ze zijn er, die betreffende dagen dat het bezorgd wordt, niet
Kun je de hele wijk met die klote pakketjes rondsjouwen.Niet dat ik dingen wil goedpraten (wat Semtex e.a. hebben meegemaakt), maar idd moeten niet alle TPG'ers over een kam gescheerd worden. Er worden natuurlijk fouten gemaakt, postbodes zijn ook mensen. En mensen maken fouten.
Trouwens, het overdag bezorgen van pakjes bij particulieren wordt steeds zinlozer, want er zijn steeds meer tweeverdieners etc, zodat er overdag gewoon niemand thuis is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |