quote:
op 06-29-2000 om 12:33 PM schreef De Parasiet het volgende:
sorry hoor, maar meneer begon hier zelf met een flamewar.
ik ga er niet op in en IK zoek conflicten op??
Meneer begon een flamewar? Ik denk dat als we de posts eens terug gaan lezen dat Meneer zich een bijzonder lange tijd heel netjes heeft ingehouden. Maar op een bepaald moment is voor iedereen de maat vol. Op de een of andere manier zie jij zelf blijkbaar niet in dat die reacties die jij normaalgesproken geeft alles behalve niet-provocerend zijn. Ik zie mensen die zelf redelijk zijn tegen jou ineens de meest onredelijke termen bezigen. Als dat alleen voor Meneer gold kon ik met je meegaan en zeggen dat het aan hem ligt, maar ik denk dat jij, ik en ongeveer 500 andere actieve Fok! gebruikers weten dat dat dus niet zo is.
Als jij vindt dat je zo geweldig bezig bent, waarom lukt het je dan toch iedere keer om dit soort reacties los te krijgen? Heb je daar ooit wel eens bij stil gestaan?
quote:
op 06-29-2000 om 12:42 PM schreef webber het volgende:
Meneer begon een flamewar? Ik denk dat als we de posts eens terug gaan lezen dat Meneer zich een bijzonder lange tijd heel netjes heeft ingehouden. Maar op een bepaald moment is voor iedereen de maat vol. Op de een of andere manier zie jij zelf blijkbaar niet in dat die reacties die jij normaalgesproken geeft alles behalve niet-provocerend zijn. Ik zie mensen die zelf redelijk zijn tegen jou ineens de meest onredelijke termen bezigen. Als dat alleen voor Meneer gold kon ik met je meegaan en zeggen dat het aan hem ligt, maar ik denk dat jij, ik en ongeveer 500 andere actieve Fok! gebruikers weten dat dat dus niet zo is.Als jij vindt dat je zo geweldig bezig bent, waarom lukt het je dan toch iedere keer om dit soort reacties los te krijgen? Heb je daar ooit wel eens bij stil gestaan?
webber, ik open een topic over plaatjes en speedcore begint meteen een flamewar. zoek het zelf na. hij zocht gewoon weer een nieuwe reden om te zieken.
quote:
op 06-29-2000 om 12:42 PM schreef webber het volgende:
Als jij vindt dat je zo geweldig bezig bent, waarom lukt het je dan toch iedere keer om dit soort reacties los te krijgen? Heb je daar ooit wel eens bij stil gestaan?
ik hoef niet de sympathie van elke fokker. ik heb zoiezo niets aan de sympathie(?) van een vreemde, ik krijg het liever IRL van mensen die de moeite nemen mij werkelijk te leren kennen.
quote:
op 06-29-2000 om 12:44 PM schreef De Parasiet het volgende:
webber, ik open een topic over plaatjes en speedcore begint meteen een flamewar. zoek het zelf na. hij zocht gewoon weer een nieuwe reden om te zieken.
Para, er wordt door jan en alleman op jouw posts gereageerd. En een redelijk percentage van de posters reageert negatief.
Kwartje nodig om te laten vallen?
quote:
op 06-29-2000 om 12:46 PM schreef De Parasiet het volgende:
ik hoef niet de sympathie van elke fokker. ik heb zoiezo niets aan de sympathie(?) van een vreemde, ik krijg het liever IRL van mensen die de moeite nemen mij werkelijk te leren kennen.
hee, zoiets heb ik wel eens via ICQ tegen je gezegd. En toen was ik een asociale klootzak volgens jou!
quote:
op 06-29-2000 om 12:47 PM schreef Quenda® het volgende:
Modereter Quenda vraagt even Uw aandacht,kan er van 13.00 tot 13.30 een typpauze ingelast worden in dit debat?
Zeg? Lunchen doe je maar in je eigen tijd.
Dit is belangrijker!
quote:
op 06-29-2000 om 12:47 PM schreef Quenda® het volgende:
Modereter Quenda vraagt even Uw aandacht,kan er van 13.00 tot 13.30 een typpauze ingelast worden in dit debat?
nee, sorry, om 13.00 uur staat "het grote ruzie en scheld half uurtje" gepland
quote:
op 06-29-2000 om 12:48 PM schreef Ulx het volgende:
hee, zoiets heb ik wel eens via ICQ tegen je gezegd. En toen was ik een asociale klootzak volgens jou!
moet ik dat nog eens quoten?(oh neee...dat mag niet..) je zei daar toch HEEL andere dingen dan je hier nu beweert.
quote:
op 06-29-2000 om 12:46 PM schreef De Parasiet het volgende:
Owww... dat verklaart natuurlijk een hoop.
Als je de sympathie van vreemden niet nodig hebt danwel waardeert heb je het volste recht om zonder enige vorm van schaamte plaatjes te plaatsen die provoceren, opmerkingen te maken die kwetsen en wat al niet meer.
Nee, sorry, het is me nu helemaal duidelijk, je hebt helemaal gelijk!
quote:
op 06-29-2000 om 12:50 PM schreef De Parasiet het volgende:
er reageert ook een groot deel positief en aan die mensen hecht ik waarde..
....maar volgens mij nog steeds het grootste gedeelte negatief....goh, wat zou dat nu toch betekenen??
quote:
op 06-29-2000 om 12:52 PM schreef Ludo het volgende:
....maar volgens mij nog steeds het grootste gedeelte negatief....goh, wat zou dat nu toch betekenen??
goh, eh...Ludo...wat zou mij dat boeien? HAHHAH. niet iedereen waardeert dezelfde humor.
er zijn ook een HOOP mensen die zich ergeren aan jouw topics (het fannetje-topic bijv?)
enne; BOEIEN!
quote:
Je hecht toch alleen waarde aan de mening van mensen die je IRL kent?
quote:
Er zit hier een stel notoire zeikers op fok en daar heb ik nou eenmaal geen boodschap aan.
Wat denk je nou Webber? Moet ik me nu echt 'rot' gaan voelen omdat ik jouw sympathie niet krijg? Ik heb nog een sociaal leven, gelukkig.
Oost-indisch blind heet dat denk ik? Zien wat je wilt zien en de rest gemakshalve maar overslaan?
Voel je absoluut niet rot meid. Daar is het me helemaal niet om te doen. Wat alleen jammer is, is dat je niet begrijpt dat andere mensen zich rot kunnen voelen om wat JIJ doet. En daar is het me wel om te doen.
En als dat nou eindelijk eens een keer doordringt tot die hersentjes van je, heb ik weer wat nuttigs bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |