abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5885843
Ik ben al na een dag gestopt met me studie, en nou wil ik toch dit jaar nog wat leuks doen. Ik ben, voor de nieuwsgierigen onder ons, gestopt met Bedrijfskunde. Was erg kut.

Nou ben ik 2 x in Glasgow geweest, en ik vind het echt een mooie stad.
Ik zou daar nu graag een paar maanden willen werken, het liefst in een pub of een club. Hetzelfde werk wat ik ook hier in NL al ruim 2 jaar doe.

Ik heb net wat gezocht al op het internet, maar toch vrij weinig gevonden nog. Ik ga zeker ook doorzoeken, maar wat ik tot nu toe heb gevonden valt me een beetje tegen.

Misschien dat iemand hier iets weet in Glasgow, of toevallig een site weet waar dergelijke dingen redelijk goed opstaan.
Mijn dank zou groot zijn

( En ja, schotland.pagina.nl heb ik al )

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_5886354
Ga de situatie hier eens na. Denk je dat jouw lokale kroeg zijn vacatures op internet zet?

Kdenk dat er niet veel anders opzit dan daarheen gaan en zien of je een baantje kunt vinden. Of het met bellen proberen.

† In Memoriam † dinsdag 24 september 2002 @ 11:14:59 #3
34726 Fratz
Max
pi_5946020
je kunt ook gaan solliciteren bij monsterboard, die hebben daar een kantoor waar ook veel nederlanders werken. een vriendin van me werkt daar en ze vindt het heel gezellig. ze is ook erg tevreden over het werken in glasgow, alleen het weer, daar is ze niet over te spreken, ik zou maar een goeie regenjas meenemen!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')