abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5881920
De meest begeerlijke vrijgezellen in ons land zijn de koele en berekende Nederlandse vrouwen met haar op de tanden zat, een bekend psycholoog (ex-chippendale) omschtreef het onlangs zo:
quote:
Women from Asia are charming. They are petite, soft, and gentle. It is such a pleasure to spend time with a woman who is charming and derives pleasure just from talking and listening to what you have to say.

Women from Asia are feminine. They are normally Petite and slender with delicate bone structure. They typically have smooth, silky, hairless skin.

Women from Asia are gentle. They don't bust your chops, when you are home a little late, or forget an anniversary. They let you know if they are unhappy with your behavior, but it is typically done in warm, friendly way so that arguments and hard feelings are generally avoided.

Women from Asia appreciate a gentleman. These women do not scold you, and call you a male chauvinist when you hold open a door for them. They appreciate politeness and thank you for it.

Women from Asia appreciate the way western men treat their women. Asian men have bad track records for the way they treat their women. They expect their women to serve them, to carry the heavy bags, to walk behind, to take orders from him, his son, and his mother. Western men, especially American men have very good reputations. We are world famous for treating women with respect and consideration. These traits are very appealing to any women who receives your letters.

Women from Asia value marriage. They do not believe in divorce. They marry for life. They believe in finding the right man and sticking by him, in good times and bad.

Women from Asia value family. Family is all important. Husband, children, parents, relatives come first. Husband and children never take second place to her career.

Women from Asia value tradition. If you have traditional values and like to do things the way they have been done before, your ways and beliefs are accepted and appreciated, not criticized.

Women from Asia value maturity. If you are older than your woman, that's not a problem, it's a plus. Asian women respect maturity. It signifies wisdom, stability, experience and gentleness.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 19 september 2002 @ 19:16:59 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_5881978
Ik val anders als een blok voor een zelfstandige vrouw.

Oh dan zijn ze daar inderdaad de dupe van.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5881995
Waar komt die quote vandaan?

Uit de gebruiksaanwijzing die bij je vrouw zat?

“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  donderdag 19 september 2002 @ 19:25:07 #4
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_5882045
Nou, bof jij toch mooi eventjes met je Thaise vrouwtje he....
Geluk is een richting, geen punt
pi_5882418
T nadeel van een zelfstandige vrouw is dat ze zo zelfstandig is dat ze jou ook helemaal niet nodig heeft of een relatie. maar verder is het idd aantrekkelijk ja. tot mijn spijt
pi_5882562
Wat is de bron van deze tekst?

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_5882578
quote:
Op donderdag 19 september 2002 19:25 schreef Yvonnetje het volgende:
Nou, bof jij toch mooi eventjes met je Thaise vrouwtje he....
Melkert heeft er ook eentje
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_5882639
quote:
Op donderdag 19 september 2002 20:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Melkert heeft er ook eentje

“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_5882738
Nou, ik ben diep onder de indruk en van plan onmiddelijk heel volgzaam en onderdanig te worden om toch iig mijn geliefde te behouden, is dat iets?

BHFH, het is je weer gelukt om een topic te openen dat enkel onzinnige oneliners gaat genereren,
dus ik kijk het nog even aan.

Ohja, even voor alle duidelijkheid, dit wordt geen bash-topic, slotje ligt klaar naast de pc.
Have fun.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5883739
quote:
Op donderdag 19 september 2002 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Ohja, even voor alle duidelijkheid, dit wordt geen bash-topic, slotje ligt klaar naast de pc.
Have fun.
thx voor het bevorderen van een serieuze discussie hier

Het kan inderdaad zo zijn dat de "moderne man" langzamerhand gaat vinden dat de "moderne vrouw" een beetje "moeilijk" is. Dan is voor iemand om zo'n aziatische vrouw mee te maken natuurlijk een verademing .

Natuurlijk is het zo dat ieder z'n eigen dingen heeft die hij leuk vind in een vrouw en er zullen dus zeker mensen zijn die op de "europese" soort vrouwen vallen. Gelukkig voor hen

(geen one liners, toch? )

Whatever doesn't kill you, makes you stronger. - Friedrich Nietzsche
pi_5887868
Zo'n poppetje wat de hele tijd achter je aan huppelt, tegen je aangeplakt zit en het altijd me je eens is omdat ze geen eigen mening heeft vind ik een behoorlijke afknapper anders.

Beetje assertieve vrouw met wat hersens zorgt voor de nodige uitdaging (ok, ook weer niet *te* veel ) !

pi_5887894
Een beetje vent strijkt zijn eigen overhemd.

Meer heb ik er niet over te zeggen, want dan neem ik het serieus en dat ga ik niet doen.

pi_5887949
Ik heb het idee dat sommige mannen een te kleine pik hebben (figuurlijk dan) om een relatie te hebben met een gelijkwaardige partner. En dat is best wel iets om medelijden mee te hebben vind ik. Wil je praten BHFH ?
pi_5887970
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 00:05 schreef gelly het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mannen een te kleine pik hebben (figuurlijk dan) om een relatie te hebben met een gelijkwaardige partner. En dat is best wel iets om medelijden mee te hebben vind ik. Wil je praten BHFH ?
Moet ik onder een kloontje posten om te zeggen dat ik het met je eens ben of mag ik dat als modje ook zeggen?
pi_5887985
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 00:06 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Moet ik onder een kloontje posten om te zeggen dat ik het met je eens ben of mag ik dat als modje ook zeggen?

Dat mag als modje toch ook wel
pi_5890712
quote:
Op donderdag 19 september 2002 19:16 schreef speknek het volgende:
Ik val anders als een blok voor een zelfstandige vrouw.

Oh dan zijn ze daar inderdaad de dupe van.

Een beetje kerel voelt zich inderdaad niet bedreigd door een zelfstandige en onafhankelijke vrouw. .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5890832
quote:
Op donderdag 19 september 2002 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De meest begeerlijke vrijgezellen in ons land zijn de koele en berekende Nederlandse vrouwen met haar op de tanden zat, een bekend psycholoog (ex-chippendale) omschtreef het onlangs zo:
[..]
Eng he, vrouwen met hersens
Altijd blijven lachen
pi_5890902
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:35 schreef Femke13 het volgende:
Eng he, vrouwen met hersens
Nog enger, een vrouw die denkt dat ze hersens heeft..
pi_5890937
quote:
De meest begeerlijke vrijgezellen in ons land zijn de koele en berekende Nederlandse vrouwen met haar op de tanden zat,
Niet jokken, ik ben nog nooit gevallen voor vrouwen met haar op de tanden
  vrijdag 20 september 2002 @ 10:42:27 #20
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_5890952
quote:
een bekend psycholoog (ex-chippendale)

Mijn vriendin en ik zijn twee zelfstandige individuen die elkaar toevallig heel erg lief vinden. Haha, ze heeft zelfs een betere baan dan ik, maar moet ik me nou in mijn eer aangetast voelen ofzo? Welnee, ik ben gewoon hartstikke trots op haar
En mijn overhemden strijk ik idd zelf wel.

pi_5891065
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nog enger, een vrouw die denkt dat ze hersens heeft..

O ja, jij was ook diegene in dat andere topic waarin je zei dat je zo goed was in vrouwen versieren, en dat je elke week verliefd bent op een ander.

Tja, je kunt je karakter een weekje verbergen, maar daarna dus echt niet meer

Altijd blijven lachen
pi_5891161
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:50 schreef Femke13 het volgende:
O ja, jij was ook diegene in dat andere topic waarin je zei dat je zo goed was in vrouwen versieren, en dat je elke week verliefd bent op een ander.
ja en..??
quote:
Tja, je kunt je karakter een weekje verbergen, maar daarna dus echt niet meer
  vrijdag 20 september 2002 @ 10:58:29 #23
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_5891186
asian woman are cheap(deze was de bron denk ik vergeten.
Geef mij ook maar een vrouw die een mening heeft, liever dat dan zo'n poppetje wat alleen maar kan ja knikken
Liefde, leven , geven!!!!
pi_5891205
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:58 schreef honesty het volgende:
asian woman are cheap(deze was de bron denk ik vergeten.
Geef mij ook maar een vrouw die een mening heeft, liever dat dan zo'n poppetje wat alleen maar kan ja knikken
Dit is een man die het begrijpt
Altijd blijven lachen
pi_5891264
Ff zonder dollen,
ik houd best van dames die assertief zijn. En liefst ook nog zelfstandig, dat ze zichzelf een beetje kunnen bezig houden zeg maar
Maar ze moeten niet denken dat ik ze echt serieus neem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')