quote:Ga jij je eens heel erg gauw schamen !!!!!!
Op donderdag 19 september 2002 16:57 schreef speknek het volgende:
Ik vind het net een passat.
maar dit is ook leuk natuurlijk
quote:De A4 is er in deze vorm al een tijdje hoor, dit is daarvan alleen maar de snelle versie.
Op donderdag 19 september 2002 16:57 schreef speknek het volgende:
Ik vind het net een passat.
Ik denk dat als je hem ziet op de rai, dat er toch redelijk wat kwijl rond de stand gaat liggen. Ik ga maar binnenkort met PON bellen over een proefritje. Eerst heb ik nog een proefrit voor de RS6, dus dat wordt ook al smullen geblazen.
Over het dwars gaan, het quattro systeem is gebaseerd op het Haldex systeem. Dat wilt zeggen max. 40% aandrijving op de achterwielen wanneer het nodig is. Oftwel het is gewoon een voorwielaandrijver, todat hij denkt dat hij het moeilijk krijgt en dan wordt er 40% van de aandrijving naar de achterwielen verplaatst. Driften met een quattro systeem gaat erg moeilijk. Powerslides zijn onhaalbaar vanwege het voorwielaangedreven karakter. Dus meestal krijg je hem in een drift door de oude handremtruuk, maar ja zeg nou eerlijk, dat is eigenlijk valsspelen. Of door hem totaal uit balans te krijgen door hem een "scandinavian flick" voor z'n kiezen te geven. Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt ge-flickt met mijn auto. Maar dat komt wel als het "regenseizoen" eraan komt.
Wil je driften, koop een BMW. Dus verwacht niet met audi een driftkampioen te worden.
Maar goed ik ga weer een beetje off-topic. Eerst maar even afwachten wat de S4 gaat kosten, ik zelf denk zo'n 90.000 a 100.000 euro.
Geen sigarettengeld als je het mij vraagt.
quote:De oude S4 was 62.500 euro, dus ik denk eerder dat deze 70.000-80.000 gaat doen (motor is natuurlijk wel flink krachtiger).
Op donderdag 19 september 2002 20:43 schreef Caine het volgende:
Ik denk dat je hem in het echt moet zien, hoe bruut hij is.
De RS4 is bruter, maar ja dat was het vorige model A4. Aan het einde van een model brengen ze meestal de RS versie uit. Dat zal dan ook wel over een paar jaar met deze '4' zijn. S6 was er ook al een tijdje voordat de RS6 verschijnt. Geruchten gaan nog steeds dat er een RS3 in aantocht is. Nieuwe A3 komt er aan, maar de S3 word nog in z'n huidige vorm voor minimaal een jaar doorgeproduceerd.Ik denk dat als je hem ziet op de rai, dat er toch redelijk wat kwijl rond de stand gaat liggen. Ik ga maar binnenkort met PON bellen over een proefritje. Eerst heb ik nog een proefrit voor de RS6, dus dat wordt ook al smullen geblazen.
Over het dwars gaan, het quattro systeem is gebaseerd op het Haldex systeem. Dat wilt zeggen max. 40% aandrijving op de achterwielen wanneer het nodig is. Oftwel het is gewoon een voorwielaandrijver, todat hij denkt dat hij het moeilijk krijgt en dan wordt er 40% van de aandrijving naar de achterwielen verplaatst. Driften met een quattro systeem gaat erg moeilijk. Powerslides zijn onhaalbaar vanwege het voorwielaangedreven karakter. Dus meestal krijg je hem in een drift door de oude handremtruuk, maar ja zeg nou eerlijk, dat is eigenlijk valsspelen. Of door hem totaal uit balans te krijgen door hem een "scandinavian flick" voor z'n kiezen te geven. Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt ge-flickt met mijn auto. Maar dat komt wel als het "regenseizoen" eraan komt.
Wil je driften, koop een BMW. Dus verwacht niet met audi een driftkampioen te worden.
Maar goed ik ga weer een beetje off-topic. Eerst maar even afwachten wat de S4 gaat kosten, ik zelf denk zo'n 90.000 a 100.000 euro.
Geen sigarettengeld als je het mij vraagt.
De Duitse tuner Abt is al jaren actief in de DTM-raceklasse. Op basis van de Audi S4 Avant komt men met de S4+ die in de kleuren van het raceteam gespoten is.
In de DTM is Abt actief met enkele Audi TT´s, waarmee men in 2002 het kampioenschap naar zich toe kon trekken. De zwart-gele kleuren van het raceteam zijn op de nieuwe S4+ gebruikt.
Het design is behoorlijk beïnvloed door toepassing van carbon-delen. De voorspoilerlip, grille, zijskirts en een groot deel van de achterzijde zijn met het lichte materiaal afgewerkt. Zelfs in de motorruimte zijn carbondelen gebruikt.
Het onderstel kreeg een bijpassende sportievere afstemming, het is een stuk stugger dan de standaard S4. Een nieuw uitlaatsysteem met vier uitlaatpijpen zorgt voor een passende motorsound. Rondom staat de S4+ op 19-inch velgen met banden in de maat 235/30. De 344 pk sterke 4,2-liter V8-motor van de Audi S4 is ongemoeid gelaten.
bron: autoweek.nl
-----------------------
235/30 banden, proest, nou, dat zal wel lekker rijden!
Bovendien is er IMO een bovengrens aan hoe dun bandjes kunnen zijn zonder dat de auto er stompzinnig uit gaat zien.
Oh, en de paintjob vind ik al even lelijk.
De prijs, die wil ik waarschijnlijk al helemáál niet weten.
Afgekeurd dus
quote:Ik weet dat dit een oude post is maar toch wilde ik effe reageren.
Op donderdag 19 september 2002 20:43 schreef Caine het volgende:
Ik denk dat je hem in het echt moet zien, hoe bruut hij is.
De RS4 is bruter, maar ja dat was het vorige model A4. Aan het einde van een model brengen ze meestal de RS versie uit. Dat zal dan ook wel over een paar jaar met deze '4' zijn. S6 was er ook al een tijdje voordat de RS6 verschijnt. Geruchten gaan nog steeds dat er een RS3 in aantocht is. Nieuwe A3 komt er aan, maar de S3 word nog in z'n huidige vorm voor minimaal een jaar doorgeproduceerd.Ik denk dat als je hem ziet op de rai, dat er toch redelijk wat kwijl rond de stand gaat liggen. Ik ga maar binnenkort met PON bellen over een proefritje. Eerst heb ik nog een proefrit voor de RS6, dus dat wordt ook al smullen geblazen.
Over het dwars gaan, het quattro systeem is gebaseerd op het Haldex systeem. Dat wilt zeggen max. 40% aandrijving op de achterwielen wanneer het nodig is. Oftwel het is gewoon een voorwielaandrijver, todat hij denkt dat hij het moeilijk krijgt en dan wordt er 40% van de aandrijving naar de achterwielen verplaatst. Driften met een quattro systeem gaat erg moeilijk. Powerslides zijn onhaalbaar vanwege het voorwielaangedreven karakter. Dus meestal krijg je hem in een drift door de oude handremtruuk, maar ja zeg nou eerlijk, dat is eigenlijk valsspelen. Of door hem totaal uit balans te krijgen door hem een "scandinavian flick" voor z'n kiezen te geven. Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt ge-flickt met mijn auto. Maar dat komt wel als het "regenseizoen" eraan komt.
Wil je driften, koop een BMW. Dus verwacht niet met audi een driftkampioen te worden.
Maar goed ik ga weer een beetje off-topic. Eerst maar even afwachten wat de S4 gaat kosten, ik zelf denk zo'n 90.000 a 100.000 euro.
Geen sigarettengeld als je het mij vraagt.
Geen enkele Audi met Quattro op de A3 en de S3 na hebben Haldex, ze hebben allemaal Torsen 4x4 systeem wat wilt zeggen dat de vermogensverdeling 50-50 is en flexibel kan veranderen. De Passat na '97 of '98 heeft ook Torsen, maar had vroeger Haldex.
Torsen is beter dan Haldex, en Torsen is een van de allerbeste 4x4 die er bestaat, zelfs de Hummer H1 is er mee uitgerust!
Torsen is volledig mechanisch met wormwielen enz. en reageert dan ook direct op ondergronds- en slip veranderingen. Haldex is electronisch geregeld met een computer en reageert dan ook met een beetje "lag" bij ondergronds- en grip verandering maar het verschil tussen Haldex en Torsen is niet merkbaar voor een gewone sterveling, alleen de die-hard (dus diegene die met 180 door een bocht gaan, of 360 graden spinnen in sneeuw of regen) chaffeurs zullen het verschil merken.
BTW, de electronisch geregelde 4x4 systemen van VW en Opel* waren vroeger gewoon bedroevend, ze waren onbetrouwbaar en presteerden best wel slecht. Opel maakt tegenwoordig geen normale straat-auto's met 4x4 en VW maakt nu gebruik van de techniek van Audi.
*In de normale straatwagens dan, niet de 4x4 in de Frontera en andere 4x4 terreinwagens van Opel, dat systeem werkte gewoon goed.
deze heb ik dus veeeeeel liever dan een, de te vergelijkende, m3
quote:Mooi
Op dinsdag 23 december 2003 21:15 schreef DeFlip het volgende:
maar de sedan versie is natuurlijk veel mooier (fftjes gestolen van cardomain.com sssssht...)
[afbeelding]deze heb ik dus veeeeeel liever dan een, de te vergelijkende, m3
quote:Inderdaad, achterin heb je niks te zoeken
Op dinsdag 23 december 2003 21:23 schreef Xcalibur het volgende:
beetje weinig beenruimte wel achterin....
maar ja, moet je maar zorgen dat je achter het stuur zit
ultieme reisauto. (lange snelweg ritten)
edit:
Ik heb nog minder beenruimte hoor
net iets beter te betalen voor ons
En is ook een hele mooie bak. Wolf in schaapskleding
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=2589698&class=cars&pos=9&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=c0d60a4078328897bc448d1e60ef9a59&did=1002620
Dit is een leuke auto
Prijs ¤ 5.950,00
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1993-12
Kilometerstand 263.000 km
Brandstof Benzine
Kleur Bruin Metallic
Carrosserievorm Sedan
Aantal deuren 4
Opties / opmerkingen:
4 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. 4 hoofdsteunen, airbag dubbel, boardcomputer, centrale vergrendeling met a.b., climate control, cruise control, elektrisch schuifkanteldak, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor + achter, in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare stoel(en), lederen bekleding, lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen, sportinterieur, startonderbreker, stoelverwarming, stuurbekrachtiging, voorstoel(en) elektrisch verstelbaar. In zeer goede staat.
In mijn auto is het nog 2x zo ruim als ik m'n stoel max naar achter zet....
Oh mijn god wat een lelijke motor zeg, daar kun je toch niks leuks mee? Plastic kap hier, plastic kap daar, allemaal een ander kleurtje, het lijkt wel speelgoed voor kleine kinderen...
Nee, doe maar wat mooie metalen inlaatspuitstukken en zo...
quote:Dat vind ik bij die nieuwe auto's ook zo jammer al die plastic kappen onder de motorkap, dan kunnen ze net zo goed die motorkap dicht schroeven net als de Audi A2
Op dinsdag 23 december 2003 22:57 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]Oh mijn god wat een lelijke motor zeg, daar kun je toch niks leuks mee? Plastic kap hier, plastic kap daar, allemaal een ander kleurtje, het lijkt wel speelgoed voor kleine kinderen...
Nee, doe maar wat mooie metalen inlaatspuitstukken en zo...
Als ik de motorkap los trek wil ik de techniek kunnen zien en geen plastic kappen
quote:U vraagt, wij draaien
Op dinsdag 23 december 2003 22:57 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]Oh mijn god wat een lelijke motor zeg, daar kun je toch niks leuks mee? Plastic kap hier, plastic kap daar, allemaal een ander kleurtje, het lijkt wel speelgoed voor kleine kinderen...
Nee, doe maar wat mooie metalen inlaatspuitstukken en zo...
Je bedoelt waarschijnlijk zoeits:
Alfa Romeo 3.2 liter GTA motor
Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb
quote:Pffrt
Op woensdag 24 december 2003 00:34 schreef yup het volgende:[..]
U vraagt, wij draaien
Je bedoelt waarschijnlijk zoeits:
Alfa Romeo 3.2 liter GTA motor
[afbeelding]
dit JA!
quote:Anders kijk je effe saggo
Op woensdag 24 december 2003 13:39 schreef jackson het volgende:
[afbeelding]Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb
quote:Wat een pislelijke velgen
Op woensdag 24 december 2003 13:39 schreef jackson het volgende:
[afbeelding]Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb
quote:Echt een mooie bak, veel beter dan de vorige uitvoering!
Op woensdag 24 december 2003 13:39 schreef jackson het volgende:
[afbeelding]Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |