abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5880474
quote:
Op donderdag 19 september 2002 16:57 schreef speknek het volgende:
Ik vind het net een passat.
Ga jij je eens heel erg gauw schamen !!!!!!
met alle respect voor een passat natuurlijk, maar dit is toch echt effe een paar stappen beter hoor
pi_5880577
vindt persoonlijk de RS4 toch mooier

maar dit is ook leuk natuurlijk

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_5883111
quote:
Op donderdag 19 september 2002 16:57 schreef speknek het volgende:
Ik vind het net een passat.
De A4 is er in deze vorm al een tijdje hoor, dit is daarvan alleen maar de snelle versie.
pi_5883440
Ik denk dat je hem in het echt moet zien, hoe bruut hij is.
De RS4 is bruter, maar ja dat was het vorige model A4. Aan het einde van een model brengen ze meestal de RS versie uit. Dat zal dan ook wel over een paar jaar met deze '4' zijn. S6 was er ook al een tijdje voordat de RS6 verschijnt. Geruchten gaan nog steeds dat er een RS3 in aantocht is. Nieuwe A3 komt er aan, maar de S3 word nog in z'n huidige vorm voor minimaal een jaar doorgeproduceerd.

Ik denk dat als je hem ziet op de rai, dat er toch redelijk wat kwijl rond de stand gaat liggen. Ik ga maar binnenkort met PON bellen over een proefritje. Eerst heb ik nog een proefrit voor de RS6, dus dat wordt ook al smullen geblazen.

Over het dwars gaan, het quattro systeem is gebaseerd op het Haldex systeem. Dat wilt zeggen max. 40% aandrijving op de achterwielen wanneer het nodig is. Oftwel het is gewoon een voorwielaandrijver, todat hij denkt dat hij het moeilijk krijgt en dan wordt er 40% van de aandrijving naar de achterwielen verplaatst. Driften met een quattro systeem gaat erg moeilijk. Powerslides zijn onhaalbaar vanwege het voorwielaangedreven karakter. Dus meestal krijg je hem in een drift door de oude handremtruuk, maar ja zeg nou eerlijk, dat is eigenlijk valsspelen. Of door hem totaal uit balans te krijgen door hem een "scandinavian flick" voor z'n kiezen te geven. Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt ge-flickt met mijn auto. Maar dat komt wel als het "regenseizoen" eraan komt.
Wil je driften, koop een BMW. Dus verwacht niet met audi een driftkampioen te worden.
Maar goed ik ga weer een beetje off-topic. Eerst maar even afwachten wat de S4 gaat kosten, ik zelf denk zo'n 90.000 a 100.000 euro.
Geen sigarettengeld als je het mij vraagt.

pi_5884236
quote:
Op donderdag 19 september 2002 20:43 schreef Caine het volgende:
Ik denk dat je hem in het echt moet zien, hoe bruut hij is.
De RS4 is bruter, maar ja dat was het vorige model A4. Aan het einde van een model brengen ze meestal de RS versie uit. Dat zal dan ook wel over een paar jaar met deze '4' zijn. S6 was er ook al een tijdje voordat de RS6 verschijnt. Geruchten gaan nog steeds dat er een RS3 in aantocht is. Nieuwe A3 komt er aan, maar de S3 word nog in z'n huidige vorm voor minimaal een jaar doorgeproduceerd.

Ik denk dat als je hem ziet op de rai, dat er toch redelijk wat kwijl rond de stand gaat liggen. Ik ga maar binnenkort met PON bellen over een proefritje. Eerst heb ik nog een proefrit voor de RS6, dus dat wordt ook al smullen geblazen.

Over het dwars gaan, het quattro systeem is gebaseerd op het Haldex systeem. Dat wilt zeggen max. 40% aandrijving op de achterwielen wanneer het nodig is. Oftwel het is gewoon een voorwielaandrijver, todat hij denkt dat hij het moeilijk krijgt en dan wordt er 40% van de aandrijving naar de achterwielen verplaatst. Driften met een quattro systeem gaat erg moeilijk. Powerslides zijn onhaalbaar vanwege het voorwielaangedreven karakter. Dus meestal krijg je hem in een drift door de oude handremtruuk, maar ja zeg nou eerlijk, dat is eigenlijk valsspelen. Of door hem totaal uit balans te krijgen door hem een "scandinavian flick" voor z'n kiezen te geven. Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt ge-flickt met mijn auto. Maar dat komt wel als het "regenseizoen" eraan komt.
Wil je driften, koop een BMW. Dus verwacht niet met audi een driftkampioen te worden.
Maar goed ik ga weer een beetje off-topic. Eerst maar even afwachten wat de S4 gaat kosten, ik zelf denk zo'n 90.000 a 100.000 euro.
Geen sigarettengeld als je het mij vraagt.


De oude S4 was 62.500 euro, dus ik denk eerder dat deze 70.000-80.000 gaat doen (motor is natuurlijk wel flink krachtiger).
pi_5885002
Laten we het hopen
pi_15622601
Abt S4+ Avant in racekleuren

De Duitse tuner Abt is al jaren actief in de DTM-raceklasse. Op basis van de Audi S4 Avant komt men met de S4+ die in de kleuren van het raceteam gespoten is.

In de DTM is Abt actief met enkele Audi TT´s, waarmee men in 2002 het kampioenschap naar zich toe kon trekken. De zwart-gele kleuren van het raceteam zijn op de nieuwe S4+ gebruikt.
Het design is behoorlijk beïnvloed door toepassing van carbon-delen. De voorspoilerlip, grille, zijskirts en een groot deel van de achterzijde zijn met het lichte materiaal afgewerkt. Zelfs in de motorruimte zijn carbondelen gebruikt.
Het onderstel kreeg een bijpassende sportievere afstemming, het is een stuk stugger dan de standaard S4. Een nieuw uitlaatsysteem met vier uitlaatpijpen zorgt voor een passende motorsound. Rondom staat de S4+ op 19-inch velgen met banden in de maat 235/30. De 344 pk sterke 4,2-liter V8-motor van de Audi S4 is ongemoeid gelaten.

bron: autoweek.nl
-----------------------

235/30 banden, proest, nou, dat zal wel lekker rijden!

Bovendien is er IMO een bovengrens aan hoe dun bandjes kunnen zijn zonder dat de auto er stompzinnig uit gaat zien.

Oh, en de paintjob vind ik al even lelijk.

De prijs, die wil ik waarschijnlijk al helemáál niet weten.

Afgekeurd dus

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_15627323
quote:
Op donderdag 19 september 2002 20:43 schreef Caine het volgende:
Ik denk dat je hem in het echt moet zien, hoe bruut hij is.
De RS4 is bruter, maar ja dat was het vorige model A4. Aan het einde van een model brengen ze meestal de RS versie uit. Dat zal dan ook wel over een paar jaar met deze '4' zijn. S6 was er ook al een tijdje voordat de RS6 verschijnt. Geruchten gaan nog steeds dat er een RS3 in aantocht is. Nieuwe A3 komt er aan, maar de S3 word nog in z'n huidige vorm voor minimaal een jaar doorgeproduceerd.

Ik denk dat als je hem ziet op de rai, dat er toch redelijk wat kwijl rond de stand gaat liggen. Ik ga maar binnenkort met PON bellen over een proefritje. Eerst heb ik nog een proefrit voor de RS6, dus dat wordt ook al smullen geblazen.

Over het dwars gaan, het quattro systeem is gebaseerd op het Haldex systeem. Dat wilt zeggen max. 40% aandrijving op de achterwielen wanneer het nodig is. Oftwel het is gewoon een voorwielaandrijver, todat hij denkt dat hij het moeilijk krijgt en dan wordt er 40% van de aandrijving naar de achterwielen verplaatst. Driften met een quattro systeem gaat erg moeilijk. Powerslides zijn onhaalbaar vanwege het voorwielaangedreven karakter. Dus meestal krijg je hem in een drift door de oude handremtruuk, maar ja zeg nou eerlijk, dat is eigenlijk valsspelen. Of door hem totaal uit balans te krijgen door hem een "scandinavian flick" voor z'n kiezen te geven. Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt ge-flickt met mijn auto. Maar dat komt wel als het "regenseizoen" eraan komt.
Wil je driften, koop een BMW. Dus verwacht niet met audi een driftkampioen te worden.
Maar goed ik ga weer een beetje off-topic. Eerst maar even afwachten wat de S4 gaat kosten, ik zelf denk zo'n 90.000 a 100.000 euro.
Geen sigarettengeld als je het mij vraagt.


Ik weet dat dit een oude post is maar toch wilde ik effe reageren.

Geen enkele Audi met Quattro op de A3 en de S3 na hebben Haldex, ze hebben allemaal Torsen 4x4 systeem wat wilt zeggen dat de vermogensverdeling 50-50 is en flexibel kan veranderen. De Passat na '97 of '98 heeft ook Torsen, maar had vroeger Haldex.

Torsen is beter dan Haldex, en Torsen is een van de allerbeste 4x4 die er bestaat, zelfs de Hummer H1 is er mee uitgerust!

Torsen is volledig mechanisch met wormwielen enz. en reageert dan ook direct op ondergronds- en slip veranderingen. Haldex is electronisch geregeld met een computer en reageert dan ook met een beetje "lag" bij ondergronds- en grip verandering maar het verschil tussen Haldex en Torsen is niet merkbaar voor een gewone sterveling, alleen de die-hard (dus diegene die met 180 door een bocht gaan, of 360 graden spinnen in sneeuw of regen) chaffeurs zullen het verschil merken.

BTW, de electronisch geregelde 4x4 systemen van VW en Opel* waren vroeger gewoon bedroevend, ze waren onbetrouwbaar en presteerden best wel slecht. Opel maakt tegenwoordig geen normale straat-auto's met 4x4 en VW maakt nu gebruik van de techniek van Audi.

*In de normale straatwagens dan, niet de 4x4 in de Frontera en andere 4x4 terreinwagens van Opel, dat systeem werkte gewoon goed.

pi_15650711
maar de sedan versie is natuurlijk veel mooier (fftjes gestolen van cardomain.com sssssht...)

deze heb ik dus veeeeeel liever dan een, de te vergelijkende, m3

  dinsdag 23 december 2003 @ 21:20:27 #35
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_15650892
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:15 schreef DeFlip het volgende:
maar de sedan versie is natuurlijk veel mooier (fftjes gestolen van cardomain.com sssssht...)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

deze heb ik dus veeeeeel liever dan een, de te vergelijkende, m3


Mooi aleen heb ik hem liever in een andere kleur
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_15651007
beetje weinig beenruimte wel achterin....
maar ja, moet je maar zorgen dat je achter het stuur zit
  dinsdag 23 december 2003 @ 21:27:07 #37
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_15651127
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:23 schreef Xcalibur het volgende:
beetje weinig beenruimte wel achterin....
maar ja, moet je maar zorgen dat je achter het stuur zit
Inderdaad, achterin heb je niks te zoeken
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_15651166
Afschuwlijke kleur en bekleding maar een topbak.
Had hier vanmiddag nog een discussie over met een vriend.

ultieme reisauto. (lange snelweg ritten)

edit:
Ik heb nog minder beenruimte hoor

  dinsdag 23 december 2003 @ 21:45:32 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15651854
Audi S6.

net iets beter te betalen voor ons
En is ook een hele mooie bak. Wolf in schaapskleding
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=2589698&class=cars&pos=9&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=c0d60a4078328897bc448d1e60ef9a59&did=1002620


Dit is een leuke auto


Prijs ¤ 5.950,00
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1993-12
Kilometerstand 263.000 km
Brandstof Benzine
Kleur Bruin Metallic
Carrosserievorm Sedan
Aantal deuren 4




Opties / opmerkingen:

4 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. 4 hoofdsteunen, airbag dubbel, boardcomputer, centrale vergrendeling met a.b., climate control, cruise control, elektrisch schuifkanteldak, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor + achter, in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare stoel(en), lederen bekleding, lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen, sportinterieur, startonderbreker, stoelverwarming, stuurbekrachtiging, voorstoel(en) elektrisch verstelbaar. In zeer goede staat.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15652600
lol @ de beenruimte achterin

In mijn auto is het nog 2x zo ruim als ik m'n stoel max naar achter zet....

pi_15654310

Oh mijn god wat een lelijke motor zeg, daar kun je toch niks leuks mee? Plastic kap hier, plastic kap daar, allemaal een ander kleurtje, het lijkt wel speelgoed voor kleine kinderen...

Nee, doe maar wat mooie metalen inlaatspuitstukken en zo...

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 23 december 2003 @ 23:06:49 #42
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_15654660
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:57 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]

Oh mijn god wat een lelijke motor zeg, daar kun je toch niks leuks mee? Plastic kap hier, plastic kap daar, allemaal een ander kleurtje, het lijkt wel speelgoed voor kleine kinderen...

Nee, doe maar wat mooie metalen inlaatspuitstukken en zo...


Dat vind ik bij die nieuwe auto's ook zo jammer al die plastic kappen onder de motorkap, dan kunnen ze net zo goed die motorkap dicht schroeven net als de Audi A2

Als ik de motorkap los trek wil ik de techniek kunnen zien en geen plastic kappen

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
  dinsdag 23 december 2003 @ 23:24:15 #43
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15655266
Super auto ... heb em zelf gereden. Met name een schitterend geluid, van de 8 pitter. Had met dat model gereden wat leter getest is in de autoweek
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15657141
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:57 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]

Oh mijn god wat een lelijke motor zeg, daar kun je toch niks leuks mee? Plastic kap hier, plastic kap daar, allemaal een ander kleurtje, het lijkt wel speelgoed voor kleine kinderen...

Nee, doe maar wat mooie metalen inlaatspuitstukken en zo...


U vraagt, wij draaien

Je bedoelt waarschijnlijk zoeits:

Alfa Romeo 3.2 liter GTA motor

  woensdag 24 december 2003 @ 13:39:02 #45
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15667245

Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15667388
en jij bent 18?!
pi_15667448
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:34 schreef yup het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien

Je bedoelt waarschijnlijk zoeits:

Alfa Romeo 3.2 liter GTA motor
[afbeelding]


Pffrt

dit JA!

  woensdag 24 december 2003 @ 20:32:24 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15678388
quote:
Op woensdag 24 december 2003 13:39 schreef jackson het volgende:
[afbeelding]

Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb


Anders kijk je effe saggo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15679532
quote:
Op woensdag 24 december 2003 13:39 schreef jackson het volgende:
[afbeelding]

Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb


Wat een pislelijke velgen
pi_15679554
quote:
Op woensdag 24 december 2003 13:39 schreef jackson het volgende:
[afbeelding]

Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb


Echt een mooie bak, veel beter dan de vorige uitvoering!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')