abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5851161
Mijn vraag is eigenlijk heel kort.
Zijn er vrouwen die ervaring hebben met het spiraaltje?
Ik denk er namelijk aan om er 1 te laten plaatsen.
Ik ben nu 3 jaar aan de pil, maar ik wil absoluut niet zwanger worden.
We doen het soms met, en soms zonder condoom. Mocht ik nu ziek worden, dan wordt de kans op zwangerschap verhoogd en da's dus niet de bedoeling. Zijn er vrouwen die ervaring hebben met het Mirena-Spiraaltje? Bedankt voor je reactie.......
pi_5851214
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 22:11 schreef Ikook het volgende:
Mijn vraag is eigenlijk heel kort.
Zijn er vrouwen die ervaring hebben met het spiraaltje?
Ik denk er namelijk aan om er 1 te laten plaatsen.
Ik ben nu 3 jaar aan de pil, maar ik wil absoluut niet zwanger worden.
We doen het soms met, en soms zonder condoom. Mocht ik nu ziek worden, dan wordt de kans op zwangerschap verhoogd en da's dus niet de bedoeling. Zijn er vrouwen die ervaring hebben met het Mirena-Spiraaltje? Bedankt voor je reactie.......
UTFS

Even zoeken op spiraaltje dan maar

#geen
pi_5851279
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 22:15 schreef Ikook het volgende:
www.mirena.com
Er zijn ook topics over deze onderwerpen, ik heb zelf ook ooit een topic aangemaakt over de Mirena maar ik heb nu geen fut om te zoeken
#geen
pi_5851435
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 22:16 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Er zijn ook topics over deze onderwerpen, ik heb zelf ook ooit een topic aangemaakt over de Mirena maar ik heb nu geen fut om te zoeken

Mirena
pi_5851491
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 22:23 schreef IndemnitY het volgende:

[..]

Mirena

Kijk da's nou goed teamwork
#geen
pi_5851528
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 22:25 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Kijk da's nou goed teamwork

Dat dacht ik ook ja
pi_5851569
Ikzelf heb een flexi-T. Dit is een koperspiraaltje. Het bevalt me prima!! Ik heb er bijna geen last van gehad alleen het inzetten is erg pijnlijk, maar gelukkig maar van korte duur...

Ik had toch al weinig last van mijn menstruatie dus is er bij mij gekozen voor een koperspiraaltje. De bloedingen zijn nu iets heviger, maar daar heb ik verder weinig hinder van. Succes!!

dinsdag 17 september 2002 @ 22:39:51 #9
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_5851773
Mijn vriendin heeft deze vraag aan de huisarts gesteld; en die raadde het af. Reden was haar leeftijd, en zowieso was hij van mening dat je het pas moest doen als je al kinderen hebt gehad; reden omdat er in een kleine baarmoeder sneller een infectie zou ontstaan; met mogelijkheid dat je onvruchtbaar zou worden...
Action is the enemy of thoughts
pi_5865211
Hoe oud was die vriendin dan? Ikzelf ben nu 19 en heb nog geen kinderen. De baarmoeder zou wel iets groter zijn na het krijgen van een kind, maar ook vrouwen die geen kinderen hebben gehad kunnen een spiraaltje krijgen, al doet het misschien iets meer pijn.
  woensdag 18 september 2002 @ 20:01:49 #11
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5865964
Je moet ook wel zeker weten dat je de komende 5 jaar geen kinderen wilt, dat is een lange tijd om vooruit te plannen hoor!
Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
pi_5866769
quote:
Op woensdag 18 september 2002 19:15 schreef Ikook het volgende:
Hoe oud was die vriendin dan? Ikzelf ben nu 19 en heb nog geen kinderen. De baarmoeder zou wel iets groter zijn na het krijgen van een kind, maar ook vrouwen die geen kinderen hebben gehad kunnen een spiraaltje krijgen, al doet het misschien iets meer pijn.
Ikzelf ben 20 en heb totaal geen problemen met het spiraaltje. Mijn huisarts vond het ook geen probleem en volgens mij doet het niet meer pijn dan wanneer je al wel kinderen hebt gehad...ik zou zeggen overleg eens met je huisarts!
pi_5866786
quote:
Op woensdag 18 september 2002 20:01 schreef Lorelei het volgende:
Je moet ook wel zeker weten dat je de komende 5 jaar geen kinderen wilt, dat is een lange tijd om vooruit te plannen hoor!
Dat hoeft dus ook niet je kan hem tussendoor ook wel laten verwijderen als je dan toch plotseling kinderen wilt. Gewoon ff een ruk aan het touwtje en klaar....daar hoef je geen 5 jaar op te wachten en als ie eruit is ben je gelijk weer vruchtbaar
  woensdag 18 september 2002 @ 21:54:46 #14
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5867898
quote:
Op woensdag 18 september 2002 20:55 schreef sindell het volgende:

[..]

Dat hoeft dus ook niet je kan hem tussendoor ook wel laten verwijderen als je dan toch plotseling kinderen wilt. Gewoon ff een ruk aan het touwtje en klaar....daar hoef je geen 5 jaar op te wachten en als ie eruit is ben je gelijk weer vruchtbaar

Welk touwtje? Hangt dat er standaard uit (als met een tampon), of moet de dokter het doen?
Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
pi_5868775
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 22:29 schreef sindell het volgende:
Ikzelf heb een flexi-T. Dit is een koperspiraaltje. Het bevalt me prima!! Ik heb er bijna geen last van gehad alleen het inzetten is erg pijnlijk, maar gelukkig maar van korte duur...

Ik had toch al weinig last van mijn menstruatie dus is er bij mij gekozen voor een koperspiraaltje. De bloedingen zijn nu iets heviger, maar daar heb ik verder weinig hinder van. Succes!!

Ik word eigenlijk helemaal niet meer ongesteld nu. Dat is wel raar hoor.
#geen
pi_5868797
quote:
Op woensdag 18 september 2002 20:01 schreef Lorelei het volgende:

Spiraaltje kan er gewoon weer uitgehaald worden hoor.

#geen
pi_5868861
quote:
Op woensdag 18 september 2002 21:54 schreef Lorelei het volgende:

[..]

Welk touwtje? Hangt dat er standaard uit (als met een tampon), of moet de dokter het doen?

Dat is een heel miniscuul klein synthetisch draadje waar jezelf niets van voelt en je kunt er zelf (bijna) niet bij. Het zit helemaal bij de baarmoedermond. Een gyneacoloog kan daarmee het spiraaltje verwijderen, maar jijzelf kunt dat niet.
Maar het klinkt eng, dat vond ik in het begin ook.
#geen
  donderdag 19 september 2002 @ 00:31:41 #18
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5871060
lijkt mij maar nisk een spiraal. het idee al dat er iets in je zit dat er niet uit kan zonder hulp. ik ben een man maar als ik een vrouw zou zijn leek het me maar niks.
ziet er best wel vaag uit zo'n ding,

pi_5874984
als je dan zo grote negerlul heb..die zo tegen je baarmoeder aankomt..

doet dat niet pijn voor de man/vrouw?

pi_5878937
quote:
Op donderdag 19 september 2002 12:17 schreef DancePlaza het volgende:
als je dan zo grote negerlul heb..die zo tegen je baarmoeder aankomt..

doet dat niet pijn voor de man/vrouw?

Beetje offtopic zou je niet denken?
pi_5878960
Mensen bedankt voor alle reacties.
Ik ga met mijn huisarts praten, eens kijken wat hij zegt.
En ik wil de komende 5 jaar geen kinderen nee, wil eerst zorgen voor geld op de bank zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')