abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2002 @ 13:02:07 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5842634
Dat ga ik dus doen op vrijdagavond. Maar ik heb nogal last van hoogtevrees, dus ik weet niet of ik er slim aan gedaan heb me te laten strikken.

Kun je gemakkelijk uit die mandjes vallen?
Kun je maar beter niet loodrecht naar beneden kijken?
Of zou ik het sowieso beter niet kunnen doen? Niet dat ik er nog onderuit kan, maar toch.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5842684
Die van mij is al vier(!) keer uitgesteld vanwege slecht weer.

Misschien aankomende zaterdag.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 17 september 2002 @ 13:05:19 #3
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_5842705
1) je kunt er niet zomaar uitvallen tenzij je op de rand (want die is DIK) van het mandje gaat staan.
2) naar beneden kijken lekker doen! is juist hartstikke mooi volgens mij!
3) mooie manier om een beetje van je hoogtevrees af te komen want je valt echt niet zomaar!

Veel plezier!

Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_5842712
ROFL, dat wordt nog lachen voor je vrienden vrijdag...

Uit zo'n mandje val je niet snel hoor,of je moet iets van 4 meter lang zijn... het zal wel net als vliegen zijn en dan raak je gewend aan de hoogte. Hoogtevrees heb je meestal niet bij zulke extreme hoogtes, maar meer op een gebouw van een paar verdiepingen.

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_5842724
weleens gedaan, heel erg leuk...het is een hele goeie manier om van je hoogtevrees af te komen
  dinsdag 17 september 2002 @ 13:08:28 #6
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_5842758
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 13:02 schreef Cynix ® het volgende:
Dat ga ik dus doen op vrijdagavond. Maar ik heb nogal last van hoogtevrees, dus ik weet niet of ik er slim aan gedaan heb me te laten strikken.

Of zou ik het sowieso beter niet kunnen doen? Niet dat ik er nog onderuit kan, maar toch.

Nee, je kan tijdens de vlucht niet uit het mandje flikkeren, als de piloot niet kan landen, kan je er wel uitnaaien, maar dat gebeurd niet zo gek vaak.

Naar beneden kijken maakt voor mij niets uit, er gebeurd toch niets.

en je moet het gewoon doen, is best leuk om eens te doen. Ik zou alleen niet al te warme kleren aandoen, want zo koud is het niet daarboven.

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2002 @ 13:08:56 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5842767
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
Die van mij is al vier(!) keer uitgesteld vanwege slecht weer.

Misschien aankomende zaterdag.

Ik hoor ook pas vrijdag om 12:00 uur of het definitief doorgaat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_5842895
Nog nooit gedaan , maar het lijkt me een mooie ervaring , vooral omdat het daarboven relatief stil is je hebt geen last van wind geluiden aangezien je de zelfde snelheid hebt.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_5843035
quote:

Neem Vleermuis mee, mocht het fout gaan dan kun je nog aan z'n poten wegfladderen

Ff serieus: je heb 1 grote mand die is onderverdeeld in compartimenten. Je staat daar tot boven je middel in. Je kan ook in een compartiment in het midden gaan staan. Dat voelt over het algemeen wat veiliger (ik spreek dan wel over een mand voor een man of 8-10).

Je leest overal dat je geen last zou hebben van hoogtevrees als je in z'on mandje staat. Nou vergeet het maar. Als je last van hoogtevrees hebt, heb je dat ook als je onder zo'n ballon hangt. Voordeel is wel dat je kan vragen of ze wat lager willen gaan varen en niet gelijk op 1,5 kilometer hoogte

[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 17-09-2002 13:31]

ex-Graz stalker
pi_5843152
De landing schijnt niet altijd zachtzinnig te zijn
Zelf nog niet meegemaakt misschien ooit een keer
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_5843172
Zou je aan Kuupke moeten vragen.. Die heeft een ballonvaart gemaakt..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2002 @ 13:37:54 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5843198
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 13:25 schreef katjaschuurman het volgende:
Je leest overal dat je geen last zou hebben van hoogtevrees als je in z'on mandje staat. Nou vergeet het maar. Als je last van hoogtevrees hebt, heb je dat ook als je onder zo'n ballon hangt.
Klinkt bemoedigend.
pi_5843233
Valt allemaal best mee. Je merkt niet eens dat je omhoog gaat. Dit gaat erg geleidelijk. Verder is het een genot om zo ver weg te kijken.

In het begin is het misschien raar, maar die manden zijn groot genoeg. Je kunt er nooit uitvallen of oets dergelijks. Het is gewoon een super ervaring!!!! Als je kunt doen!!!!

Hier staan een aantal foto's

http://www.hazard.nl/site/foto9.html

dinsdag 17 september 2002 @ 13:42:00 #14
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5843255
* DaMSWer is benieuwd

Staat zeker nog op mijn : To Do List!, helicopter en vliegtuigje al gehad.

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_5844642
Hoe zit het dan als je moet plassen, kotsen of kakken ?
...
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:14:13 #16
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5844680
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:12 schreef Choller het volgende:
Hoe zit het dan als je moet plassen, kotsen of kakken ?
Gewoon naar beneden Merk jij toch nix van dan
To infinity…and beyond!
pi_5844858
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 13:37 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Klinkt bemoedigend.

Dan heb je dit:

http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.vallen.lucht.artikeltekst.html

vandaag nog niet gelezen

ex-Graz stalker
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:49:05 #18
18767 MysticMan
geen inspiratie
pi_5845191
Ik zou het echt doen, heel erg mooi. En je kan er echt niet uitvallen want die rand is tot boven je middel. M'n vader heeft ook hoogtevrees maar in dat ding had ie er helemaal geen last van, je hebt ook een vrij stevige ondergrond dus ik denk dat dat wel mee valt.

Landing kan wel vrij hobbelig zijn. Wij zijn toen op de vuilnisbelt geland waar we ook nog vast kwamen te zitten in het prikkeldraad met de mand...

pi_5845524
hoeveel kost zo iets dan
Fuck Feyenoord
pi_5846767
quote:
Dat ga ik dus doen op vrijdagavond.
Get the fuck out of here! Ik ook!

Van waar stijg je op?

pi_5846789
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 16:09 schreef Bobbel-in-me-broek het volgende:
hoeveel kost zo iets dan
Ongeveer ¤ 175, beetje afhankelijk van het bedrijf.
pi_5846990
quote:

Ja. Die dingen zijn van riet en door blinden gevlochten ! Op zich nog niet zo erg maar als ze wat vochtig hebben gestaan begint dat riet behoorlijk te rotten. Voordat je instapt eerst ff ruiken aan het mandje !
quote:
Maakt niet uit. Welke kant je ook opkijkt , JIJ hebt geen flikker te vertellen welke kant hij opgaat. Zeker niet als het gas op is
quote:
Och. Er is er gisteren 1tje bekant voor je deur geland , had het ff aan hun gevraagt ipv hier te komen zeiken
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5847079
ik heb weleens meegemaakt dat een of andere idote voetballer z'n bal onze korf intrapte
we zaten 30m hoog
we are.. slaves to the rave
pi_5847142
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 17:49 schreef cenobite het volgende:
ik heb weleens meegemaakt dat een of andere idote voetballer z'n bal onze korf intrapte
we zaten 30m hoog
Was laatst et nieuws hier ergens op Fok
pi_5847159
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niks. De landschappen van Nederland zijn nou niet bepaald mooi te noemen (muv de Veluwe ), er gaat een luchtballonvaarder mee, en het duurt ook nog eens onwijs lang.

Maar veel plezier!

ik ben het mannetje in de chinese kamer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')