let wel; het is net of je ineens samenwoont..no more privacy
quote:Ik heb ook een leuke buurvrouw , en natuurlijk denk ik net als jij dat je een relatie met haar wil , vent wordt is volwassen , ga lekker met je eigen vriendinnetjes ./ sletjes . weet ik veel wat je toch allemaal doet , je opent elke week een topic over een nieuw wijf terwijl je getrouwd ben ,
Op dinsdag 17 september 2002 08:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb best een leuke buurvrouw, dus dan ga je wel eens denken hoe dat zou zijn om een relatie met haar te hebben.. Wie heeft wel eens een relatie gehad met de buurvrouw of een one night stand en vooral hoe ging dat toen verder.... en toen het uitging wat gebeurde er toen? verhuizen, of konden jullie nog steeds als gioede buren met elkaar omgaan
quote:Ja en jij trapt er bij elk topiek weer in
Op dinsdag 17 september 2002 08:27 schreef Joene het volgende:[..]
Ik heb ook een leuke buurvrouw , en natuurlijk denk ik net als jij dat je een relatie met haar wil , vent wordt is volwassen , ga lekker met je eigen vriendinnetjes ./ sletjes . weet ik veel wat je toch allemaal doet , je opent elke week een topic over een nieuw wijf terwijl je getrouwd ben ,
quote:Dan opent ie ze toch lekker in slowchat ofzo ? dan hoef ik me er niet aan te ergeren ook
Op dinsdag 17 september 2002 08:28 schreef DivX het volgende:[..]
Ja en jij trapt er bij elk topiek weer in
quote:Handje vasthouden van een onbekend meisje in een volle bus is idd veel opwindender.
Op dinsdag 17 september 2002 08:33 schreef Splackavellie het volgende:
huwelijk schijnt saai te zijn.........
Mijn buurvrouw is een kutwijf. Ik zou nog niet dood bij haar in bed gevonden willen worden.
zucht...
hoe kom je er bij om zulke dingen te plaatsen?
waarom ben je getrouwd?!...
Mijn buurvrouw en ik hadden iets, maar tijdens het pijpen bleef haar kunstgebid aan mijn leuter hangen, waarna ik haar heb gedumpt... Goed zo?
Zucht, kromme topics van jou altijd :S
---edit: geen sexueel getinte opmerkingen over kinderen svp----
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-09-2002 22:37]
quote:in mijn ogen wel, maargoed..
Op dinsdag 17 september 2002 08:41 schreef Flauwe_Ben het volgende:[..]
Handje vasthouden van een onbekend meisje in een volle bus is idd veel opwindender.
ps morgen = het WOENSDAG kijken of ze er weer is......
quote:Succes!
Op dinsdag 17 september 2002 08:50 schreef Splackavellie het volgende:[..]
ps morgen = het WOENSDAGkijken of ze er weer is......
Misschien blijkt het onbekende meisje wel je buurvrouw te zijn.
Zijn we hier toch nog on-topic bezig.
quote:En daarom is het normaal dat iemand die getrouwd is dit soort onzin spuit?
Op dinsdag 17 september 2002 08:33 schreef Splackavellie het volgende:
huwelijk schijnt saai te zijn.........
quote:Niet
Op dinsdag 17 september 2002 08:59 schreef DarkElf het volgende:[..]
En daarom is het normaal dat iemand die getrouwd is dit soort onzin spuit?
kan heel gezellig zijn denk ik, maar mijn buurmannen komen absoluut niet in aanmerking.
quote:Ik vind dat niet normaal
Op dinsdag 17 september 2002 09:01 schreef Joene het volgende:[..]
Niet
quote:Die text-only functie is geweldig!, je kijkt niet gelijk naar een poster/profielpic als je een post leest, ik had dus niet eens door dat het BHFH was die een relatie met z'n buurvrouw wilde (die finse toch?). Ik stel dan ook voor dat iedereen z'n fok op text-only zet zodat iedereen onbevangen kan posten.
Ik heb best een leuke buurvrouw, dus dan ga je wel eens denken hoe dat zou zijn om een relatie met haar te hebben.. Wie heeft wel eens een relatie gehad met de buurvrouw of een one night stand en vooral hoe ging dat toen verder.... en toen het uitging wat gebeurde er toen? verhuizen, of konden jullie nog steeds als gioede buren met elkaar omgaan
edit: on-topic:
Buurvrouwen leveren over het algemeen vrij veel gezeik op omdat je bijna gelijk 'samenwoont', je wordt gelijk in de gaten gehouden namelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal op 17-09-2002 09:26]
quote:ik ook niet , zoals je uit mijn eerdere reactie al begreep
Op dinsdag 17 september 2002 09:08 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik vind dat niet normaal
quote:Hee Blood, weet jij de overeenkomst tussen een buurvrouw en de piramide van Cheops?
Ik heb best een leuke buurvrouw, dus dan ga je wel eens denken hoe dat zou zijn om een relatie met haar te hebben..
quote:En voor sommigen ook het dichtste dat ze ooit bij sex zullen komen....
Op dinsdag 17 september 2002 08:41 schreef Flauwe_Ben het volgende:[..]
Handje vasthouden van een onbekend meisje in een volle bus is idd veel opwindender.
quote:Sommige mensen moeten werken...
Op dinsdag 17 september 2002 11:22 schreef Mrln het volgende:
een topic openen en dan niet reageren...
maarre verder niemand relaties met de buurman of buurvrouw, dat lijkt me sterk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |