En nog een tip; blijf je ex niet zien want dat is doffe ellende. Het is echt het best als je je ex niet meer ziet. Zeker als je snel van je liefdesverdriet af wil.
quote:Dat je er sterker uitkomt durf ik ten zeerste te betwijfelen. Natuurlijk is er wel sprake is van een leerproces. Sommige fouten zul je in veel gevallen de volgende keer niet zo snel meer maken, maar het levert mijns inziens altijd wel een litteken op de ziel op. Gelukkig zit de mens zo in elkaar dat dat wel weer gedeeltelijk teniet gedaan word door een veranderde attitude tov. het object van het verdriet, maar het litteken blijft er wel zitten en jeukt zo af en toe.
Op maandag 16 september 2002 10:56 schreef DJBlackbird het volgende:
Omdat je een mens bentEn geloof me, je komt er sterker uit, vroeg of laat!
cheers!
quote:ik weet het niet maar heb er zelf op het moment ook last van
Op maandag 16 september 2002 10:49 schreef Tristessa het volgende:
Waarom moet dat nou zo'n pijn doen?
quote:Heerst blijkbaar ik lees en hoor de laatste tijd steeds meer mensen die uit elkaar gaan (ik zelf dus helaas ook). Hurts Like Hell.
Op dinsdag 17 september 2002 18:02 schreef bigbird het volgende:[..]
ik weet het niet maar heb er zelf op het moment ook last van
heb bijna het idee dat ik maar eeuwige vrijgezel ga worden. dan kunnen ze me ook niet meer pijn doen
ook het gevoel van de eeuweige vrijgezel komt dan boven maar:
Wat komt, dat komt, maar alles komt goed.
Iedereen sterke..
quote:* kama plakt een pleister op de zere wonde
Op maandag 16 september 2002 10:49 schreef Tristessa het volgende:
Waarom moet dat nou zo'n pijn doen?
quote:Oef.... dat doet inderdaad heel veel pijn. Waarom? Tja, standaard antwoord: omdat degene voor wie jij helemaal gaat, jou niet de moeite waard vindt. En dat is k*t, klote en hurts like hell....
Op dinsdag 17 september 2002 22:35 schreef SteaN het volgende:
leren ja okay....een andere vraag dan: waarom doet het pijn als je liefde niet beantwoord wordt?
en toch blijf ik er elke keer weer voor gaan
quote:maar doet het meer pijn als je voelt wat je kan missen als dan als je mist wat je had?
Op dinsdag 17 september 2002 22:35 schreef SteaN het volgende:
een andere vraag dan: waarom doet het pijn als je liefde niet beantwoord wordt?
quote:Nog es?
Op woensdag 18 september 2002 00:41 schreef drg het volgende:[..]
maar doet het meer pijn als je voelt wat je kan missen als dan als je mist wat je had?
prrrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |