Zonde wel, want na 2 jaren ellende in de Focus was hij dit jaar goed op dreef, hij stata 2e in de WK stand met slechts 2 punten achterstand op Gronholm
btw het zwaar gewond en ravijn gedeelte van je post klopt dus niet echt.
quote:Gisteren na NOVA een berichtje (inclusief beelden) van 4 regels.....
Op 01 oktober 2000 16:08 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien. Daluk maar ff het BBC nieuws kijken, ik verwacht niet dat Studio sport verder komt dan een voorgelezen berichtje van 3 regels namelijk, als ze er uberhaupt al melding van maken...
Gezien zijn verwondingen en het feit dat z'n co piloot ongedeerd bleef, kan ik wel zeggen dat ie best veel mazzel gehad heeft.
BBC meldt trouwens dat ie na onderzoek in het ziekenhuis aan die kaak een nogal opgezwollen gezicht heeft (ook al van de kneuzingen) en dat het zeer twijfelachtig is of hij over 3 weken meedoet in de rally van San Remo... Het is te hopen van wel, want hij staat nu 3e in de WK stand met 4 punten minder als de leider en heeft dus nog alle kans op de titel.
Je kunt hem downloaden vanaf mijn eigen servertje: http://members.lycos.nl/mobilewc/FOKcrashMcRae.mpg
Let wel, het is MPEG-1 in plaats van AVI. Maar het is wel mooi onder de 1MB , en ik wil ook bijzeggen dat de video schokkend kan zijn.
En de 'vallei' is helemaal niet diep zoals op de forum eerder gesuggereerd werd
[Dit bericht is gewijzigd door Scepsis op 06-07-2003 12:53]
quote:laten we hem eens gaan bekijken
Op zondag 6 juli 2003 11:41 schreef Scepsis het volgende:
Ik heb lang gezocht naar de mogelijke crash van Colin McRae in zijn Ford Forus Rallye WRC, na lang zoeken vond ik vreemd genoeg 2 filmpjes van de betreffende crash, ik heb met een videoprogje de 2 filmpjes aan elkaar geplakt, en omgetoverd tot 1 filmformaat.Je kunt hem downloaden vanaf mijn eigen servertje: http://members.lycos.nl/mobilewc/FOKcrashMcRae.mpg
Let wel, het is MPEG-1 in plaats van AVI. Maar het is wel mooi onder de 1MB, en ik wil ook bijzeggen dat de video schokkend kan zijn.
quote:Klopt, want dit is het goeie filmpje ook helemaal niet, de auto die je ziet is een civic, en geen focus.
Op zondag 6 juli 2003 11:41 schreef Scepsis het volgende:
post je filmpje ff hier dan Scepsis
quote:Waarom? Dit heeft niks te maken met Grönholm en Burns.
Op zondag 6 juli 2003 14:30 schreef mitt het volgende:
[Rally] Grönholm vs Burnspost je filmpje ff hier dan Scepsis
quote:Ik zie duidelijk wel een focus
Op zondag 6 juli 2003 14:14 schreef Mex_ het volgende:[..]
Klopt, want dit is het goeie filmpje ook helemaal niet, de auto die je ziet is een civic, en geen focus.
quote:3 Jaar geleden nog wel iig!
Op zondag 6 juli 2003 15:45 schreef Fulton het volgende:
Ik weet zeker dat ze je een aantal jaren geleden zo'n crash niet zou overleven.
quote:pffffffff
Op zondag 1 oktober 2000 00:44 schreef DIGGER het volgende:
In dit soort gevallen kun je eik altijd beter afgaan op of de sites specifiek voor de World Rally Cars of nieuwssites uit het land van de Courreur zelf (In dit geval dus Schotland/Engeland)
quote:Hoi
Op zondag 6 juli 2003 17:59 schreef Najra het volgende:
Hey WTF!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |