Hij heeft geloof ik 1 keer Tweeg z'n naam goed uitgesproken...
Was dat nou de stem van Johnny Kraaikamp junior?
Verder nog vragen over deze Amerikaanse tekenfilmserie?
En als mensen over Jayce and the Wheeled Warriors of Mapple Town willen praten, kunnen die dan geen eigen topic krijgen ofzo?
Vind het anders een beetje verwarrend..
quote:Pokemon is ook leuk hoor.
Op vrijdag 13 september 2002 14:46 schreef Meneer_Aart het volgende:
Teddy Ruxpin was een van de betere tekenfilms destijds. En zoals iedereen al verkondigd heeft, toen waren de tekenfilms een stuk beter dan de Pokémonshit van nu.
quote:Daar heeft trouwens evenees Kas een intro voor ingesproken!
Op vrijdag 13 september 2002 09:03 schreef Aequitas het volgende:
De BLuffers
"In het gigantisch grote gebeuren van het heelal, tussen alle sterren en planeten, zweeft onze aardbol en ergens daarop ligt Bluffonië, het land van de Bluffers."
<liedje>
"Bluffonië was eens een prachtig land, totdat die weerzinwekkende gek Clandestino aan de macht kwam. Hij veranderde dit verrukkelijke land in... bah... dit. Waarom? Alleen maar omdat Clandestino zo bang is dat de Bluffers achter z'n geheim zullen komen. Het geheim van het alles willen hebben!"
als nou heel fok eens naar een bepaalde zender heel veel mailtjes gaat sturen zodat ze al die oude kinderseries weer uitzenden?
heb toen ook meegedaan aan de mailaktie om de freggles weer op tv te krijgen en dat is toen ook gelukt !
misschien een idee?
Hij is regelmatig herhaald op kindernet. Ik denk dat je het beste kunt schrijven naar het huidige Nickelodeon.
Hele vette serie trouwens Ik vond het echt spannend.
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 01:36 schreef Okto het volgende:
Heb Kindernet gemailt of ze teddy ruxpin en ovide weer eens willen uitzenden
quote:Quellor
Op zondag 16 maart 2003 15:23 schreef palpatine het volgende:
er was bij teddy ruxpin ook een andere badguy, de baas van tweek
dat was toch de grote-onderdrukker ofzo iets?
tweek
[..]
Heb je al een antwoord?
[..]
Nee nix van ontvange
Volgens mij lezen ze daar helemaal geen mail ofzo want ik heb al 10 keer gemailt maar nooit iets terug gehad
quote:ik ben dus die broer
Op dinsdag 29 april 2003 17:18 schreef DiviNe- het volgende:
Toen ik het gister wederom over nostalgie had met m'n broer kwamen we op Teddy Ruxspin (weet niet of het goed schrijft). Hoewel dit al eerder aan bod was gekomen herinnerden we ons nu iets van een bepaalde aflevering. In de hoop dat jullie er misschien iets verder over weten zal ik het een klein beetje proberen te omschrijven:De hoofdrolspelers waren zo klein als insecten geworden (of gemaakt), en kwamen terecht op een kermis. Niet zomaar een kermis, maar eentje van de natuur geloof ik. Met boombladeren als achtbanen en volgens mij ook eikeldopjes als gestoeltes in een draaimolen.
Weet iemand hier meer over? Reageer dan graag
ik geil op illegale kopiën die elders op internet rondzweven
quote:Nou, Divine heeft helemaal gelijk, wat die aflevering betreft, zou niet weten, wat ik zou kunnen melden om het geheel aan te vullen....
Op vrijdag 9 mei 2003 00:02 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ik ben dus die broer
iemand?
ik heb echt nachtmerries gehad van die 6-potige RUKspin. met z'n enge nichten stem...
quote:Grubby is de rups met een soort Goofy stem
Op vrijdag 9 mei 2003 08:42 schreef B4ron het volgende:
Ik haat dat rot insect (of wat het ook is)ik heb echt nachtmerries gehad van die 6-potige RUKspin. met z'n enge nichten stem...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |