Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de Streamverslagen, deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 12 september.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 13-09-2002 00:36]
In de bunker zitten ze aan tafel en proberen zo veel mogelijk op te vangen van het gesprek tussen de drie in de bungalow. Vooral Ting lijkt het wel interessant te vinden!
Het drietal begint steeds harder te praten. Daniela loopt erbij weg. Stefan en Judith beginnen ook te lopen, maar praten wel door. Dan pakt Stefan haar even vast en krijgen we weer even een knuffel voor onze kiezen.
"Het was niet zo bedoeld!", zegt Stefan.....
"Nee, dat weet ik ook wel", reageert Judith.
(dit is niet te verslaan... echt!)
"Ik heb het hier top... Maar Lau zit echt zo van we gaan nu dit... we gaan nu dat... en jij gaat daarin mee!", zegt Daniela.
"Ik heb het gevoel andersom", valt Judith haar in de rede.
"Diegene die dit al twee weken gewend is, moet er ook maar eens achter komen dat het niet altijd zo kan!", meent Daniela. Stefan is het met haar eens.
"Ik ben alleen maar mezelf", zegt Daniela.
Dan komt het gesprek op Mustapha.
"Mustapha is bij de groep gekomen omdat ik een heel lang gesprek heb gehad met hem!", zegt Judith.
"Dat heb ik ook", reageert Daniela meteen.
"We houden met hem rekening.... ", zegt Judith. "En nu hebben we iemand die heel erg geordend is.. en dan houden we daar ook rekening mee!"
"Ik zou zelf nooit voor iemand kruipen", zegt Stefan... "Bo heeft dat wel gedaan".
"Die had niets te doen en dacht laat ik het tapijt even gaan doen", probeert Judith uit te leggen.
"Er zijn ook mensen die spontaan gaan afruimen", zegt Stefan.
"Ik vind gewoon dat we de gulden middenweg moeten zien te vinden", meent Judith. "We hoeven ook niet steeds dingen te doen die een ander niet leuk vindt!"
"Ik vind het gewoon helemaal kut hier", zegt Judith opeens. "Dat gezeik allemaal".
Carmen komt er bij en meteen is het onderwerp afgesloten. Ze vertellen haar even dat ze zoals iedere avond de situatie even aan het evalueren zijn....
Judith vertelt haar dat ze als groep van 8 personen (nu 10) perfect zijn, maar dat het onderling natuurlijk nog wel eens kan botsen.
kan iemand trouwens die dubbele foto bovenaan weg halen??
00.30
Doordat Carmen zich bij het gezelschapje heeft gevoegd is het gesprek gestokt. Stefan legt uit dat ze weer moeten wennen aan de groepssamenstelling en dat de groep in de war is. Laurens kom ook langs. Stefan doet heel normaal tegen hem groet hem zelfs. Nu staat Stefan met Carmen te slijmen.
00.35
Jeanette demonstreert haar koetje. Mijn buren zullen hier niet blij mee zijn.
quote:Ik wil m wel graag horen als dat kan
Op vrijdag 13 september 2002 00:33 schreef Sanshine het volgende:
(ik heb de discussie van Judith en Stefan gedeeltelijk op mp3, als er behoefte aan is kan ik die wel uploaden.
00.45
Judith en Daniela zitten weer samen op het bankje.
Het zit Judith erg hoog allemaal.
00.55
Daan: Waarom denk je dat ik me in dat gesprek niet meng.
Het gaat maar over relaxes zijn het soepje, het zullen we samen eten. De hele boel staat op springen. Ik hoop dat er iemand is die mee kan streamen.
00.57
De dames zijn opgestaan van hun bankje en staan nu te knuffelen bij de kooi.
Binnen staan Carmen, Laurens en Stefan in de keuken. Er wordt gepraat over het schoonmaken van de keuken.
Ik kan Laurens niet goed verstaan sorry
In de Bunker liggen ze inmiddels al op bed (wat eigenlijk gewoonte is geworden).
Margriet krijgt weer trek.
Volgens Mustapha ligt dat aan de nieuwe bewoners. 'Door hun hebben we veel energie gekregen'
Ze klagen dat ze de slaap niet kunnen vatten.
Margriet zit duidelijk omhoog met het nonnenleven wat ze leidt in Het Huis. 'We hebben 1 keer een cameraman gezien, hij moest wat aan het licht doen, lekker ding!'
'Hij had een bermuda aan, bruine ogen, bruin haar, behaarde benen, ver over de 30.'
'Ik denk een jaar of 37', gaat Margriet verder.
Jeanette verbetert Margriet en zegt: JULLIE vonden het wel een lekker ding.
(Bo lijkt al te slapen)
'Wie zou er toch komen?', vraagt Margriet. 'Andre Hazes lijkt me ook wel leuk!'
'Alsjeblieft niet!' zegt Jeannette vol afschuw.
Ik heb ook mensen opgeschreven waarvan ik weet dat ze nooi zullen komen.. leuke acteurs..
Ah... daar roept Ting wat, ze leeft dus nog...(buiten beeld)
Bo is ook nog wakker...
Margriet denkt niet dat Carmen en Ting er meteen uitgehaald worden
Dan stapt Margriet uit bed en is met onbekende bestemming vertrokken..
(ik heb overigens even geen geluid)
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 13-09-2002 01:48]
Zo te zien is dat niet de sigaar waar ze het eerder vandaag over had en die ze later vandaag verder zou gaan oproken.
(heb nog steeds geen geluid , anderen ook niet, of ben ik de enige nog? SanShine?)
2:00 Carmen is er ook bij gaan zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |