ik weet niet waarom ik dit topic open, ik wou t ff kwijt omdat ik zoiets nog nooit had meegemaakt..
Hier kan je de komende maanden over dromen. Je maakt jezelf helemaal gek dat zij de waren is. En waarschijnlijk zie je haar nooit meer.
Maar je hebt wel wat om over te dromen! Geniet er van! En ik hoop dat je haar misschien nog wel een keer tegen komt en dat ze dan net zo leuk is als je haar in je hoofd hebt gemaakt!
tenminste...dat zou ik doen denk ik
quote:Dat bedoel ik! Nu kan je haar zo perfect maken zoals je zelf wilt! Een prachtige herinnering waar je nog jaren over kan dromen!
Op donderdag 12 september 2002 08:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat ontzettend liev. Waarom zou je altijd maar een gesprek voeren? Gewoon een mooi moment in je leven die anders is dan alle anderen!
Want misschien zou wel helemaal niet zo leuk zijn als je dacht als je een gesprek was begonnen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-09-2002 20:39]
GEWELDIG MOMENT
ALs je haar weer tegenkomt kun je maar beter geen gesprek mer r beginnen. Valt ALTIJD tegen....
quote:Of gewoon weer haar hand vastpakken (of wat anders
Op donderdag 12 september 2002 08:40 schreef B4ron het volgende:
*grote glimlach*GEWELDIG MOMENT
ALs je haar weer tegenkomt kun je maar beter geen gesprek mer r beginnen. Valt ALTIJD tegen....
quote:gewoon, zonder waarschuwing, GELIJK bij de borsten (ik wil hier eigenlijk tieten neerzetten maar wil geen foksters voor het spreekwoordelijke hoofd stoten) pakken
Op donderdag 12 september 2002 08:41 schreef Nerd het volgende:[..]
Of gewoon weer haar hand vastpakken (of wat anders
)
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 12-09-2002 09:06]
quote:Wat heeft die vent er nou weer mee te maken???
Op donderdag 12 september 2002 08:52 schreef Gucciman27 het volgende:
....tjakkaaaa.
wat heeftie er in gods naam mee te maken ja :?
quote:
Op donderdag 12 september 2002 08:59 schreef B4ron het volgende:
die stond er naast te schreeuwen dat hij na 10 sec een praatje moest houden, 2 minuten de volgende halte eruit en dan naar een steegje moest gaan en daar......wat heeftie er in gods naam mee te maken ja
:?
Wie weet post ze ook wel op fok!!!
quote:Hoe kan je nou een kwartier praten zonder hand in hand te staan
Op donderdag 12 september 2002 09:02 schreef irvine_2805 het volgende:
Hoe kan je nu een kwartier hand in hand staan zonder iets te zeggen![]()
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 12-09-2002 09:06]
quote:Ben ik dan ook een loser?
Op donderdag 12 september 2002 09:03 schreef Gucciman27 het volgende:[..]
wat nou kneuzenopmerking ? Nee, zo heeft ie het slim gedaan. Wat heeft ie hier nu mee gewonnen ? Leuke herinnering ? Mooi zeg. Alle haren op zijn hoofd die er spijt van hebben. DAT garandeeer ik je.. Maar aan jouw opmerking te lezen had jij het ook zo opgepakt. Loser !!
Praatje had misschien nog wel vanaf gekund, maar weet je hoe geweldig moment dat is om 15 minuten met een onbekende hand in hand te staan??? Daar kan je nog jaren over dromen.
En dat is dan misschien wel beter dan die 10 seconden 'Tsjakka!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |