abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5762707
Hier verder?
quote:
calvobbes schreef:
Als dat het enige is waar ze zich druk om maakt is het een heel erg egocentrisch kind
Ik denk dat als je druk gaat maken over alle doden waar je zelf geen band mee hebt, je een bijzonder onplezierig leven krijgt.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:48:08 #2
14915 GaMbiNo
Biertjaaaah!!!!!! >:)
pi_5762718
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:40 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Maar ook de wereld direct om je heen? Ben je moeten verhuizen? Heb je nu een andere baan? Ben je iemand kwijtgeraakt? Je gaat ongetwijfeld nog elke zaterdag naar de C1000 net als voor 11-9-2001.

Dat is wat ivetje bedoelt, lijkt me.

Kijk alleen maar naar de politiek, de economie, de verstandhouding tussen de verschillende religies in Nederland.
Iedereen in Nederland heeft of krijgt met de gevolgen van deze aanslagen te maken.

Dus ook al doet het aanzicht van duizenden doden en honderduizenden indirecte slachtoffers zoals nabestaanden, brandweermannen en anderen die zich hebben ingezet je niks, dan nog heb je een gigantische plaat voor je kop als je dit een ver-van-mijn-bed-gebeuren durft te noemen!

[b][url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=14915]Dit ben ik!![/url] | [url=http://www.gambinospizza.com]GaMbiNo's Pizza's... You're gonna love it!!![/url][/b] :D
pi_5762727
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:47 schreef matthijn99 het volgende:
Hier verder?

Ik denk dat als je druk gaat maken over alle doden waar je zelf geen band mee hebt, je een bijzonder onplezierig leven krijgt.

De aanslag op de WTC torens is toch wel effe wat anders dan "alle doden". Hoe cru dat ook klinkt.
pi_5762730
Ik vond de scenes in de lobby van Toren 1 met alle chiefs het bizarst. En dan die klappen waarvan iedereen schrikt en omkijkt. Heel eng.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:48:42 #5
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762731
Zouden ze in Amerika 6 mei ook zo stil staan bij de dood van Pim Fortuyn (de laffe moord beter gezegd) als wij nu geacht worden stil te staan bij hun ellende?

Of word daar geen docu over uitgezonden in Amerika omdat het hun toch geen ene fluit kan schelen wat er in Europa gebeurd?

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  woensdag 11 september 2002 @ 23:49:04 #6
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5762739
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:47 schreef matthijn99 het volgende:
Hier verder?
[..]

hehe, matthijn...met jou kan ik praten. Dit is precies wat ik bedoel. En zoals je in het vorige topic ook al zei. Ik heb er in mijn directe omgeving totaal geen last van gehad (ok, wat programma's die niet werden uitgezonden ivm extra nieuws enzo ). Ik woon nog in hetzelfde huis, zelfde vrienden, niemand dood....helemaal nix. En that's my point...druk maken over iets waar je zelf in je omgeving geen last van hebt...zinloos druk maken dus
To infinity…and beyond!
  woensdag 11 september 2002 @ 23:49:56 #7
14915 GaMbiNo
pi_5762755
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:48 schreef thaduck het volgende:
Zouden ze in Amerika 6 mei ook zo stil staan bij de dood van Pim Fortuyn (de laffe moord beter gezegd) als wij nu geacht worden stil te staan bij hun ellende?

Of word daar geen docu over uitgezonden in Amerika omdat het hun toch geen ene fluit kan schelen wat er in Europa gebeurd?

Het scheelt ook maar zo'n 3000 doden natuurlijk.
[b][url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=14915]Dit ben ik!![/url] | [url=http://www.gambinospizza.com]GaMbiNo's Pizza's... You're gonna love it!!![/url][/b] :D
  woensdag 11 september 2002 @ 23:50:39 #8
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762770
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:49 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Het scheelt ook maar zo'n 3000 doden natuurlijk.

Procentueel gezien waarschijnlijk hetzelfde...
pi_5762773
quote:

Ga die discussie ergens anders aanzwengelen zeg.

Ja, fijn, we weten nu hoe rechtschapen en oprecht jij bent om dit aan te stippen.

Ga nou maar in je hoekje zitten huilen over de 'evil world'.

woensdag 11 september 2002 @ 23:50:56 #10
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5762776
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:40 schreef matthijn99 het volgende:
[..]

Maar ook de wereld direct om je heen? Ben je moeten verhuizen? Heb je nu een andere baan? Ben je iemand kwijtgeraakt? Je gaat ongetwijfeld nog elke zaterdag naar de C1000 net als voor 11-9-2001.

Dat is wat ivetje bedoelt, lijkt me.

Ik denk dat de meeste mensen (ik en de mensen in mijn omgeving in ieder geval wel) behoorlijk zijn gaan nadenken na de aanslagen. Over het leven in het algemeen, onze kwetsbaarheid, religieus fanatisme etc. etc.

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die hier geen discussies aan hebben gewijd binnen hun vriendenkring en die niet op 1 of andere manier zijn geraakt door de aanslagen en de gevolgen ervan (dreigende aanval op Irak, toegenomen moslimhaat en noem maar op).

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  woensdag 11 september 2002 @ 23:51:11 #11
14915 GaMbiNo
pi_5762782
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:50 schreef thaduck het volgende:

[..]

Procentueel gezien waarschijnlijk hetzelfde...

En je punt is?
  FOK!fossiel woensdag 11 september 2002 @ 23:52:47 #12
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5762805
en je hebt niet gemerkt dat er ook onder de nederlanders een grote bedachtzaamheid richting moslims kwam? Je hebt ook niet gemerkt dat er een grote roep voor veiligheid was? je hebt ook niet gemerkt dat er gevraagt werd om strengere asielbeleid (je zal maar eens van die enge moslims binnen halen). Je hebt ook niet gemerkt dat tijdens de verkiezingen er een ruk naar rechts plaats gevonden heeft?

of ben ik de enige?

[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 11-09-2002 23:53]

pi_5762806
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:35 schreef thaduck het volgende:

[..]

Waarom mag jij wel een mening over haar ondertitel vormen en zij niet over die docu/de gebeurtenis?

ze kan zelf wel antwoorden als ze het respect kan opbrengen, of misschien uitleggen waarom ze die ondertitel heeft terwijl het haar niets doet en het een ver van haar bed show is
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
  woensdag 11 september 2002 @ 23:53:04 #14
11458 ivetje
pi_5762814
quote:

idd, net of die amerikanen zich zo druk maken om ons nederlandje. Amerika is groot en machtig en dus maakt heel de wereld zich er druk om...maar andersom ho maar. Stelletje....
To infinity…and beyond!
pi_5762815
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:50 schreef Noayla_ het volgende:

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die hier geen discussies aan hebben gewijd binnen hun vriendenkring en die niet op 1 of andere manier zijn geraakt door de aanslagen en de gevolgen ervan (dreigende aanval op Irak, toegenomen moslimhaat en noem maar op).

Ik ook niet, maar Ivetje heeft dat allemaal niet bedacht dus. Een enorm dom kind met een ontzettende plaat voor d'r kop.
pi_5762824
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:48 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Kijk alleen maar naar de politiek, de economie, de verstandhouding tussen de verschillende religies in Nederland.
Iedereen in Nederland heeft of krijgt met de gevolgen van deze aanslagen te maken.

Maar ik heb het over jouw dagelijkse leventje, in jouw leefomgeving. Is die nu anders dan voor 11-9? Lijkt me van niet.
quote:
Dus ook al doet het aanzicht van duizenden doden en honderduizenden indirecte slachtoffers zoals nabestaanden, brandweermannen en anderen die zich hebben ingezet je niks, dan nog heb je een gigantische plaat voor je kop als je dit een ver-van-mijn-bed-gebeuren durft te noemen!
Dat durf ik zonder problemen. Nogmaals, mijn leven is geen centimeter veranderd na 11-9.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:53:39 #17
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762827
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:51 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

En je punt is?

Dat ik dat daar niet erger vind dan wat er hier gebeurd en het belachelijk vind dat er zulke lange docu's over uitgezonden worden in duur betaalde zendtijd..

En begrijp me niet verkeerd, ik leef oprecht mee met de nabestaanden van de slachtoffers van de WTC ramp, daar is geen discussie over.

pi_5762846
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:48 schreef zodiakk het volgende:
Ik vond de scenes in de lobby van Toren 1 met alle chiefs het bizarst. En dan die klappen waarvan iedereen schrikt en omkijkt. Heel eng.
Die vond ik wel het meest indrukwekkend.

Sowieso heb ik dat beeld en die wetenschap misschien wel het gruwelijkst van alles gevonden:
die mensen die hun dood tegemoet sprongen.

Daar kun je je geen voorstelling van maken, dat wil ik niet eens.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5762849
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:53 schreef ivetje het volgende:

idd, net of die amerikanen zich zo druk maken om ons nederlandje. Amerika is groot en machtig en dus maakt heel de wereld zich er druk om...maar andersom ho maar. Stelletje....

Toen fortuyn werd doodgeschoten was dat ook wereldnieuws, toen Enschede ontploft was dat ook wereldnieuws. Alleen deze aanslagen zijn een ramp van wereldformaat!
  woensdag 11 september 2002 @ 23:55:31 #20
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762858
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:48 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

And your point is? Ik heb er niets van gemerkt, ben braaf naar Turkije gevlogen van de zomer en me prima vermaakt met de moslim mensen daar. Ik heb er geen boterham minder om gegeten en voor de rest is er in mijn leven eigenlijk niets veranderd door die ramp. Ik ben nog wie ik ben, iedereen die ik ken is er nog en ik doe er geen andere dingen om en klim rustig nog de Dom op zonder me kwetsbaar te voelen.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:55:40 #21
11458 ivetje
pi_5762860
quote:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen (ik en de mensen in mijn omgeving in ieder geval wel) behoorlijk zijn gaan nadenken na de aanslagen. Over het leven in het algemeen, onze kwetsbaarheid, religieus fanatisme etc. etc.

hoe lang?? 1 dag?? toen het net gebeurt was...misschien een week omdat het toen nog vers was...denk niet dta er nog veel mensen zijn die nu nog bij alles wat ze doen enz. nadenken bij de ramp in NY hoor...
To infinity…and beyond!
pi_5762861
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:53 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Maar ik heb het over jouw dagelijkse leventje, in jouw leefomgeving. Is die nu anders dan voor 11-9? Lijkt me van niet.
[..]

Dat durf ik zonder problemen. Nogmaals, mijn leven is geen centimeter veranderd na 11-9.

Nog even inhoudsloos dus? En de economie, de veiligheid, de rpijsstijgingen, de economische malaise zegt je allemeel niets?
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_5762864
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:53 schreef thaduck het volgende:

En begrijp me niet verkeerd, ik leef oprecht mee met de nabestaanden van de slachtoffers van de WTC ramp, daar is geen discussie over.

Maar Ivetje niet, want die vind dat ze ook bang kan kijken als er een wolkenkrabber op d'r neerstort, maar ze zou zichzelf wel het eerst redden en oh ja een brandweerman die zich het WTC heeft moeten worstelen en van angst moet overgeven vind ze maar vies, zo bij d'r bakkie sjips voor de tv.
pi_5762868
quote:

[..]

Ik iig niet meer dan ik daarvoor al deed.
quote:
Discussies, vanzelfsprekend, ik ook ja. Geraakt, nee, gevolgen, ook niet.
Dreigende oorlog met Irak: is ook ver-van-mijn-bed eerlijk gezegd. Ook daar zal mijn leven niet door veranderen.
  FOK!fossiel woensdag 11 september 2002 @ 23:56:22 #25
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5762870
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:55 schreef thaduck het volgende:

[..]

And your point is? Ik heb er niets van gemerkt, ben braaf naar Turkije gevlogen van de zomer en me prima vermaakt met de moslim mensen daar. Ik heb er geen boterham minder om gegeten en voor de rest is er in mijn leven eigenlijk niets veranderd door die ramp. Ik ben nog wie ik ben, iedereen die ik ken is er nog en ik doe er geen andere dingen om en klim rustig nog de Dom op zonder me kwetsbaar te voelen.

lees mijn vorige post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')