Weet iemand hoe dat komt? Is hij ziek?
Lijkt wel een algemeen vis verschijnsel, heb het nu ook een paar keer gezien in mijn aquarium, maar de vissen die wit werden, waren er na een week niet meer...
sommige goudvissen zijn wit maar deze worden eerst ook altijd oranje
dus er hoeft niks aan de hand te zijn,
maar er kan ook een ziekte in het spel zijn maar dan moet de bovenvin geknepen zijn van de vis (platliggen)
quote:Batterijtje vervangen
nou wij hebben dat thuis in de vijver met meerdere vissen, maar ze doen het nog allemaal. Geen idee waar het aan ligt eigenlijk.
Tijdens mijn vakantie hebben de visjes bij mijn oma gelogeerd.
Toen ik ze op kwam halen zag ik dus dat hij wit werd.
Ik verdenk die stomme muts ervan dat ze iets in het water gedaan heeft.
quote:Hoeft niet per se hoor. Kan ook van nature horen zoals iemand al had gezegd.
Op woensdag 11 september 2002 15:45 schreef Els_saai het volgende:
Het is eigenlijk al sinds een paar weken.Tijdens mijn vakantie hebben de visjes bij mijn oma gelogeerd.
Toen ik ze op kwam halen zag ik dus dat hij wit werd.Ik verdenk die stomme muts ervan dat ze iets in het water gedaan heeft.
![]()
quote:Denk je? Cool!!
Op woensdag 11 september 2002 15:50 schreef Koningin het volgende:
Misschien is het een Michael Jackson vis. Mickael wordt toch ook steeds witter.....
Hij eet trouwens nog wel goed.
quote:nou nou nou...
Op woensdag 11 september 2002 15:45 schreef Els_saai het volgende:
Het is eigenlijk al sinds een paar weken.Tijdens mijn vakantie hebben de visjes bij mijn oma gelogeerd.
Toen ik ze op kwam halen zag ik dus dat hij wit werd.Ik verdenk die stomme muts ervan dat ze iets in het water gedaan heeft.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door spaceben op 11-09-2002 16:08]
ik weet wel dat karpers daar flink last van kunnen hebben en dan van kleur gaan verschieten als jou vissie gestrest is geraakt door je oma...
quote:Dat zou best eens kunnen. Mijn oma vond het leuk om met haar stok tegen het aquarium te tikken en dan te ropen: "Waar zijn die luie visjes dan?"
Op woensdag 11 september 2002 16:01 schreef janatwork het volgende:
stres mischien ??ik weet wel dat karpers daar flink last van kunnen hebben en dan van kleur gaan verschieten als jou vissie gestrest is geraakt door je oma...
Lui!!?!!
Wie zit er de hele dag in een stoel voor het raam?
quote:Dan moet je wel snel zijn...
Op woensdag 11 september 2002 16:09 schreef k_i_m het volgende:
Het klinkt inderdaad alsof hij last heeft van schimmel.
Kan je druppels voor halen, en volgens mij gaat hij er niet van dood, ofzo.
Wij hadden dat bij de vijvervissen ook wel... Mijn oom (scheikundedocent) maakte dan altijd een bepaald middeltje, wass goedkoper dan de dierenwinkel...
Maar de dierenwinkel kan je zeker helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |