Hm, alles spik en span zo te zien
* pluisje heeft wel uit angst voor nog meer ontvoeringen enzo een alarmknopje om een touwtje aan haar nek hangen, waarmee ze met 1 druk alarms doet rinkelen bij haar bodyguards, bij Gerdy en rickmans en natuurlijk bij het ranjastalletje zelf. Tenslotte heeft zij ook nog een alarmbel bevestigd bij Khalein's ontbijterie, want die zorgt altijd zo goed voor haar
Dagobert houdt afstand en oberserveert. Hij ziet pluisje drinken, wachten, drinken en nog meer drinken. Ze was duidelijk aan een hoop ranja toe. Dagobert gooit vanuit de bosjes een steentje tegen het stalletje aan....
Hmm... Alarmbel... En Pluisje is weg... Wat moest ik dan ook al weer doen...
* Gerdo graaft diep in zijn geheugen naar het antwoord, en een helder moment verschaft hem dat...
De alarmbel, was dat niet het teken om een perenijsje te eten?
* Gerdo twijfelt aan de juistheid van zijn ingeving...
Of had het toch te maken met het bijvullen van de vriezer? Of het bijstellen van de koel-temperatuur...
* Gerdo is een beetje confused
PLUISJE!!?? Waar ben je nou?! Wat moest ik nou dan als dat alarmbelletje ging??
off-topic: Gerdo gaat ff wat drinken, komt daarna nog wel even terug
* al dribbelend naderen Pluisje en Gerdo de strandbar.
Wil je zo soms een perenijsje Pluisje? Om een beetje bij te komen van alles wat er gebeurt is de laatste tijd?
[Dit bericht is gewijzigd door Gerdo op 10-09-2002 20:58]
quote:* ninja-mod is verbaasd dat hij niet in het lijstje van bodyguards voorkomt....
Op dinsdag 10 september 2002 20:14 schreef pluisje het volgende:* pluisje heeft wel uit angst voor nog meer ontvoeringen enzo een alarmknopje om een touwtje aan haar nek hangen, waarmee ze met 1 druk alarms doet rinkelen bij haar bodyguards, bij Gerdy en rickmans en natuurlijk bij het ranjastalletje zelf. Tenslotte heeft zij ook nog een alarmbel bevestigd bij Khalein's ontbijterie, want die zorgt altijd zo goed voor haar
Die andere mensen zijn er alleen maar ter extra bescherming
Om pluisje een beetje extra zekerheid te geven, overhandigt Khalein een Heckler and Koch H&K USP Compact .40 S&W compleet met laser om extra goed te kunnen mikken.
ik had nog wat liggen van mijn jacht op de gremlin... aangezien het beest verdwenen lijkt te zijn, kun jij dit nu beter gebruiken...
Daar ziet hij hoe pluisje in haar poging om miertjes te raken met een wapen dat veel te groot is om miertjes te raken enkele vaten ranja doorzeeft. Het mierzoete vocht spuit er uit en maakt van de omgeving van het ranja stalletje één grote kleffe boel.
Pluisje, dit gekriebel is een zenuwprikkelende massage om weer lekker in je vel te komen.
Leg nu je geweer weg...
Concentreer je op het gekrioel om je heen...
Kijk of je elk miertje apart kan volgen en iedere mier kan herkennen...
Verdiep je in hun fascinerende bestaan...
Ook zij zijn eilanders...
Heb ook hun lief...
Wordt kalm...
...
Boehahahahaha
Dag pluisje... Een ongegeneerd groot glas ranja graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |