quote:
Edgar Davids naar RomaTURIJN, 10 september 2002 11:15 - Eindelijk lijkt het dan toch te gaan lukken. Edgar Davids krijgt zijn transfer naar Roma. Het schijnt dat beide clubs er uit komen. AS Roma zou € 18 miljoen bereid zijn te betalen. Juventus en Inter ruilen Cristiano Zanetti (Inter) en Gianluce Zambrotti (Juventus), waardoor Juventus met Zanetti de vervanger voor Davids in huis haalt. Probleem is echter dat alle drie de spelers niet tot januari voor hun nieuwe club in de Champions League mogen uitkomen en dat kan alsnog de deal torpoderen
Overigens denk ik dat de strijd in Italie gaat tussen Inter, Roma en Juve.. wat denken jullie..??
Het gaat namelijk dit weekend van start!
quote:Davids past juist perfect bij een ploeg als Roma! Goede zet van davids, bij Juve had hij toch een beetje zijn plaats verspeeld.
Op dinsdag 10 september 2002 12:35 schreef Hawk het volgende:
Ik vind Davids dus écht niet bij een ploeg als Roma passen.
Ik zie Roma niet als kanshebber voor de titel, mijn favoriet is Juve of Inter...
quote:Het 2e wat je zegt klopt denk ik wel, het 1e....
Op dinsdag 10 september 2002 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:Davids past juist perfect bij een ploeg als Roma! Goede zet van davids, bij Juve had hij toch een beetje zijn plaats verspeeld.
Ik zie Roma niet als kanshebber voor de titel, mijn favoriet is Juve of Inter...
Ik heb een hekel aan Davids en ben voor Roma, dus ik baal dat die blafkikker toch naar Roma gaat
quote:Das wat anders DIGGER, maar ik denk wel dat ie bij Roma past.
Op dinsdag 10 september 2002 13:02 schreef DIGGER het volgende:[..]
Het 2e wat je zegt klopt denk ik wel, het 1e....
Ik heb een hekel aan Davids en ben voor Roma, dus ik baal dat die blafkikker toch naar Roma gaat
quote:Als ik denk aan de wedstrijd vorig jaar voor de CL tegen Galatasary, dan had ie daar wel bij gepast ja
Op dinsdag 10 september 2002 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:Das wat anders DIGGER, maar ik denk wel dat ie bij Roma past.
hij kan goed en agressief verdedigen (soms wel een beetje te maar goed) en hij heeft ook een hele goeie techtniek en kan goed aanvallen.
Aanwinst voor Roma in mijn ogen.
2 Marcos de Moraes Cafu
3 Antonio Carlos Zago
4 Leandro Damian Cufrè
5 Francisco Govinho Lima
6 Aldair Nascimento Santos
7 Diego Fuser
8 Marcos Assunçao
9 Vincenzo Montella
10 Francesco Totti
11 Emerson da Rosa
14 Christian Panucci
15 Jonathan Zebina
16 Abel Eduardo Balbo
17 Damiano Tommasi
18 Antonio Cassano
19 Walter Adrian Samuel
20 Gabriel Omar Batistuta
21 Saliou Lassissi
23 Ivan Tomic
24 Marco Delvecchio
25 Gianni Bismark Guigou Martinez
26 Damiano Ferronetti
27 Daniele De Rossi
28 Alberto Aquilani
29 Sebastiano Siviglia
30 Cesare Bovo
31 Simone Pepe
32 Vincent Candela
33 Carlo Zotti
34 Marco Paoloni
80 Ivan Pelizzoli
Vertaling:
De Scudetto komt na een jaar verlof weer terug naar Roma!!
quote:Onderschat..
Op dinsdag 10 september 2002 13:19 schreef Komakie het volgende:
Hoop mensen die de waarde van Davids onderschatten zeg.
Het is gewoon een hele goeie voetballer die redelijk is uitgegroeit tot een alleskunner.hij kan goed en agressief verdedigen (soms wel een beetje te maar goed) en hij heeft ook een hele goeie techtniek en kan goed aanvallen.
Aanwinst voor Roma in mijn ogen.
Davids.. ik heb echt een bloedhekel aan die gast
quote:Totti mag die bal ook wel meer gaan afgeven dit seizoen.
Op dinsdag 10 september 2002 14:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
Inleveren bij Totti.. niet zelf gaan prutsen!!
BTW. 2 spelers die ik nog graag bij Roma zou zien: Iulliano en Zambrotta. Verdediging wordt een onneembare vesting dan.
quote:Je kunt beter Tudor hebben dan Iuliano. En Zambrotta is een uitstekende speler natuurlijk, maar voor op de flanken zijn er gewoon betere.
Op dinsdag 10 september 2002 14:26 schreef Hawk het volgende:[..]
Totti mag die bal ook wel meer gaan afgeven dit seizoen.
Als er 1 speler is waar ik me mateloos aan erger is het hem wel.
(Liep ook heel ongeïnteresseerd te spelen tijdens het WK, alsof het hem geen bal kon schelen)
BTW. 2 spelers die ik nog graag bij Roma zou zien: Iulliano en Zambrotta. Verdediging wordt een onneembare vesting dan.
Roma mag het worden (eigenlijk vooral voor bati), maar het wordt Juve (met mijn favo speler, samen met Bati, Alex del Piero...)
quote:Zie Edje de laatste tijd toch verdacht veel scoren.
Op dinsdag 10 september 2002 12:10 schreef Frenkie het volgende:
Wat moet Roma met zo'n kutspeler als Davids..
overgewaardeerde balafpakker..
/edit
Hmmmm rumour of the moment op footballtransfers.info is de transfer van Davids... Stukje verder:
Djibril Cisse van AJ Auxerre naar AS Roma...
quote:Hoe kom je daar nou weer bij.
Op dinsdag 10 september 2002 12:10 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wat moet Roma met zo'n kutspeler als Davids..
overgewaardeerde balafpakker..
quote:weinig te zien? canal plus abonnementje nemen.
Op dinsdag 10 september 2002 23:12 schreef mitt het volgende:
AC Milan heeft eigenlijk alles op kampioen te worden dit jaar..Nesta, Maldini, Rui Costa, Seedorf en Svjetsjenko..maar Inter met Vieri natuurlijk altijd gevaarlijk en Juventus en AS Roma zijn ook niet slechter geworden..jammer dat er zo weinig te zien is van het Italiaanse voetbal
EN IK VIND MONTELLA ECHT GEWELDIG
de beste speler in italie.
quote:En je vergeet nog de beste en dat is Rivaldo natuurlijk. AC Milaan is echt onwijs goed maar het moet nu nog wel een team worden natuurlijk en daar heb ik nog mijn twijfels over.
Op dinsdag 10 september 2002 23:12 schreef mitt het volgende:
AC Milan heeft eigenlijk alles op kampioen te worden dit jaar..Nesta, Maldini, Rui Costa, Seedorf en Svjetsjenko..maar Inter met Vieri natuurlijk altijd gevaarlijk en Juventus en AS Roma zijn ook niet slechter geworden..jammer dat er zo weinig te zien is van het Italiaanse voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |