andere mensen hier ook last van? weer teruggaan naar normale leven..
quote:Ja. Ik had precies hetzelfde, of heb, naja.
Op maandag 09 september 2002 23:37 schreef phunc het volgende:
heb veeel liefdesverdriet, en ook al veel liefdesverdriet achter de rug. Toch groei ik door omstandigheden een heeeeeeeel (echt extreem) klein beetje eroverheen. En ik baal. Stom is dat, je zeurt dat je zoveel pijn heb..maar als het weggaat mis je het. Ik dacht constant eraan hoe langgeleden het was dat.. nu weet ik het niet meer zo 1 2 3. hoe kan ik zoiets vergeten, ik ben nog gek op dr en ben nog lang nie over dr heen. maar toch... Ik mis die ondraagelijke pijn, het verdriet...het eindeloze denken aan mn schatje. ik ben bang om dingen te vergeten, eerste date enzo..tuurlijk ik weet precies hoe het ging en ik vergeet dr nooit maar alles vervaagt wel een beetje.... waarom kan ik niet gewoon terug in de tijd dat alles zo pijnlijk in mn hart en gedachten stond gekrast. ben nog verliefd op dr, maar misschien als ik dr weer zie dat t dan weer allemaal terugkomt in de ouwe vorm... ik denk zo graag aan drandere mensen hier ook last van? weer teruggaan naar normale leven..
Zeker het bang zijn om te vergeten, die eerste zoen, wat hij toen zei, wat ik toen deed... Hoeft niet eens altijd te zijn omdat je nog verliefd bent op iemand, maar om dat lekkere gevoel nog zo lang mogelijk vast te houden... Heel bekend ja!
quote:Hey Phunc,
Op maandag 09 september 2002 23:37 schreef phunc het volgende:
heb veeel liefdesverdriet, en ook al veel liefdesverdriet achter de rug. Toch groei ik door omstandigheden een heeeeeeeel (echt extreem) klein beetje eroverheen. En ik baal. Stom is dat, je zeurt dat je zoveel pijn heb..maar als het weggaat mis je het. Ik dacht constant eraan hoe langgeleden het was dat.. nu weet ik het niet meer zo 1 2 3. hoe kan ik zoiets vergeten, ik ben nog gek op dr en ben nog lang nie over dr heen. maar toch... Ik mis die ondraagelijke pijn, het verdriet...het eindeloze denken aan mn schatje. ik ben bang om dingen te vergeten, eerste date enzo..tuurlijk ik weet precies hoe het ging en ik vergeet dr nooit maar alles vervaagt wel een beetje.... waarom kan ik niet gewoon terug in de tijd dat alles zo pijnlijk in mn hart en gedachten stond gekrast. ben nog verliefd op dr, maar misschien als ik dr weer zie dat t dan weer allemaal terugkomt in de ouwe vorm... ik denk zo graag aan drandere mensen hier ook last van? weer teruggaan naar normale leven..
Ik begrijp precies wat je bedoelt. ik heb hetzelfde. Ik zit in het ausland en ik merk dat ik steeds minder aan hem denk( behalve de sex dan hihihi)als ik een liedje hoor over liefdesverdriet dan wil ik aan hem denken, of ik wil denken dat we samen lekker over het strand lopen en hij me in zijn armen houdt, maar dat gebeurt niet.... ik kan het niet meer boven halen of verzinnen. het missen wordt minder, het verdriet wordt minder en weet je wat me dan nog het meeste angstig maakt, is dat ik dus afscheid van hem aan het nemen ben terwijl ik dat misschien helemaal niet wil. Wat we hadden was zoo mooi, ik wil dat terug en met hem, maar mijn hart zegt nee en daarom wordt het allemaal minder. Ik wil die andere gevoelens ook terug want dat betekend dat we dan nog samen een kans hebben.... maar zo werkt het dus niet...
ik ben van plan hem weer te zien als ik terug kom van de holidays, ik wil zo graag alles houden, maar ik weet dat het niet kan. Houden van, nee dat niet meer, ik hou wel van zijn schoonheid die hij zo moeilijk kan accepteren, gek zijn op hem zeker weten, how can I not! Mijn lieve manneke hihi. Advies is moeilijk te geven, niet te veel in zwelgen want daar heb je alleen jezelf mee. Als een wilde leven, misschien werkt het, ik heb met wat jongens gezoend, maar had helaas niet het beoogde effect hahaha. Veel strekte ermee, ik weet wat je voelt, you´re not alone!
Kusssss Angelic
quote:Zit zeker met mezelf in de knoop, het gene wat ik voel dat ik moet doen is voor dr te gaan..dr constant laten weten hoe ik over dr denk enz..lieve dingen zeggen etc. maarja ze heb nu een ander, en ik wil ABSOLUUT nix doen wat hun relatie ook maar een beetje kan beschadigen.
Op woensdag 11 september 2002 19:33 schreef street011 het volgende:
volgensmij komt dat op hetzelfde neer als "uiteindelijk vind ik A, maar toch vind ik dan B"
denk dat je ff met jezelf in de knups zit ofzo?
prrrrrrr
quote:hoe bedoel je? (sorry kben nie echt in een heldere bui)
Op woensdag 11 september 2002 22:57 schreef Pridemeid het volgende:
Is het dan niet zo dat je eigenlijk die liefde in je lichaam mist? Het overweldigende gevoel voor een ander?prrrrrrr
quote:On-topic: Tröckener Kecks - Ren Jongen Ren
Op woensdag 11 september 2002 22:52 schreef phunc het volgende:Zit zeker met mezelf in de knoop, het gene wat ik voel dat ik moet doen is voor dr te gaan..dr constant laten weten hoe ik over dr denk enz..lieve dingen zeggen etc. maarja ze heb nu een ander, en ik wil ABSOLUUT nix doen wat hun relatie ook maar een beetje kan beschadigen.
Ga alsjeblieft je gedachten verzetten, want als je te lang aan haar denkt word je gek. De toekomst ligt voor je, maar het verleden hoef je daarom nog niet te vergeten. "You can't know where you're going if you don't know where you've been." Neem het mee als bagage in je leven, hoe jammer het ook gelopen is. 't Mocht niet zo zijn, that's life. (sorry voor de engelse uitdrukkingen )
quote:Je zegt dat je de pijn van het missen mist... toch?
Op woensdag 11 september 2002 22:59 schreef phunc het volgende:[..]
hoe bedoel je? (sorry kben nie echt in een heldere bui)
Zo duidelijker
prrrrr
quote:Ik mis de pijn idd, of beter gezegd ik heb er moeite mee dat de pijn enigzins afzwakt. Ik mis de liefde nog niet, simpelweg omdat die er nog is (van mijn kant dan). Ik heb ook nog alles voor dr over. Het ziet er alleen nu niet naar uit dat ik ooit nog samen met haar zal zijn.Dit word dus een lange moeilijke periode. En ik ben denk gewoon bang dat mijn gevoelens vervagen net als mijn herinneringen, ook al zijn mijn gevoelens nu sterker dan ooit. Mensen zeggen wel dat ik verder moet en misschien is dat ook wel zo. maar ik zie het nu gewoon niet. Het is voor mij of eeuwig pijn lijden of haar aan mijn zijde hebben. ik snap er zelf ook niet veel van hoor (dus neem het je niet kwalijk), ik heb nooit ook maar iets gevoeld wat hierbij in de buurt kwam terwijl de relatie zelf nooit echt intens is geweest of lang heeft geduurt. Eigenlijk ben ik best wel bang, bang voor mn gevoelens (ook de reden waarom het uitging..ik kon er niet mee omgaan) hoe kan het dat dit meisje me ZO EXTREEM veel doet?...
Op woensdag 11 september 2002 23:20 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Je zegt dat je de pijn van het missen mist... toch?
Maar mis je dan niet gewoon de liefde? Liefde voor iemand? Het gevoel dat je van iemand houdt en daar alles voor over hebt?Zo duidelijker
prrrrr
Ik kan mijn ex-vriendin ook niet vergeten (en ik was gvd nog wel degene die het uitmaakte). In mijn dromen kunnen we nog altijd van elkaar genieten, en de realiteit doet af en toe pijn, maar ik voel een hoop dat het wel weer goed gaat komen. Daardoor, en door een soort gevoel van voorbestemdheid kan ik haar niet van me afzetten. Met pijn aan haar kunnen denken is natuurlijk pijnlijk, maar ik kan tenminste aan haar denken.
Misschien is het wel te vergelijken met aandacht willen. Sommige mensen komen aandacht tekort, en dan doen ze zelfs dingen om negatieve aandacht te krijgen, zolang ze maar aandacht krijgen.
quote:Ben dus niet de enige.
Op vrijdag 13 september 2002 01:49 schreef kokosmakroon het volgende:
Ik kan mijn ex-vriendin ook niet vergeten. In mijn dromen kunnen we nog altijd van elkaar genieten, en de realiteit doet af en toe pijn, maar ik voel een hoop dat het wel weer goed gaat komen. Daardoor, en door een soort gevoel van voorbestemdheid kan ik haar niet van me afzetten. Met pijn aan haar kunnen denken is natuurlijk pijnlijk, maar ik kan tenminste aan haar denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |