Uit betrouwbare bron heb ik zelfs vernomen dat Chantal, de lieftallige assistente van Kasper, vanochtend ook al 2 keer met een hand voor haar mond naar de wc is gerend
Wat is er aan de hand op Fokeiland?! Is het het goede klimaat? De zon, de zee, de rust?
Of heeft iemand soms iets in het eten gedaan dat de vruchtbaarheid verhoogt?? Iets in het ijs misschien???!
Twiet is wel geweldig blij .
EDSEL!! Waar ben je? Faat wil eigenlijk ook wel een klein beetje zwanger zijn
* DIGGER weet niet of ie zich nu beledigd moet voelen of niet...
* Lot neemt haar vriendje mee naar een onbewoond eiland en laat zich daar lekker bevruchten
Me Jane......he Tarzan....yeah!!
toedeloe allemaal, succes met de zwangerschappen, bevallingen, zenuwen etcetcetc...
kusje van
Lotte
quote:Ach, voor mij maakt het niet uit hoor, zou het best leuk vinden.
Op 27 september 2000 13:56 schreef DIGGER het volgende:
Zeg Pluisje, zou het eigenlijk zo erg zijn, een kind van me?* DIGGER weet niet of ie zich nu beledigd moet voelen of niet...
Vrees alleen dat het voor jouw geestelijke gezondheid niet zo best is....
quote:Ach ja, als Twiet straks hoog zwanger is, lijkt vrijen me niet echt fijn. Kom dan wel bij jou wat nachtjes doorbrengen dus wie weet.....
Op 27 september 2000 17:21 schreef pluisje het volgende:
Ach, voor mij maakt het niet uit hoor, zou het best leuk vinden.Vrees alleen dat het voor jouw geestelijke gezondheid niet zo best is....
Hier heb je een biertje voor alle emoties van vandaag.
quote:Hm....
Op 27 september 2000 17:54 schreef DIGGER het volgende:
Ach ja, als Twiet straks hoog zwanger is, lijkt vrijen me niet echt fijn. Kom dan wel bij jou wat nachtjes doorbrengen dus wie weet.....
* pluisje vindt dat Twiet wel wat vaker zwanger mag zijn....
quote:Sinds wanneer moet ik daar zwanger voor zijn, lukte zo toch ook wel aardig?
Op 27 september 2000 18:45 schreef pluisje het volgende:
Hm....* pluisje vindt dat Twiet wel wat vaker zwanger mag zijn....
Waar is Breuls trouwens? Die gaat steeds meer op een
lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |