Dus bij deze open ik maar eens een topic over de enige echte Gouden Gids Divisie
Op dit moment wordt er ook nog een wedstrijd gespeeld ... Sparta - Fortuna Sittard, de strijd der degradanten.
Bij rust staat Sparta met 2-0 voor door 2 doelpunten van Mendes da Silva.
quote:mmm tsja
Op zondag 08 september 2002 15:49 schreef Spoenk het volgende:
Eerste Divisie voorspellingen
dat zijn voorspellingen
quote:
Op zondag 08 september 2002 16:24 schreef superjoden het volgende:
Sparta - Fortuna 4-0
leuk voor sparta
Voor mij is Den Haag de grote favoriet voor de titel samen met Fc Den Bosch en Emmen.
quote:Ik i.i.g. wel kon gisteren helaas niet naar Eindhoven-Telstar maar ze hebben wel weer gewonnen en ze liggen tevens op schema 2de.
Op zaterdag 14 september 2002 13:30 schreef Ketel_1 het volgende:
heeft er dan helemaal niemand interesse in de GG-divisie?
quote:SBS zuigt gewoon. punt
Op zaterdag 14 september 2002 14:32 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik erger me er trouwens gigantisch aan dat SBS niet van alle wedstrijden een samenvatting uitzendt. Er zijn aardig wat momenten van Sparta - MVV die ik graag nog ff had willen zien. Nou ja, maandag bij TV Rijnmond dan maar.
quote:Ik denk dat Den Haag kampioen word.....maar Emmen heeft momenteel wel een aantal goede huurlingen dus die zullen ook wel mee gaan doen.
Op woensdag 18 september 2002 17:22 schreef Lighthouse het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen van Den Haag in dan?
Wel cool, ik woon nu zo dicht bij het stadion dat de lichtmasten door me ramen schijnen, en ik het gejuich kan horen.
Op TV West de wedstrijd live aan, en het gejuich live volgen vanaf me balkon .
Den Haag 3-1 gewonnen.
De spreekkoren dan bij de 3-0: Joden we komen!
Men verheugt zich al op de wedstrijden tegen Ajax .
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 22-09-2002 16:28]
quote:Bodde heeft een terugslag, door zijn blessure, ik vind em nu minder als vorig jaar! Maar vrijdag was de sfeer weer lekker, alleen was ik mijn oordopjes vergeten (KEIHARDE muziek tijdens apengeluiden) en X-ray waarom zit jij op je balkon (Melis Stokelaan??) ipv in het stadion??
Op zondag 22 september 2002 16:20 schreef mitt het volgende:
Wel gaaf eigenlijk dat ze ADO gewoon op Tv-West uitzendenAdo heeft een paar spelers die gewoon in de eredivisie horen, Van der Laan..Van As..Bodde en Stroeve..zelfde geld eigenlijk voor Emmen met De Groot en Berger..mja die huurt ze allemaal..daarom is het denk ik ook beter dat ADO zal promoveren..want Emmen raakt die goede huurlingen waarschijnlijk toch weer kwijt..
quote:Mja, je hebt gelijk. Ik ga wel weer eens kijken in het Zuiderpark.
Op zondag 22 september 2002 19:46 schreef Hagenees het volgende:[..]
Bodde heeft een terugslag, door zijn blessure, ik vind em nu minder als vorig jaar! Maar vrijdag was de sfeer weer lekker, alleen was ik mijn oordopjes vergeten (KEIHARDE muziek tijdens apengeluiden) en X-ray waarom zit jij op je balkon (Melis Stokelaan??) ipv in het stadion??
quote:Dit jaar promoveren ze. Zeker weten
Ach, promoveren zullen we toch niet want de knJb steekt daar zeker weten een stokje voor....
quote:Telstar heeft best een aardig team ja. Al werden ze helemaal overlopen door FCDB. Aan een klein kansje hebben ze genoeg voorin.
Op dinsdag 17 september 2002 09:57 schreef -F- het volgende:
Telstar gaat goed joh ,en ze hebben nog een goede keeper ook!!!
quote:X-Ray, ouwe successupporter...
Op maandag 23 september 2002 09:23 schreef X-Ray het volgende:[..]
Mja, je hebt gelijk. Ik ga wel weer eens kijken in het Zuiderpark.
[..]Dit jaar promoveren ze. Zeker weten
.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 23-09-2002 09:37]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |