quote:Waar, maar hij staat wel naast een hele hoop nieuwsberichten. Niet alleen op die ene link....
Op woensdag 25 september 2002 10:49 schreef mixxy het volgende:[..]
ow ja.. nou, wordt tijd dat ze er dan wel een heel artikel aan wijden!
Ik heb geen idee hoe ik uit kan zoeken welke barcodetype er gebruikt wordt. De klus is ook iets ingewikkelder misschien omdat niet alleen de AH dit kan gebruiken maar ook andere ketens.. Ben benieuwd..
quote:leuk idee, maar je kan hem maar op bepaald aantal plaatsen gebruiken... Want er zit wel een streepjescode op, maar volgens mij gebruiken best veel bedrijven de magneetstrip die erop zit ipv de streepjescode.... Albert Heijn gebruitk de streepjescode, en ook de V&D... Maar voor de rest vooral magneetstrip denk ik.... Zo niet, aanpassen maar :-)
Op woensdag 25 september 2002 20:05 schreef Mini-Me het volgende:
Heeft er al eens iemand gedacht aan een Air-Miles kaart aanpakken.. Die dingen zijn zo mogelijk nog lelijker en werken wel degelijk met een barcode (werd gezegd van niet eerder in een van deze threads).Ik heb geen idee hoe ik uit kan zoeken welke barcodetype er gebruikt wordt. De klus is ook iets ingewikkelder misschien omdat niet alleen de AH dit kan gebruiken maar ook andere ketens.. Ben benieuwd..
Trouwens... Is naar mijn idee ook gewoon een EAN-13 barcode (zelfde als bonuskaart dus) alleen lijkt ie wat anders te zijn, maar is het niet (IMHO).
M
't is ondertussen alweer 2 dagen geleden dat je (Bart) dat mailtje hebt gestuurd naar Appie.. zouden ze er niet uit kunnen komen..?
'k heb niet echt opgelet de laatste tijd, maar cool dat er zoveel media aandacht aan is besteed..
radio, tv, internet, krant... je hebt ze ondertussen allemaal al gehad joh..
'k ga ook maar weer es ontwerpen..
heb er pas 2 gemaakt.. stelt nog nix voor...
ff m'n creatieve mind laten werken... misschien wel leuk idee van dat blok hout..B-)
heb ook gedacht om een gescant treinkaartje van de NS te gebruiken.. misschien dat ik dat wel ga doen..
helaas werken die PSD bestanden van de keychain niet goed in PhotoImpact 7.0
dus dan maar alleen de kaarten..
best erg eigenlijk dat AH zo om hun klantgegevens "geeft" dat ze niet willen dat men een eigen kaart maakt.. ik kan wel inzien dat ze niet willen dat men willekeurige barcodes gaat gebruiken, maar dat is gewoon niet te vermijden......
wat ze wel kunnen doen.....(je ziet het al bij verschillende videotheken in Leiden) een 4cijferige code BIJ het pasje leveren.. (jammer dan voor die mensen die niet nog een code willen hebben...) of als DNB en AH nou ff elkaar de hand schudden, kan je pincode die code worden.... ze zien maar..... ik ga um uiteindelijk wel gebruiken..
ff overleggen met collega's..
[edit]schoonheids foutjes[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Cyber op 26-09-2002 03:03]
quote:Hehe! Ik heb nog niets meer van de Appie gehoord, maar laat het jullie weten zodra ik iets hoor! De PSD's van de keychain staan er zaterdag weer goed op. Ik zit nu bij mijn ouders en kan helaas niet bij de site
Op donderdag 26 september 2002 02:37 schreef Cyber het volgende:'t is ondertussen alweer 2 dagen geleden dat je (Bart) dat mailtje hebt gestuurd naar Appie.. zouden ze er niet uit kunnen komen..?
[...]
helaas werken die PSD bestanden van de keychain niet goed in PhotoImpact 7.0
Die airmiles pas lijkt me ook een top plan. Als iemand een mooie heeft......let me know! (als je er ook een linkje bijdoet naar de .psd incl. het airmiles logo) zet ik hem ook op de site
en iedereen bedankt voor alle leuke reacties, maar degenen die de mooie kaarten maken zijn natuurlijk de echte helden!
ps zou een moderator de site die aan het begin (eerste post) van dit forum genoemd wordt (www.wittkampf.nl/bonuskaart) kunnen vervangen door www.wittkampf.nl/spaarkaarten -> vanwege AH klachten.
Niet heel speciaal ofzo, maar hij moest er gewoon zijn!
quote:Is nog niet veranderd. Zou een Moderator ((RAVEN?!?!?)) dit willen doen en misschien ook in de eerste post van dit topic de links: Maak je eigen bonuskaart haalt de krant!! en Bonuspas verbouwers op RTL4 Nieuws!! er bij kunnen zetten.
Op donderdag 26 september 2002 09:32 schreef Mr_Shoot het volgende:
ps zou een moderator de site die aan het begin (eerste post) van dit forum genoemd wordt (www.wittkampf.nl/bonuskaart) kunnen vervangen door www.wittkampf.nl/spaarkaarten -> vanwege AH klachten.
ik heb ook een kaartje gemaakt maar weet iemand een winken (die in ongeveer elke plaats ligt) waar je je kaartje kan laten plastificeren??
Sander
quote:Copyshop
Op zondag 3 november 2002 13:49 schreef bomba11 het volgende:
mischien een stomme vraag,ik heb ook een kaartje gemaakt maar weet iemand een winken (die in ongeveer elke plaats ligt) waar je je kaartje kan laten plastificeren??
Sander
[Dit bericht is gewijzigd door bweijer op 12-11-2002 13:57]
quote:Ach ze accepteren hem nog steeds.. Tis nu ook alweer een beetje verwaterd, de hype is voorbij... Dus pak hem maar weer tevoorschijn (is dat 1 woord?)!
Op maandag 11 november 2002 23:38 schreef flat_erik het volgende:
Wie gebruikt er nu nog zo'n mooie zelf gemaakt bonus-kaart?
Hoe pak ik dit aan?
één woord: Geweldig!
Vond het ook al zo'n saaie kaart, schopje omhoog maar weer
Ik vind dit een erg leuk en grappig initiatief wat betreft met die AH bonuskaart.Ik heb in PHP ook daarom speciaal voor jullie een uploader geschreven.Mocht de server vol zitten 50 mb of 100 weet ik niet precies dan komt er automatisch weer een nieuwe uiteraard.Ik hoop dat jullie er iets aan hebben,vooral om je Plaatjes van die AH kaarten te hosten :p
Dus mocht je plaatjes willen uploaden:
Maak geen misbruik van de ruimte.Mochten er andere bestanden zoals zip en exe worden opgegooit dan wordt dit binnen 1 dag toch weer verwijderd dus bespaar je de moeite.
PS: Vergeet geen leuk bericht te plaatsen in mijn shoutbox
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |