abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 september 2002 @ 11:16:05 #176
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_5962220
quote:
Op woensdag 25 september 2002 10:49 schreef mixxy het volgende:

[..]

ow ja.. nou, wordt tijd dat ze er dan wel een heel artikel aan wijden!

Waar, maar hij staat wel naast een hele hoop nieuwsberichten. Niet alleen op die ene link....
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
  woensdag 25 september 2002 @ 20:05:44 #177
381 Mini-Me
Just The Two Of Us
pi_5971183
Heeft er al eens iemand gedacht aan een Air-Miles kaart aanpakken.. Die dingen zijn zo mogelijk nog lelijker en werken wel degelijk met een barcode (werd gezegd van niet eerder in een van deze threads).

Ik heb geen idee hoe ik uit kan zoeken welke barcodetype er gebruikt wordt. De klus is ook iets ingewikkelder misschien omdat niet alleen de AH dit kan gebruiken maar ook andere ketens.. Ben benieuwd..

donderdag 26 september 2002 @ 01:19:34 #178
36075 MarkAJ
Vive La Marque
pi_5977065
quote:
Op woensdag 25 september 2002 20:05 schreef Mini-Me het volgende:
Heeft er al eens iemand gedacht aan een Air-Miles kaart aanpakken.. Die dingen zijn zo mogelijk nog lelijker en werken wel degelijk met een barcode (werd gezegd van niet eerder in een van deze threads).

Ik heb geen idee hoe ik uit kan zoeken welke barcodetype er gebruikt wordt. De klus is ook iets ingewikkelder misschien omdat niet alleen de AH dit kan gebruiken maar ook andere ketens.. Ben benieuwd..

leuk idee, maar je kan hem maar op bepaald aantal plaatsen gebruiken... Want er zit wel een streepjescode op, maar volgens mij gebruiken best veel bedrijven de magneetstrip die erop zit ipv de streepjescode.... Albert Heijn gebruitk de streepjescode, en ook de V&D... Maar voor de rest vooral magneetstrip denk ik.... Zo niet, aanpassen maar :-)

Trouwens... Is naar mijn idee ook gewoon een EAN-13 barcode (zelfde als bonuskaart dus) alleen lijkt ie wat anders te zijn, maar is het niet (IMHO).

M

Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug.
  donderdag 26 september 2002 @ 02:37:40 #179
26500 Cyber
He who howls at the moon
pi_5977471
de AH hoofd directie heeft het maar druk met vergaderen..

't is ondertussen alweer 2 dagen geleden dat je (Bart) dat mailtje hebt gestuurd naar Appie.. zouden ze er niet uit kunnen komen..?

'k heb niet echt opgelet de laatste tijd, maar cool dat er zoveel media aandacht aan is besteed.. radio, tv, internet, krant... je hebt ze ondertussen allemaal al gehad joh..

'k ga ook maar weer es ontwerpen..
heb er pas 2 gemaakt.. stelt nog nix voor...
ff m'n creatieve mind laten werken... misschien wel leuk idee van dat blok hout..B-)
heb ook gedacht om een gescant treinkaartje van de NS te gebruiken.. misschien dat ik dat wel ga doen..

helaas werken die PSD bestanden van de keychain niet goed in PhotoImpact 7.0

dus dan maar alleen de kaarten..

best erg eigenlijk dat AH zo om hun klantgegevens "geeft" dat ze niet willen dat men een eigen kaart maakt.. ik kan wel inzien dat ze niet willen dat men willekeurige barcodes gaat gebruiken, maar dat is gewoon niet te vermijden......

wat ze wel kunnen doen.....(je ziet het al bij verschillende videotheken in Leiden) een 4cijferige code BIJ het pasje leveren.. (jammer dan voor die mensen die niet nog een code willen hebben...) of als DNB en AH nou ff elkaar de hand schudden, kan je pincode die code worden.... ze zien maar..... ik ga um uiteindelijk wel gebruiken..
ff overleggen met collega's..

[edit]schoonheids foutjes[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Cyber op 26-09-2002 03:03]

TNT-Man
pi_5978640
quote:
Op donderdag 26 september 2002 02:37 schreef Cyber het volgende:

't is ondertussen alweer 2 dagen geleden dat je (Bart) dat mailtje hebt gestuurd naar Appie.. zouden ze er niet uit kunnen komen..?

[...]

helaas werken die PSD bestanden van de keychain niet goed in PhotoImpact 7.0

Hehe! Ik heb nog niets meer van de Appie gehoord, maar laat het jullie weten zodra ik iets hoor! De PSD's van de keychain staan er zaterdag weer goed op. Ik zit nu bij mijn ouders en kan helaas niet bij de site Maar het wordt asap geregeld.

Die airmiles pas lijkt me ook een top plan. Als iemand een mooie heeft......let me know! (als je er ook een linkje bijdoet naar de .psd incl. het airmiles logo) zet ik hem ook op de site

en iedereen bedankt voor alle leuke reacties, maar degenen die de mooie kaarten maken zijn natuurlijk de echte helden!

ps zou een moderator de site die aan het begin (eerste post) van dit forum genoemd wordt (www.wittkampf.nl/bonuskaart) kunnen vervangen door www.wittkampf.nl/spaarkaarten -> vanwege AH klachten.

Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
pi_5982236
Hey, kheb ook ff een Bonuskaart gemaakt
Dé Ajax bonuskaart welteverstaan (Amsterdammer als ik ben )

Niet heel speciaal ofzo, maar hij moest er gewoon zijn!

pi_5999750
Voor de liefhebbers is in Maak je eigen bonuskaart haalt de krant!! nog een aantal links naar krantenartikelen geplaatst!
pi_5999819
quote:
Op donderdag 26 september 2002 09:32 schreef Mr_Shoot het volgende:
ps zou een moderator de site die aan het begin (eerste post) van dit forum genoemd wordt (www.wittkampf.nl/bonuskaart) kunnen vervangen door www.wittkampf.nl/spaarkaarten -> vanwege AH klachten.
Is nog niet veranderd. Zou een Moderator ((RAVEN?!?!?)) dit willen doen en misschien ook in de eerste post van dit topic de links: Maak je eigen bonuskaart haalt de krant!! en Bonuspas verbouwers op RTL4 Nieuws!! er bij kunnen zetten.
pi_6000072
Even raven roepen:

RAVEN!!! KOM EENS, WE HEBBEN EEN KLUSJE VOOR JE

pi_6598789
mischien een stomme vraag,

ik heb ook een kaartje gemaakt maar weet iemand een winken (die in ongeveer elke plaats ligt) waar je je kaartje kan laten plastificeren??

Sander

zondag 3 november 2002 @ 14:55:54 #186
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_6599644
quote:
Op zondag 3 november 2002 13:49 schreef bomba11 het volgende:
mischien een stomme vraag,

ik heb ook een kaartje gemaakt maar weet iemand een winken (die in ongeveer elke plaats ligt) waar je je kaartje kan laten plastificeren??

Sander

Copyshop
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_6750565
Wie gebruikt er nu nog zo'n mooie zelf gemaakt bonus-kaart?
pi_6756949
Ik gebruik hem nog steeds dagelijks, de echte ligt ergens in een bureaula. Ik kreeg gister voor het eerst van een kassadame te horen dat ze hem eigenlijk niet mocht aannamen. Maar dat vond ze zo'n onzin van de AH. Ze heeft hem dus gewoon gebruikt!

Blijft geinig.

[Dit bericht is gewijzigd door bweijer op 12-11-2002 13:57]

dinsdag 28 januari 2003 @ 16:21:25 #189
27492 Kassanova
Melly Rules!!
pi_8155405
quote:
Op maandag 11 november 2002 23:38 schreef flat_erik het volgende:
Wie gebruikt er nu nog zo'n mooie zelf gemaakt bonus-kaart?
Ach ze accepteren hem nog steeds.. Tis nu ook alweer een beetje verwaterd, de hype is voorbij... Dus pak hem maar weer tevoorschijn (is dat 1 woord?)!
Pizza met bier
pi_8368916
Hallo, nieuw gezicht en een hobbyist!
-Jir-
pi_8369617
Ik heb geprobeerd de barcode van de 'Online Barcode Generator' over te zetten, maar heb het niet voorelkaar gekregen. Uiteindelijk heb ik Barcode Magic geprobeerd, maar het resultaat wijkt af van de originele barcode.

Hoe pak ik dit aan?

-Jir-
  Redactie Games woensdag 14 mei 2003 @ 02:01:19 #192
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_10415030
Ik heb heel die rage gemist volgens mij

één woord: Geweldig!
Vond het ook al zo'n saaie kaart, schopje omhoog maar weer

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 14 mei 2003 @ 08:18:15 #193
37887 Dauthi
Progressive
pi_10415901
ik had er 1 en hij werd niet eens geaccepteerd door die mutsen bij de ah
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_10931694
Beste mensen hier op dit Topic,

Ik vind dit een erg leuk en grappig initiatief wat betreft met die AH bonuskaart.Ik heb in PHP ook daarom speciaal voor jullie een uploader geschreven.Mocht de server vol zitten 50 mb of 100 weet ik niet precies dan komt er automatisch weer een nieuwe uiteraard.Ik hoop dat jullie er iets aan hebben,vooral om je Plaatjes van die AH kaarten te hosten :p

Dus mocht je plaatjes willen uploaden:

http://fight.at/mysupload

Maak geen misbruik van de ruimte.Mochten er andere bestanden zoals zip en exe worden opgegooit dan wordt dit binnen 1 dag toch weer verwijderd dus bespaar je de moeite.

PS: Vergeet geen leuk bericht te plaatsen in mijn shoutbox

vrijdag 6 juni 2003 @ 15:18:04 #195
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_10931788
Even een hint hoor, maar de hele rage is al over .
pi_10931917
Haha maakt niet uit,

beetje promotie voor mij uploader kan geen kwaad

vrijdag 6 juni 2003 @ 16:09:55 #197
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_10933584
Slotje dus, nutteloze topickick.
  maandag 30 juni 2003 @ 11:22:52 #198
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11459805