1. Je kunt meedoen door je persoonlijke slechtste Film Top 10 op dit forum te plaatsen, het is niet nodig om een email naar 1 van ons drieën te sturen.
2. Alle Films die in de persoonlijke top10s gezet worden moeten minimaal 250 votes op www.imdb.com gehad hebben, dit om al te onbekende films niet mee te laten doen.
3. Er wordt ruim van tevoren aangegeven wanneer het tournament afloopt en de stemmen geteld zullen worden. Er is nu nog geen vaste datum daarvoor.
4. De puntetelling gaat als volgt: Iedere nr. 1 krijgt 10 punten, iedere nr. 2 krijgt 9 punten... etc. etc.
5. Bij gelijke stand 'wint' de film als:
- Een film meer stemmen heeft gehad dan de andere.
- Welke film het laagste op www.imdb.com gehad heeft.
- Door loting
6. Bij onduidelijkheden of andere punten die niet in dit regelement staan beslist de organisatie in overleg. (Bananenboom, Prekip, Teunboon)
Wij hopen vele stemmen te ontvangen!!
1. crossroads
2. fire on the amazon
3. body shots
4. pearl harbor
5. american beauty
6. the sweetest thing
7. from hell
8. bandits
9. akira
10. stigmata
[Dit bericht is gewijzigd door Prekip op 06-09-2002 00:33]
[Dit bericht is gewijzigd door Bananenboom op 06-09-2002 00:50]
1. Manos, The Hands Of Fate
Ik heb hem gekeken, omdat hij op 1 stond in de Bottom 100 van IMDb. En ik kan ze daar groot gelijk in geven. Niet alleen is het acteerwerk belabberd, ook is het verhaal nog eens saai en het slaat nergens op.
Een leuke wetenswaardigheid is dat drie acteurs uit de film, meteen na de opnames zelfmoord gepleegd hebben
2. The Gate
Een of ander goedkoop horror-prul over kleine mannekes die uit de tuin van een gezin komen... of ziets
3. Return Of The Texas Chainsaw Massacre
Alweer een horror-prul werkje. De zoveelste vervolg op TCM. Wel opvallend dat 2 acteurs tog nog goed terecht zijn gekomen... Matthew McConaughey en Renee Zellweger
4. Cyborg
Actie-film met Jean Claude Van Damme. Wat een wanproduct . Zelfs de actie van Van Damme komt niet over...
5. Santa With Muscles
Comedy met Hulk Hogan als de kerstman. Wie dat ooit verzonnen heeft, moet heeeeeeel ver weggestopt worden...
6. Mr. Nanny
Nee... dit dan... Hulk Hogan als oppas. Dat is vragen om problemen...
7. Honey I Blew Up The Kid
Honey I Shrunk The Kids was wel leuk, maar dit vervolg sloeg nergens op.
8. Ernest Scared Stupid
De allerslechtste film van een wel hele slechte comedy serie...
9. Freddy Got Fingered
Ik vind Tom Green best grappig, maar deze film sloeg nergens op. Wat een getuigenis van wansmaak
10. Only The Lonely
Erg saaie romantische comedy met John Candy....
heb er 5 uit moeten laten, vanwege de minimaal 250 votes regel (waaronder nog een film met mijn "favoriete acteur" Hulk Hogen )
quote:imdb spam?
Op vrijdag 06 september 2002 00:25 schreef Lexie het volgende:
Dit riekt naar spam. En niet uit blik.
[afbeelding]
lol
ontopic: sorry, ik kijk alleen goeie films
quote:Eigenlijk wel... die film was saai... heel saai.
Op vrijdag 06 september 2002 00:42 schreef Gorro het volgende:
Hierbij verklaar ik mijn afkeer van de filmsmaak van de organisatoren. Je gaat tog niet meenemen dat ze American Beauty 1 van de 10 slechtste films vinden?!?!??!?!
quote:Gelukkig denk niet iedereen er zo over... hij heeft namelijk de 8e finale van het Fok! Movie Tournament gehaald en misschien haalt hij ook nog wel de kwartfinale...
Op vrijdag 06 september 2002 00:48 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Eigenlijk wel... die film was saai... heel saai.
Anders had ie er ook niet tussengestaan.
quote:Ja... en dat is erg zat!! Ik kan helaas niet meer doen dan op de tegenstander van die film stemmen
Op vrijdag 06 september 2002 00:49 schreef Gorro het volgende:[..]
Gelukkig denk niet iedereen er zo over... hij heeft namelijk de 8e finale van het Fok! Movie Tournament gehaald en misschien haalt hij ook nog wel de kwartfinale...
[Dit bericht is gewijzigd door Bananenboom op 06-09-2002 00:58]
quote:Dus dit hele topic is bedoeld om toch nog een statement tegen American Beauty te maken?
Op vrijdag 06 september 2002 00:51 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Ja... en dat is erg zat!! Ik kan helaas niet meer doen dan op de tegenstander van die film stemmen
Ik denk dat 'worst movies' een veel te grote spreiding over titels kent waardoor dit tournooi geen duidelijke winnaar krijgt, maar als ik eens tijd+zin heb maak ik ook nog eens een lijstje, om toch te kijken of het werkt
quote:Dat is natuurlijk niet waar, toevallig vinden wij dat gewoon een slechte film. Het is gorro die het daar alleen niet mee eens was, meer niet.
Op vrijdag 06 september 2002 01:10 schreef MadScientist het volgende:
Dus dit hele topic is bedoeld om toch nog een statement tegen American Beauty te maken?![]()
quote:damn, dat zijn een paar van m'n favourite films, zeker akira staat in m'n top tien van beste films. maar goed 't zal wel een kwestie van smaak zijn.
Op vrijdag 06 september 2002 00:25 schreef Prekip het volgende:
OK, mijn lijstje1. crossroads
2. fire on the amazon
3. body shots
4. pearl harbor
5. american beauty
6. the sweetest thing
7. from hell
8. bandits
9. akira
10. stigmata
ik weet er zo snel geen 10, maar
the Gift (heb ik niet afgekeken, was te saai)
City of Angels (wat een zeikfilm)
misschien schiet me nog wat te binnen, maar slecht films probeer ik zo snel mogelijk te vergeten en da's meestal niet zo moeilijk
[Dit bericht is gewijzigd door PHOBoS op 06-09-2002 01:20]
quote:Nog 1 met een goede wansmaak
Op vrijdag 06 september 2002 01:17 schreef Spina1 het volgende:
we have a winner!
quote:Wansmaak? pak dan Pink Flamingo's
Op vrijdag 06 september 2002 01:20 schreef Gorro het volgende:
Nog 1 met een goede wansmaak
Anyway Manos staat toch regelmatig onderaan op IMDb... vind het ook terecht
quote:Ok...leg maar eens uit.
Op vrijdag 06 september 2002 03:12 schreef De_Schaduw het volgende:
1.Arlington Road
quote:Euh ja, hoe leg ik het uit zonder spoilers weg te geven voor mensen die 'm wel willen zien?
Op vrijdag 06 september 2002 07:11 schreef Mike het volgende:[..]
Ok...leg maar eens uit.
Zo goed?
quote:Oh ja! Die was ik vergeten!
Op vrijdag 06 september 2002 03:12 schreef De_Schaduw het volgende:
4.Costa!
1. Jeepers Creepers
2. Exit Wounds
3. Navy Seals
4. Street Fighter
5. Nowhere to run (gloof dat ie zo hette, met v/damme)
6. Rambo III
7. Daylight
8. Titanic
9. Costa
10. Blade 2
zo, wat bedacht
[Dit bericht is gewijzigd door Punica op 06-09-2002 18:00]
quote:Vul je lijst anders aan met wat domme actie films van Seagal/v Damme/Stallone
Op vrijdag 06 september 2002 17:38 schreef Punica het volgende:
* Punica ziet hier mensen met slechte smaak langs komen magoed over smaak valt niet te twisten1. Jeepers Creepers
2. Exit Wounds
3. Alle domme actie films met steven seagal/jc v damme/stallone
4. costa
5. Blade 2
meer kan'k ff niet bedenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |