Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen: Deel 3. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 5 september.
Even switchen naar Rijk.
Daar liggen ze ondertussen ook allemaal in 1 bed. De dames liggen klem tussen de heren. Je ziet Bo genieten. Bo is nu volop in knuffelmode. Hij omarmt de hele bubs. Judith wordt het allemaal iets te gezellig blijkbaar en staat op. En het licht gaat weer aan. Nu gaan de dames 'bedhoppen'. Hilariteit alom.
(Er wordt wat gestoeid in saai.)
Er wordt nog steeds af en toe met kussens gemept.
Judith speelt dat ze boos is en dat ze op moeten houden.
Nu doet ze zelf ook weer mee.
Het is wel stuivertje wisselen vannacht. De dames liggen nu in 1 bed en de heren in het bed ernaast. Terwijl ik dit typ staan ze alweer met zijn vieren op 1 bed te springen. En nu weer de dames in 1 bed en de heren elk in een 2-persoonsbed.
Het zijn net vlooien!!!
Nu stormt de hele meute de slaapkamer uit.
Judith en Jeanette kijken of ze een camera kunnen zien.
Jeanette of Judith roept: En als 'ie vanavond weer gaat snurken dan slepen we hem met z'n allen naar buiten. Laurens merkt op dat er wel even wat meer mensen voor nodig zijn.
Bo springt het bed weer uit om drinken te halen en moet meteen voor Laurens een banaan meenemen. Bij terugkomst laat Bo een boer waar arm wakker van zou kunnen worden.
Judith zegt dat hij aandacht wil, al is het maar een klap op zijn kont.
Bo blijft ouwehoeren en de anderen balen er een beetje van. Ze willen allemaal slapen. Judith vraagt aan Bo wat er aan de hand is. Hij vraagt om nog 1 knuffel en krijgt het.
Lau stelt Bo voor een dilemma. Of hij maakt het bed van Lau weer op zoals het was voordat hij de kamer uitging, of hij slaat hem ongelooflijk in elkaar of hij draait het bed van Bo 3 keer om. Bo kiest voor 3. Lau rolt Bo als een worstje in zijn matras en geeft hem de nodige tikken.
Lau maakt zijn bed op en besluit na alle commotie maar een sigaretje te gaan roken. De dames gaan met hem mee. En Bo natuurlijk ook. (Wat een hyper zootje!. Godzijdank, anders had ik niets te streamen )
(Excusez pour le slechte images overigens, de Hi stream staat helemaal uitgezoomd.)
Bo: als ik nu als eerste ga slapen.
Judith: No way, jij gaat pas naar bed als wij allemaal slapen!!
Dit helpt niet, want Bo is de eerste die vertrekt met in zijn kielzog Laurens. Jeanette gaat ook maar weer naar bed.
Judith loopt volgens mij met een zak met ijsklontjes op haar hoofd door het huis te banjeren.
Ook Judith gaat nu weer naar bed....
Laurens vraagt zich af wat er zou zijn gebeurd als Stefan niet naast Mustapha had gezeten toen hij zijn team moest kiezen. Hij denkt dat de teams er dan nu heel anders uit zouden zien. Stefan heeft met iedereen even een gesprekje gehad.
Bo: Dat heeft hij goed gedaan voor zichzelf hoor.
Laurens: Ik denk niet over sterkeren of slechteren, Stefan ook niet, maar hij heeft het wel in zijn hoofd verdeeld.
Judith: Schatten, weltruste.
Laurens: mag ik nog 1 vraag stellen? Toen Moes moest kiezen en Stefan zei van 'Doe het', zou het anders zijn gelopen als Stefan dat niet gedaan had?
Volgens de anderen was het misschien anders gegaan als Stefan niet op de knie van Mus had geslagen en had gezegd van 'Maak de keuze'.
Ze hebben het er nog even over dat Stefan de enige is de het er over heeft gehad met wie in een team wilde en dat hij in de dbk is geweest. En dat het hem dus gelukt is.
( ik denk dat ik dat ook maar ga doen. APK, fijn dat je er ook was. Toch eng zo'n eerste keer weer streamen )
quote:Goed gedaan hoor!
Op vrijdag 06 september 2002 01:52 schreef sillie het volgende:
Toch eng zo'n eerste keer weer streamen)
iedereen ligt heerlijk te slapen. Al had ik die bo allang naar buiten geschopt! opzoute met die "dikke" snurker.
niks meer te beleven in het huis weltruste
De regie is ook wakker want de camera's proberen in te zoomen op (is dat sjaan) een vrouwtje dat in d'r string rond wandeld
(ik heb een eigen code ingezet maar weet niet of ik wel mag posten hoor, zoniet verwijder het maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |