abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5678887
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen: Deel 3. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 5 september.

pi_5679247
Mustapha, Daan en Stefan liggen in de slaapkamer in de bunker. Stefan is druk bezig met het verhuizen van zijn matras. Hij ligt nu weer lekker naast zijn Daan. Margriet is inmiddels ook in de slaapkamer.
Daan tegen Margriet: We zitten in de bunker schat. Onze eerste nacht samen. Daarna knuffelt ze Margriet.
Margriet: Ik heb niet het gevoel dat ik in BB zit, ik zit in een bunker!!! Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier naar kijken.

Even switchen naar Rijk.
Daar liggen ze ondertussen ook allemaal in 1 bed. De dames liggen klem tussen de heren. Je ziet Bo genieten. Bo is nu volop in knuffelmode. Hij omarmt de hele bubs. Judith wordt het allemaal iets te gezellig blijkbaar en staat op. En het licht gaat weer aan. Nu gaan de dames 'bedhoppen'. Hilariteit alom.

I'm not nuts. I just have guts!!
  vrijdag 6 september 2002 @ 00:47:44 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679253
De arme kant en de saaie kant:

(Er wordt wat gestoeid in saai.)

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5679267
heeft er nog iemand een codetje over
mijn gratis shit is er mee gestopt
en duurt nog wel even voor we weer een omleiding gevonden hebben
Hamlet watches SST: to see or not to see that's the question
  vrijdag 6 september 2002 @ 00:50:16 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679269
Er was zojuist een kussengevecht aan de rijke kant, maar op een of andere manier kan ik Hi1 niet capturen.
  vrijdag 6 september 2002 @ 00:57:01 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679318

Er wordt nog steeds af en toe met kussens gemept.
Judith speelt dat ze boos is en dat ze op moeten houden.
Nu doet ze zelf ook weer mee.

pi_5679344
In Rijk hebben ze nu een kussengevecht terwijl in arm iedereen probeert te slapen.
Bo of Laurens laat een scheet en Judith waarschuwt ze dat dit de volgende een linkerbal kost. Ze praten Frysk. Ze hebben i.i.g. meer lol dan het andere team.
Stefan is alweer verhuisd volgens mij, hij ligt nu tussen Margriet en Daan in.
Bo wordt door Laurens te grazen genomen in een kussengevecht. Laurens en Bo zijn nog steeds aan het gooien met kussen. Judith neemt nu de moederrol op zich en zegt dat ze moeten ophouden. Ook Jeannette bemoeit zich ermee.

Het is wel stuivertje wisselen vannacht. De dames liggen nu in 1 bed en de heren in het bed ernaast. Terwijl ik dit typ staan ze alweer met zijn vieren op 1 bed te springen. En nu weer de dames in 1 bed en de heren elk in een 2-persoonsbed.
Het zijn net vlooien!!!

Nu stormt de hele meute de slaapkamer uit.

pi_5679374
Bo maakt nepsnurkgeluiden.
Jeannette: we maken nu meteen een afspraak. Als hij vannacht weer snurkt pakken we hem met zijn drieën op en sleuren hem naar buiten.
Bo: daar heb je wel 10 man voor nodig
  vrijdag 6 september 2002 @ 01:03:24 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679381
Opeens sprongen ze allemaal op om een rondje door de tuin te rennen om af te koelen.
En nu zijn ze dus weer terug.
Uiterst enerverend.

Judith en Jeanette kijken of ze een camera kunnen zien.

Jeanette of Judith roept: En als 'ie vanavond weer gaat snurken dan slepen we hem met z'n allen naar buiten. Laurens merkt op dat er wel even wat meer mensen voor nodig zijn.

pi_5679436
Er wordt nu geklaagd dat ze het zo warm hebben. Ze hebben het kookpunt bereikt. (Ik heb moeite om Laurens te verstaan, wat mompelt dat joch)
Jeanette wil de wekker zetten en ze morgen wakker maken met pannengerammel. De anderen willen dit bewaren voor als zijzelf in de bunker zitten.
Bo roddelt over Margriet, iets over het haar van Jeanette dat in de fohn vast zat, WEL 3 keer. Jeanette probeert het goed te praten. Margriet had het haar van Sjaan gefohnd en daarbij heur haar in de fohn verstrikt. Bo gooit het op de wijn die Margriet op had. Bo vindt het knap dat Sjaan niet uitgevallen is want hij zag dat ze kwaad was.
pi_5679478
Laurens vraagt zich af of er publiek tijdens de live-uitzendingen aanwezig was. Hij hoorde namelijk niets. De anderen denken van wel.
Ze hebben het nu over Martijn. Geschikte vent enz.....
Bo vraagt waar iedereen lag de nacht dat Martijn er was. Jeannette vertelt dat zij naast hem lag.
Bo: En jij dan Judith?
Judith: Ik lag ook naast Martijn, in beginsel. Toen schuurde ik met mijn rug tegen de muur en ben ik naast Lau gaan liggen. Best een moeilijke beslissing, maar ik heb het toch gedaan
  vrijdag 6 september 2002 @ 01:20:33 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679502
Bo:Ik kan niet slapen. IK MIS MARGRIET! De enige die we echt missen zijn Margriet en Mustapha, die andere twee zaten toch steeds bij elkaar.
pi_5679527
Judith vertelt dat ze de hele dag aan het bunkeren is.
Bo gilt dat hij Margriet mist. Hij zegt dat hij alleen Margriet en Mus mist, die andere twee lagen toch altijd buiten. En hij mist de gangbangs en orgies.
Hij kruipt nu bij Laurens in bed omdat hij het vreselijk vind om alleen in bed te liggen. Laurens vindt dit niets.
Bo: ah, alleen maar 10 minuten.

Bo springt het bed weer uit om drinken te halen en moet meteen voor Laurens een banaan meenemen. Bij terugkomst laat Bo een boer waar arm wakker van zou kunnen worden.
Judith zegt dat hij aandacht wil, al is het maar een klap op zijn kont.
Bo blijft ouwehoeren en de anderen balen er een beetje van. Ze willen allemaal slapen. Judith vraagt aan Bo wat er aan de hand is. Hij vraagt om nog 1 knuffel en krijgt het.

pi_5679560
Het topic in rijk is nu eten. Wat ze allemaal morgen kunnen maken. Bo gaat koken en de dames maken het toetje.

Lau stelt Bo voor een dilemma. Of hij maakt het bed van Lau weer op zoals het was voordat hij de kamer uitging, of hij slaat hem ongelooflijk in elkaar of hij draait het bed van Bo 3 keer om. Bo kiest voor 3. Lau rolt Bo als een worstje in zijn matras en geeft hem de nodige tikken.
Lau maakt zijn bed op en besluit na alle commotie maar een sigaretje te gaan roken. De dames gaan met hem mee. En Bo natuurlijk ook. (Wat een hyper zootje!. Godzijdank, anders had ik niets te streamen )

vrijdag 6 september 2002 @ 01:36:44 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679585
Ze zijn dus allemaal weer uit bed. Er was even sprake van het spelen van Truth or Dare, maar uiteraard....
...helaas.

(Excusez pour le slechte images overigens, de Hi stream staat helemaal uitgezoomd.)

pi_5679599
De hele bubs zit nu aan de bar. De dames stellen voor om 'Truth of Dare' te spelen. Bo heeft daar nu geen zin.
De dames: jawel Bo, daar heb je wel zin in.
Het recalcitrante antwoord van Bo: een poging tot het boeren van het ABC.
Jeanette: we kunnen wel een anti-slaapmarathon houden
Bo: ik ben meer voor een slaapmarathon

Bo: als ik nu als eerste ga slapen.
Judith: No way, jij gaat pas naar bed als wij allemaal slapen!!
Dit helpt niet, want Bo is de eerste die vertrekt met in zijn kielzog Laurens. Jeanette gaat ook maar weer naar bed.
Judith loopt volgens mij met een zak met ijsklontjes op haar hoofd door het huis te banjeren.

vrijdag 6 september 2002 @ 01:49:03 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679639
Bo feliciteert nog even zijn zusje, die is 25 geworden, hij was het helemaal vergeten.

Ook Judith gaat nu weer naar bed....

Laurens vraagt zich af wat er zou zijn gebeurd als Stefan niet naast Mustapha had gezeten toen hij zijn team moest kiezen. Hij denkt dat de teams er dan nu heel anders uit zouden zien. Stefan heeft met iedereen even een gesprekje gehad.
Bo: Dat heeft hij goed gedaan voor zichzelf hoor.
Laurens: Ik denk niet over sterkeren of slechteren, Stefan ook niet, maar hij heeft het wel in zijn hoofd verdeeld.
Judith: Schatten, weltruste.

pi_5679644
Judith is volgens mij buiten gaan liggen.
Na 10 minuten chillen in de buitenlucht komt ze weer terug in de slaapkamer. Het was haar too hot in de slaapkamer.

Laurens: mag ik nog 1 vraag stellen? Toen Moes moest kiezen en Stefan zei van 'Doe het', zou het anders zijn gelopen als Stefan dat niet gedaan had?
Volgens de anderen was het misschien anders gegaan als Stefan niet op de knie van Mus had geslagen en had gezegd van 'Maak de keuze'.
Ze hebben het er nog even over dat Stefan de enige is de het er over heeft gehad met wie in een team wilde en dat hij in de dbk is geweest. En dat het hem dus gelukt is.

pi_5679659
Het is eindelijk rustig in Rijk. Volgens mij wordt er nu een serieuze poging gedaan om te gaan slapen.

( ik denk dat ik dat ook maar ga doen. APK, fijn dat je er ook was. Toch eng zo'n eerste keer weer streamen )

vrijdag 6 september 2002 @ 01:55:47 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679670
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 01:52 schreef sillie het volgende:
Toch eng zo'n eerste keer weer streamen )
Goed gedaan hoor!
Blij dat jij er ook was op deze uiterst enerverende avond.
pi_5680173
bedankt jongens, dat ik deze avond nog ff terug kon lezen.

iedereen ligt heerlijk te slapen. Al had ik die bo allang naar buiten geschopt! opzoute met die "dikke" snurker.

niks meer te beleven in het huis weltruste

pi_5680566
In het rijke gedeelte zijn ze wakker .. het arme gedeelte slaapt nog knus ..

De regie is ook wakker want de camera's proberen in te zoomen op (is dat sjaan) een vrouwtje dat in d'r string rond wandeld

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_5680703
9.23
Al ligt iedereeen nog in zijn bed voorzover ik weet, de bewoners zijn toch duidelijk wakker.
Er word aardig wat heen en weer gedraait.
Het wachten is op de eerste actie

(ik heb een eigen code ingezet maar weet niet of ik wel mag posten hoor, zoniet verwijder het maar)

pi_5680729
Posten mag iedereen en altijd,
als het maar on topic is (in tegenstelling tot deze post)
Hamlet watches SST: to see or not to see that's the question
pi_5680740
Bedankt, dan zal ik een andere x nog wel is een verslagje maken. Mijn code nu was helaas verspilling omdat ze nog steeds liggen te maffen
(sorry voor deze off-topic )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')