abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5654252
quote:
Op woensdag 04 september 2002 15:52 schreef Splackavellie het volgende:
Hallo! wie zegt dat ie dat niet gewoon verzonnen heeft om interesant te doen... en als hij het echt doet vinnik het echt dom en té bizar!
En jij wilt het risico gaan lopen dat die wel zelfmoord pleegt?

En zelfs als die het doet, wat heef hij dan nog aan de mededeling dat je het bizar vind?

Denk dat de crew hun best hebben gedaan en laten we hopen dat het genoeg is. Zelfs als hij niet tot het punt gekomen is om daadwerkelijk pillen in te nemen.

pi_5654361
Eventjes over deze topic

1) Wij hebben ons alleen even geregistreerd om deze message te posten. We kennen hier niemand, wel kennen we Gboy in "real-life"
2) Wij hebben zojuist Gboy aan de telefoon gehad. Hij is in t ziekenhuis.
3) aan degenen die evt politie of 112 of zo hebben gebeld : bedankt.

woensdag 4 september 2002 @ 16:03:08 #103
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5654381
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:02 schreef Incognito100 het volgende:
Eventjes over deze topic

1) Wij hebben ons alleen even geregistreerd om deze message te posten. We kennen hier niemand, wel kennen we Gboy in "real-life"

het was dus serieus........brrr...eng....goed werk modz!!!!!!!!!

pi_5654415
Inderdaad goed werk. Wel eng dat zo iemand dat echt zo wil doen. Ik hoop dat hij nu de hulp kan krijgen die hij nodig heeft om weer een gelukkig leven te krijgen. Want we kunnen allemaal wel roepen: "Gelukkig is het niet gelukt" en dat klopt ook wel, maar daarmee is hij er nog niet.

Veel sterkte voor Gboy27 voor de toekomst.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_5654429
quote:
Eventjes over deze topic

Zou je mij daar ajb even over willen mailen?

shmoopy@fok.nl

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 4 september 2002 @ 16:07:42 #106
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5654467
quote:
Eventjes over deze topic

gelukkig nog redelijk goed afgelopen..

zelfmoord... damn jij bent een eikel!

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  woensdag 4 september 2002 @ 16:08:22 #107
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5654479
Jezus wat ellende. Gboy sterkte maar ik ben ook boos dat je dit op deze manier hebt geflikt. Schrik me de tering.
Ben te zaai voor een signature
pi_5654492
quote:
Op woensdag 04 september 2002 15:35 schreef Angeles het volgende:
Ik vind dit ook wel een vreemde manier van doen, juist omdat de kans op ontdekking zo vergroot wordt, maar ja... je moet toch altijd het zekere voor het onzekere nemen, denk ik.
Waarschijnlijk ging hij er gewoon vanuit dat het toch niet op tijd ontdekt zou worden, een forum is immers vrij anoniem enzo.

En daarbij: ik kan me best voorstellen dat hij zijn verhaal op fok te zetten, gewoon omdat ergens mee bezig wil zijn. Het duurt namelijk toch wel een tijdje voordat die pillen beginnen te werken. En als je in die tussentijd alleen maar zit te niksen wordt je gek.
En daarnaast is het toch wel fijn om toch nog een beetje aandacht te hebben van wie dan ook, want in je eentje sterven is niet leuk... en familie en vrienden (als hij die al heeft) kan hij uiteraard niet inlichten omdat ze hem dan tegen houden.

Wat mij betreft is het ook enorme onzin dat mensen die zoiets van tevoren aankondigen niet echt van plan zijn zelfmoord te plegen. Natuurlijk zal het bij sommige mensen aandachttrekkerij zijn, maar sommigen zijn gewoon echt van plan om zelfmoord te plegen, maar willen het misschien wel graag kwijt, willen er misschien wel graag over praten, willen misschien gewoon weten wat anderen ervan zouden zeggen, willen misschien gewoon een laatse beetje liefde... ze kunnen zoveel redenen hebben om het wel te zeggen!

woensdag 4 september 2002 @ 16:09:43 #109
32958 Splackavellie
pi_5654508
quote:
Eventjes over deze topic

ff een reaktie hierop.. ik weet neit of dit echt of nep is maar van de ene kant kan dit ook erbij horen om ons in de zeik te nemen.. maargoed.. ontopic maar weer.....
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 16:10:21 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_5654520
quote:
Eventjes over deze topic

Nu maar hopen dat als de poging echt was, dit ook echt is....
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 4 september 2002 @ 16:12:03 #111
32958 Splackavellie
pi_5654555
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat als de poging echt was, dit ook echt is....

sorry maar nu schiet ik me toch in de lach
pi_5654580
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:12 schreef Splackavellie het volgende:

[..]

Wil jij nu even ophouden?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 16:13:32 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_5654583
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:12 schreef Splackavellie het volgende:

[..]

Ja nou sorry hoor, maar het kan ook zijn dat er iemand de boel op loopt te naaien omdat half FOK! in shock is.
pi_5654608
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:09 schreef Tiereliertje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ging hij er gewoon vanuit dat het toch niet op tijd ontdekt zou worden, een forum is immers vrij anoniem enzo.

En daarbij: ik kan me best voorstellen dat hij zijn verhaal op fok te zetten, gewoon omdat ergens mee bezig wil zijn. Het duurt namelijk toch wel een tijdje voordat die pillen beginnen te werken. En als je in die tussentijd alleen maar zit te niksen wordt je gek.
En daarnaast is het toch wel fijn om toch nog een beetje aandacht te hebben van wie dan ook, want in je eentje sterven is niet leuk... en familie en vrienden (als hij die al heeft) kan hij uiteraard niet inlichten omdat ze hem dan tegen houden.

Wat mij betreft is het ook enorme onzin dat mensen die zoiets van tevoren aankondigen niet echt van plan zijn zelfmoord te plegen. Natuurlijk zal het bij sommige mensen aandachttrekkerij zijn, maar sommigen zijn gewoon echt van plan om zelfmoord te plegen, maar willen het misschien wel graag kwijt, willen er misschien wel graag over praten, willen misschien gewoon weten wat anderen ervan zouden zeggen, willen misschien gewoon een laatse beetje liefde... ze kunnen zoveel redenen hebben om het wel te zeggen!

Ben ik met je eens, maar ja... ik heb een keer rondgekeken op een site over zelfmoord (uit nieuwsgierigheid, niet dat ik iets van plan ben of zo) en daar stonden juist heel veel tips hoe je je omgeving kon misleiden en kon zorgen dat ze niks doorhebben van je zelfmoord (op het moment dat je het gaat doen, dan). Als je op het moment dat je bezig bent mensen inlicht dan maak je de kans op ontdekking natuurlijk veel groter (zoals nu ook is gebleken). Ik wil daarmee niet zeggen dat het daarom niet echt kan zijn, het kan dat hij daar niet bij stil stond of wat dan ook.

Ik vond het toch wel een nare manier van doen, ook omdat andere mensen op die manier ongevraagd ermee geconfronteerd worden en het is toch wel een heel eng iets, ook al is het misschien begrijpelijk dat hij een uitlaatklep zoekt voor zijn gevoelens.

Maar goed, ik ben blij dat het toch op tijd ontdekt is en ik hoop op betere tijden voor Gboy27, want nogmaals, het kan hier niet bij blijven. Als je zoiets probeert zit je zo diep in de put.....

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 4 september 2002 @ 16:16:08 #115
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_5654638
blaat:

maar als iemand nu echt zelfmoord wil plegen is hij er dan bij gebaat dat de maatschappij hem in leven wil houden?

woensdag 4 september 2002 @ 16:17:09 #116
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_5654654
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:16 schreef killerkef het volgende:

maar als iemand nu echt zelfmoord wil plegen is hij er dan bij gebaat dat de maatschappij hem in leven wil houden?

Ja, want zo iemand is geestelijk niet helemaal in orde imo en heeft hulp nodig.
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 16:17:36 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_5654668
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:16 schreef killerkef het volgende:
blaat:

Op het moment van het "weghalen bij de dood" misschien niet, maar achter af na veel hulp misschien weer wel.
pi_5654674
-edit-ongepast-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 04-09-2002 16:19]

pi_5654701
ontzettend ophouden nu

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 04-09-2002 16:20]

woensdag 4 september 2002 @ 16:20:22 #120
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_5654716
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:17 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Ja, want zo iemand is geestelijk niet helemaal in orde imo en heeft hulp nodig.

ja... zou je denken?
ok misschien dat het merendeel niet helemaal in orde is
maar toch...
Het is maar net wat je van het leven verwacht en wat je gelooft dat er is als je dood bent
pi_5654725
quote:
Eventjes over deze topic

Toch nog relatief goed nieuws. Ik ben blij dat er toch actie ondernomen is ondanks twijfels!
pi_5654728
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:17 schreef Beem het volgende:
-edit-ongepast-edit-
Over sukkels gesproken...
:{
pi_5654763
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:20 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Toch nog relatief goed nieuws. Ik ben blij dat er toch actie ondernomen is ondanks twijfels!

Ik hoop alleen dat die post serieus was; heb hier genoeg bedrog gezien.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 4 september 2002 @ 16:23:45 #124
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_5654774
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat weiger ik te geloven.
Tenzij hij er ook andere mensenlevens mee riskeerde.

ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar nog geen attoseconde over kan wakkerliggen dat jij mij niet gelooft
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_5654820
Wacht even... Dus aankondigen dat je zelfmoord gaat plegen mag wel, maar als je daar commentaar op hebt mag het niet?

Effe serieus (en heel erg ON-topic).Ik vraag me dit serieus af:
Wat heeft de maatschappij eraan om mislukte zelfmoordenaars in leven te houden? Waren we niet het eerste land ter wereld waar mensen juist het recht hadden om hun leven te (laten) beeindigen?
Tuurlijk, het is vreselijk voor de nabestaanden, maar is het in leven houden niet veel erger voor de persoon in kwestie?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')