Vervolg op: Commentaren op de streamverslagen deel 2
Dit topic is bedoeld om de streamverslagen goed leesbaar te houden. Heb je commentaar over de streams van Big Brother; meldt het dan hier. Ook als de streams het weer eens niet doen kun je dit hier doorgeven.
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 04-09-2002 03:46]
------------------------------------------------------------
Hey GBoy.. post deze dan ook ff vol als je een nieuw topic aanmaakt
------------------------------------------------------------
Ik was bezig met een leuk plaatje aan het maken voor het begin van dit topic maar het uploaden naar mijn server lukte niet... (vandaar...)
Mijn dank aan het streamteam : Sanshine, APK, scanman01, karn en StephanM!
quote:
Op woensdag 04 september 2002 03:52 schreef APK het volgende:
Top, Gboy!
quote:LOL, genoeg hulde!
Op woensdag 04 september 2002 04:04 schreef Qt het volgende:
Tis prachtig GBoy!
Edit: Ik wil dit plaatje nu wel in iedere openingspost zien van een nieuw commentaar topic
Is het goed ingeschat dat Daniela véél verder was gegaan als Margriet haar niet beschermd had, of had ze zichzelf nog énigszins onder controle?
Ben wel benieuwd of het nou Jeanette of Judith was die die jaloerse opmerkingen maakte ("ze hebben in ieder geval wel genoeg zenddtijd zo", en het ULTIEM zeikerige "we moete er wel wat van segge as ze steeds zo dronken zijn, straks krijgen we een bettel.")
Ik neem aan dat dit Jeanette was, want Judith en Daniela zijn toch zulke grote vriendjes? Of is Judith toch een beetje achterbaks..
En met de captures erbij leest het net als zo'n ordinair fotoromannetje van vroeger; heerlijk!
Vind ik sowieso al sinds maandag! En hoewel de een wat uitgebreider is dan de ander, allemaal erg leuk om te lezen.
Goed leesbaar ook zo, al die korte stukjes ipv enorme lappen tekst.
quote:In de bikini-mode? Screenshots, anyone? (de PB met Katja ligt overmorgen nl pas in de winkel)
Op woensdag 04 september 2002 11:39 schreef Bus watcher het volgende:
Op de gratis stream is te zien dat Daniela en Judith buiten in de zon liggen.
quote:Ps beter is dat bericht uit streamverslag te halen en nooit maar dan ook nooit op forum weer schrijven dat sommige codes langer werken. Hummie en co lezen hier n.l mee.
Door Bus watcher - woensdag 04 september 2002 11:39De maandagavond ingevoerde code werkt helaas niet meer. Op de gratis stream is te zien dat Daniela en Judith buiten in de zon liggen. Ik heb Stefan binnen zien lopen.
quote:Dat heeft dus geen nut meer aangezien ze niet meer werken.
Op woensdag 04 september 2002 11:53 schreef berney het volgende:
Ps beter is dat bericht uit streamverslag te halen en nooit maar dan ook nooit op forum weer schrijven dat sommige codes langer werken. Hummie en co lezen hier n.l mee.
deel 2 van je stelling ben ik het mee eens trouwens.
quote:Denk je echt dat Endemol dat niet weet? Ik ga ervan uit dat ze ons met opzet de 'langere' codes hebben gegeven. De codes die je krijgt door te bellen/betalen duren wel gewoon maar twee uur volgens mij!
Op woensdag 04 september 2002 11:53 schreef berney het volgende:[..]
Ps beter is dat bericht uit streamverslag te halen en nooit maar dan ook nooit op forum weer schrijven dat sommige codes langer werken. Hummie en co lezen hier n.l mee.
edit : verzorgt moet met een t
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 04-09-2002 12:16]
Ik zou het persoonlijk ook een echte verbetering vinden, als we elke week een paar van die supercodes zouden krijgen. Dan kunnen onze vaste streamers in 1x door streamen, zonder elke 2 uur zo'n code in te moeten voeren. Magoed, das weer iets heel anders
quote:je weet maar nooit he of ze het wel weten.
Op woensdag 04 september 2002 12:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Denk je echt dat Endemol dat niet weet? Ik ga ervan uit dat ze ons met opzet de 'langere' codes hebben gegeven. De codes die je krijgt door te bellen/betalen duren wel gewoon maar twee uur volgens mij!
En echt Berney.. BB houdt heus in de gaten wat wij met onze codes doen. Ze evalueren ook iedere week aan de hand daarvan hoeveel codes we nodig hebben.
quote:Nou okey dan ik ging er vanuit dat bb niet wist dat die codes zolang zijn.
Op woensdag 04 september 2002 12:33 schreef Qt het volgende:
Goh, dat is mij onbekend. Wie waren de ongelukkigen met een code van 10 minuten dan?En echt Berney.. BB houdt heus in de gaten wat wij met onze codes doen. Ze evalueren ook iedere week aan de hand daarvan hoeveel codes we nodig hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 04-09-2002 12:59]
1 t/m 10, wie weg is is gezien...
Zo offtopic als de pest trouwens maar dat kan me niks schelen.
Door Incognito100 - woensdag 04 september 2002 16:02
--------------------------------------------------------------------------------
Eventjes over deze topic
1) Wij hebben ons alleen even geregistreerd om deze message te posten. We kennen hier niemand, wel kennen we Gboy in "real-life"
2) Wij hebben zojuist Gboy aan de telefoon gehad. Hij is in t ziekenhuis.
3) aan degenen die evt politie of 112 of zo hebben gebeld : bedankt.
Even geript uit een ander topic.
Bah, wat vind ik dit verschrikkelijk.
edit: goed, het was dus geen grapje.
Hoop dat het snel wat beter gaat met Gboy.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkepink op 04-09-2002 16:10]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |