Anywayz, wtf doet dit in een forum over relaties en psychologie.
Dan kan ik ook wel een topic over de dennenbomen in onze tuin gaan hebben, want ik denk namelijk ook dat deze gevoel hebben en elkaar bepaald niet mogen.
Je moet het dus zelf opvoeden denk ik...
en gewoon met de plantenspuit ernaast gaan zitten als ze gaan vechten, zo zijn katten gewoon, de 2 oudere katten zien de kleine gewoon als een indringer op hun terrein
Wij hebben regelmatig een kat moeten 'vervangen' (als er weer eens eentje met z'n stomme kop onder een auto gelopen was...); het blazen en grommen stopt vanzelf als de rangorde weer hersteld is. (kan even duren...)
Het integreren van 3 volwassen katten uit een ander huis bij onze 2 eigen volwassen katten was wat moeilijker, dat heeft 6 maanden geduurd en gaat soms nog fout...
quote:het gaat meestal wel goed.
Op zaterdag 14 september 2002 20:28 schreef SadKingBilly het volgende:
* Update *
We zijn nu twee weekjes verder, en ondertussen is het geblaas en gegrom al afgenomen tot een afkeurend kijken wanneer ze de 'oudere' katten stoort als ze liggen te pitten, of wanneer ze weer eens te druk aan het spelen is.
Het lijkt allemaal al de goeie kant op te gaan..
Ze is zo vreselijk lief..
maar mooi dat het nu zo goed gaat.
en ze ziet er vast ook al een stuk beter uit.
heb je een foto??
Wij hebben in juli een kitten gekregen en hadden al een poes van 13 jaar.
De eerste avond was het echt vechten en blazen. Toen heb ik het katertje en de poes in verschillende kamers gezet.
Die nacht heb ik ze omgeruild, dus in elkaars kamer zodat ze aan elkaars lucht konden wennen. De derde nacht hebben ze samen in 1 ruimte doorgebracht en vanaf dat moment gaat het prima.
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 22:09 schreef ayla1 het volgende:
Leuke naam Billy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |