abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2002 @ 15:40:51 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5638830
Tijdje geleden bij de Christine Le Duc een pakje Durex Fiesta gekocht. Blijken de ze bij de V&D gewoon 4 Euro goedkoper te zijn.. Ja je leest het goed: 4!!!!! Euro.. Omgerekend naar onze mooie oude munteenheid de gulden is dat gewoon fl. 8.81484 duurder... terwijl het gewoon hetzelfde pakje is...

Dat zou toch niet mogen... Dus wat ga ik doen, ik ga een email sturen naar Durex met de vraag of dit wel mag zo'n groot prijsverschil in een voorwerp waar levens mee te redden valt en waar je ook levens mee kan voorkomen..

Onderstaande brief email ik naar Durex.... Ik hou jullie op de hoogte!!!

-----------------------------------------------------------
Beste Durex,

Een aantal weken geleden hebben ik bij Erotiekshop Christine Le Duc te Utrecht een pakje Durex Fiesta gekocht met daarin 6 condoom met smaakje.

Nu schets mijn verbazing dat bij de Vroom&Dreesman deze een stuk goedkoper zijn namelijk een prijsverschil van 4,57 Euro. Bij de V&D lagen ze te koop voor 5,33 Euro per 6 stuks en bij de Christine Le Duc voor 9,90 Euro...

Nu verbaas ik mij over het feit dat over artikelen waar levens mee kunnen worden gered en levens mee kunnen worden bespaard zo'n groot prijsverschil (46%) mag hebben. Dit zou toch niet mogen.

Dat deze prijzen enigzins uit elkaar zouden kunnen liggen neem ik voor lief maar een prijsverschil van 46% is abnormaal. Daarnaast zullen er een heleboel jongeren zijn die wel in een zaak als Christine Le Duc hun condooms durven te kopen en daardoor onbewust opgelicht worden..

Ik zou graag willen weten wat jullie reaktie hierop is.

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_5638884
niet grappig

Jammer volgende keer beter

dinsdag 3 september 2002 @ 15:43:55 #3
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_5638885
hehe, als jij je verveel, leef je uit, maar koel dat je 't doe
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  dinsdag 3 september 2002 @ 15:48:47 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5638963
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 15:43 schreef Punica het volgende:
hehe, als jij je verveel, leef je uit, maar koel dat je 't doe
Het zou toch niet zo mogen zijn dat ik alle jongens en meisjes op deze aardkloot rondlopen met weinig centjes weerhou van een goede pijpbeurt.

Ik denk dus echt dat er een groep is die wel bij de Christine Le Duc condooms durft te kopen en niet bij de V&D of de Kruidvat en zo dus bekocht word door die @#*& (eigen tekst) zaak.. Ik weet dat ze duur zijn, maar dit slaat echt alles... sorry...

pi_5638995
Save sex kost nou eenmaal veeeeeeeeeeel geld
Accept the Ice Age
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 september 2002 @ 15:50:31 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5638997
Topictitel aangepast...
pi_5639012
Brief terug:

Geachte Meneer Wasteil,

Na het lezen van uw brief, rest ons maar een reactie:
HAHAHA

Met vriendelijke groet,
Durex klantenservice

pi_5639045
Stuur dan op zijn minst een mail zonder typfouten...

Maar je hebt gelijk het is gewoon zakkenklopperij.

Lachen is gezond :D!
pi_5639070
beetje errug groot prijsverschil zeg
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5639286
Ik weet in ieder geval waar ik ze de volgende keer ga kopen
pi_5639328
hmm, uit de automaat:

Durex Top Safe: 3 euro (2 in pakje)
Durex Fiesta: 3 euro (2 in pakje)

waar zijn ze nou het goedkoopste?

dinsdag 3 september 2002 @ 16:25:19 #12
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5639544
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 16:10 schreef Phynny het volgende:
hmm, uit de automaat:

Durex Top Safe: 3 euro (2 in pakje)
Durex Fiesta: 3 euro (2 in pakje)

waar zijn ze nou het goedkoopste?

Als je ze dus los in een automaat moet kopen zijn ze dus zelfs nog goedkoper..... V&D waren ze nu voor 5,33 Euro...
pi_5639552
Er is gewoon veel prijsverschil!

Ik heb vorige week nog een pakje Durex Avanti voor 6 Euro gekocht terwijl datzelfde pakkie bij de condomerie voor 11,25 Euro ligt (en bij kruidvat en dergelijke) ook rond een eurotientje

pi_5640617
ik haalde ze laatst bij de free record shop 2.99 euro per 3 stuks.
pi_5640957
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 15:52 schreef Harmonius het volgende:
Stuur dan op zijn minst een mail zonder typfouten...
Vroom&DreesmaNN
Wij houden niet van half werk !
pi_5641118
Beste Durex,

Een aantal weken geleden hebben ik bij Erotiekshop Christine Le Duc te Utrecht een pakje Durex Fiesta gekocht met daarin 6 condooms met smaakje.

Nu schetst mijn verbazing dat deze bij de Vroom&Dreesman deze een stuk goedkoper zijn. Daar kocht ik ze namelijk voor 5,33 Euro per pakje van 6 stuks. Bij de Christine Le Duc was dat 9,90 Euro... Dat is een prijsverschil van 4,57 Euro!

Nu verbaas ik mij over het feit dat over artikelen waar levens mee kunnen worden gered en levens mee kunnen worden bespaard gespaard zo'n groot prijsverschil (46%) mogen hebben. Dit zou toch niet mogen.

Dat deze prijzen enigszins uit elkaar zouden kunnen liggen neem ik voor lief, maar een prijsverschil van 46% is vind ik abnormaal. Daarnaast zullen er een heleboel jongeren zijn die wel in een zaak als Christine Le Duc hun condooms durven te kopen en daardoor onbewust opgelicht worden..

Ik zou graag willen weten wat jullie reactie hierop is.

En dan hoor je je mail af te sluiten met je naam

outlook heeft gewoon spellingscontrole, hoor...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5641265
Hmm...Jordy: bij deze ben je geslaagd voor je spellingsexamen, nu kun je weer gewoon andere dingen gaan doen!
pi_5641641
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 15:43 schreef F_ortuyn het volgende:
niet grappig

Jammer volgende keer beter

niet stoer

jammer volgende keer beter

brief is wel lache, ik ben benieuwd naar het resultaat... zouden ze iets terugsturen?

dinsdag 3 september 2002 @ 18:52:43 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5641751
10 euro voor 6 condooms,
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_5642310
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 18:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
10 euro voor 6 condooms,
...met smaakje...

dus die kan je na gebruik ook rustig als kauwgum gebruiken

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5642667
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 19:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

...met smaakje...

dus die kan je na gebruik ook rustig als kauwgum gebruiken

hmm lekker en je kauwt ze zeker lekker op compleet met inhoud
  woensdag 4 september 2002 @ 08:44:53 #22
25713 DazyMe
[ It's I ! ]
pi_5648322
Durex zelf kan niets doen aan deze prijsverschillen. Zou Durex een vaste verkoopprijs vaststellen dan valt dit onder de noemer prijsafspraak, en dat mag niet in nederland.

Het zelfde met de McDonalds in nederland de McDonalds kan hun fransisenemers geen verkoopprijzen verplichten, maar wel een adviserende rol hierin spelen. Maar aan ieder mag voor zichzelf weten om van die adviesprijzen af te wijken.

[ Some people have to be tied up, to be totaly free ]
  woensdag 4 september 2002 @ 09:28:52 #23
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5648551
quote:
Op woensdag 04 september 2002 08:44 schreef DazyMe het volgende:
Durex zelf kan niets doen aan deze prijsverschillen. Zou Durex een vaste verkoopprijs vaststellen dan valt dit onder de noemer prijsafspraak, en dat mag niet in nederland.

Het zelfde met de McDonalds in nederland de McDonalds kan hun fransisenemers geen verkoopprijzen verplichten, maar wel een adviserende rol hierin spelen. Maar aan ieder mag voor zichzelf weten om van die adviesprijzen af te wijken.

Tuurlijk dat vind ik ook best, maar een prijsverschil van 46% is wel erg veel. Het gaat mij niet om dat de de ene duurder is dan de andere. Dat er kleine verschillen kunnen zijn is met vrijwel elk artikel, maar een verschil van 4,57 Euro op een bedrag van 5,33 Euro vind ik te gorter... Daarom dit bericht!!!...

Misschien nog even een email sturen naar Christine Le Duc met dezelfde vraag...

pi_5648644
Denk aan de spelling en maak 'n goed einde aan de brief!

Dat ding aan durex hangt nu waarschijnlijk daar ingelijst aan de muur... waarbij alle fouten aangestreept zijn met 'n rooie pen...

pi_5648747
Uhm, het prijsverschil is enorm, maar waarom haal je die condooms niet gewoon bij de Appie Hein ofzo? Van die familieverpakingen enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')