Ik ben van plan met mijn vriendin binnenkort een week (9 dagen) naar Normandië te gaan. Niet ingewikkeld doen maar gewoon lekker in de auto stappen en erheen rijden. Ik twijfel alleen nog of ik in oktober zal gaan of in februari, het zal waarschijnlijk oktober worden aangezien we dan waarschijnlijk mooier weer hebben.
Ik wil eigenlijk niet helemaal onvoorbereid gaan, vandaar dus dit topic.
Belangrijkste vind ik relaxen, ik wil dus niet veel rijden maar wel veel mooie dingen zien en lekker eten en drinken. Fotograferen is een hobby van me dus ik wil ook wel wat mooie plaatjes schieten. Als slaapplaats zat ik te denken aan oude kasteeltjes, die schijn je in deze buurt genoeg te hebben.
Dingen die ik wil zien zijn:
Zijn er reeds Fokkers in Normandië geweest? Wat waren jullie ervaringen? Is het verstandig om in oktober te gaan? Wat kost het om te slapen in in zon oud kasteel, en hebben jullie nog leuke adressen voor me? Wat zijn nog meer leuke bezienswaardigheden? Enzovoorts.
Veel vragen dus, ik hoop dat jullie deze voor mij kunnen beantwoorden! Andere tips zijn natuurlijk ook welkom en als jullie fotos hebben, post ze!
Verder ben ik alleen in Bretagne geweest en dat is ook heel mooi, vooral de Cote Sauvage waar de atlantic op frankrijk beukt is heel indrukwekkend. Zulke woeste golven.
Succes !
De Mont Saint Michel is absoluut zeer indrukwekkend om te zien. Als je je bedenkt dat in de tijd dus alle met de hand werd gebouwd, is het helemaal imponerend om te zijn.
Verder zijn ook de krijtrotsen bij Etretat heel erg mooi. De hele kustlijn van Normandie is sowieso erg mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |