quote:goeie vraag heb alleen geen antwoord
Op zondag 26 januari 2003 15:53 schreef Almighty het volgende:
Waarom laten ze dat door een Canadese doen?
Ik had helemaal gepland om het te gaan kijken moet ik morgen soliciteren Nou ja een bijbaantje is me momenteel ook wel wat waard dus tja dat gaat maar even voor
Maar heeft Eurosport in het verleden ook goede samenvattingen gegeven ? Het sportjournaal laat over het algemeen alleen het winnende punt zien en das veels te weinig van deze topsport.
Nog een algemene vraag: worden er ook NFL wedstrijden gratis op internet uitgezonden ? Of komen daar ook samenvattingen van op Eurosport ?
GO BUCS!
Go Bucs!
quote:dat zullen de heren Buys en Bedford je zeker niet in dank afnemen
Op zondag 26 januari 2003 16:55 schreef Stewie het volgende:
weet iemand toevallig of dit radiostation http://www.wmop.com/ de superbowl live uitzend ? want ik heb weinig zin in al dat ondeskundige geleuter van de sbs 6 crew, die hoogstwaarschijnlijk weer reclames over de hoogtepunten heenplannen.... en in de halftime show ??? Hart van Nederland ?? aargh...
maar anyhoo, go Buc's !
Jammer dat de Titans eruit liggen.
Ga wel kijken, hoop dat het tegelijkertijd hier ook btje gezellig is
quote:Kee als die het doen prima natuurlijk.....
Op zondag 26 januari 2003 16:59 schreef CAZZO het volgende:[..]
dat zullen de heren Buys en Bedford je zeker niet in dank afnemen
quote:Die is niet in handen van SBS.
Op zondag 26 januari 2003 17:02 schreef Stewie het volgende:[..]
maar het blijft SBS... je weet maar nooit met die regie...
quote:regie van de wedstrijd zelf niet, maar ze bepalen wel wanneer er reclames komen, bijv terwijl de highlights bezig zijn oid.
Op zondag 26 januari 2003 17:04 schreef static het volgende:[..]
Die is niet in handen van SBS.
quote:Ik neem aan dat de reclame parallel loopt met die van de US, lijkt me niet dat ze de wedstijd afkappen.
Op zondag 26 januari 2003 17:06 schreef mitt het volgende:[..]
regie van de wedstrijd zelf niet, maar ze bepalen wel wanneer er reclames komen, bijv terwijl de highlights bezig zijn oid.
quote:mkay, maar de reclame onderbrekingen wel... en hart van nederland achtige grappen ben ik nog lang niet vergeten...
Op zondag 26 januari 2003 17:04 schreef static het volgende:[..]
Die is niet in handen van SBS.
quote:om 2.47 s'nachts
Op zondag 26 januari 2003 17:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die commercial-breaks zijn toch lekker?
Kan je even iets voor jezelf gaan doen...
quote:normaal wel bij een film, maar ik wil dat dus niet bij de SuperBowl !!!
Op zondag 26 januari 2003 17:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die commercial-breaks zijn toch lekker?
Kan je even iets voor jezelf gaan doen...
quote:Ze moeten de amerikaanse commercials uitzenden die zijn juist doordat de zendtijd zo duur is ook zo super grappig
Op zondag 26 januari 2003 17:42 schreef mitt het volgende:[..]
om 2.47 s'nachts
quote:dan word het lastig
Op zondag 26 januari 2003 19:17 schreef Pistol_Pete het volgende:
baal enorm, moet morgen om 6 uur opstaan om te gaan werken. Dus geen superbowl voor mij
quote:de heren Buys en Bedford zullen vast en zeker wel weer de basisprincipes van het AF uitleggen gedurende de uitzending,daar zijn ze nl. heel goed in
Op zondag 26 januari 2003 21:14 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik ga ook zker kijken, weet alleen niet veel van AF, maja vorige jaar halve SB gezien en sinds dien wist ik dat ik dit jaar ook ging kijken
quote:Haha, ja dat was altijd zo grappig aan die FOX programma (
Op zondag 26 januari 2003 21:19 schreef CAZZO het volgende:
de heren Buys en Bedford zullen vast en zeker wel weer de basisprincipes van het AF uitleggen gedurende de uitzending,daar zijn ze nl. heel goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |