quote:Gaat lastig als die pleite is
Op maandag 02 september 2002 07:59 schreef calvobbes het volgende:
Vraag het ze zelf eens
quote:Oh, en dan is het MDI wel goed bezig
Op maandag 02 september 2002 15:39 schreef Nyles het volgende:hoop echt dat het door MDI gedaan is eindelijk GERECHTIGHEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:En PrivateRyan schreef hier: Maroc.nl foetsie ?
Op maandag 02 september 2002 08:51 schreef Raven het volgende:
Waarom dit nou in Digital staatHop, naar GC.
Er is trouwens in DIG een centraal topic over dat soort vragen..
quote:Ja, voor vragen waarom een bepaalde site het niet doet.
Op maandag 02 september 2002 15:40 schreef R@b het volgende:[..]
En PrivateRyan schreef hier: Maroc.nl foetsie ?
Er is trouwens in DIG een centraal topic over dat soort vragen..
quote:Lijkt me niet.
Op maandag 02 september 2002 15:40 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Oh, en dan is het MDI wel goed bezig
Weg met de gedachtenpolitie. Ook als het de anti-semitische teksten op Maroc.nl betreft blijf ik graag op de hoogte over hoe een bepaald gedeelte denkt. Nu gaat het alleen maar ondergronds. (gestel het MDI al achter deze verdwijning zit van www.maroc.nl )
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 02-09-2002 15:43]
quote:Ik doelde idd op Centrale Site Down topic
Op maandag 02 september 2002 15:41 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Ja, voor vragen waarom een bepaalde site het niet doet.
quote:JA tuurlijk als er hier dergelijke uitspraken worden gedaan word dit toch ook gemeld, GE-EDIT of verWIJDERD en vervolgens word je GEBANNED!!!!
Op maandag 02 september 2002 15:40 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Oh, en dan is het MDI wel goed bezig
quote:Maar die worden dus gebanned zoals ik al zei... of de post word verwijderd, zie Frontpage...=====> banned, ongewenst, onzin...
Op maandag 02 september 2002 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, nu alleen www.forum.fok.nl nog! Het zit daar ook vol met kortzichtige racisten die niet kunnen nuanceren!
quote:Normaal gesproken wordt het MDI afgeschilderd als een club van werkeloze links-extreme fascistische geitenwollensokken.
Op maandag 02 september 2002 15:48 schreef Nyles het volgende:[..]
JA tuurlijk als er hier dergelijke uitspraken worden gedaan word dit toch ook gemeld, GE-EDIT of verWIJDERD en vervolgens word je GEBANNED!!!!
En op maroc.nl was het zo : KAAS IS KUT , NEDERLAND IS KUT STELLETJE ONGELOVIGE WESTERSE TYFUSHONDEN blablabla en dat kan wel gewoon? heb sterk vermoeden dat dit eindelijk gemeld is (met hulp van FOK!)
quote:Ik niet
Op maandag 02 september 2002 15:51 schreef DJ-L3 het volgende:Maar ik ben blij dat je achter zo'n club staat.
Alhoewel ik me zijn aversie tegen Maroc.nl kan voorstellen.
Users die als user-pic foto's van Bin Laden, moslim terroristen of de brandende Twin Towers voeren boezemen natuurlijk niet veel vertrouwen in....
quote:Nee, ik ook niet. Maar ik heb de pubers van maroc.nl dan ook altijd met een flinke korrel zout genomen. Het werd daar gewoon erg slecht gemodereerd.
Op maandag 02 september 2002 15:55 schreef R@b het volgende:[..]
Ik niet
Alhoewel ik me zijn aversie tegen Maroc.nl kan voorstellen.
Users die als user-pic foto's van Bin Laden, moslim terroristen of de brandende Twin Towers voeren boezemen natuurlijk niet veel vertrouwen in....
quote:Ik zeg toch niet dattik achter die "club" sta
Op maandag 02 september 2002 15:51 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Normaal gesproken wordt het MDI afgeschilderd als een club van werkeloze links-extreme fascistische geitenwollensokken.
Maar ik ben blij dat je achter zo'n club staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |