Hier het centrale topic waar je alles kwijt kunt over dit fenomeen.
Mijn gevoel zegt: Vaag apart station dat niet erg zal gaan scoren in het nuchtere Nederland, en het 'Veronica-gevoel' zit er nog niet echt in. Maar er zitten hier en daar volgens mij toch wel leuke onderwerpen in (wel veel herhalingen). Afgewisseld met regelrechte rotzooi.
En van de gemaakte lach van Beertje krijg ik de koude rillingen.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 01-09-2002 19:52]
quote:Nee! Slotje.
Op zondag 01 september 2002 19:45 schreef postinggirl het volgende:
Topic: Veronica definitief een eigen zender, bevalt het?
Ik kijk wel of het wat is.
quote:En die gaan ze ook steeds herhalen.
Op zondag 01 september 2002 19:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar herhalingen? Wat dan? Ik heb totnutoe alleen nog maar van KinkTV, dat vrouwenprogramma en dat mannenprogramma gehoord.
quote:Dat herhalen ze meteen na de uitzending, dan een nieuw programma en dat herhalen ze ook weer meteen.
Op zondag 01 september 2002 19:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar herhalingen? Wat dan? Ik heb totnutoe alleen nog maar van KinkTV, dat vrouwenprogramma en dat mannenprogramma gehoord.
Dat klote pulpshow, dat te dom is voor woorden.
quote:Bah. In die tijd hadden ze natuurlijk ook allerlei platen van Drs P kunnen uitzenden.
Op zondag 01 september 2002 19:50 schreef Stormvogel het volgende:[..]
Dat herhalen ze meteen na de uitzending, dan een nieuw programma en dat herhalen ze ook weer meteen.
quote:Precies, je kunt makkelijk 34 dodenritten maken in een uur.
Op zondag 01 september 2002 19:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
In die tijd hadden ze natuurlijk ook allerlei platen van Drs P kunnen uitzenden.
quote:Zoiets ja. In ieder geval zwart-wit beelden van radio van héél lang geleden, scheepjes, beelden van oude Veronicagidsen, etcetera. Ik heb Tineke de Nooy wel ergens voorbij zien flitsen ja. En een hele jonge Jeroen van Inkel.
Op zondag 01 september 2002 19:56 schreef Stormvogel het volgende:
Kreeg je weer dat programma met die zeezender, een slanke Tineke en een behaarde Wil Luikinga?
En zo gingen ze steeds meer naar nu toe, en daarna een vooruitblik.
quote:Nou ja, die is 5 minuten. En op drievoudige snelheid wordt ie toch wat minder. Maar er zijn genoeg korte alternatieven.
Op zondag 01 september 2002 19:54 schreef Stormvogel het volgende:[..]
Precies, je kunt makkelijk 34 dodenritten maken in een uur.
quote:Anders ik wel!
Op zondag 01 september 2002 19:45 schreef postinggirl het volgende:
En van de gemaakte lach van Beertje krijg ik de koude rillingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 01-09-2002 20:12]
quote:Nou, het geouwehoer van Michiel Veenstra (maandag t/m donderdag 18:00-21:00 op Radio Veronica) is best geinig aan te horen.
Op zondag 01 september 2002 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het enige wat ze hebben is een leuke TV-gids.
De radio en TV zijn tot nu nog niet leuk.
quote:Bij ons (noordoost-brabant, essent) staat er ook zo'n logo (veels te groot) in beeld. Ik wist niet waarom, bedankt dus voor je reply. Ik dacht eerst dat het misschien een foutje was.
Op zondag 01 september 2002 20:09 schreef Gboy27 het volgende:
Bij "ons" in Midden Limburg zit Veronica op "Preview TV"
Ze krijgen de kans (om zich te bewijzen) tot 1 december, anders vliegt het van de kabbel af!Ik denk niet dat ik Veronica vaak zal hebben opstaan, uurtje gekeken maar vind er niet veel aan!
quote:O, dat heb ik nog niet gehoord. Maar de muziek vind ik nogal passé. Of zap ik net steeds langs van die oudere muziek?
Op zondag 01 september 2002 20:11 schreef NewBeatle het volgende:
Nou, het geouwehoer van Michiel Veenstra (maandag t/m donderdag 18:00-21:00 op Radio Veronica) is best geinig aan te horen.
quote:Nee.
Op zondag 01 september 2002 20:16 schreef koetjeboe het volgende:
de 3 programma's die ze tot nu toe achrter elkaar herhalen zijn niet interessant te noemen ...
gaan ze ook nog niet-zelfgemaakte programma's uitzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |