het gaat om de stelling, zondagskinderen zijn gelukskinderen. of zoiets dergelijkt.
nu zoek ik tweelingen die op zaterdag en zondag geboren zijn, of op zondag en maandag.
en dan wil ik weten of de ene meer geluk heeft dan de ander.
alvast bedankt enzo.
(dit is een serieus topic, ook al is het midden in de nacht, en ben ik lichtelijk aangeschoten).
quote:Je durfde het pas te openen wanneer je lichtelijk aangeschoten was?
Op zondag 01 september 2002 04:25 schreef Hrun het volgende:
na een ingewikkeld gesprek heb ik de volgende tweelingen nodig voor een onderzoek.het gaat om de stelling, zondagskinderen zijn gelukskinderen. of zoiets dergelijkt.
nu zoek ik tweelingen die op zaterdag en zondag geboren zijn, of op zondag en maandag.
en dan wil ik weten of de ene meer geluk heeft dan de ander.
alvast bedankt enzo.
(dit is een serieus topic, ook al is het midden in de nacht, en ben ik lichtelijk aangeschoten).
ontopic: interessant (en grappig, sorry) onderzoek. Ben benieuwd of de kleine kans dat er een (gedeelte van een) tweeling rondloopt die aan je eisen voldoet waar komt.
Kan je dus niet verder helpen met je onderzoek.
quote:
Op zondag 01 september 2002 04:42 schreef Rica het volgende:
Ik kende er zo'n tweeling. Helaas is die van zondag vroegtijdig overleden toen het stroom uitviel terwijl hij over de overloop liep, daarop uitgleed over een knikker, zich vastgreep aan de trapleuning die toen losschoot en hij vervolgens naar beneden storte, waar stom toevallig juist een punthekje stond wat net door de Gama voor de buren, die niet thuiswaren, bezorgt was.Kan je dus niet verder helpen met je onderzoek.
quote:
Ik kende er zo'n tweeling. Helaas is die van zondag vroegtijdig overleden toen het stroom uitviel terwijl hij over de overloop liep, daarop uitgleed over een knikker, zich vastgreep aan de trapleuning die toen losschoot en hij vervolgens naar beneden storte, waar stom toevallig juist een punthekje stond wat net door de Gama voor de buren, die niet thuiswaren, bezorgt was.Kan je dus niet verder helpen met je onderzoek.
quote:Gossiedorie, dan is dus de verkeerde helft van de tweeling overleden. Óf diegene die is overgebleven heeft een shitleven gehad, waardoor die van zondag toch het gelukskind is geweest dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |