abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2002 @ 04:25:13 #1
12750 Hrun
Special Obedience
pi_5605729
na een ingewikkeld gesprek heb ik de volgende tweelingen nodig voor een onderzoek.

het gaat om de stelling, zondagskinderen zijn gelukskinderen. of zoiets dergelijkt.

nu zoek ik tweelingen die op zaterdag en zondag geboren zijn, of op zondag en maandag.

en dan wil ik weten of de ene meer geluk heeft dan de ander.

alvast bedankt enzo.

(dit is een serieus topic, ook al is het midden in de nacht, en ben ik lichtelijk aangeschoten).

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_5605740
quote:
Op zondag 01 september 2002 04:25 schreef Hrun het volgende:
na een ingewikkeld gesprek heb ik de volgende tweelingen nodig voor een onderzoek.

het gaat om de stelling, zondagskinderen zijn gelukskinderen. of zoiets dergelijkt.

nu zoek ik tweelingen die op zaterdag en zondag geboren zijn, of op zondag en maandag.

en dan wil ik weten of de ene meer geluk heeft dan de ander.

alvast bedankt enzo.

(dit is een serieus topic, ook al is het midden in de nacht, en ben ik lichtelijk aangeschoten).

Je durfde het pas te openen wanneer je lichtelijk aangeschoten was?

ontopic: interessant (en grappig, sorry) onderzoek. Ben benieuwd of de kleine kans dat er een (gedeelte van een) tweeling rondloopt die aan je eisen voldoet waar komt.

zondag 1 september 2002 @ 04:42:28 #3
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5605764
Ik kende er zo'n tweeling. Helaas is die van zondag vroegtijdig overleden toen het stroom uitviel terwijl hij over de overloop liep, daarop uitgleed over een knikker, zich vastgreep aan de trapleuning die toen losschoot en hij vervolgens naar beneden storte, waar stom toevallig juist een punthekje stond wat net door de Gama voor de buren, die niet thuiswaren, bezorgt was.

Kan je dus niet verder helpen met je onderzoek.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 1 september 2002 @ 04:45:20 #4
12750 Hrun
Special Obedience
pi_5605769
quote:
Op zondag 01 september 2002 04:42 schreef Rica het volgende:
Ik kende er zo'n tweeling. Helaas is die van zondag vroegtijdig overleden toen het stroom uitviel terwijl hij over de overloop liep, daarop uitgleed over een knikker, zich vastgreep aan de trapleuning die toen losschoot en hij vervolgens naar beneden storte, waar stom toevallig juist een punthekje stond wat net door de Gama voor de buren, die niet thuiswaren, bezorgt was.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_5605805
quote:

zondag 1 september 2002 @ 10:54:41 #6
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5606131
quote:

Gossiedorie, dan is dus de verkeerde helft van de tweeling overleden. Óf diegene die is overgebleven heeft een shitleven gehad, waardoor die van zondag toch het gelukskind is geweest dus.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')