abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5604539
Aanstaande maandag moet ik mijn onderste twee verstandskiezen laten trekken.
Normaal ben ik niet zo'n schijterd wat ziekenhuizen betreft en zeker niet bang voor de tandarts, maar dit vind ik wel eng...
Iemand tips? Ervaringen?
Hip Huismusje in De Grote Stad
pi_5604548
Ik heb alleen ervaring met boren...en hoop nooit dat er een tand getrokken hoeft te worden..maar boren viel me ook alles sinds mee, dus misschien valt een tand trekken ook mee! Gewoon goed meewerken, dan is t zo over
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 1 september 2002 @ 01:37:45 #3
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5604566
Flink op je tanden bijten.

En na afloop zorgen dat je een doos paracetamollen hebt. Ik had na het trekken van de ene helft geen last, en van de andere helft ben ik een week ziek geweest.

En ohja, Brinta

Carpe diem !
pi_5604586
Ja, ik wilde ook al aan de Olvarit en de appelmoes
Hip Huismusje in De Grote Stad
pi_5604747
Alle 4 mijn verstandskiezen zijn getrokken en ik heb nergens last van gehad. Eerst verdoving, als die goed is ingewerkt voel je helemaal niks van het trekken. Het kraakt alleen een beetje.
Nu heb ik linksonder nog een verstandskies gekregen voorlopig zit die er nog in. Zolang ik er geen last van heb hoeft die ook niet getrokken te worden. Hij is gelukkig erg klein en de wortel is kort.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_5604764
heb wel eens een kies moeten trekken,. is ook het enigste wat er ooit moest gebeuren aan me'n gebit, viel 100% mee met die verdoving,.was er binnen een paar minuten uit,. maar ik hoop niet dat de wortel breekt, dat gebeurde bij mij, en die moest er nog "even" uitgesneden worden,. en godsallejuzus,.. wat deed dat pijn!!!,. dus: succes!
don't drink and drive but smoke and fly
pi_5604830
je verstandskiezen hoeven niet getrokken te worden hoor,
als jij dat niet wilt,
dan hoeft dat niet.
  zondag 1 september 2002 @ 02:06:07 #8
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5604851
quote:
Op zondag 01 september 2002 02:04 schreef brum103 het volgende:
je verstandskiezen hoeven niet getrokken te worden hoor,
als jij dat niet wilt,
dan hoeft dat niet.
Nee, niks moet. Verstandig is het echter wel.
Carpe diem !
pi_5604900
waarom moeten die verstandskiezen er eigenlijk uit?
volgens mij is het dikke onzin,
zolang je je gebit goed onderhoudt dan gaat er toch niks fout?
  zondag 1 september 2002 @ 02:11:57 #10
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5604918
quote:
Op zondag 01 september 2002 02:10 schreef brum103 het volgende:
waarom moeten die verstandskiezen er eigenlijk uit?
volgens mij is het dikke onzin,
zolang je je gebit goed onderhoudt dan gaat er toch niks fout?
Omdat die kiezen je andere tanden verdrukken, of omdat ze ontkalken en later af kunnen breken.
Carpe diem !
pi_5604952
kan dat ontkalken gebeuren met alle kiezen?
of zijn de verstandskiezen daar extra gevoelig voor?
pi_5605174
Of je kan je kaakgewricht niet meer goed bewegen omdat de wortel in de weg zit. Dan moet die kies er wel uit.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_5606270
Houd in ieder geval in de gaten of het "gat"echt leeg is en er niet nog ergens een stukje inzit, hetgeen ik had dus. Bij mij trokken ze allebei mijn onderste kiezen in 1 x. Hetgeen ze bij de meesten afraden omdat je dan helemaal niet meer kan eten.

ACH als alles achter de rug is dan denk je ook : Was dit nou alles.

pi_5607680
Je loopt een dag met een verdoofde bek rond, maar voor de rest voel je er niks van. Tis alleen wel een raar geluid, kraaaaaaaaaaaaaak maar tis echt niks ernstigs.
pi_5611056
quote:
Op zondag 01 september 2002 11:20 schreef Jweetje het volgende:
ACH als alles achter de rug is dan denk je ook : Was dit nou alles.
Pfff.... dat dacht ik toen de kies er uit was ja, maar tone de verdoving uitgewerkt was ben ik er allebei de keren 3 dagen ziek van geweest... heel fijn om 's ochtends wakker te worden met een kussen rood van het bloed enzo

Maarre, succes!

pi_5611463
onderste is het ergste teminste bij mij dan kan die druk niet weg.

Eerste keer aan de ene kant deed zeer ik heb er 2 weken goed last van gehad.

tweede keer bijna geen last dat is nu 3 weekjes geleden ongeveer alleen die hechting zit er nog steeds snap ik niks van terwijl eerste keer was die hechting er al na een weekje uit.

pi_5612421
Bij mij lijkt de rechteronderverstandskies door te komen en dat is niet prettig. Ik denk dat ik maar morgen de tandarts eens ga bellen.
Live fast, die young...
  Jubileum moderator maandag 2 september 2002 @ 09:29:30 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5618453
Inmiddels is het maandag en zullen de verstandskiezen van vrouw-hooivork de kaak hebben verlaten.

Hoe gaat het ermee?

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 september 2002 @ 09:46:35 #19
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5618607
Het ligt eraan of ze je verstandkiezen trekken of eerst moeten splijten.. Dat had ik dus omdat ze dermate scheef waren gegroeid dat trekken niet zou lukken...

Ik moet zeggen dat eruit splijten (lees: breken) niet de leukste manier is, want je hoort alles kraken en breken maar je voelt niets behalve van de kracht die de tandarts of kaakchirurg (in mijn geval) uitoefende om het los te krijgen...

Ze hadden ook dit keer weer eens te weinig verdoving gebruikt waardoor ik de eerste snee heel erg duidelijk voelde maar na een dubbele dosis was dit gelukkig niet meer het geval....

Succes...

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_5619550
Ik wens je veel sterkte. Bij mij was het geen succes...

4 verstandskiezen ineens getrokken inmiddels 3 weken geleden. 3 heb ik geen alst van maar die vierde is nu nog steeds gekut. Nabloeding enzo.

* Dryw.Filtiarn wil nooit weer!

Protected by Witchcraft
pi_5619750
eerste voelde ik heel erg, deed vreselijk pijn, ik kreeg tranen van de pijn.Tweede voelde ik helemaal niet.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 2 september 2002 @ 11:37:26 #22
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5619804
ik heb gelukkeg geen verstandkiezen
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_5623606
Ik heb ze vorige week vrijdag laten trekken: NOOIT MEER!!!
Afschuwelijk, ik heb een uur in die stoel gelegen....
Ze heeft me ongeveer 4 keer nieuwe verdoving bij moeten spuiten om dat ie volgens mij niet werkte bij mij ofzo....

En nu kan ik mijn mond nog niet goed open krijgen. Gelijk mijn hele weekend naar de knoppe!! Er zit er nog 1 in, maar daar blijven ze met hun poten vanaf!

NOOIT MEER......

pi_5624443
Het was gezellig hoor in het ziekenhuis met vrouw-hooivork Ze vondt het reuze meevallen.

[offtopic] Droog: Ongeluk voor het ziekenhuis, moeten ze diegene nog afvoeren met een ambulance :p [/offtopic]

Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  maandag 2 september 2002 @ 16:38:38 #25
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_5624504
Volgende week dinsdag moet ik voor 1 kant daarna moet ik een vervolgafspraak maken voor de andere

Moet er nog niet aan denken! Aan dokters heb ik geen hekel maar van tandartsen en kaakchirurgen moet ik helemaal niet hebbe

Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')