En na afloop zorgen dat je een doos paracetamollen hebt. Ik had na het trekken van de ene helft geen last, en van de andere helft ben ik een week ziek geweest.
En ohja, Brinta
quote:Nee, niks moet. Verstandig is het echter wel.
Op zondag 01 september 2002 02:04 schreef brum103 het volgende:
je verstandskiezen hoeven niet getrokken te worden hoor,
als jij dat niet wilt,
dan hoeft dat niet.
quote:Omdat die kiezen je andere tanden verdrukken, of omdat ze ontkalken en later af kunnen breken.
Op zondag 01 september 2002 02:10 schreef brum103 het volgende:
waarom moeten die verstandskiezen er eigenlijk uit?
volgens mij is het dikke onzin,
zolang je je gebit goed onderhoudt dan gaat er toch niks fout?
ACH als alles achter de rug is dan denk je ook : Was dit nou alles.
quote:Pfff.... dat dacht ik toen de kies er uit was ja, maar tone de verdoving uitgewerkt was ben ik er allebei de keren 3 dagen ziek van geweest... heel fijn om 's ochtends wakker te worden met een kussen rood van het bloed enzo
Op zondag 01 september 2002 11:20 schreef Jweetje het volgende:
ACH als alles achter de rug is dan denk je ook : Was dit nou alles.
Maarre, succes!
Eerste keer aan de ene kant deed zeer ik heb er 2 weken goed last van gehad.
tweede keer bijna geen last dat is nu 3 weekjes geleden ongeveer alleen die hechting zit er nog steeds snap ik niks van terwijl eerste keer was die hechting er al na een weekje uit.
Hoe gaat het ermee?
Ik moet zeggen dat eruit splijten (lees: breken) niet de leukste manier is, want je hoort alles kraken en breken maar je voelt niets behalve van de kracht die de tandarts of kaakchirurg (in mijn geval) uitoefende om het los te krijgen...
Ze hadden ook dit keer weer eens te weinig verdoving gebruikt waardoor ik de eerste snee heel erg duidelijk voelde maar na een dubbele dosis was dit gelukkig niet meer het geval....
Succes...
4 verstandskiezen ineens getrokken inmiddels 3 weken geleden. 3 heb ik geen alst van maar die vierde is nu nog steeds gekut. Nabloeding enzo.
* Dryw.Filtiarn wil nooit weer!
En nu kan ik mijn mond nog niet goed open krijgen. Gelijk mijn hele weekend naar de knoppe!! Er zit er nog 1 in, maar daar blijven ze met hun poten vanaf!
NOOIT MEER......
[offtopic] Droog: Ongeluk voor het ziekenhuis, moeten ze diegene nog afvoeren met een ambulance :p [/offtopic]
Moet er nog niet aan denken! Aan dokters heb ik geen hekel maar van tandartsen en kaakchirurgen moet ik helemaal niet hebbe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |