abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5597762
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 2. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen van vrijdag 30 augustus 2002.

In overleg met Cynix de volgende UPDATE :

Ondanks eerdere goede bedoelingen van de bewoners om 9 uur op te staan liggen ze rond die tijd bijna allemaal nog op bed.
Alleen Daniela is wakker.

Momenteel zijn alle bewoners uit bed gekomen.

Margriet zegt tegen Mustapha dat ze hoopt dat niet alles van hun gesprekken gisteravond opgenomen zijn.

Jeanette, Bo en Laurens zitten alweer buiten.
Margriet komt er nu ook in ochtendjas bij.
Ze hebben het over de bestellingen.

De bewoners besluiten om binnen te gaan eten.
Bo wil buiten nog even bijkomen (roken......).

Laurens : Beseffen jullie wel dat het nu weekend is ?

Mustapha zit zowaar ook bij de anderen aan het ontbijt.
Stefan gaat even koffie halen.

Ze ontbijten nu.

Laurens snijdt het onderwerp 'bestellingen' maar weer eens aan.
Hij is degene die wat dit betreft al een paar keer initiatief heeft getoond.

De dames willen graag dat er billedoekjes komen voor het toilet.
Iemand stelt voor groepjes te vormen voor onderwerpen als 'bestellingen'.

Iemand : Ik denk dat ik vandaag eens lekker thuis blijf

Het ontbijt is alweer voorbij.
Al met al hebben ze een half uurtje ontbeten.

Margriet is gaan douchen.
Daarvoor heeft ze haar badpak aangetrokken.
Al eerder liet ze weten niet naakt voor de camera's te willen verschijnen.

Bo, Stefan en Jeanette houden zich bezig met het opruimen van het ontbijt.
Mustapha helpt nu ook in de keuken.
Stefan is gaan lezen op de bank binnen.

Jeanette is op de ligstoelen buiten gaan liggen.
Bo komt er ook bij liggen.
Jeanette vraagt of Bo moe is.
Bo geeft aan dat hij bij moet komen, en dat hij dat het liefst alleen had gedaan.
Bo denkt dat ze a.s. zondag rond de live-uitzending de confrontatie en dilemma's gaan krijgen. Jeanette denkt van niet. Ze is wel heel benieuwd, en het hoeft voor haar vandaag niet, want ze is wel heel erg moe.

Bo gaat tandenpoetsen.

Daniela gaat half over Stefan hangen die op de bank zit. Stefan doet zijn armen achterover en pakt haar bij de bovenbenen.
Daarna gaat Daniela naar buiten waar het lijkt of Bo haar op staat te wachten. Bo omarmt Daniele nadat ze eerst af lijkt te weren. Ze gaan weer naar binnen.

In de slaapkamer vraagt Judith waarom Jeanette zoveel army-kleding heeft. Grappend zegt ze dat dit haar aan survival doet denken en dat ze dan beter zou kunnen overleven.

Laurens en Mustapha praten binnen over het schaatsen in Fryslan.
Mustapha merkt op dat iedereen in Fryslan kan schaatsen.
Laurens : Je kan met alle vervoersmiddelen een Elfstedentocht houden.
Mustapha zegt dat hij 3 x geprobeerd heeft om te schaatsen, maar dat hij het niet kan.

Mustapha : Ik zit vol verrassingen..........

Jeanette en Margriet zijn samen aan de bar van de keuken gaan zitten.
Jeanette vraagt heel beleeft of Mustapha haar een asbak aan kan geven. Mustapha reageert evenzo beleeft en zet ook een fles schoonmaakmiddel voor Jeanette neer. Jeanette zegt dat dit niet goed is om te drinken.

Mustapha is aardig beter te spreken dan de afgelopen (passieve) dagen.

Buiten gaat Mustapha even touwtjespringen, en dat doet hij niet slecht, maar al na een minuut stopt hij weer.

Judith is al een tijdje in de slaapkamer bezig om haar kastje ordentelijk te maken.

Jeanette zit in het zwembad en Mustapha staat touwtje te springen buiten.

Margriet en Daniele liggen buiten op een ligbed te praten over eten. Ze eten vanavond lasagna.

Laurens en Bo zitten aan een tafel buiten en Stefan komt erbij zitten, even kijken of zij wat leuks te vertellen hebben.

Ze vragen zich af wat er morgen uitgezonden gaat worden, de hoogtepunten van afgelopen week wordt er geopperd. Laurens denkt dat deze dagen zonder uitzending er waren om te kijken of alles qua techniek goed werkt.

Ze komen tot de conclusie dat er 4 live streams zijn op internet. keuken, kamer, slaapkamer en buiten. Nu praten ze over de grote rups in de sla van afgelopen week.

Mustapha is er ook bij komen zitten en zit op een drop lollie te sabbelen. Ze vragen aan hem of het smaakt.

Stefan vraagt of er in Amerika ook een BB was. De rest beaamt dit. Volgens hen waren de eerste 2 BB's daar tam en de 3e niet, de jongen met het geamputeerde been zat volgens hen ook in Amerika.

Het gesprek gaat nu ineens over penisverkleining en vergroting (wat je zou willen laten veranderen aan je lichaam). Gesprek gaat nu weer over het weer ineens.

Er roept iemand 'tering' en Daniela ligt in een deuk op haar bedje. Volgens mij klapt haar hoofdeinde van haar bedje naar beneden.

De mannen zitten een beetje 'verlekkerd' naar Daniela te kijken.

Het gaat regenen volgens de mannen.

Jeanette komt het zwembad uit en Laurens zegt dat zij even met haar willen praten want ze voelen zich niet goed. Hij zegt dat hij iets op zijn hart heeft en dat zint hem niet. Bo klopt gemoedelijk op zijn schouders en zegt: gooi het eruit. Hij zit zichzelf in de weg zegt hij. Ze zitten lekker te dollen met elkaar.

Ze hebben het nu over de medische keuring van BB en wat de hoogtste piek was na het fietsen. Laurens heeft hele slechte ogen zegt hij. Er werd ook bloed onderzocht tijdens de keuring van BB, het bloed werd op alles onderzocht ook op Aids.

De verbinding met de steams lopen trouwens heel hortent en stotend, het beeld staat steeds stil en het is dus niet goed te volgen......

Er wordt geopperd om het spelletje 'truth or dare' te spelen. Maar er is 1 iemand die niet meedoet (kan nie zien wie want het beeld staat stil dus ik kan niet zien wie het zegt).

Mustapha zegt dat hij in Boskoop woont maar zich een echte Rotterdammer voelt. Boskoop ligt 5 min. bij Rotterdam vandaan. Jeanette en Mustapha hebben het over stoned wezen. Jeanette zegt dat ze 1x stoned geweest is en dat ze toen alleen maar gehaktballen met pindasaus wilde hebben. Ze was met 2 jongens en 1 meisje uit haar klas uit, die alledrie stevig blowden en zij wilde het ook proberen. Ze heeft ook verkering gehad met iemand die verslaafd was aan hard drugs, Jeanette was toen 16 jaar en vertelt dat ze toen niet van deze planeet was.

Ze was helemaal into gabber vertelt ze. Mustapha zegt: ik wist het wel, scootertje zeker, haar opgeschoren zeker! Nee dat mocht niet van mijn moeder, gelukkig zegt Jeanette.

Geluid valt steeds weg shit !

Jeanette zegt dat dit geen leuke tijd was. Ik hoor Laurens praten over sancties. Daniela zit er ook bij zie ik.

Jeanette vraagt aan Mustapha hoe het komt dat hij voor rechten gekozen heeft. Hij heeft ook een tijdje.....(geluid valt weg) gekozen maar dat was niks voor hem, alleen maar mannen en wiskunde dat was niks voor hem. Jeanette zegt dat rechten toch ook mannen in pak zijn. Niet in Rotterdam zegt Mustapha.

Nu weer ineens hoor ik Laurens tegen Daniela : je bent dus op zoek naar jezelf !

Tjonge jonge ik kan het niet meer volgen hoor, ik heb echt een hele waardeloze verbinding.

Jeanette heeft het over haar ex-vriendje die drugsverslaafd was. Hij woonde tegenover haar in de straat. Haar slaapkamer was tegenover zijn balkon. Ze heeft heel veel dingen meegemaakt verteld ze. Op een gegeven moment zijn ze uit elkaar gegroeid en zijn ouders gingen scheiden en hij ging verhuizen.

Ze vindt het wel jammer dat ze hem niet meer zoveel spreekt zegt ze. Heel af en toe komt ze hem nog tegen want hij zit nu bij de mariniers of zoiets zegt ze. Ze zegt dat ze niet verliefd waren maar pas in een later stadium wel.
Ze vertelt dat ze wel gek op elkaar waren. Hij sliep met de kleindochter van haar oma's buurvrouw. Mustapha vraagt of ze dat erg vindt. Neuh zegt ze. Ze heeft hem op een ander moment in haar leven kunnen leren wat vriendschap. Ze zegt dat er voor haar geen gevoel meer bij zit, niet meer. Mustapha gelooft dit niet en zegt dat ze nog steeds verliefd is op hem.

Jeanette vraagt of Mustapha zijn hele leven in NL woont. Hij op vakantie in Marokko in een stal geboren was. Hij was te vroeg geboren, was niet de bedoeling. Hij vraagt aan Jeanette of ze in het ziekenhuis geboren was. Ja zegt ze, gelukkig wel ik ben met de vacuum pomp geboren, ik had zo'n cone head zegt ze.

Jeanette en Mustapha zijn duidelijk elkaar wat beter leren kennen.

Ze hebben het nu over het feit dat ze uitgekozen zijn om direct het huis in te gaan. Mustafa baalde dat hij het huis in ging en niet op vakantie eerst. Hij vertelt dat hij zag dat Jeanette juichte toen ze dit hoorde en hij dacht : wat een gek mens. Hij vraagt zich af waarom ze zo blij was, voelt ze zich bijzonder? Ze denkt dat dit wel zo is, ze wil ook weten van BB waarom ze haar uitgekozen hebben, of ze bijzonder is en waarom .

Buiten op een ligstoel wordt Judith door Daniela gemasseert op haar ontblote rug.
Daniela doet dit erg professioneel !

Laurens en Margriet kletsen bij de tafel buiten.
Ze vinden dat tot nu toe de vooroordelen t.o.v. Mustapha bevestigt worden, en dat BB dat niet zo had bedoeld.
Laurens : Dan moet het maar gebeuren hoor.
Laurens vindt he tsoms een soort van een schoolkamp. De groep wordt iets losser en grimmiger vindt hij.
Laurens : Het wordt hier zeker anders !
Margriet : Voor mij wordt het vast nog wel moeilijk denk ik.
Laurens : Meen je dat ?
Margriet : En straks dat gedoe met die 2 nieuwen.................

Daniela masseert Judith nog steeds.
Ze hebben het erover dat de andere 12 zichtbaar teleurgesteld waren toen ze niet bij de eerste 8 zaten.
Judith vertelt dat ze in de winkel van haar ouders werkt. Daar is ze zo ingerold. haar ouders hadden eerst aparte winkels, maar nu samen.

Binnen zijn ze aan het kaarten.
Daarvoor gebruiken ze mega grote kaarten wat wel een grappig gezicht is

O.a. Mustapha en Bo spelen mee.

Bron : http://fan.clubs.nl/BB-2002

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-09-2002 02:52]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_5597874
Daniela heeft Judith een massage gegeven, dat leverde wel wat pikante plaatjes op:

klik hier voor een groter exemplaar

pi_5597921
Op stream 2 zie ik Mustapha bladerend in een kookboek binnen zitten. Ik heb tot vannacht 2 uur gekeken en heb mijn mening over Mustapha toch een beetje moeten herzien. Na het douchen is Mustapha bij de groep gaan zitten en heeft zich gemeng in het groeps proces. Dit alles is gebeurd nadat eerst Daniela een discussie heeft gehad met Mustapha over zijn optreden tot op heden en daarna heeft Magriet nog een tijdje met hem hier over gesproken. Dit was een kleine update van wat er vannacht is gebeurd in het BB huis. Vanmorgen tijdens het ontbijt leek Mustapha zich ook een beetje te mengen met de groep

Nu terug naar het heden.

Op stream 1 zien we rest buiten genieten van een soepje gemaakt door Stefan. Het is dus duidelijk luch tijd? En we switchen weer terug naar de lezende mustapha binnen met het geluid van de mensen buiten

pi_5597998
Het gesprek buiten gaat verder over ouders en familie. En we switchen nu terug naar binnen waar Bo en Jeanette en gesprek over dat ze niet vrijwillig het huis zullen verlaten. Alleen als er wat met mijn directe familie gebeurt zegt Jeanette.

Jeanette vraagt aan Mustapha wat zijn ouders van zijn deelname vinden. Zijn moeder hoopte naar iedere screening dat hij niet zou terug worden gebeld. Het gesprek gaat nu over dat Mustapha niet rookt en drinkt. Jeanette wil graag wat meer van hem weten na zijn 2 dagen afwezigheid. Vraag maar raak zegt Mutapha.

Ga je alleen met Marokaanse mensen om vraagt Jeanette. Nee zegt Mustapha ik hen een multiculturele vriendenkring. Als het maar leuke mensen zijn

pi_5598049
Stefan loopt langs en biedt Bo een sigaret aan. Jeanette gaat weer door met de nagelstudio en verzorgt Bo zijn teennagels, en verteld onderwijl een leuk verhaal over een scheet laten en dat die iemand zo stonk dat ze zij dat hij alleen nog maar dood hoefde te gaan want stinken deed hij al

Mustapha bladert gewoon door in het boek wat in het huis lag. Het zal wel een kookboek zijn. Bo gaat als hij hier uitkomt zijn voeten beter verzorgen door meer naar de pedicure te gaan. We krijgen nu een closeup van zijn voeten. Ik ruik bijna hier de tenenkaas.

pi_5598130
Buiten is een nutteloos gesprek bezig tussen Judith, Stefan Magriet en Laurens.

Daniela heeft de was opgehaald en op de tafel gedumpt. Magriet en Judith gaan gelijk de was opvouwen. Ze blijken het nu over het antecedenten onderzoek te heeben wat ze in de screening hebben gahadt en in het bijzinder over de twee heren.

pi_5598185
Judith heeft de heren nog een beetje op een dwaal spoor gezet door een beetje zenuwachtig over te komen zodat de heren nog weer verder moesten zoeken.

Stefan heeft door zijn lijn van werk een uitgebreid onderzoek gehadt, ze vroegen bijvoorbeeld of hij mensen in het wereldje kon die wat strafbaars hadden gedaan. Dat zal best wel antwoorde Stefan hierop maar het zijn geen vrienden van mij.

Bo komtkomt nu ook naar buiten en probeert zich te mengen in het gesprek

pi_5598248
Het gesprek gaat nu over de test waarbij ze aan moesten geven met was voor personen ze het best om konden gaan in het gewone leven. Ze komen nu toch wel een beetje tot de conclusie dat de groep een beetje op mekaar is afgestemd. Laurens zou best een willen weten na afloop waarom ze specifiek voor deze samenstelling van deze groep.

Het gaat nu weer over de paranormale sessie van gsteravond. Dat Stefan 3 meter van Bo afzat en toch een soort spanningsveld voelde.

pi_5598293
Het gesprek lijkt nu over relaties te gaan.

Op de andere stream is Jeanette nu druk in gesprek met Mustapha. De bewoners lijken nu 1 voor 1 langs Mustapha te gaan om Mustapha beter te leren kennen.

zaterdag 31 augustus 2002 @ 15:00:15 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5598332
* Flashback naar vannacht *

Daniela ontdekte vannacht dat er camera's achter de ruiten staan én dat je ze kunt zien. Was dat even lachen!

Jeanette durft zelf helemaal niets te laten zien wat ook maar enigszins bloot is, maar ging wel snel even in de badkamer zitten toen Bo en Stefan geheel naakt in bad zaten vannacht. Misschien dat het ook wat helpt haar valse schaamte overboord te zetten.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5598364
Buiten gaar het nu over van wat voor soort films ze houden, terwijl binnen Jeanette aan Mustapha verteld dat ze niet de hele dag lacht tenzij iemand de hele dag moppen tapt
pi_5598380
Bo moet naar de DBK komen. Fred hoopt op een envelop met de eerste confrontatie of dilema, terwijl de rest buiten nu over tv serie's loopt te lullen
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 15:10:33 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5598439
Jeanette ligt lekker alleen te wezen in de tuin en kan even een nare gewoonte niet onderdrukken...

pi_5598457
Jeanette komt nu ook weer naar buiten wat weer betekend dat Mustapha weer alleen achter blijft in de woonkamer.

Toch bekruipt mij weer het gevoel dat hij zich weer afzonderd terwijl het gesprek buiten verder gaat over films.

Ik zie op de andere stream dat Mustapha ook naar buiten komt en ook gaat zitten aan de tafel

pi_5598465
Een verslag van vanmorgen.

Stream 5

8.45 Daniela maakt zich op in de badkamer. Ze heeft een ochtendjas aan. De anderen slapen.

8.50 Daniela gaat naar de keuken waar ze frisdrank drinkt. Ze haalt dingen uit de koelkast en gaat om onduidelijke reden even naar buiten.

9.01 Ik geloof dat Daniela de dagboekkamer in gaat. Vier minuten later zie ik haar in het washok.

9.19 Ik heb ruim tien minuten gemist. Daniela is bezig met het ontbijt.

9.25 Daniela voert buiten vogels. Ze kijkt naar een overvliegend vliegtuig. Vervolgens fluit ze naar de vogels. Het heeft geregend in Almere. Na drie minuten gaat ze binnen op een bank zitten.

9.32 Daniela gaat met een boterham buiten zitten.

9.41 Daniela gaat naar binnen. Ze doet iets bij de koelkast en haalt servies uit de vaatwasmachine. Ze kijkt er naar alsof het niet helemaal schoon is. Ik zie nu dat er een rode ronde klok met zwarte wijzers in de keuken hangt.

10.02 Daniela is klaar met de vaatwasser. Ze vertrekt uit de keuken. De stream blijft daar wel.

Ik moest mijn pc weer eens herstarten.

Breedbandstream 2

10.17 Judith poetst haar tanden met een Elton John-achtige zonnebril op. Margriet vraagt Daniela of zij het ontbijt klaar heeft gemaakt. Margriet tegen Mustapha : Dan ben jij morgen aan de beurt. Uit de opmerkingen van Margriet blijkt dat Daniela verse boodschappen heeft gekregen. De stream staat weer eens stil.

10.23 Mustapha poetst zijn tanden. Daniela heeft zich aangekleed en is met haar haar bezig. Ik zie dat in de badkamer diverse openingen in het plafond zitten. Waarschijnlijk om vocht af te voeren. Laurens komt de badkamer binnen. Laurens : Goedenavond. Ook Bo komt de badkamer in. Hij scheert zich naakt.

Breedbandstream 1

10.32 In de keuken. Speaker : Wil Judith haar zender checken ? Judith : Joh. Ik heb hem om en het is weer raak. Margriet : Dat komt door de magnetische velden die jij opwekt. Judith en Margriet zijn bezig met een apparaat waar ze enthousiast over zijn.

Stream 4

10.44 Laurens : Ik geloof dat ik wel een goed slapie heb uitgekozen. Mustapha is heel rustig. Margriet : Ik hoop dat ze niet te veel van dat gesprek van ons van gisteravond op hebben genomen. Zullen we aan tafel ? Wat willen jullie eten vanavond ? Bo : Ik wil eerst een boterhammetje door mijn maag.

10.48 Mustapha als Margriet zegt dat ze dat ze het warm had : Heb je het niet door een bepaalde persoon warm gekregen ? Een vrouw doet een Utrechts accent (het klinkt als Tineke Schouten).

10.55 Aan de eettafel. Daniela : Ik ga eten. Jeannette : We gaan niet op iedereen wachten. Speaker : Wil Laurens naar de dagboekkamer komen ? Jeannette : Wij hebben geen magnetron (nadruk op mag) hè ?

11.02 Inmiddels zit iedereen aan de eettafel behalve Stefan. Acht minuten later zit ook Stefan aan het ontbijt. De bewoners bespreken wat ze vanavond gaan eten. Eén van de dames zegt dat bestellen ook een mogelijkheid is.

pi_5598485
Toch lijkt mustapha zich nu te mengen in de discussie over de films. Ik krijg geen hoogte van deze Jongen
pi_5598521
Het gaat nu over blunders. Dit werd ook gevraagt tijdens de screening. Laurens in plat op zijn bek geklapt op in schip in de volle sluis.

Jeanette heeft laats voor een gele lijn geparkeerd. Voor de rest is er weing brood van te bakken omdat iedereen door elkaar zit te lullen

pi_5598594
We krijgen u wat mooie beelden voorgeschoteld van de regie. Judith in string en Bh die zich aan het aankleden is.
pi_5598649
De dames zijn druk aan het rommelen in het huis. Terwijl <Mustapha en Laurens binnen op de bank zitten te lezen. Jeanette leek ook aanstalten te maken zich te gaan om kleden. Ik denk dat Laurens een gebruiksaanwijzing van een apparaat zit te lezen.

Bo en Stefan zijn de enige twee die buiten nog aan tafel zitten en proberen een liedje te zingen.

pi_5598690
Judith, margriet en Laurens hebben het nu in de keuken of alles wel besteld is. Er word nu gesproken of er ook beleg en brood besteld moet worden. Volgens Margriet niet. Judith en Laurens gaan zich nu verdiepen in de diverse gebruiksaanwijzingen. Ik denk dat nu de regie van BB moet ingrijpen en een ongeloofelijke zware confrontatie gegeven moet worden.
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 15:46:56 #21
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_5598753
Neeeeeeee, he, ze gaan een liedje schrijven.
denken ze dat dat hoort ofzo????
Dit vind ik dus echt minder, heb gelijk al een ander gevoel erbij
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 16:31:14 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5599088
Daniela is nu Jeanette aan het masseren. Ze glijdt regelmatig met haar hand in Jeanette's bikinibroekje.

pi_5599105
Een dame (Margriet?) staat met Stefan in de keuken. Ze stelt voor om de appels in Malibu te weken. Hij merkt op dat er mensen zijn die geen alcohol gebruiken, Mustapha bijvoorbeeld. Ze stelt voor het dan gewoon niet tegen Mustapha te vertellen. "Dat kan je niet maken" vindt Stefan.

Ze bakken denk ik iets van een taart, de blonde vrouw leest een paar keer de complete lijst met ingredienten voor. Hazelnoten, bloem, suiker... Ze heeft alleen geen kaneel: "Godverdomme daar baal ik van"

Ze gaan verder, een snufje zout, 100 gr gesmolten boter.. Geen conversatie verder op deze streams.

Buiten liggen Daniela, Bo en een blonde dame buiten. Hier ook geen conversatie..

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 16:41:02 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5599142
Daniela leeft zich wel erg uit op het kontje van Jeanette (wat ik me overigens wel kan voorstellen....)

zaterdag 31 augustus 2002 @ 16:43:40 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5599160
Bo wordt nu door 4 dameshanden (Daniela en Judith) gemasseerd en zal vast nu ergens last van hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')