dus met een active key en dat als ik dat doe dat ie het shot maakt en meteen opslaat in een opvolgend (nummer ofzo) bestandsnaam.
alvast bedankt
quote:ok tnx
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:42 schreef frenkieboy het volgende:
zoiets heb ik welmoment ff zoeken
Als je nog sneller wilt, elke (halve) seconde ofzo, moet je een progje zoeken dat het venster opneemt en in een avi (met 1 frame p/s bijv.) opslaat en die daarna met VirtualDub in bpm's omzetten.
[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 30-08-2002 00:49]
quote:hoe moet dat dan met hypersnap, kon het niet vinden...
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:48 schreef Rica het volgende:
Met Hypersnap gaat dat prima toch?Als je nog sneller wilt, elke (halve) seconde ofzo, moet je een progje zoeken dat het venster opneemt en in een avi (met 1 frame p/s bijv.) omzet en die daarna met VirtualDub in bpm's omzetten.
correctie: die HAD ik ergens
Ik geloof dat het Howie's funware was
en het was een proggie van 1 bestandje wat luistert naar de naam screenie.exe
ik ga wel ff op i-net zzoeken
Bij options -> configure hotkey's kun je opgeven welke toetsen je wilt gebruiken.
Ik gebruik scroll lock voor 'special capture' (is ook default dacht ik), media player op volledig scherm et voila.
quote:dank u
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:51 schreef frenkieboy het volgende:
Gevonden:
http://www.howiesfunware.com/ScreenCp.exe
quote:MWsnap, een freeware proggie waarmee je achter elkaar uitstekend kunt screendumpen, een heel scherm, of zelf gedeelten ervan
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:38 schreef StefanFM het volgende:
ik ben op zoek naar een programma waar ik (topictitel)dus met een active key en dat als ik dat doe dat ie het shot maakt en meteen opslaat in een opvolgend (nummer ofzo) bestandsnaam.
alvast bedankt
veel succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |