quote:Maargoed, als je een keer voor analoge of multieffect pedaaltjes gaat kijken, check de Behringer V-amp2
Op zaterdag 14 september 2002 19:41 schreef da_rippah het volgende:
Ja inderdaadBen er wel tevreden over
Ik zit me trouwens een beetje te vervelen. Ik wilde naar tabs gaan zoeken, maar ik weet niet welk nummer ik moet gaan spelen. Iemand suggesties?
quote:Gewoon wat nirvana nummers
Op zaterdag 14 september 2002 19:51 schreef da_rippah het volgende:
Nee, als ik effecten ga kopen (waarschijnlijk op den duur wel) dan koop ik denk ik wel een vamp. Ik bedoel, die Boss pedaaltjes zijn meestal 2e hands al zon 40 euro, en dan heb je maar een paar effecten. Dan toch liever 100 effecten voor 140 euroIk zit me trouwens een beetje te vervelen. Ik wilde naar tabs gaan zoeken, maar ik weet niet welk nummer ik moet gaan spelen. Iemand suggesties?
Check dit trouwens eens:
http://www2.hku.nl/~eelco2/web/content/Jan%20Diederik%20-%20Kansloos.mp3
Komt uit dit topic:
MC Jan-Diederik vs. MC Barend-Jan
quote:Ik heb net weer vette kramp gehad in mijn arm en vingers... ik doe ff weer rustig...
Op zaterdag 14 september 2002 20:12 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Vampier is wel goed.
quote:Misschien kan onze bassist het eens doen, maar hij heeft beperkte opname shit
Op zaterdag 14 september 2002 21:53 schreef Vampier het volgende:[..]
Ik heb net weer vette kramp gehad in mijn arm en vingers... ik doe ff weer rustig...
quote:Tenzij ik mijn me-6b aansluit
Op zaterdag 14 september 2002 21:54 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Misschien kan onze bassist het eens doen, maar hij heeft beperkte opname shit
Als je me de lijn geeft (ik heb geen absoluut gehoor) dan speel ik hem wel in.
http://www.gitaarnet.nl/video/carlosvamos/carlos-high.ram
quote:Is dat een bass distortion pedaal of gewoon een gitaardistortion pedaal? En prijs?
Tenzij ik mijn me-6b aansluit
p.s. wij nemen nu alleen voor de LOL op en om te kunnen horen wat we fout doen enzo
quote:Zeer groovy
Op zaterdag 14 september 2002 22:14 schreef Yokozuna het volgende:
Hier nog een leuk recent filmpje voor de gitaristen!http://www.gitaarnet.nl/video/carlosvamos/carlos-high.ram
quote:Een verouderdee bas multi FX...
[..]Is dat een bass distortion pedaal of gewoon een gitaardistortion pedaal? En prijs?
quote:Heej let op je woorden hij is pas 7 jaar oud
Een verouderdee bas multi FX...
Yokozuna thanx
Nu weet ik ook hoe Marcel het doet Afstelling van de gitaar en jaren ervaring en een bepaalde 'feel'... maar die gast blijft toch de beste van deze topics
Maargoed iedereen zijn niveau
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 14-09-2002 23:14]
quote:Sterker nog, ik heb mijn drums met 1 microfoon opgenomen. Later heb ik nog de boel gecompressed (cooledit2000-> transform-> amplitude-> dynamics processing-> compressor -15dB). Gewoon je drums goed stemmen, en vooral je microfoon goed plaatsen. Ik heb alles met een Shure A16 condensator microfoon opgenomen. Kost ongeveer 120 euro, je moet gewoon je microfoon in allerlei posities plaatsen en kijken waar je drums het beste klinken (je zult versteld staan wat een verschil in geluid je creert door plaatsing). Ohja, vraag je je af waarom je bassdrum zo cheap klinkt? Gooi die demping en falam slams er allemaal uit en af, en stem je vellen eens wat lager
Op zaterdag 14 september 2002 22:36 schreef gewoon-jan het volgende:
yokozuma, jij hebt er volgens mij verstand van. coolcazt zie page 1 van dit topic vormt samen met mij en twee nietfokkers QUAD. wij hebben nu alleen standaard microfoons tot onze beschikking en een MD. het opnemen gaat al aardig maar kan je hier nog meer uithalen, ofzo heb je nog tips of zeg je echt, je moet gewoon iets nieuws hebben?p.s. wij nemen nu alleen voor de LOL op en om te kunnen horen wat we fout doen enzo
quote:Denk dak mijn 486 ook maar verkoop voor 2000 euro. Want toen ik hem kocht was hij ook zo duur!!!
Toen ik um kocht was ie nieuw.
quote:Tsss, nee man! Iedereen hetzelfde niveau, duh!
Maargoed iedereen zijn niveau
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-09-2002 23:26]
hier nog een keer; nu met vocalen erover
/Johan
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 19:18 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Lespaul dit moet op de ForuM radio uitzending dindsdag! Kunnen we meteen reclame maken voor Fok forum, haha.
/Johan
quote:Wat is je MSN adres? Kan het niet vinden in je profile.
Op zaterdag 14 september 2002 23:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
hebt kun je me ff adden op icq of msn
check me profile.
[..]
/J
quote:Schjippers@hotmail.com
Op zondag 15 september 2002 01:09 schreef LesPaul het volgende:[..]
Wat is je MSN adres? Kan het niet vinden in je profile.
/J
En het is YokozuNa niet yokozuma. Ohjee, weer die stem. Uiteraard weer met 10 gram wiet en een alcohol vergiftiging opgenomen
Btw. Johan, met welk progje mix je? Mijn drums klinken wel duidelijk slechter bij je mix. Misschien omdat er 3 gitaar partijen overheen zijn gemixed?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-09-2002 12:05]
is echt *** kwaliteit want is met mic van webcam opgenomen..
Maar dacht laat ik ook effe een donatie doen...
quote:Ik heb Cool Edit Pro 2 gebruikt;
Op zondag 15 september 2002 11:49 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Btw. Johan, met welk progje mix je? Mijn drums klinken wel duidelijk slechter bij je mix. Misschien omdat er 3 gitaar partijen overheen zijn gemixed?
Oh well! Lekker boeiend klinkt toch wel lekker
/Johan
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:26 schreef LesPaul het volgende:
http://www.johanfitie.com/forum/index.php?act=ST&f=5&t=76&st=0&#entry144hier nog een keer; nu met vocalen erover
/Johan
lits is de solo van dream theater lines in the sand en experience had ik ook maar een keer opgenomen toen ik echt raar bezig was. Nou ja niet allemaal super impressive maar wel lachen toch?
quote:
Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.
http://www.geocities.com/zabasnl/mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |