quote:Gne gne gne..
Op donderdag 29 augustus 2002 20:59 schreef itsme het volgende:
Godver ze blijven ouwehoeren.
ik wil seks
Ik heb er nog geen goed gevoel over, denk dat je beter bij de fakepic-gasten om sex tussen de bewoners kunt vragen..
quote:Ahum... wil jíj sex... of wil je dat er in het huis aan sex wordt gedaan????
Op donderdag 29 augustus 2002 20:59 schreef itsme het volgende:
Godver ze blijven ouwehoeren.
ik wil seks
quote:Misschien lust ze worst? Gheghegheghe.
Op donderdag 29 augustus 2002 21:23 schreef danosa het volgende:
Jeanette wil morgen koken: pannenkoeken
Dit is vast het enige wat ze lust, ze zit alleen maar te zeiken over het eten. "ik ga morgen niet weer dingen eten die ik niet lekker vindt!"
quote:Laten we het hopen, maar ik zie nog niets 'bloeien'... Ik kan me niet voorstellen dat één van de dames wel iets ziet in een van de heren (of een andere dame).... En dat had ik toch in het begin van de andere bb's wel! Ziet er dus niet zo goed uit. Misschien moeten ze maar snel wat mensen uit Portugal naar Almere halen ofzo. Dit wordt een gezapig zooitje, vol harmonie en platonische vriendschappen.
Op donderdag 29 augustus 2002 21:36 schreef ibo het volgende:
Het wordt vast pas leuk als de streams niet meer gratis zijn.
Ik wil irritaties, ruzies en seks! Naakt in het bubbelbad, Diane?kelly/Andries/au3 taferelen!
Dit is zo supersaai! Maar het zijn ook zulke saaie mensen!
Nou was Diane lang niet de favoriet van iedereen (om het maar zacht te zeggen, maar er gebeurde wel wat)....
Maar goed, niet te lang dwepen over vorige BB edities. Wie weet komen dit soort taferelen (LOL MAKEN!!!) binnen niet al te lange tijd ook in het huidige bb huis.
Als ik al een gok moet wagen, dan zal dat komen van Judith en Daniela.... Maar wat er nu nog te lezen is in de streamsverslagen is niet vrolijk makend.... Stilte voor de storm zullen we maar zeggen/hopen!
quote:Bij Kelly had ik dat vorig jaar ook inderdaad, hoewel.. ook weer niet dat dat meteen al de eerste avond zou gebeuren
Op donderdag 29 augustus 2002 21:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Laten we het hopen, maar ik zie nog niets 'bloeien'... Ik kan me niet voorstellen dat één van de dames wel iets ziet in een van de heren (of een andere dame).... En dat had ik toch in het begin van de andere bb's wel! Ziet er dus niet zo goed uit. Misschien moeten ze maar snel wat mensen uit Portugal naar Almere halen ofzo. Dit wordt een gezapig zooitje, vol harmonie en platonische vriendschappen.
En nou niet meer zeuren hoor! Door Martijn is de hele zaak vertraagd/ anders verlopen dan normaal. Komt best goed. Stelletjes zure mossels!
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 21:54 schreef zeeuws jongetje het volgende:
ik schrok me rot van die foto's
quote:Waarom denk je dat?
Op donderdag 29 augustus 2002 21:56 schreef Rica het volgende:
Er gaat wel iets gebeuren tussen Daniela en Stefan.En nou niet meer zeuren hoor!
Door Martijn is de hele zaak vertraagd/ anders verlopen dan normaal. Komt best goed. Stelletjes zure mossels!
quote:Daar gaat mijn voorkeur zeker niet naar uit.... Maar datzelfde had ik vorig jaar met Kelly. Ach, beter iets dan niets moet je maar denken. Dus als het aan mij ligt mag zelfs Margriet wel als een beest te keer gaan op dat bed in de badkamer
Op donderdag 29 augustus 2002 22:20 schreef Gert het volgende:
Margriet is ook heel "open" (ik vind haar wel een leuk mens, nu ik een tijdje de streams heb gevolgd). Zou me niet verbazen als die nog eens in iemand armen beland.. kicken de heren hier daarop, ze is 34..
quote:Ik heb nog een goede tip voor de redaktie van BB. Geef ze straks ook nog een leuke film ofzo ....
Op donderdag 29 augustus 2002 22:26 schreef Jolieke het volgende:
Oh my goodness.. ze gaan een spelletje spelen, waarom houden ze geen rekening met ons; we willen actie!
quote:Wat? Daniela en Stefan?
Op donderdag 29 augustus 2002 22:13 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Waarom denk je dat?
Ik dacht een keer een bepaald oogcontact te hebben gezien. En die Jeanette kon wel eens haar rivale worden in deze. Maar is ook maar een aanname van me, dus pin me dr niet op vast.
quote:Margriet en Daniela
Op donderdag 29 augustus 2002 22:55 schreef Thee het volgende:
Wie zitten er nu buiten te praten over zweverige zaken
Ik moet de namen nog leren
quote:Ik hoop dat je gelijk krijgt
Op donderdag 29 augustus 2002 22:50 schreef Rica het volgende:[..]
Wat? Daniela en Stefan?
Ik dacht een keer een bepaald oogcontact
te hebben gezien. En die Jeanette kon wel eens haar rivale worden in deze. Maar is ook maar een aanname van me, dus pin me dr niet op vast.
quote:Margriet de zwever? of daniela
Op donderdag 29 augustus 2002 22:56 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Margriet en Daniela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |