abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5584854
hier verder?
pi_5584888
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 1. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen, donderdag 29 augustus 2002 deel I

--edit-- plaatjes toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door karoltje op 29-08-2002 13:30]

pi_5584944
PLAATJE

---Edit: klopt, maar 1 plaatje is wel genoeg.---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 29-08-2002 13:51]

Pizza met bier
  donderdag 29 augustus 2002 @ 13:31:38 #4
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_5585000
Heel raar dat plotseling vertrek van Krabbe. Een uurtje geleden zei hij nog dat hij pas om een uur of zes zou vertrekken. De meisjes probeerden hem nog over te halen om te blijven eten vanavond. Toen hadden we een tijdje streams van zwembad en lege huiskamer, en toen ging-ie opeens. Is hij door BB uit het huis gezet? Vanwege teveel geknuffels met die twee meisjes, vanwege zijn gepraat over de Marokkaan? Vanwege zijn smakeloze verkeerde grapje over hem? Of vanwege het in onderbroek douchen. Heeft BB hem tegen zichzelf in bescherming genomen? Dat was dan net te laat. De jongens voelen zich in elk geval opgelucht nu, zonder de zware concurrentie van de geweldige presentator met zijn ijdele praatjes. Van de Marokkaan hoefde hij geen afscheid te nemen, daar kon hij niet mee overweg.
pi_5585005
sorry mijn geluid is pleite ff geen veslag van mijn kant!

ik ga douchen

donderdag 29 augustus 2002 @ 13:37:42 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5585108
Jeanette voelt zich al wel op haar gemak volgens mij.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5585210
Mijn 1e verslagje (en ik ken nog geen namen van bewoners).

Er zijn een aantal in de keuken bezig met het boodschappenlijstje. Een bekakte, verwijfde mannenstem is bijna constant aan het woord. Vindt ook dat er volop frisdrank steeds moet staan "Stel je voor dat je zin in 10 liter fris hebt" volgens zijn zeggen. Dit is degene in zwart t-shirt en korte broek.

Degene die buiten zitten willen muntdrop en dubbeldrank.

Meisje in bikini (string) loopt veel door het beeld.

Verder niet zo interessant allemaal.

pi_5585230
Die bekakte/verwijfde is Bo.
  donderdag 29 augustus 2002 @ 13:49:01 #9
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_5585313
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 13:31 schreef Prediker het volgende:
verhaal over vertrek martijn
Hij werd eerst de dagboekkamer ingeroepen, dus waarschijnlijk is hij eruit gekickt idd.
pi_5585422
13.47 Diverse dingen via de butlerfoon bestel. Wel vrij zuinig allemaal (Waar zijn de tijden van Kelly )

13.49 Daniela was in de DBK. Geen geluid.

13.53 Daniela en Margriet bestellen wasmiddel voor de gekleurde was. De 1e is nu de badkamer aan het schoonmaken en wil straks de keuken nog doen. Ze wil eigenlijk zonnen.. (heeft haar bikini al aan).

pi_5585701
14.00 Stream op Jeanette, Laurens en Mustapha bij het zwembad gericht. De laatste met een shirtje over zijn hoofd slaapt. Margriet, die er intussen bij is komen zitten, heeft spelletjes in haar koffer. Ze praten erover of dit wel mag.
Dit blijkt een spelletje met kaarten te zijn, waarop vragen staan. Hieronder enige antwoorden van de deelnemers.

Laurens ziet alles met een reden en een doel (wat mompelt die gast). Omdat Margriet vrij veel herhaalt, hoop ik e.e.a. te begrijpen waar het over gaat.

Ze hebben het over karaktertrekken. Volgens Laurens kan hij wel met Doe-dingen iets veranderen, maar dan blijft zijn karakter gelijk. Dit gaat oa. over opruimen of niet.

Jeanette heeft zich vanaf het ogenblik dat ze in het BB-huis kwam afgevraagd of ze dit wel wil.

pi_5585947
Mustapha ligt in zijn eentje in bad met zijn petje op.

edit: foto toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 29-08-2002 15:59]

pi_5586008
14.19 Veel 'filosofisch' en 'ik'-geneuzel tussen deze drie.

14.20 Jeanette had gisteravond veel moeite met het verhaal van Martijn over zijn relatie, omdat zij dit ook had meegemaakt. Ze had iets van ik ga eruit. Mustapha is intussen verdwenen en Margriet ligt op zijn plaatst.

14.28 Saai. Ze zijn nog met hun 'stellingen'kaartjes bezig.

14.29 Bo staat er inmiddels ook bij in zijn boxershort. Margriet drukt hem eens even in zijn vetrollen. Laurens vindt dat Jeanette erg wijs praat voor haar leeftijd. Dit komt volgens haar door wat ze allemaal heeft meegemaakt.

14.34 Ze stoppen met dit spelletje, want ze vinden het allemaal wel een beetje 'zwaar'.

pi_5586049
Er wordt gebeld. Bo neemt de telefoon op. Het is verkeerd verbonden. Bo: "Wie belt er nou naar het Big Brother Huis?"
  donderdag 29 augustus 2002 @ 14:40:21 #15
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_5586085
Hahahaha. Net belde er iemand naar BB -> Verkeerd verbonden.
seek and distroy
pi_5586236
14.40
Laurens zit aan de rand van het bad te praten met Mustapha. Het gaat over de oorlog in Srebrenica, Peace Keeping door Amerika etc. Mustapha heeft het over een hetze tegen de moslims sinds 11 september.
pi_5586313
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 14:50 schreef Sanshine het volgende:
14.40
Laurens zit aan de rand van het bad te praten met Mustapha. Het gaat over de oorlog in Srebrenica, Peace Keeping door Amerika etc. Mustapha heeft het over een hetze tegen de moslims sinds 11 september.
ik word gek van die Laurens... dat geblaat over Sebrenica...
pi_5586317
ik zit nu hi2 te kijken, lekker slap geouwehoer overniks...
  donderdag 29 augustus 2002 @ 14:58:11 #19
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_5586354
14.57
Laurens vertelt dat hij nu iets met telefoons heeft. Centrales aanleggen enzo.
KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
pi_5586357
StefanFM, wil je dit soort opmerkingen plaatsen in Commentaren op de streamverslagen deel 1
pi_5586450
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 14:58 schreef Sanshine het volgende:
StefanFM, wil je dit soort opmerkingen plaatsen in Commentaren op de streamverslagen deel 1
ok, ff snel dan nog, ik mag alleen puur verslag geven... meer nie...
  donderdag 29 augustus 2002 @ 15:07:24 #22
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_5586528
Nu is Mus eindelijk een beetje spraakzaam kan je de helft weer niet verstaan door t bubbelen!
KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
  donderdag 29 augustus 2002 @ 15:10:00 #23
3542 Gia
User under construction
pi_5586580
Ik hoorde net een gesprek tussen, volgens mij Margriet en Daniela. Ze hadden het onder andere over ingegroeide haren bij de bikini-lijn. Margriet had daar nogal last van en heeft daar nu allemaal wondjes en lidtekentjes.
pi_5586585
15:08

Daniela vertelt dat ze is opgegroeid als jehova getuige.

pi_5586626
14.48 Bo en Jeanette zijn aan het zwemmen. Stefan ligt op een bankje erbij. Volgens Bo kan de buitenwereld hen nog niet volgen. Ze mogen eerst 4 dagen wennen Bo heeft op zijn 16e zijn appendix eruit gekregen. Bo heeft 8,5 jaar :?Commerciele Economie gestudeerd. Ik kon niet verstaan in welke bar hij werkte.

14.50 Judith (denk ik) moet lachen omdat ze haar bikinibroekje verkeerd om aan heeft gedaan. Judith heeft haren in haar neus en Margriet heeft ze om haar kin. Ze halen ze er altijd af. Ze kunnen zich niet voorstellen dat ze nu in Almere zitten, meer iets in een slechte B-film. Margriet zit na te denken wat ze gister allemaal heeft gezegd. Zij woont in Amsterdam-West, bij/in de Jan van Galenstraat. Ze is veel outgoing, ze is geen huismus. Eet veel bij anderen enz. Daarom wil ze ook geen kat. Ze komt niet veel buiten Amsterdam. Een tijdje geleden een weekendje met een vriendin naar Den Haag geweest, maar verder speelt haar hele leven in Amsterdam af. Volgens haar hebben Amsterdammers humor ten koste van.
Judith komt uit Noord-Brabant, heeft in Bergen op Zoom als serveerster gewerkt. Verder een eigen zaakje in autobeletteringen gehad. In Zwitserland gewerkt, op de TGV gezeten. Als ass.filiaalleidster in een kledingzaak gewerkt. Als opleiding heeft ze Gymnasium-A. maar daar heeft ze niets meegedaan. Volgens haar moest ze teveel lezen, ook als Jehova-getuige altijd studeren. Op haar 18e is ze de deur al uit gegaan, gaan samenwonen, op haar 20e getrouwd. Dit was een vreselijk lekker ding, haar maatje. Na 12 jaar had ze het toen wel gehad. Ze beziet hem nog wel als haar 'liefje'. Hij was 11 jaar ouder dan haar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')