abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 augustus 2002 @ 21:48:43 #1
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5577140
Wellicht toch handig om achter de hand te hebben. Een topic uit den oude doosch, klaar om voor het vierde jaar zijn nut te bewijzen. Of het nu van de koude grond is of waarlijk onderbouwd, psychologiseer hier de bewoners en de groepsprocessen tot je er bij neervalt.
Ben te zaai voor een signature
pi_5577168
Klasse Roache !

Dat er maar veel discussies mogen volgen.....

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 22:02:24 #3
959 opa
De man met de witte shawl
pi_5577394
Waar is Moor ?

Namaste, Kerastase !

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 21:10:27 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_5600706

Zelfs Gert's analyse van een asociale Mustapha is voor eeuwig van deze aardkloot verdwenen!!!!!

Achteraf gezien maar goed ook....leek me ook eigenlijk wel een tikkeltje kort door de bocht.

† In Memoriam † zaterdag 31 augustus 2002 @ 22:05:46 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5601315
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 22:02 schreef opa het volgende:
Waar is Moor ?
In Zimbabwe .
  zondag 1 september 2002 @ 22:48:49 #6
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_5614532
Ik begin wel het idee te krijgen dat de vrouwen in het huis over het algemeen een stuk labieler zijn dan de mannen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dlocks op 01-09-2002 22:54]

pi_5655684
Ik zou hier graag mijn psychologische kennis op los willen laten, maar ik heb nog te weinig gezien. Ze worden natuurlijk nog niet op de proef gesteld. Wat je wel goed merkt is dat het combineren van 2 verschillende culturen niet flitsend werkt. Kan voor de nodige spanningen zorgen
Let's rub some genitals people!!!!!
  Moderator woensdag 4 september 2002 @ 17:29:09 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5655837
Voer is 'dr wel op vooruitgegaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 4 september 2002 @ 19:52:59 #9
18159 Dlocks
pi_5657737
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:15 schreef Mally het volgende:
Ik zou hier graag mijn psychologische kennis op los willen laten, maar ik heb nog te weinig gezien. Ze worden natuurlijk nog niet op de proef gesteld. Wat je wel goed merkt is dat het combineren van 2 verschillende culturen niet flitsend werkt. Kan voor de nodige spanningen zorgen
Wat zegt jouw psychologische kennis over de (over het algemeen) labiele vrouwen in het huis die om de haverklap gaan zitten huilen?

Of over de blik van een waanzinnige die Daniele af en toe in haar ogen heeft (zeg maar meestal )?

woensdag 4 september 2002 @ 19:54:29 #10
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5657765
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:29 schreef Gert het volgende:
Voer is 'dr wel op vooruitgegaan.
Komt door de crash, 't stond hier bomvol.

Alles op z'n tijd jongen.

pi_5658496
Daar heb je geen psychologische kennis voor nodig, voor die labiele jankerds. Vrouwen huilen over t algemeen al vrij snel en als de een begint dan gaan de anderen ook. Soort domino d-day effect. Bovendien gebeurt er verder niets in t BB-huis op dit moment, dus als er eens 1 jankt dan laten ze dat met genoegen zien

Maar goed om dan toch nog ff een beetje psychologie er tegen aan te gooien....Vrouwen zijn emtioneel gezien beter ontwikkeld dan mannen wat er nogal eens toe kan leiden dat ze gaan huilen , en aangezien de andere vrouwen ook weer beter ontwikkeld zijn qua emoties gaan die ook weer huilen en BOEM, daar heb je t al......een vicieuze cirkel

Let's rub some genitals people!!!!!
pi_5663443
Lieverds,

Het volgen van Big Brother en daar een psychologisch verantwoord gevoel over opschrijven, dat zegt toch meer over degene die dat opschrijft dan over het lijdend voorwerp - dwz. Big Brother? Is alles al niet eens gezegd? En opgeschreven? Niet dus! Tenminste, als het volgende klopt:

Het werkelijke spel draait dit jaar om de zgn. dilemma's. De kijkers noch de medebewoners weten niet waar ze aan toe zijn. Bewoners krijgen individueel van elkaar geheime opdrachten die ook geheim moeten blijven. Ook voor de kijker. Mensen worden tegen elkaar uitgespeeld en opgezet. Wanneer spreekt iemand de waarheid, en wanneer blijkt dat hij/zij is ingefluisterd iets te doen door de mensen in de dagboekkamer, en bij weigering dreiging van de Bunker? In het spel van dit jaar weet niemand waar hij of zij aan toe is, zowel als kijker als medebewoner...

Voer voor psychologen dus, zowel interessant voor de kijker als voor de psych die de BB-bewonertjes mag komen analyseren!

Liefs,
Helga

Het zou leuk zijn als Hummie dit concept tot in den treure doorvoert. Maak ze maar lekker paranoia in dat huis. En maar denken dat ze het leuk hebben maar ondertussen...

pi_5663735
Heeft deze topic bestaansrecht is dus de vraag, ik denk eerlijk gezegd van niet, wat Helga nu bijvoorbeeld zegt is inmiddels allemaal al in andere topics gezegd, dit n.a.v. het rook dilemma van Jeanette. Als er iets over een dilemma en alles wat daar evt. bij komt kijken, valt te zeggen zal men dat waarschijnlijk gewoon doen in de topics van de desbetreffende bewoners.

Ik denk echt dat de discussies die er in voorgaande jaren in deze topic zijn gevoerd, tot op de laatste druppel zijn uitgemolken. Het ging toen immers voornamelijk over de rol van BB, het manipuleren, onze verontwaardiging daarover, hoe ver mag een programma maker gaan enz. enz.

Dat was toen boeiend en leuk om over te praten omdat er nog nooit eerder een "real life soap" op de ned. tv te zien was geweest maar inmiddels worden we er mee doodgegooid en zijn we aardig op de hoogte van de media trucjes die daarin worden gebruikt.

Hoewel ik vanavond toch nog een topic tegenkwam van iemand die zich verbaasde over het feit dat hetgeen er op tv werd uitgezonden niet in overeenstemming was met hetgeen wat hij of zij in de streamverslagen had gelezen.

pi_5663744
quote:
Op donderdag 05 september 2002 02:05 schreef Tante Bep het volgende:
Hoewel ik vanavond toch nog een topic tegenkwam van iemand die zich verbaasde over het feit dat hetgeen er op tv werd uitgezonden niet in overeenstemming was met hetgeen wat hij of zij in de streamverslagen had gelezen.
Was dat Minister Heinsbroek, toevallig?
pi_5664041
In reaktie op de mening van tante Bep zou ik willen zeggen dat zij kennelijk de periode BB1 op Fok niet heeft meegemaakt of het zich niet meer voor de geest kan halen. Met name deze topic "voer voor psychologen" heeft toen tijdens BB1 veel aanhangers gekend en was zeker niet de minst interessante topic. Helaas zijn een aantal regelmatige schrijvers uit die topic niet meer op Fok te vinden. Maar hoop doet leven.
  donderdag 5 september 2002 @ 05:49:20 #16
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5664046
Inderdaad, hoop doet leven. En zolang Cynix of QT hier nog geen slotje op gooien heeft dit topic net zoveel bestaansrecht als ieder ander.
pi_5664127
Mijn god krijg ik in ineens 2 azijnpissers over me heen, ik snap niet waarom dit nu verkeerd wordt uitgelegd, ik bedoel er absoluut niks verkeerds mee en zeker niet dat het topic dicht zou moeten!

pfieuw

Ik reageerde dus op de opmerking van Gert : "Voer is 'dr wel op vooruitgegaan." Daar heb ik getracht een verklaring voor te geven, that's all.

O en Tanjalies, ik mag hier gisteren dan weliswaar al een "fossiel" genoemd zijn (maar Gert komt nog wel ) aan mijn geheugen mankeert echter nog helemaal niets hoor!

Ik kan me BB1 en de VVP topics dan ook nog heel goed voor de geest halen, ik snap eerlijk gezegd niet waar je het op baseert want ik beschrijf in mijn stukje zelfs nog hoe succesvol die VVP topics toen zijn geweest!

Sterker nog ik zeg in feite precies hetzelfde jij hier:

quote:
"Met name deze topic "voer voor psychologen" heeft toen tijdens BB1 veel aanhangers gekend en was zeker niet de minst interessante topic. Helaas zijn een aantal regelmatige schrijvers uit die topic niet meer op Fok te vinden. Maar hoop doet leven.
Want inderdaad tijdens BB1 waren de VVP topics zo'n beetje de best lopende van allemaal volgens mij. Ook tijdens BB2 stonden ze nog altijd bovenin bij de eerste 10. Maar tijdens BB3 verliepen ze uiterst moeizaam en was de loop zoals in de jaren daarvoor er gewoon uit.

Dan zeg je dat dat komt omdat een aantal regelmatige schrijvers niet meer op Fok te vinden zijn. Precies! dat bedoelde ik dus ook, want sommigen zijn niet alleen de topic zat maar bij hen komt het hele programma hun de neus uit. En degenen die nog wel over BB posten maar dan op andere fora zijn lang niet meer zo veel en heftig aan het discussieren over de dingen waarover ze zich destijds zo druk hebben gemaakt en dat geldt in feite ook voor de oudgedienden van Fok!

Ik heb er in elk geval geen zin meer in om het na 4 jaar nog maar weer eens over de manipulaties van BB te gaan hebben om maar eens een voorbeeld te noemen.

pi_5664130
quote:
Op donderdag 05 september 2002 02:08 schreef Helga het volgende:

Was dat Minister Heinsbroek, toevallig?

pi_5665021
misschien moeten we dit maar aan die `wannabee' psych. overlaten die Yorin heeft ingehuurd.

Martijn: wat kun je me vertellen over wat er gebeurd is?

wannabee psych.: nee, wat kun JÍJ mij vertellen?

"If I had to choose between betraying my country and betraying my friend, I hope I should have the guts to betray my country."
  donderdag 5 september 2002 @ 17:49:16 #20
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5672249
quote:
Op donderdag 05 september 2002 07:34 schreef Tante Bep het volgende:

knip

Mijn god krijg ik in ineens 2 azijnpissers over me heen, ik snap niet waarom dit nu verkeerd wordt uitgelegd, ik bedoel er absoluut niks verkeerds mee en zeker niet dat het topic dicht zou moeten!

Nou ja, het lijkt wel of je met je verkeerde bed uit bed stapte toen je dit schreef, ga er voor het gemak ook maar even van uit dat dat zo was.

Ik schrijf dat het topic bestaansrecht heeft, en daar bedoel ik niets anders mee dan wat ik in de openingspost schreef: "wellicht handig om achter de hand te hebben".
Uit nostalgisch oogpunt weejewel. Net zoals Pannonica, ook al zo'n fossiel uit de oudheid wat nog steeds mee blijkt te gaan en nog steeds leuk is. Misschien kunnen we daar ooit ook nog wel nieuwe stamgasten verwelkomen, en misschien hier ook wel. Genoeg nieuwe gezichten op het forum.

Het sop is de kool niet waard, laten we er maar snel over ophouden.

pi_5673065
quote:
Op donderdag 05 september 2002 17:49 schreef Roache_ het volgende:

Nou ja, het lijkt wel of je met je verkeerde bed uit bed stapte toen je dit schreef, ga er voor het gemak ook maar even van uit dat dat zo was.

Dat moet haast wel, want ik ben 's ochtends vroeg standaard "niet te genieten".
quote:
Ik schrijf dat het topic bestaansrecht heeft, en daar bedoel ik niets anders mee dan wat ik in de openingspost schreef: "wellicht handig om achter de hand te hebben".
Uit nostalgisch oogpunt weejewel. Net zoals Pannonica, ook al zo'n fossiel uit de oudheid wat nog steeds mee blijkt te gaan en nog steeds leuk is. Misschien kunnen we daar ooit ook nog wel nieuwe stamgasten verwelkomen, en misschien hier ook wel. Genoeg nieuwe gezichten op het forum.

Het sop is de kool niet waard, laten we er maar snel over ophouden.

Je hebt gelijk, laten we dat maar doen.

buiten dat krijgt Bep bij het lezen van "fossiel uit de oudheid" ineens een heel apart gevoel van binnen*

donderdag 5 september 2002 @ 19:31:50 #22
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5673615
Leuk hè, dat ik daar naar teruggreep!
  zaterdag 7 september 2002 @ 17:02:24 #23
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_5699273
Het feit dat ik dit jaar weer inlog, is in ieder geval genoeg voer voor mijn psycholoog;-)
Ik heb wel het gevoel dat ik nog een beetje moet wennen aan de nieuwe bewoners (allemaal aardig) dus ik hoop dat er snel iemand uit zijn rol valt!
XXX Beertje
niet aaien!
pi_5699762
Dit lijkt mij een leuk topic om die neppsiegoloog met dat akelige nepuiterlijk en zn domme commentaar eens te gaan voeren..
  zaterdag 7 september 2002 @ 21:38:47 #25
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_5701002
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:00 schreef fokstier het volgende:
Dit lijkt mij een leuk topic om die neppsiegoloog met dat akelige nepuiterlijk en zn domme commentaar eens te gaan voeren..
Heeft dat lekkere ding nog geen eige topik dan?????!!!!
niet aaien!
pi_5706063
Tuurlijk heeft de psych zijn eigen topic Beertje

Hier kun je 'm vinden: De BB Shrink!!

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  Moderator woensdag 11 september 2002 @ 17:29:17 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5757266
DE VROUWEN

De verhoudingen in de groep beginnen nu echt interessant te worden.

We hebben twee dames, Jeanette en Margriet, die het beiden niet goed kunnen hebben dat Daniela en Judith nu weer bij elkaar zijn.
Tegelijkertijd was ook Judith een beetje ontdaan toen Daan met Margriet naar de andere kant verdween.

Daniela lijkt dus de spin in het web te zijn, wat betreft de verhoudingen tussen de vrouwelijke deelnemers. Frapant is, dat waar Daniela ook zit, arm of rijk, zij wat betreft "vriendschap" aan de goede kant lijkt te zitten.

Hoe doet Daniela dit? Ik ben er nog niet achter. En doet ze het bewust, of niet?

Jeanette lijkt overal buiten te vallen, maar kan een hele hoop hebben volgens mij. Ze heeft die plaat voor haar kop nog steeds zitten. Het wachten is op het moment dat zij breekt. Dat gaat een keer gebeuren, en ik denk dat het dan letterlijk gooi- en smijtwerk wordt.

Wat de komende dagen ook interessant kan worden, is Margriets' misere. Ze leek zo stabiel, maar heeft vandaag wel erg lang de tijd nodig om over de klap heen te komen. Hoe erg zal zij zich laten kennen? En gaat Stephan haar mindfucken (ik heb het idee dat Stephan Margriet stiekem niet zo mag, en haar probeert weg te houden van Daniela).

Kortom: het is ineens weer boeiend!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_5757333
Wat ik ook zo opvallend vind is het klefheidsgehalte tussen Daniela en Judith. Zojuist gingen ze samen plassen. Ik wist niet wat ik zag. Stefan mocht er ook bij. Helaas zijn mijn shots mislukt. Toen Daniela uitgeplast was (met de deur dus open) ging Judith. Daniela wilde ernaar kijken, maar Stefan wilde daar niets van hebben. En hield haar vast.
  Moderator woensdag 11 september 2002 @ 17:42:24 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5757440
quote:
Op woensdag 11 september 2002 17:34 schreef Sanshine het volgende:
Daniela wilde ernaar kijken, maar Stefan wilde daar niets van hebben.
En hoe reageerde Judith dan op het feit dat
a) Daniela wou kijken
b) Daan vervolgens werd tegengehouden door Stefan

Inderdaad een heel raar incident. Hoewel, van de dames zou het gewoon meligheid kunnen zijn, ik vind het vooral raar dat Stefan het tegenhield. Waarom?

woensdag 11 september 2002 @ 17:45:29 #30
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5757483
Als je de afgelopen week bekijkt, heb je vooral gezien dat Daniela met iedereen bezig is geweest. Ze heeft duidelijk moeite gedaan om door iedereen aardig gevonden te worden.
In de eerste week had ze binnen mum van tijd Stefan, Bo en Laurens te pakken. (Stefan kon er zelfs niet van af blijven)
Daarna is ze dikke vriendjes geworden met Judith.
Toen ze naar arm ging werd ze dikke maatjes met Margriet. Op de streams is te zien hoe ze haar probeert te paaien:
je kan zo goed zingen
je kan ook zo goed toneelspelen.

Toen had ze nog het geluk dat ze aanwezig was toen Jeanette in een dip zat en kon ze haar troosten.
Alleen bij Mus lukt het haar niet.

Of zij dit allemaal doet met het oog op het nomineren weet ik natuurlijk niet zeker, maar die vermoedens heb ik wel. Zij heeft waarschijnlijk de afgelopen jaren veelvildig naar BB gekeken en van te voren haar plan getrokken.
* vriendjes worden
* niet te veel roddelen over anderen (ze vindt iedereen aardig en lief.

De vraag is nu of ze deze houding ook vol kan houden.

eurobilltracker.com
pi_5757495
quote:
Op woensdag 11 september 2002 17:42 schreef Gert het volgende:

[..]

En hoe reageerde Judith dan op het feit dat
a) Daniela wou kijken
b) Daan vervolgens werd tegengehouden door Stefan

Inderdaad een heel raar incident. Hoewel, van de dames zou het gewoon meligheid kunnen zijn, ik vind het vooral raar dat Stefan het tegenhield. Waarom?

Daar zit ik ook aan te denken " waarom deed ie dat"
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_5757509
quote:
Op woensdag 11 september 2002 17:34 schreef Sanshine het volgende:
Wat ik ook zo opvallend vind is het klefheidsgehalte tussen Daniela en Judith. Zojuist gingen ze samen plassen. Ik wist niet wat ik zag. Stefan mocht er ook bij. Helaas zijn mijn shots mislukt. Toen Daniela uitgeplast was (met de deur dus open) ging Judith. Daniela wilde ernaar kijken, maar Stefan wilde daar niets van hebben. En hield haar vast.
Moet dit niet in het topic 'voer voor urologen' ?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 11 september 2002 @ 17:50:34 #33
18159 Dlocks
pi_5757538
Volgens mij zijn Daniela en Judith lesbisch of op zijn minst biseksueel.
  Moderator woensdag 11 september 2002 @ 23:34:14 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5762428
quote:
Op woensdag 11 september 2002 17:45 schreef bunnyma het volgende:
Als je de afgelopen week bekijkt, heb je vooral gezien dat Daniela met iedereen bezig is geweest. Ze heeft duidelijk moeite gedaan om door iedereen aardig gevonden te worden.
Dus: ze speelt een spel volgens jou? Ze voorziet in behoeftes? En is ze bijv. daarom zo amicaal met Judith, omdat ze ziet dat zij behoefte heeft aan zeer innig contact?

Zo.. koud zal ze niet zijn, maar ik heb wel het idee dat Daniela steeds een plan in haar achterhoofd heeft.

donderdag 12 september 2002 @ 22:35:07 #35
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5776266
Bunnyma zit op één lijn met de huispsycholoog in ieder geval. Daniela is met iedereen 'dik aan'. Lijkt me dodelijk vermoeiend op den duur, zeker wanneer er meer en meer mensen in huis komen.

Bovendien, wellicht niet zo psychologisch, maar slimme zet van Yorin om het elkaar nomineren van de bewoners er deze editie volledig uit te laten: nu weet je 100% zeker dat je telefoontje geen zin heeft (in tegenstelling tot de 95% van de vorige keren). Diegene die Hummie kwijt wil zal verdwijnen, de ene week een vrouw, de andere week een man.

De nominaties waren m.i een pijler van BB.

vrijdag 13 september 2002 @ 08:45:08 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5780325
quote:
Op donderdag 12 september 2002 22:35 schreef Roache_ het volgende:
Bunnyma zit op één lijn met de huispsycholoog in ieder geval. Daniela is met iedereen 'dik aan'. Lijkt me dodelijk vermoeiend op den duur, zeker wanneer er meer en meer mensen in huis komen.

Bovendien, wellicht niet zo psychologisch, maar slimme zet van Yorin om het elkaar nomineren van de bewoners er deze editie volledig uit te laten: nu weet je 100% zeker dat je telefoontje geen zin heeft (in tegenstelling tot de 95% van de vorige keren). Diegene die Hummie kwijt wil zal verdwijnen, de ene week een vrouw, de andere week een man.

De nominaties waren m.i een pijler van BB.

De televoting is een mooi stuurmiddel. Maar dan zou het wel wat waard zijn als de bewoners ook meegedeeld krijgen met hoeveel procent ze mogen blijven. Dan kan je namelijk gedrag belonen.
  vrijdag 13 september 2002 @ 09:10:06 #37
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5780481
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus: ze speelt een spel volgens jou? Ze voorziet in behoeftes? En is ze bijv. daarom zo amicaal met Judith, omdat ze ziet dat zij behoefte heeft aan zeer innig contact?

Zo.. koud zal ze niet zijn, maar ik heb wel het idee dat Daniela steeds een plan in haar achterhoofd heeft.

De psycholoog noemde haar een allemansvriend, hij denkt dus niet aan een vooropgezet plan.
Hij denkt dat zij zo is. Ik echter niet, want wanneer zie je iemmand elke onbekende omhelzen en kussen.
Als je kijkt hoe ze gisterenavond reageerde op de twee nieuwe bewoners. Zij vliegt overeind en hangt meteen om de nekken van de nieuwe meisjes. Nu ie de vraag of ze altijd zo doet of al bij zichzelf denkt "ik moet ook door deze twee aardig gevonden worden, des te meer kans heb ik om niet genomineerd te worden".

Dan vond ik de reactie van Margriet normaler:
Zij blijft duidelijk eerst op een afstand en bekijkt het eens. Als de anderen in de bunker aan het hek de nieuwe gaan begroeten, dan komt zij pas op het laatst naar het hek toe.
Margriet vertoont volgens mij een tegenovergesteld gedrag als Daniela. Zij hoeft niet aardig gevonden te worden. Ze uit ook makkelijker kritiek op een ander en laat zich ook makkelijker gaan (b.v. janken in de toilet)

Daniela zal pas gaan janken als ze denkt er iets mee te bereiken.

Misschien denk ik te slecht over het meisje, maar ik houd haar angstvallig in de gaten.

eurobilltracker.com
  vrijdag 13 september 2002 @ 15:30:21 #38
18159 Dlocks
pi_5786340
We zullen het misschien wel zien als voor de bewoners duidelijk wordt dat zij zelf niet hoeven te nomineren.
  vrijdag 13 september 2002 @ 18:26:14 #39
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5788766
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 15:30 schreef Dlocks het volgende:
We zullen het misschien wel zien als voor de bewoners duidelijk wordt dat zij zelf niet hoeven te nomineren.
Blijft het de hele BB periode dan zo?
Ik meen ergens in de streamverslagen gelezen te hebben dat ze zelf denken vanaf een datum in oktober te moeten nomineren.
eurobilltracker.com
pi_6360619
Ik ben maar even in het archief gedoken om dit topic nieuw leven in te blazen.

Er is nu voer zat voor psychologen!
Het lijkt wel of hij ergens van het aan het afkicken is.
Zelf denk ik dat A ontzettend met zichzelf in de knoop zit m.b.t. zijn sexualiteit. Heeft een verwrongen beeld van vrouwen en het zal me dan ook niet echt verbazen als hij "hedonist" Stephan nog voor sinterklaas bruut verkracht.

Borderliner??

zaterdag 19 oktober 2002 @ 18:41:52 #41
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6366312
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 02:48 schreef Coos het volgende:
Ik ben maar even in het archief gedoken om dit topic nieuw leven in te blazen.

Er is nu voer zat voor psychologen!
Het lijkt wel of hij ergens van het aan het afkicken is.
Zelf denk ik dat A ontzettend met zichzelf in de knoop zit m.b.t. zijn sexualiteit. Heeft een verwrongen beeld van vrouwen en het zal me dan ook niet echt verbazen als hij "hedonist" Stephan nog voor sinterklaas bruut verkracht.

Borderliner??

Misschien is hij wel verslaafd aan zijn eigengemaakte appelmoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')