quote:hallo hoe zou jij kijken als Bo met z'n volle gewicht op je duikt!
Op zondag 01 september 2002 22:44 schreef Dlocks het volgende:[..]
Ligt het aan mij of heeft Danielle een blik van een waanzinige in haar ogen (en dan doel ik niet specifiek op de ze foto)?
quote:Jawel joh, zet Tijn een fez op zijn kop en het is 2 druppels water. Ook zo'n pretgezichtje
Op zondag 01 september 2002 22:45 schreef Stranger het volgende:
en trouwens hij lijkt niet op paul de leeuw EN niet op tijn.. het is gewoon meatloaf in zijn jonge jaren
quote:Daarom schreef ik ook dat ik niet specifiek deze foto bedoelde, maar dat ze wel vaker een soort blik in haar ogen heeft die je ook bij waanzinigen aantreft.
Op zondag 01 september 2002 22:45 schreef Tante Bep het volgende:[..]
hallo hoe zou jij kijken als Bo met z'n volle gewicht op je duikt!
Erg flauwe, yup-achtige manier om iemand terug te pakken.
quote:Zo kwam het bij mij helemaal niet over hoor dat hij dat deed om haar "terug te pakken", ze lagen dubbel met z'n drietjes!
Op maandag 02 september 2002 12:49 schreef Gia het volgende:
Gisteren op tv zag ik een ontzettende kinderachtige reactie van Bo op Margriet. Margriet had namelijk nogal lacherig gedaan over het gesnurk van Bo. Waarop Bo de volgende ochtend zei dat Margriet met haar duim in de mond slaapt, dit uiteraard om Margriet belachelijk te maken.Erg flauwe, yup-achtige manier om iemand terug te pakken.
Bo heeft in de consternatie van de avond meerdere malen zijn teen gestoten. Hij zegt, dat als hij zijn teen stoot, hij altijd eerst hard moet lachen. De nagel van Bo hangt er half bij, en begint behoorlijk pijn te doen. Hij bloedt als de pest volgens Stefan. Stefan verzorgt hem en zegt, dat de loszittende teennagel moet blijven zitten ivm infecties. Klaarblijkelijk zit overal bloed. Bo schreeuwt het na de verzorging van Stefan uit van de pijn. Bo: "Fuck. Ik ben in één keer misselijk."
bron: www.mediawatchers.nl
Dillema voor Bo....1 nacht slapen zonder gesnurk of anders met zn allen in de bunker!
De rest van de groep vind ik een beetje saai...
Aan het begin van de avond wordt Bo naar de Dagboekkamer geroepen. Daar ligt een brief voor hem klaar...
Wiedeke Borgsteede 09-09-2002 20:02
Na een rustige dag vol spelactiviteiten, wordt Bo door Big Brother naar de Dagboekkamer geroepen. Daar ligt een grote zilveren envelop voor hem klaar. In de Dagboekkamer leest hij zijn brief. Hij is er even stil van. Als hij naar buiten komt met de envelop in zijn handen, vangen zijn vrienden hem op.
'Wat was er, Bodie?', vraagt Judith ongerust. Ze ziet aan Bo's gezicht dat hij een beetje van slag is. Bo steekt een peukje op en vertelt...
Bo's biologische vader
'Nou, ik heb een brief gekregen. Van mijn biologische vader...'. Zijn vrienden zijn vol verbazing. 'Een brief van twee kantjes. Maar ik kan er niks mee. Nu, op dit moment kan ik er helemaal niks mee. Mijn vader heeft gehoord dat ik aan dit programma mee zou doen en heeft contact opgenomen met Yorin. Hij heeft deze brief geschreven en heeft hem naar Almere gebracht. Daar heeft hij met Big Brother gesproken. Ik vind dit wel typisch wat voor hem', bekent Bo, 'Dat het weer via een omweg gaat'.
Eén voor allen, allen voor één
'Zou je je vader wel weer willen zien?' vraagt Laurens. ' Ja, als het contact van hem uit komt. Hij moet naar mij toekomen'. Iedereen is er stil van en Bo loopt even naar de tuin om het ook aan zijn buren te vertellen. Het doet hem goed om erover te praten. 'Ik vind het alleen jammer dat hij nu pas contact met me opneemt. Waarom heeft hij dat niet eerder gedaan? Waarom kwam hij niet eerder naar mij toe?', vraagt Bo zich af. 'Ik vind het goed dat jij de deuren nog open hebt staan', zegt Margriet bewonderend. Bo vindt het fijn om er met zijn vrienden over te praten. Iedereen vangt hem goed op. 'Ik zie het wel als ik eruit kom. Of hij dan contact met me opneemt', besluit Bo.
Tijd voor een hapje
Hij luistert naar zijn maag en vraagt dan aan de Bunker-buren wat ze vanavond gaan eten. 'We moeten de aardappelen nog opzetten', zucht Margriet. Ook Daniela kijkt er niet blij bij. 'Eet smakelijk zo', wenst Bo ze toe en hij voegt zich weer bij zijn vrienden die druk aan het kokkerellen zijn. Bo kan het niet laten en maakt nog een lekkere salade. Dan is het tijd voor een diner in de tuin...
bron: de BB site
quote:Ze hebben zijn verhaal natuurlijk gehoord laatst. Zal morgen wel uitgebreid op tv komen
Op dinsdag 10 september 2002 01:47 schreef Tante Bep het volgende:
Vind niemand dat nou raar van die brief
quote:Er moest meer gefuckt worden in dat huis!!
Op dinsdag 10 september 2002 01:50 schreef sam_the_man het volgende:
Kennelijk zijn ze zo langszamerhand ook ten einde raad met die groep om naar die brief te grijpen (effuh met Bo z'n mind fukken).
sorry, kon het even niet laten... bacardi is de schuldige!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |