je pastoor
je oom
je broer
je vriend
je buurjongen
zijn moeder en tante
en ga zo maar door
laten we zeggen dat ik die '40 days and 40 nights' sinds m'n 15e niet meer gehaald heb,
en toch niet altijd een relatie gehad...
quote:sex wel met dezelfde man, maar geen relatie!
Op woensdag 28 augustus 2002 16:45 schreef Madonna81 het volgende:
ik vroeg me af hoeveel mensen er waren die geen relatie hebben maar toch sex. En met wie jullie die dan hebben?
quote:hoe doe jij het?
Op woensdag 28 augustus 2002 16:50 schreef Madonna81 het volgende:
ja maar gaan jullie naar de hoeren, of versieren jullie iemand met uitgaan, of iets anders?!?!
quote:*hehehehehe*
ja maar gaan jullie naar de hoeren, of versieren jullie iemand met uitgaan, of iets anders?!?!
that simple..
quote:Hoe oud ben je
quote:Nou moet je nog een beetje gokken met het aantal latrelaties en dan nog hoeveel er maagd zijn.
De Nederlandse bevolking telt meer en meer alleenwonenden. Dit zijn de eenpersoonshuishoudens. Over het algemeen brengen alleenstaande personen een grotere deel van hun vrije tijd buitenshuis door dan mensen uit meerpersoonshuishoudens. Gelet op de toenemende demografische betekenis van alleenstaanden is dit een gunstig uitgangspunt voor de horeca.Aan de opmars van het eenpersoonshuishouden lijkt vooralsnog geen einde te komen. Naar verwachting zal het percentage alleenstaande personen verder stijgen van 33% in 2000 naar ruim 40% van de huishoudens in 2025 (tabel 2).
[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 28-08-2002 16:59]
quote:gefeliciteerd zeg
Op woensdag 28 augustus 2002 16:56 schreef Madonna81 het volgende:
ik ben bijna 21 en ik weet heus wel hoe je aan sex kan komen! alleen ben ik benieuwd hoe andere dit aanpakken! Ikzelf heb het nog gezellig met m'n ex.
quote:sorry, maar ik vind dit echt een hopeloze opmerking
ik ben bijna 21 en ik weet heus wel hoe je aan sex kan komen!
quote:gut echt waar?
Op woensdag 28 augustus 2002 16:58 schreef Madonna81 het volgende:
het was alleen maar een reactie op ''hoe oud ben je?''
quote:[hint]
Op woensdag 28 augustus 2002 16:58 schreef Madonna81 het volgende:
het was alleen maar een reactie op ''hoe oud ben je?''
quote:Ergens heb ik het gevoel dat het voor een vrouw makkelijker is dan voor een man.. om aan sex te komen zonder relatie bedoel ik dan.
ik ben bijna 21 en ik weet heus wel hoe je aan sex kan komen! alleen ben ik benieuwd hoe andere dit aanpakken! Ikzelf heb het nog gezellig met m'n ex.
quote:euhm..
Op woensdag 28 augustus 2002 17:03 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Ergens heb ik het gevoel dat het voor een vrouw makkelijker is dan voor een man.. om aan sex te komen zonder relatie bedoel ik dan.
assertiviteit is het toverwoord
quote:oeps sorry meneer het modje
Op woensdag 28 augustus 2002 17:01 schreef Brad het volgende:
darkelf... je mag ook serieus reagerenZo'n wereldvreemde zaak lijkt het mij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |