Uiteraard zal ik trouwens proberen een cd'tje te scoren voordat ie in de winkel ligt, zodat ik een review in elkaar kan zetten voor Fok!
Wat vond je van de vorige cd van K-Otic? En ben je benieuwd naar de nieuwe cd?
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 28-08-2002 15:48]
Krezip kijk ik wel weer naar uit
quote:Geweldig.
Op woensdag 28 augustus 2002 15:42 schreef TripleM het volgende:
Wat vond je van de vorige cd van K-Otic?
quote:Best wel. Falling en I Surrender waren al erg leuk dus het belooft veel goeds.
En ben je benieuwd naar de nieuwe cd?
De nieuwe plaat heet Indestructible trouwens.
De enige die echt kan zingen, een goede zangstem heeft dus, is Rachel imo..
Maar of die "objectief" zal zijn....
en ik kijk niet echt uit naar de nieuwe ceedee, fallin' vond ik nog wel gaan, maar I surrender (Sita heeft ook een 'I surrender' op dr ceedee...) vind ik echt stom. echt zo'n nummer waardoor iedereen die ceedee gaat kopen, maar ik vind het maar een zeiknummer. en bart met zn dreads..
ach ja, smaken verschillen
quote:Zal wel aan het rottende TMF liggen
Op woensdag 28 augustus 2002 16:06 schreef TripleM het volgende:
Wat ik wel erg jammer vind is dat het live steeds zo slecht is.. Ik herinner me de TMF Awards, man man man live zingen is nog altijd moeilijk voor ze.. Dat kan natuurlijk ook aan slecht geluid hebben gelegen, maar toch..De enige die echt kan zingen, een goede zangstem heeft dus, is Rachel imo..
Rachel zingt idd erg goed.
olgens mij nu sita weg is, hebben ze rachel op de voorgrond geduwd. tenminste zo komt het op mij over
quote:Rachel is idd een beetje de leadzangeres geworden nu. Logisch natuurlijk, aangezien zij het beste kan zingen.
Op woensdag 28 augustus 2002 16:32 schreef Mar-Lin het volgende:
olgens mij nu sita weg is, hebben ze rachel op de voorgrond geduwd. tenminste zo komt het op mij over
quote:En ik op de box met alle buitenlandse versies van 'Vader Abraham en de Smurfen'.
Op woensdag 28 augustus 2002 16:09 schreef Zander het volgende:
Ik zit nog eerder te wachten op die 10cd-box met het complete oeuvre van Gert en Hermien (inclusief de remix van 'Duifjes op de Dam')
quote:Ha!
Op woensdag 28 augustus 2002 16:36 schreef SmashBro het volgende:
Jane en Zander, ga ergens anders de aap uithangen a.u.b. Als je K-otic niet leuk vindt, kom hier dan gewoon niet. Maar ga niet dit topic lopen verkutten.
quote:Op het internet ligt
Op woensdag 28 augustus 2002 15:42 schreef TripleM het volgende:
De nieuwe cd van K-Otic komt eraan! De opnames zijn zo goed als afgerond voor zover ik heb begrepen en dus duurt het niet lang meer of de cd ligt in de winkel!
quote:Nagenoeg.. Maar dat zoek ik niet.. Ik ken de studio waar ie opgenomen is en ik weet dat er afgelopen week nog het een en ander aan gedaan is.. Ik wil dan ook alleen het uiteindelijke eindproduct reviewen, dus ik wacht tot ik een kopietje met hoesje enzo krijg.. Dan heb ik em als het goed is nog ruim voordat ie in de winkel ligt..
Op woensdag 28 augustus 2002 16:16 schreef Michaeltjuh het volgende:
Als je een review wil, kan ik daar wel voor zorgen. Heb hem al nagenoeg thuis liggen.Maar of die "objectief" zal zijn....
quote:Volgens mij begrijp je het niet zo goed. Er is geen "de studio", dat zijn er meerdere, onder andere RS29 in Waalwijk.
Op woensdag 28 augustus 2002 16:59 schreef TripleM het volgende:[..]
Nagenoeg.. Maar dat zoek ik niet.. Ik ken de studio waar ie opgenomen is en ik weet dat er afgelopen week nog het een en ander aan gedaan is.. Ik wil dan ook alleen het uiteindelijke eindproduct reviewen, dus ik wacht tot ik een kopietje met hoesje enzo krijg.. Dan heb ik em als het goed is nog ruim voordat ie in de winkel ligt..
Ik heb alle nummers al tot mijn beschikking (demo's en Afgemixte nummers) en weet de (voorlopige) tracklisting.
Artwork heb ik nog nix van gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |