abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5571691
De nieuwe cd van K-Otic komt eraan! De opnames zijn zo goed als afgerond voor zover ik heb begrepen en dus duurt het niet lang meer of de cd ligt in de winkel!

Uiteraard zal ik trouwens proberen een cd'tje te scoren voordat ie in de winkel ligt, zodat ik een review in elkaar kan zetten voor Fok!

Wat vond je van de vorige cd van K-Otic? En ben je benieuwd naar de nieuwe cd?

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 28-08-2002 15:48]

pi_5571714
-edit: offtopic-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-08-2002 16:22]

pi_5571747
Die CD van K-otic is nog niet eens goed genoeg om als frisbee of onderzetter te gebruiken...

Krezip kijk ik wel weer naar uit

woensdag 28 augustus 2002 @ 15:45:56 #4
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5571759
Ik kijk alleen maar uit naar de binnenkort te verschijnen nieuwe CD van Motorpsycho en de special edition van een oude Pavement CD. Krezip en K-Otic kunnen me totaal niks schelen, dus daar loop ik gewoon met een boogje omheen en maak ik verder geen woorden aan vuil. Ze laten me eenvoudigweg koud.
pi_5571775
Ik zie inderdaad nu dat er een topic over het nieuwe Krezip album is, sorry.. Maak van het topic dan maar K-Otic's nieuwe album..
  woensdag 28 augustus 2002 @ 15:51:09 #6
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_5571859
Titel aangepast op verzoek
pi_5571904
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:42 schreef TripleM het volgende:
Wat vond je van de vorige cd van K-Otic?
Geweldig.
quote:
En ben je benieuwd naar de nieuwe cd?
Best wel. Falling en I Surrender waren al erg leuk dus het belooft veel goeds.

De nieuwe plaat heet Indestructible trouwens.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5571988
sommige nummers vind ik nog wel goed, alleen dan moet je niet hun hoofd erbij zien
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  FOK!fotograaf woensdag 28 augustus 2002 @ 16:01:04 #9
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_5572017
K-otic rules.

ik vind het echt leuke muziek, lekker voor in de auto!

pi_5572119
Wat ik wel erg jammer vind is dat het live steeds zo slecht is.. Ik herinner me de TMF Awards, man man man live zingen is nog altijd moeilijk voor ze.. Dat kan natuurlijk ook aan slecht geluid hebben gelegen, maar toch..

De enige die echt kan zingen, een goede zangstem heeft dus, is Rachel imo..

pi_5572176
Ik zit nog eerder te wachten op die 10cd-box met het complete oeuvre van Gert en Hermien (inclusief de remix van 'Duifjes op de Dam')
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5572250
Als je een review wil, kan ik daar wel voor zorgen. Heb hem al nagenoeg thuis liggen.

Maar of die "objectief" zal zijn....

Alles boven de rivieren is kut.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:28:40 #13
34865 Mar-Lin
Mvr van de Graaf
pi_5572407
kvond die vorige ceedee van k-otic wel gaan, sommige nrs waren echt stom (vond ik dan he)

en ik kijk niet echt uit naar de nieuwe ceedee, fallin' vond ik nog wel gaan, maar I surrender (Sita heeft ook een 'I surrender' op dr ceedee...) vind ik echt stom. echt zo'n nummer waardoor iedereen die ceedee gaat kopen, maar ik vind het maar een zeiknummer. en bart met zn dreads..
ach ja, smaken verschillen

pi_5572443
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:06 schreef TripleM het volgende:
Wat ik wel erg jammer vind is dat het live steeds zo slecht is.. Ik herinner me de TMF Awards, man man man live zingen is nog altijd moeilijk voor ze.. Dat kan natuurlijk ook aan slecht geluid hebben gelegen, maar toch..

De enige die echt kan zingen, een goede zangstem heeft dus, is Rachel imo..

Zal wel aan het rottende TMF liggen

Rachel zingt idd erg goed.

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:32:03 #15
34865 Mar-Lin
Mvr van de Graaf
pi_5572473
rachel vind ik idd mooi zingen, tenminste zuiver!
en anna heeft echt geen mooie stem, veel te soft ofzo, kan niet mooi uithalen, maarja, daar is rachel voor.

olgens mij nu sita weg is, hebben ze rachel op de voorgrond geduwd. tenminste zo komt het op mij over

pi_5572500
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:32 schreef Mar-Lin het volgende:
olgens mij nu sita weg is, hebben ze rachel op de voorgrond geduwd. tenminste zo komt het op mij over
Rachel is idd een beetje de leadzangeres geworden nu. Logisch natuurlijk, aangezien zij het beste kan zingen.
LaToya rules
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:35:06 #17
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5572537
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:09 schreef Zander het volgende:
Ik zit nog eerder te wachten op die 10cd-box met het complete oeuvre van Gert en Hermien (inclusief de remix van 'Duifjes op de Dam')
En ik op de box met alle buitenlandse versies van 'Vader Abraham en de Smurfen'.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_5572559
Jane en Zander, ga ergens anders de aap uithangen a.u.b. Als je K-otic niet leuk vindt, kom hier dan gewoon niet. Maar ga niet dit topic lopen verkutten.
LaToya rules
pi_5572591
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:36 schreef SmashBro het volgende:
Jane en Zander, ga ergens anders de aap uithangen a.u.b. Als je K-otic niet leuk vindt, kom hier dan gewoon niet. Maar ga niet dit topic lopen verkutten.
Ha! Ik weet al wel dat Miss You mijn favo nummer gaat worden van de CD!
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:43:04 #20
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5572680
Even dacht ik dat het hele K-otic gebeuren wel over zou zijn. Redelijke tijd stil, maar nu zijn ze toch wel weer aardig aan de weg aan het timmeren. Zal de tracks eerst luisteren in de shop, tis niet een cd die ik blindelings aan zal gaan schaffen.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_5572787
Ik kijk ook uit naar de nieuwe CD van K-Otic. "I Surrender" en "Falling" waren wel cool, ook al heeft "I Surrender" een beetje een Kelly Family-meets-BZN-uitstraling.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_5572881
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:42 schreef TripleM het volgende:
De nieuwe cd van K-Otic komt eraan! De opnames zijn zo goed als afgerond voor zover ik heb begrepen en dus duurt het niet lang meer of de cd ligt in de winkel!
Op het internet ligt
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_5573012
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:16 schreef Michaeltjuh het volgende:
Als je een review wil, kan ik daar wel voor zorgen. Heb hem al nagenoeg thuis liggen.

Maar of die "objectief" zal zijn....

Nagenoeg.. Maar dat zoek ik niet.. Ik ken de studio waar ie opgenomen is en ik weet dat er afgelopen week nog het een en ander aan gedaan is.. Ik wil dan ook alleen het uiteindelijke eindproduct reviewen, dus ik wacht tot ik een kopietje met hoesje enzo krijg.. Dan heb ik em als het goed is nog ruim voordat ie in de winkel ligt..
pi_5573138
Volgens mij is dit nou echt een typisch voorbeeld van een groep waarvan iedereen beweert er niet naar te luisteren, maar waar stiekem toch heel wat van gedownload wordt.

pi_5573209
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:59 schreef TripleM het volgende:

[..]

Nagenoeg.. Maar dat zoek ik niet.. Ik ken de studio waar ie opgenomen is en ik weet dat er afgelopen week nog het een en ander aan gedaan is.. Ik wil dan ook alleen het uiteindelijke eindproduct reviewen, dus ik wacht tot ik een kopietje met hoesje enzo krijg.. Dan heb ik em als het goed is nog ruim voordat ie in de winkel ligt..

Volgens mij begrijp je het niet zo goed. Er is geen "de studio", dat zijn er meerdere, onder andere RS29 in Waalwijk.

Ik heb alle nummers al tot mijn beschikking (demo's en Afgemixte nummers) en weet de (voorlopige) tracklisting.

Artwork heb ik nog nix van gezien.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')